quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Releasedate: 08-04-2008
bij gcshop,
want gaan we nu krijgen![]()
Private lobby's komen er volgens mij aan in de toekomst.... Had het ergens gelezen, weet niet meer waar.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:59 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
ok =]
hoe zit dat trouwens met online races, heb er pas 1 gedaan, maar volgens mij is het nog niet mogelijk om zelf een private server/race op te zetten? komt die mogelijkheid er wel?
nee want heb geen CC, was bij gcshop 41 euro kwijt. als ik bij frs met 10 procent korting me anwb pas laat zien was ik nog goedkoper uitquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:00 schreef Sackboy het volgende:
Uiteindelijk had je hem dus net zo goed bij Play.com kunnen pre-orderen voor 28 euro
je kan ze gewoon bellen en de koop ontbinden...en sowieso...heb je het recht koop op afstand, waarbij je dus sowieso eerst "kijk recht" hebt en je hem dus kan terugsturen zonder extra kostne jaquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nee want heb geen CC, was bij gcshop 41 euro kwijt. als ik bij frs met 10 procent korting me anwb pas laat zien was ik nog goedkoper uit
kan pas vanaf 13.30 bellen
gedaan, bedrag gaat terug naar mijn rekeningquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:16 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
je kan ze gewoon bellen en de koop ontbinden...en sowieso...heb je het recht koop op afstand, waarbij je dus sowieso eerst "kijk recht" hebt en je hem dus kan terugsturen zonder extra kostne ja
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
gedaan, bedrag gaat terug naar mijn rekening![]()
''ja gt 5, ow die komt pas 8 april uit''
maar ik heb hem al in de winkel gezien,
ow dat is vreemd. welke winkel dan ?
ja allemaal![]()
Wou je ff complimenteren over die video in je sigquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:28 schreef ChrisFO het volgende:
Denk ik lekker online races te winnen met mijn M3, komen die gasten al aan met Ford GT40's![]()
Dus? Als ze niet kunnen rijden is er nog niks aan de hand. Zo heb ik met mijn Evo IX (nipt) gewonnen van paupers in race tuned BMW 1-serie bakken.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:28 schreef ChrisFO het volgende:
Denk ik lekker online races te winnen met mijn M3, komen die gasten al aan met Ford GT40's![]()
ben jij gek ofzo?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:39 schreef jorienvdherik het volgende:
jongen, pgr4 ziet er het mooiste uit wat de 360 ooit heeft laten zien vanaf de dashboard view, boeit mij die lichtjes, die straten waar je rijd zijn zo mooi dan
vooral bij regen
maandnummer... Zag wat screenshots met September en 9.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:20 schreef jorienvdherik het volgende:
trouwens de 3 boven maart in het hoofdmenu is dat een race ofzo, of gewoon de maandnummer ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |