Precies volgens mij hebben ze allemaal ziekte van Parkinson, want ze schieten van links naar rechts over de baan zonder 1 duidelijke lijn aan te houden, en dan ben je sneller.. wil je de nr 1 voorbij.. rammen ze je gewoon de vangrail in en word je alsnog laatste..quote:Op zondag 30 maart 2008 23:02 schreef Godlike02 het volgende:
Die josti´s online die denken dat het destruction derby is![]()
Wel goud dat je credits ook online aan het verdienen bent
Daar heb ik eigenlijk toch nog niet erg veel last van gehadquote:Op maandag 31 maart 2008 08:55 schreef solidslayer het volgende:
[..]
wil je de nr 1 voorbij.. rammen ze je gewoon de vangrail in en word je alsnog laatste..
Er komt nog een echte hopelijk rond volgend jaar.quote:Op maandag 31 maart 2008 11:10 schreef Bdijk het volgende:
marru.. is dit nou DE GT5? of kwam er nou nog een "echte"?
Zo rij ik ook altijd over de snelweg met 140 km/u in mijn Toyota Aygo met harde wind.quote:Op maandag 31 maart 2008 08:55 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Precies volgens mij hebben ze allemaal ziekte van Parkinson, want ze schieten van links naar rechts over de baan zonder 1 duidelijke lijn aan te houden, en dan ben je sneller.. wil je de nr 1 voorbij.. rammen ze je gewoon de vangrail in en word je alsnog laatste..
maar eens voor sparen danquote:Op zondag 30 maart 2008 22:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Integra is de beste auto dat je kunt hebben voor de C klasseAnders kun je even de golf 5 GTI uitproberen.
Kijk dit is wat mij toch stoort van de makers (Polyphony Digital). Ze doen naar mijn idee te weinig om duidelijk te maken dat het hier gaat om een voorproefje van GT5. Ook al staat Prologue in de titel.quote:Op maandag 31 maart 2008 11:10 schreef Bdijk het volgende:
marru.. is dit nou DE GT5? of kwam er nou nog een "echte"?
quote:Op zondag 30 maart 2008 19:18 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Heel lelijk, je kan het beter op een SDTV kijken.
[..]
Die punten moet je kopen met je creditcard.
Goh, dat had ik totaal niet verwacht..duh..quote:Op maandag 31 maart 2008 08:55 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Precies volgens mij hebben ze allemaal ziekte van Parkinson, want ze schieten van links naar rechts over de baan zonder 1 duidelijke lijn aan te houden, en dan ben je sneller.. wil je de nr 1 voorbij.. rammen ze je gewoon de vangrail in en word je alsnog laatste..
Het zou trouwens best een aardig idee zijn om toernooien te hebben waarbij je je voor echt geld kan inschrijven, en dat er ook met echt geld wordt uitbetaald.quote:
Ik denk dat dat dus niet gaat werken. Zie mijn vorige post.quote:Op maandag 31 maart 2008 15:26 schreef SjonLok het volgende:
[..]
Het zou trouwens best een aardig idee zijn om toernooien te hebben waarbij je je voor echt geld kan inschrijven, en dat er ook met echt geld wordt uitbetaald.
Als je met 1000 man meedoet, en je moet je inschrijven voor 2,- per persoon, dan levert 15% voor de winnaar toch mooi 250,- op. (Leuk verdient voor een uurtje racen ofzo)
Zeker lekker! Maar aan t gas geven te horen is dit niet met een gewone controller gedaan. Eigenlijk jammer dat je makkelijker kan doseren met een stuurtje, maar geen zin om zo een set te kopen.quote:
dank je, meteen die klote alpen rit gewonnenquote:Op zondag 30 maart 2008 22:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Integra is de beste auto dat je kunt hebben voor de C klasseAnders kun je even de golf 5 GTI uitproberen.
ik ben begonnen met de VW golf gti. Alle races mee gedaan waarmee je die kon doen. Daarna de cappucino gekocht en dan de integraquote:Op zondag 30 maart 2008 22:16 schreef Deacon_Tigra het volgende:
wat hebben jullie als eerste auto genomen in de C klasse.
Ik zit nu met een integra , maar dat ding is niet vooruit te branden .![]()
Ook die Suzuki Capucinno Time trial is echt te irritant.
je moet 1,39 halen en ik zit steeds rond de 1,41
die eerste moet makkelijk te halen zijn. gewoon van auto naar auto hoppen en vooral bij de laatste grote bocht zorgen dat je op de goede lijn rijdt en zo tussen de autos een beetje door rijdt...quote:Op maandag 31 maart 2008 19:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik zit nu nog vast bij 2 C klasse race's
1 Can you overtake them all in one lap on daytona speedway course.
2 op de high speed race ring in de cappuccino een tijd neer zetten
wat zijn er voor tips
Tis misschien een beetje cheaten maar ik heb deze lastige races gehaald door alles op gemakkelijk in te stellen. Automatisch schakelen, volledige hulp met sturen etc. Toen ik dat instelde was ik er zo voorbij. Ben nu met de A klasse bezig en daar zitten ook lastige races tussen.quote:Op maandag 31 maart 2008 19:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik zit nu nog vast bij 2 C klasse race's
1 Can you overtake them all in one lap on daytona speedway course.
2 op de high speed race ring in de cappuccino een tijd neer zetten
wat zijn er voor tips
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |