slipstreamen van auto naar autoquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:59 schreef robbolo het volgende:
[..]
was gelukkig ook niet nodigMoet er nu nog een bij de B categorie, en dan kan ik door naar A! Weet iemand toevallig een goede manier om die ene race met de honda, waar je iedereen moet inhalen, te doen? kom niet verder dan plaats 4
Nee, maar wel irritante pubers die denken dat het Gran Botsauto 5 Prologue is.quote:Op donderdag 27 maart 2008 07:31 schreef jorienvdherik het volgende:
lag online ?
Dat is pas als ze van de baan gereden zijn en er weer op rijden.quote:Op donderdag 27 maart 2008 07:41 schreef jorienvdherik het volgende:
hoop wel dat je ook races kan rijden met doorzichtbaar ofzo
Ik heb exact hetzelfde probleem hier. Ik rij de baan nagenoeg perfect en kom ook anderhalve seconde tekort. Zou je misschien de driving options moeten aanpassen hiervoor? (gister van alles geprobeerd maar mocht niet baten)quote:Op donderdag 27 maart 2008 07:22 schreef J.Clarkson het volgende:
Maargoed, alle C klasse races uitgereden op goud, behalve de time trail met de Cappuchino. Kom steeds 1,5 seconde tekort voor goud.
Wat is Grind en wat heeft Namco met Gran Turismo te maken?quote:Op donderdag 27 maart 2008 07:59 schreef Kogando het volgende:
Als ik dan filmpjes van Grind zie, waarbij we natuurlijk nog wel moeten afwachten wat het uiteindelijk wordt, dan krijg ik wel het gevoel dat ze bij Namco de prioriteiten niet helemaal op orde hebben. Mooie auto's prima, maar met 300km/u in de vangrail knallen, alleen een tikje horen en vervolgens verder rijden dat is toch niet meer van deze tijd. Dat kun je toch geen race-sim noemen?
Ik gebruik ze niet, geen racelijn, ASM, ABS staat op 0. Dus ik kan je niet helpen iig.quote:Op donderdag 27 maart 2008 08:38 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Ik heb exact hetzelfde probleem hier. Ik rij de baan nagenoeg perfect en kom ook anderhalve seconde tekort. Zou je misschien de driving options moeten aanpassen hiervoor? (gister van alles geprobeerd maar mocht niet baten)
Anyone else???
Grind is een nieuwe racegame (check youtube) en ik dacht dat Namco de maker is van Gran Turismo. Zie nu dat het Polyphony Digital is, maargoed.. je snapt mijn punt.quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:22 schreef Sackboy het volgende:
Wat is Grind en wat heeft Namco met Gran Turismo te maken?
Snap wel wat je bedoelt. Gister ook voor het eerst gespeeld, maar het geluid bij een crash of botsing met andere auto's vind ik echt super zwak. Als ik ergens hard tegenaan rij wil ik gewoon het "goddomme wat ging dat hard" gevoel hebben. Dat heb ik dus absoluut niet.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:14 schreef Kogando het volgende:
[..]
Grind is een nieuwe racegame (check youtube) en ik dacht dat Namco de maker is van Gran Turismo. Zie nu dat het Polyphony Digital is, maargoed.. je snapt mijn punt.
Kun je een linkje geven over dat Grind dan? Ik kan er echt niks over vinden.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:14 schreef Kogando het volgende:
[..]
Grind is een nieuwe racegame (check youtube) en ik dacht dat Namco de maker is van Gran Turismo. Zie nu dat het Polyphony Digital is, maargoed.. je snapt mijn punt.
Hij bedoelt waarschijnlijk Racedriver: GRID. Zonder N dus.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:50 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Kun je een linkje geven over dat Grind dan? Ik kan er echt niks over vinden.
Dat zou wel stom zijn..quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:09 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Hij bedoelt waarschijnlijk Racedriver: GRID. Zonder N dus.
Mediamarkt zullen ze hem sowieso hebben, en adners kan je de gameshop ook nog proberen ^^ (doe maar de gameshopquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:50 schreef Pwnie het volgende:
Ik ga vanavond ook maar op zoek naar GT5 in Enschede, iemand woonachtig in de buurt die het al ergens gekocht heeft??
Gameshop hier in Den Haag (gameshop.nl) verkoopt 'm voor 44,99quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:07 schreef RedemptioN het volgende:
Mediamarkt zullen ze hem sowieso hebben, en adners kan je de gameshop ook nog proberen ^^ (doe maar de gameshopspeciaal zaken moeten blijven bestaan he
, als die daar tenminste ook 39,99 is)
?! mediamarkt amsterdam moet niet zeuren en maar even kijken naar andere MM's...in arnhem gister gekocht bij de mediamarktquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Mediamarkt Amsterdam mag hem nog niet verkopen, iemand een andere suggestie waar ik het voor maximaal 40 euro kan halen?
mjah in Enschede is het de Gameshop Twente (gameshoptwente.nl) en daar is die 39,00,-quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:12 schreef SjonLok het volgende:
[..]
Gameshop hier in Den Haag (gameshop.nl) verkoopt 'm voor 44,99
nee wacht wel dagjequote:Op donderdag 27 maart 2008 13:27 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
mjah in Enschede is het de Gameshop Twente (gameshoptwente.nl) en daar is die 39,00,-
@ jorien
order cancellen en gewoon bij de MM halen
gewoon tegen 16 man =]quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Is het online racen ook echt tegen 16 man of alleen een soort van time trail![]()
Eigenlijk zwaar belachelijk en zwaar achterhaald. Een echte sim van deze tijd zou een schade model er standaard in moeten hebben.quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:53 schreef RedemptioN het volgende:
absoluut niet nee...maar was iets over dat het misschien met een update nog zou komen...
nieuws van vandaag:quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:57 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Eigenlijk zwaar belachelijk en zwaar achterhaald. Een echte sim van deze tijd zou een schade model er standaard in moeten hebben.
quote:We really, really want to put damage onto our vehicles (...) We’ve had a lot of discussions with the manufacturers and although at the beginning they hated the idea of deformation, now they’re slowly coming around to it. We’ve still got a few to convince, but we will. Expect deformation in the very near future: very, very soon.
Obviously, we wanted to do a next-gen Gran Turismo (...) When the PS3 appeared, we realised that we needed a lot of time to develop properly on this hardware, so we gave ourselves four years yto come up with a complete programme. As a result, you’re not going to get Gran Turismo all in one go, but gradually, adding online elements and features as we go. The good thing is that it’ll have a long, long lifespan.
Lijkt me sterk dat je met een update ineens wel dikke crashes kan maken met rondvliegende wielen en spoilers. Ze zijn gewoon niet echt opgeschoten en houden ons zoet met een prologue. Als het ook niet in de echte GT5 zit dan zijn het echt prutsers.quote:
Ik heb hem anders een uurtje geleden gekocht in MM Amsterdam, lag volop in de schappenquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Mediamarkt Amsterdam mag hem nog niet verkopen, iemand een andere suggestie waar ik het voor maximaal 40 euro kan halen?
tsja dat soort dingen krijg je als een ouwe opa wordt hequote:Op donderdag 27 maart 2008 15:54 schreef J.Clarkson het volgende:
Vanavond B-klasse maar eens uitrijden, als mn dochtertje normaal gaat slapen that is...
Klopt.. en ik maar netjes...quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:11 schreef Kogando het volgende:
Wat duurt dat installeren verrot lang.
Tja die GT mobile op PSP laat maar ook al te lang op zich wachten.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:22 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Klopt.. en ik maar netjes...
Firmware PS3 updaten (had 2.20 nog niet draaien)
GT5P installeren
Update GT5P downloaden (ging 4 x fout of zo)
Toen was ik eindelijk aan het spelen, 2 uur later of zoEn zit nu in het buitenland voor m'n werk... geen PS3 bij de hand!!
Inderdaad, ineens nieuwe firmware ook. En nu stopt de update van GT5 steeds halverwege.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:22 schreef Yngwie het volgende:
Klopt.. en ik maar netjes...
Firmware PS3 updaten (had 2.20 nog niet draaien)
GT5P installeren
Update GT5P downloaden (ging 4 x fout of zo)
Toen was ik eindelijk aan het spelen, 2 uur later of zoEn zit nu in het buitenland voor m'n werk... geen PS3 bij de hand!!
de koers van de pond zit idd op een dieptepuntquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:40 schreef Gkhn het volgende:
Een maat van me gaat dit weekend naar London. Ik vroeg hem of hij voor mij dit überspel kon meenemen. Zal dit problemen opleveren omdat het dan van de UK is?
Waarom als ik vragen mag?quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:36 schreef sansebas het volgende:
ik heb hem vanmiddag gekocht. En eerlijk gezegt vind ik er niks aan. MISKOOP.
ik ga hem zaterdag weer ruilen
Dan is het begrijpelijk, Gran Turismo is niet zomaar een racespelletje, dan moet je Need For Speed gaan spelen als je gewoon lekker wilt racen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:53 schreef sansebas het volgende:
nee nooit. racen is ook niet echt mijn ding. maar ik dacht laat ik het eens proberen. Maar ik vind het maar niks.
De instellingen van ABS/stability (zo ff geen idee hoe die in de eu-versie heten, ik heb de Japanse versie) lager zetten doet wonderen. Gewoon wat mee spelen en je rijstijl aanpassen tot je iets hebt wat lekker werkt.quote:Op donderdag 27 maart 2008 08:38 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Ik heb exact hetzelfde probleem hier. Ik rij de baan nagenoeg perfect en kom ook anderhalve seconde tekort. Zou je misschien de driving options moeten aanpassen hiervoor? (gister van alles geprobeerd maar mocht niet baten)
Anyone else???
Veel beter dan voorheen, ze maken fouten, ontwijken jou als je binnendoor inhaalt (in de oude GT's volgden de auto's gewoon de ideale lijn, ongeacht of jij er als obstakel reed), etc.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:55 schreef Xtr3mE het volgende:
mensen die hem al hebben:
Hoe is het gesteld met de AI van de computerbestuurde auto's?
Vond ik helaas altijd een drama in GT
gister om de r8 te kopen ook de daytona onder voetbal geredenquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:12 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Veel beter dan voorheen, ze maken fouten, ontwijken jou als je binnendoor inhaalt (in de oude GT's volgden de auto's gewoon de ideale lijn, ongeacht of jij er als obstakel reed), etc.
Grootste nadeel aan de prologue is het kleine aantal banen en de hoge kosten van diverse auto's. De snelste manier om snel geld bij elkaar te harken is daytona A-1 in een F430/R8/R35 oid rijden, maar dat wordt snel saai![]()
Online racen krijg je overigens ook (redelijk wat) geld voor, dus dat zorgt voor een welkome afwisseling om geld bij elkaar te rapen.
Ik vind de R8 eerlijk gezegd een $^%$&^% auto, de F430/R35 (zelfde categorie) rijden zoveel beterquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:54 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
gister om de r8 te kopen ook de daytona onder voetbal gereden, voetbal kijken en ondertussen elke minuut 7,5k binnen halen
mjah ik vind de R8 gewoon een super vette autoquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:17 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik vind de R8 eerlijk gezegd een $^%$&^% auto, de F430/R35 (zelfde categorie) rijden zoveel beterEnige reden dat ik'm heb is vanwege de verplichte race...
Kan helaas momenteel niet spelen, de Japanse update wordt met prehistorische snelheden binnen gehaald
dat is de Daytona oval toch? met de integra '04?quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Iemand al C event race c8 op gold gehaald?
Lukt me maar niet om de nummer een te passerenmijn snelste tijd is nu 1.08:542.
Zeg, belhamel. Deze opa 0wn3d da sh1t uit je jeweets...quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:04 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
tsja dat soort dingen krijg je als een ouwe opa wordt he![]()
hehe, vanaaf A-klasse maar eens uitrijden =]
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:15 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Zeg, belhamel. Deze opa 0wn3d da sh1t uit je jeweets...
28 en dan opa, dan doe ik iets fout....
Ze sliep als een roos en J.Clarkson kocht van zn laatste centen een Skyline GT-R. Bleek dat ik een 07 GT-R moest hebben..... Fucked up, it is. Nu moet ik een stuk of 8 races nogmaals doen (the horror) om die fucking GT-R te kopen, dan is de B klasse gedaan.......
Misschien klopt het opa verhaal toch wel......
Draaideur jostie zijnde, moet dat geen probleem worden. Heb je ge-addquote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:23 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
![]()
![]()
gewoon de Daytona oval blijven rijden ^^, makkelijkste geld verdienen in het begin...en daarna natuurlijk A-1 race blijven rijden...ach je hebt iig de skyline al voor de collectie![]()
ok =]quote:
Ik gebruik cockpit-view, is gewoon cool. Maar de ouderwetse first-person is eigenlijk wel wat relaxter, meer overzichtquote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik vind het online racen eigenlijk niks, het loopt nog niet helemaal vloeiend en dan ziet racen er meteen een stuk minder uit, gebruiken jullie trouwens de cockpit view of de ouderwetse ?
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Releasedate: 08-04-2008
bij gcshop,
want gaan we nu krijgen![]()
Private lobby's komen er volgens mij aan in de toekomst.... Had het ergens gelezen, weet niet meer waar.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:59 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
ok =]
hoe zit dat trouwens met online races, heb er pas 1 gedaan, maar volgens mij is het nog niet mogelijk om zelf een private server/race op te zetten? komt die mogelijkheid er wel?
nee want heb geen CC, was bij gcshop 41 euro kwijt. als ik bij frs met 10 procent korting me anwb pas laat zien was ik nog goedkoper uitquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:00 schreef Sackboy het volgende:
Uiteindelijk had je hem dus net zo goed bij Play.com kunnen pre-orderen voor 28 euro
je kan ze gewoon bellen en de koop ontbinden...en sowieso...heb je het recht koop op afstand, waarbij je dus sowieso eerst "kijk recht" hebt en je hem dus kan terugsturen zonder extra kostne jaquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nee want heb geen CC, was bij gcshop 41 euro kwijt. als ik bij frs met 10 procent korting me anwb pas laat zien was ik nog goedkoper uit
kan pas vanaf 13.30 bellen
gedaan, bedrag gaat terug naar mijn rekeningquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:16 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
je kan ze gewoon bellen en de koop ontbinden...en sowieso...heb je het recht koop op afstand, waarbij je dus sowieso eerst "kijk recht" hebt en je hem dus kan terugsturen zonder extra kostne ja
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
gedaan, bedrag gaat terug naar mijn rekening![]()
''ja gt 5, ow die komt pas 8 april uit''
maar ik heb hem al in de winkel gezien,
ow dat is vreemd. welke winkel dan ?
ja allemaal![]()
Wou je ff complimenteren over die video in je sigquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:28 schreef ChrisFO het volgende:
Denk ik lekker online races te winnen met mijn M3, komen die gasten al aan met Ford GT40's![]()
Dus? Als ze niet kunnen rijden is er nog niks aan de hand. Zo heb ik met mijn Evo IX (nipt) gewonnen van paupers in race tuned BMW 1-serie bakken.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:28 schreef ChrisFO het volgende:
Denk ik lekker online races te winnen met mijn M3, komen die gasten al aan met Ford GT40's![]()
ben jij gek ofzo?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:39 schreef jorienvdherik het volgende:
jongen, pgr4 ziet er het mooiste uit wat de 360 ooit heeft laten zien vanaf de dashboard view, boeit mij die lichtjes, die straten waar je rijd zijn zo mooi dan
vooral bij regen
maandnummer... Zag wat screenshots met September en 9.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:20 schreef jorienvdherik het volgende:
trouwens de 3 boven maart in het hoofdmenu is dat een race ofzo, of gewoon de maandnummer ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |