En dan heb je de Ferarri challange ook nogquote:
Kom jij überhaupt de speciaalzaken binnen op de donderdagen?quote:Op zondag 23 maart 2008 00:29 schreef jorienvdherik het volgende:
waarom eigenlijk geen release op donderdag ?
Jezus hoe lang blijf je jezelf nog voor de gek houden?quote:Op zondag 23 maart 2008 02:04 schreef jorienvdherik het volgende:
nou, vegas2 kreeg ik mooi donderdag per post
waarom niet deze ook op donderdag
Laat hem lekker johquote:Op zondag 23 maart 2008 02:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jezus hoe lang blijf je jezelf nog voor de gek houden?![]()
Officeel is het zo dat een game 9 van de 10 keer op een vrijdag in de schappen ligt, maar 9 van 10 keer kun je 'm gewoon op een donderdag al bemachtigen. Dat zal met dit spel dan ook niet anders verlopen.
Verkeerde topicquote:Op zondag 23 maart 2008 09:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Aub laat het snel 29 april zijn.
quote:Op zondag 23 maart 2008 09:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Aub laat het snel 29 april zijn.
Wat zeggen ze ?quote:Op maandag 24 maart 2008 02:00 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.dailymotion.com/video/x4t2t0_m6gt5p_videogames
ik zie alleen weeweeweepuntpee-esdrieaddiktpuntenelquote:
Onderstaande is een Ferrariquote:
precies mijn idee ^^quote:Op maandag 24 maart 2008 10:28 schreef sander89 het volgende:
Misschien toch maar is PS3 kopen voor o.a. GT5 en GTA4
Die van GT5 niet?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 02:30 schreef jorienvdherik het volgende:
pgr 4 dashboard grafisch echt super mooi
ook, vind ze allebei primaquote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:53 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
Die van GT5 niet?
Vind persoonlijk die onderste mooier (je ziet meer dingen erop en is meer gedetaileerder)
Het gaat hier om details.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:39 schreef jorienvdherik het volgende:
jongen, pgr4 ziet er het mooiste uit wat de 360 ooit heeft laten zien vanaf de dashboard view, boeit mij die lichtjes, die straten waar je rijd zijn zo mooi dan
vooral bij regen
Ja bij dixons kan je het vrijdag al kopen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:25 schreef jp84 het volgende:
is het pakket PS3 + GT5P al te koop?
quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:25 schreef jp84 het volgende:
is het pakket PS3 + GT5P al te koop?
waar???quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:51 schreef robbolo het volgende:
Ik heb net ps3+gt5 pack gekocht, en ben nu bezig met installeren. Is het nodig om die update te downloaden? heb m namelijk nog niet op internet aangesloten
Mensen STOP met dit soort posts AUBquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:59 schreef jp84 het volgende:
hebbes
was wel een lange zoektocht:
MM rijswijk nog niks
dynabite, dixons etc ook nog niet in rijswijk.
daarna MM den haag, die had nog dozen zat
[ afbeelding ]
Geen idee...bij mij stopte de download ineens (download mislukt), en vervolgens startte het spel op. Als ik het nu start, gaat ie eerst zeuren dat er een update is, maar hij download hem nietquote:Op woensdag 26 maart 2008 15:51 schreef robbolo het volgende:
Ik heb net ps3+gt5 pack gekocht, en ben nu bezig met installeren. Is het nodig om die update te downloaden? heb m namelijk nog niet op internet aangesloten
was gelukkig ook niet nodigquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:22 schreef Cid het volgende:
[..]
Geen idee...bij mij stopte de download ineens (download mislukt), en vervolgens startte het spel op. Als ik het nu start, gaat ie eerst zeuren dat er een update is, maar hij download hem niet. Zo maar eens kijken of ik nu ergens een corrupte file heb ofzo, of dat het erbij hoort...
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:18 schreef White__Tiger het volgende:
Bij mij werkt de download van de update ook niet, zal wel komen door het grote verkeer vanavond.
Morgen ofzo nog wel een keertje opnieuw proberen te downloaden.
Een update is beschikbaar gekomen voor Gran Turismo 5 Prologue, deze update zal de naam van de game veranderen naar Gran Turismo 5: Prologue Spec II. Voor de gelukkigen die al een exemplaar bezitten kunnen deze 400mb zware update downloaden. Deze update zal wel al je auto instellingen die zijn gemaakt wissen (QTS settings).
Een veranderingen met deze update is de mogelijkheid om abs uit te schakelen in het QTS menu. Zo zal het dus mogelijk worden om je wielen te blokkeren als er te hard geremd zal worden. Dit is een grote verandering wat voor het eerst is toegevoegd aan de Gran Turismo serie. Een videootje hiervan is hier te downloaden
Aan het race menu zijn kleine dingen veranderd. Zo is in het pre-race menu nu een kleine klok toegevoegd, en kan de auto instellingen worden aangepast in het Garage menu.
Er zijn 35 events beschikbaar in de onlince sectie, Races en Time-Trials. Er is een Free-Race mode beschikbaar in Online en Time-Trails waarmee je op elke track met elke auto en soort banden kan rijden. De resultaten zullen niet worden opgenomen in de online rankings.
De Time-Trials races worden gereden met ABS-1 en de S2 Compound band zodat de competitie dichter bij elkaar zal gaan liggen. Ook is de Online rankings toegevoegd voor Drift Trials.
Ook is het Gran Turismo auto museum geopend maar zijn er nog geen video’s beschikbaar op dit moment.
Bron: www.granturismo5.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |