quote:Op zaterdag 29 maart 2008 07:14 schreef lungo het volgende:
is zij er ook voor de ps2of komt zij
![]()
![]()
![]()
![]()
ook een keer voor de computer
![]()
ps2 was dat ?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 07:14 schreef lungo het volgende:
is zij er ook voor de ps2of komt zij
![]()
![]()
![]()
![]()
ook een keer voor de computer
![]()
Nee. In de definitieve GT5 (dit is eigenlijk maar een voorproefje) zal je ws wel weer kunnen tunen. In GT4 kon dat namelijk ook, en dan kon er bijv. ook een spoiler op.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:07 schreef solidslayer het volgende:
Kan je auto's ook customizen? Spoilers erop zetten en DTM race look geven ofzo envelgen aanpassen of snellere blok kopen enz?
heb ook L2 en R2 voor gas en remquote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:24 schreef Kogando het volgende:
Ik heb wat vragen over de besturing van het spel. Standaard staan er best wat hulpmiddelen aan, staan de driving physics op normal en kan je gassen/remmen met de standaard knoppen en de pookjes.
Inmiddels heb ik de physics op professional staan en de hulpmiddelen (bijna) uitgeschakeld. Hoewel het spel nu realistischer aanvoelt wordt het er duidelijk niet makkelijker op. Daarom vraag ik me af met welke settings je nou de beste tijden haalt? Zou het lonen om de hulpmiddelen uit te schakelen en op professional te racen? Of voelt dat alleen leuker maar komt het je tijden niet ten goede? Of is het zelfs zo dat je met die instellingen eigenlijk een racestuurtje nodig hebt enzo?
Ik heb nu L2 en R2 als rem en gas ingesteld, omdat je zeker met de auto's met veel vermogen moet kunnen doseren. Is dit volgens jullie ook een goeie instelling?
Het valt me ook op dat wanneer je gewoon kruisje en vierkantje hiervoor gebruikt dit vanzelf al een soort doseert. Dat het niet ineens plankgas of keihard remmen is. Dus dat is dan ook al een soort hulpmiddel.
Al die instellingen zijn wel leuk, maar ik krijg nu steeds het gevoel dat ik misschien wel sneller ben als ik het makkelijker of gewoon anders zet. Dan zit ik met multiplayer moeilijk realistisch te doen terwijl de rest lekker makkelijk doorscheurt.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
heb ook L2 en R2 voor gas en rem
gewoon omdat voor het echt ook zo is
Jij hebt een Playstation controller in je auto?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:43 schreef jorienvdherik het volgende:
een trigger is meer echter dan een knopje, of is dat anders bij je auto ?
Ik heb een savegame gedownload waar de F1 auto al in zit. Ik weet alleen nog niet of ik m ook echt ga gebruiken...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:38 schreef robbolo het volgende:
Is er al iemand die die f1 auto heeft? Zou graag willen weten hoe die rijd
Hierquote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:46 schreef jorienvdherik het volgende:
gaaf, waar kan je die downloaden ?
Durf ik niet te zeggen, ik zou het voor de zekerheid met een andere account doen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:48 schreef jorienvdherik het volgende:
kan je die gewoon naast je huidige save game gebruiken ?
of eerst even een backup maken.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:51 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Durf ik niet te zeggen, ik zou het voor de zekerheid met een andere account doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |