?! mediamarkt amsterdam moet niet zeuren en maar even kijken naar andere MM's...in arnhem gister gekocht bij de mediamarktquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Mediamarkt Amsterdam mag hem nog niet verkopen, iemand een andere suggestie waar ik het voor maximaal 40 euro kan halen?
mjah in Enschede is het de Gameshop Twente (gameshoptwente.nl) en daar is die 39,00,-quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:12 schreef SjonLok het volgende:
[..]
Gameshop hier in Den Haag (gameshop.nl) verkoopt 'm voor 44,99
nee wacht wel dagjequote:Op donderdag 27 maart 2008 13:27 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
mjah in Enschede is het de Gameshop Twente (gameshoptwente.nl) en daar is die 39,00,-
@ jorien
order cancellen en gewoon bij de MM halen
gewoon tegen 16 man =]quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Is het online racen ook echt tegen 16 man of alleen een soort van time trail![]()
Eigenlijk zwaar belachelijk en zwaar achterhaald. Een echte sim van deze tijd zou een schade model er standaard in moeten hebben.quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:53 schreef RedemptioN het volgende:
absoluut niet nee...maar was iets over dat het misschien met een update nog zou komen...
nieuws van vandaag:quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:57 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Eigenlijk zwaar belachelijk en zwaar achterhaald. Een echte sim van deze tijd zou een schade model er standaard in moeten hebben.
quote:We really, really want to put damage onto our vehicles (...) We’ve had a lot of discussions with the manufacturers and although at the beginning they hated the idea of deformation, now they’re slowly coming around to it. We’ve still got a few to convince, but we will. Expect deformation in the very near future: very, very soon.
Obviously, we wanted to do a next-gen Gran Turismo (...) When the PS3 appeared, we realised that we needed a lot of time to develop properly on this hardware, so we gave ourselves four years yto come up with a complete programme. As a result, you’re not going to get Gran Turismo all in one go, but gradually, adding online elements and features as we go. The good thing is that it’ll have a long, long lifespan.
Lijkt me sterk dat je met een update ineens wel dikke crashes kan maken met rondvliegende wielen en spoilers. Ze zijn gewoon niet echt opgeschoten en houden ons zoet met een prologue. Als het ook niet in de echte GT5 zit dan zijn het echt prutsers.quote:
Ik heb hem anders een uurtje geleden gekocht in MM Amsterdam, lag volop in de schappenquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Mediamarkt Amsterdam mag hem nog niet verkopen, iemand een andere suggestie waar ik het voor maximaal 40 euro kan halen?
tsja dat soort dingen krijg je als een ouwe opa wordt hequote:Op donderdag 27 maart 2008 15:54 schreef J.Clarkson het volgende:
Vanavond B-klasse maar eens uitrijden, als mn dochtertje normaal gaat slapen that is...
Klopt.. en ik maar netjes...quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:11 schreef Kogando het volgende:
Wat duurt dat installeren verrot lang.
Tja die GT mobile op PSP laat maar ook al te lang op zich wachten.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:22 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Klopt.. en ik maar netjes...
Firmware PS3 updaten (had 2.20 nog niet draaien)
GT5P installeren
Update GT5P downloaden (ging 4 x fout of zo)
Toen was ik eindelijk aan het spelen, 2 uur later of zoEn zit nu in het buitenland voor m'n werk... geen PS3 bij de hand!!
Inderdaad, ineens nieuwe firmware ook. En nu stopt de update van GT5 steeds halverwege.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:22 schreef Yngwie het volgende:
Klopt.. en ik maar netjes...
Firmware PS3 updaten (had 2.20 nog niet draaien)
GT5P installeren
Update GT5P downloaden (ging 4 x fout of zo)
Toen was ik eindelijk aan het spelen, 2 uur later of zoEn zit nu in het buitenland voor m'n werk... geen PS3 bij de hand!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |