quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:02 schreef robbolo het volgende:
[..]
Als je de A-klasse heb gehaald kan je gaan tunen. weet niet precies hoe uit gebreid dat is, maar je kan er veel meer instellen dan nu t geval is. En misschien moet ik niet teveel verklappen, maar....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is alleen maar motiverend om juist het te halen!
Je kan volgens mij redelijk bij het einde over het gras. Maar eigenlijk is t niet echt nodig. gewoon de lijn volgen, en de auto's naast je gebruiken in een bochtquote:Op zondag 30 maart 2008 16:42 schreef el_nuno het volgende:
is er een trucje om de missie met de ferrari f430 te halen want ik loop daar een beetje vast het wil niet lukken
Heel lelijk, je kan het beter op een SDTV kijken.quote:Op zondag 30 maart 2008 19:14 schreef ryangozer het volgende:
Hoe ziet dit spel eruit op een HD-TV?
Die punten moet je kopen met je creditcard.quote:Op zondag 30 maart 2008 19:14 schreef ryangozer het volgende:
Hoe zit het met auto's unlocken, ik las ergens bijv dat je voor de F1 wagen heel veel punten moest hebben maar hoe krijg je die punten dan?
Het spel ziet er gruwelijk mooi uit. Zelf speel ik op een HD-Ready tv, in 720p dus,quote:Op zondag 30 maart 2008 19:14 schreef ryangozer het volgende:
FF 2 vraagjes, ik krijg het spel als het goed is over 2 dagen,
Hoe ziet dit spel eruit op een HD-TV?
Hoe zit het met auto's unlocken, ik las ergens bijv dat je voor de F1 wagen heel veel punten moest hebben maar hoe krijg je die punten dan?
daar zit ook vastquote:Op zondag 30 maart 2008 22:16 schreef Deacon_Tigra het volgende:
wat hebben jullie als eerste auto genomen in de C klasse.
Ik zit nu met een integra , maar dat ding is niet vooruit te branden .![]()
Ook die Suzuki Capucinno Time trial is echt te irritant.
je moet 1,39 halen en ik zit steeds rond de 1,41
Integra is de beste auto dat je kunt hebben voor de C klassequote:Op zondag 30 maart 2008 22:16 schreef Deacon_Tigra het volgende:
nobody?quote:Op zondag 30 maart 2008 19:27 schreef ryangozer het volgende:
Oke dom van me ik bedoelde uiteraard SD-TV voor vraag 1, sorrydus hoe ziet het spel eruit op een SD-TV? nog een vraag, hoe zit het met de top gear ondersteuning, zitten die aflevering op het discje of kan je ze downloaden en kosten ze geld?
Had ik ook. Check eens je instellingen op je ps3 (beginscherm, settings of instellingen)quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:31 schreef jorienvdherik het volgende:
gaaf
hebben jullie ook dat hij zegt dat de tijd niet goed ingesteld is ?
Ik heb me erbij neergelegd. Heb nét geen zilver gehaald maar brons is makkelijk te doen. Gewoon doorgaan met de game want goud is bij die baan alleen te halen voor Japanners.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:16 schreef Deacon_Tigra het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |