Uiteraard wist ik dat wel.quote:
quote:
Zo werkt dat!quote:
Whehequote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:44 schreef OA het volgende:
[..]
Zo werkt dat!![]()
Maar ik wist het al voordat ik bij de FP kwam.
Rattengif.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:46 schreef Sjowhan het volgende:
Nah even geen koffie, wel lunch zo![]()
![]()
Iemand trouwens een idee wat ik kan geven bij een geboorte van een zoon? Ik heb daadwerkelijk geen idee, en ga as zondag erheen.
quote:
Veel plezierquote:
Dat dus.quote:
Lollifant?quote:
Bijvoorbeeld.quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:13 schreef BrandX het volgende:
'mijn' werkwoord is weer eens ijdel gebruikt!
Die van mij tot 2100 uur. En dan morgen nog werken van 1000 tm 1700, dan pas weekend.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:43 schreef buzzer het volgende:
Hier duurt het nog wel even voor het weekend is, mijn werkdag duurt tot een uur of half tien vandaag.
Wat is er tot zo laat te doen op een school?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:43 schreef buzzer het volgende:
Hier duurt het nog wel even voor het weekend is, mijn werkdag duurt tot een uur of half tien vandaag.
Das langquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:43 schreef buzzer het volgende:
Pr0nnight?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:49 schreef OA het volgende:
[..]
Wat is er tot zo laat te doen op een school?
Ik blijf gewoon tot 1700. Volgende week vrijdag al vrij.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:49 schreef Pheno het volgende:
Ik zit te denken om nu al weekend te houden, ipv 16.00. maar ik weet het nog niet.
Maar zat. College's die lang door gaan. Vergaderingen in de avond. Noem maar op.quote:
Hoeveel uur werk je nu per week?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:51 schreef Pheno het volgende:
Goh, 3 dagen vrij weer, ik moet er nog steeds aan wennen.
Ja maar, ja maar... op vrijdagavond!!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Maar zat. College's die lang door gaan. Vergaderingen in de avond. Noem maar op.
Op papier of effectief? Op papier 36.quote:
Mja. Lullig.quote:
En effectief?quote:
En jij Kuukje?quote:
Ik? Wat is er met mij?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:53 schreef OA het volgende:
En jij Kuukje?
Open Huis.. (de laatste gelukkig)quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:49 schreef OA het volgende:
[..]
Wat is er tot zo laat te doen op een school?
Oh balen. Doen ze dat bij jullie op vrijdag ja?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:55 schreef buzzer het volgende:
Open Huis.. (de laatste gelukkig)
No commentsquote:
Bon avond! Hoe is het?quote:
Wat doe jij vanavond? Niet werken neem ik aan! TG?quote:
Ik gok een factor 0,6quote:
Oh, aha. Succes!quote:
Ohja! Grappig genoeg spreek ik dat net even door met JD. Ik plof op de bank met een boek, als ik tenminste nog een boek kan vinden dat ik nog niet heb gelezen uit onze boekenkast.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:06 schreef OA het volgende:
Wat doe jij vanavond? Niet werken neem ik aan! TG?![]()
Wat ben je positief over me.quote:
Je moet altijd het goede zien in een mens!quote:
Fijn weekendquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:21 schreef Pheno het volgende:
Ik ga naar huis, thuis kan ik nuttiger zijn.
Wij hebben vorige week een nieuwe boekenkast gekocht, omdat de oude propvol zit. Overal kwamen boeken vandaan en nu is de nieuwe kast weer bijna vol.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohja! Grappig genoeg spreek ik dat net even door met JD. Ik plof op de bank met een boek, als ik tenminste nog een boek kan vinden dat ik nog niet heb gelezen uit onze boekenkast..
quote:
De Da Vinci code?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:23 schreef OA het volgende:
[..]
Wij hebben vorige week een nieuwe boekenkast gekocht, omdat de oude propvol zit. Overal kwamen boeken vandaan en nu is de nieuwe kast weer bijna vol.![]()
Ik kwam nog een aantal ongelezen boeken tegen, sommigen nog in plastic.![]()
Komende tijd heb ik dus genoeg te lezen! Ben momenteel bezig in een boek over mysterieuze moorden in het Louvre.
Neen!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:40 schreef PoeK het volgende:
[..]
Ja, prima met de baas.
Hij heeft wel een kater
Fulltime baanquote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:41 schreef Sjowhan het volgende:
Zuiplap.
Kater op de vrijdag.. Hell.
Student zeker?
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:08 schreef PoeK het volgende:
[..]
Fulltime baan [afbeelding]
schijt aan [afbeelding]
quote:
En dan weekend voor OAquote:
Ik leef met je mee. Heb ook zeker 7 a 8 jaar op zatedag gewerkt.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:57 schreef crossover het volgende:
[..]
En dan weekend voor OA
Ik niet, morgen weer gewoon werkwerkwerk
Ja, wat voer je dat beest /mad?quote:
Alsof een feestje niet leuk is? Koffie met vlaai enzo. En bier.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:43 schreef OA het volgende:
Damn, vanavond naar een verjaardag, dus geen TG
Ik morgen ook werkwerkwerk. Al om 6:30 beginnenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:57 schreef crossover het volgende:
[..]
En dan weekend voor OA
Ik niet, morgen weer gewoon werkwerkwerk
Ongetwijfeld.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Alsof een feestje niet leuk is? Koffie met vlaai enzo. En bier.
quote:[..]
Ik morgen ook werkwerkwerk. Al om 6:30 beginnen
Dus morgn om 6 uur de deur uit hier
Dat dusquote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:51 schreef OA het volgende:
Hoe heet (is) die vriendin, waar woont ze, maten en pics?!
Whehe.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:53 schreef OA het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.![]()
En (het) er zijn homo's. Stereotype mannetje en vrouwtje... Echt.![]()
![]()
Dat wel hoor. Familie van OAdin.quote:
Whehe. Nou ken ik OAdin niet, maar ik neem aan dat zij niet "OAdin" zou zijn als zij en ook dr familie niet aardig warenquote:
Op oogquote:[..]
![]()
Geef maar pomper!
2x een juiste aanname!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. Nou ken ik OAdin niet, maar ik neem aan dat zij niet "OAdin" zou zijn als zij en ook dr familie niet aardig waren![]()
[..]
Op oog![]()
quote:
Je gaat dr niet in je eigen subforum posten?quote:
Wanneer post jij daar weer eens?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Je gaat dr niet in je eigen subforum posten?![]()
Schandalige spelfout voor een IT'erquote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Je gaat dr niet in je eigen subforum posten?![]()
Ik niet, ben nog op het werk. Zometeen naar het voetballen toe, daarna pas douchenquote:
Wat doe je!quote:
Niets, er is geen fuck te doen. Vorige week ook al nietquote:
Goed bezig.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
Niets, er is geen fuck te doen. Vorige week ook al niet! Lekker chill geld verdienen.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
Niets, er is geen fuck te doen. Vorige week ook al niet! Lekker chill geld verdienen.
Avond T. maatjequote:
Moe maar voldaan. Ik ben aan het inwerken in mijn nieuwe baan en ben afgelopen 2 dagen op stap geweest met 2 NUON monteurs. En nu blij dat het weekend is.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:28 schreef Tmaatje het volgende:
Hoi Papier, hoe is het ?
Avond MMquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:32 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedenavond *verveel*
Goed, alleen schiet de verbouwing maar niet opquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Moe maar voldaan. Ik ben aan het inwerken in mijn nieuwe baan en ben afgelopen 2 dagen op stap geweest met 2 NUON monteurs. En nu blij dat het weekend is.
Hoest met jou?
Je hebt toch alleen een bed, magnetron en pjoeter nodig?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:40 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Goed, alleen schiet de verbouwing maar niet opik ben het bivakkeren in de keuken en op de logeerkamer echt heel erg beu...
quote:
koffiezetten met de magnetron ??quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat doe ik met de magnetron.
[Wetenschapsmodus]quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:12 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
koffiezetten met de magnetron ??Zeker iets aan laten smeren op de huishoudbeurs?
![]()
dat is geen wetenschap, dat is koffiedikkijkerij...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[Wetenschapsmodus]
De basis van koffie is heet water. Een magnetron is ontworpen om water (in eten) te verwarmen. De magnetron is dus een uitstekend begin van koffie.
[/wetenschapsmodus]
Maar wel lekkere dikkerijquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:35 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
dat is geen wetenschap, dat is koffiedikkijkerij...
Eens !!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar wel lekkere dikkerij
rustig aan, ben net wakker!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Weekend stilte [afbeelding]
quote:
Ik weet het niet, ik ga nooit met de trein.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:16 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoe koop je zo;'n retour met tussenstation? heb die optie op de automaat nog nooit gezien. Ik ga dus eerst naar radioopname van de band onerepublic in Hilversum en daarna naar hun concert in de melkweg en van daar weer naar huis
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik ga nooit met de trein.
jazekersquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[afbeelding] Lekker geslapen? [afbeelding]
whehe... en dat op een zaterdagquote:Op zaterdag 15 maart 2008 07:20 schreef BrandX het volgende:
[afbeelding] ja hier is er een wakker.... enkel wel een uur te vroeg....
ik had de wekker op 8 uur gezet, maar blijkbaar het andere knopje van de gewone tijd ook een tikje gegeven, waardoor ik nu een uur te vroeg mijn bed uit ben [afbeelding]
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 07:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe... en dat op een zaterdag
Oh, die jankmuilquote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:20 schreef Memento-Mori het volgende:
das n bandvan dat nummer Apologize met timbaland
Ik wil ook weer sporten, maar ik ben meteen 4 dagen out als ik dat doe.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 07:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
jaahh... en dat uurjte extra slapen had ik heel goed kunnen gebruiken. Gisteravond kneiterhard getraind en om half 10 sta ik weer in de boksschool.
![]()
nu eerst maar gewoon een bakkie koffie dan maar op mijn gemak
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:14 schreef DaMart het volgende:
O, en ik bied de KSC hierbij een heerlijk kopje koffie uit de automaat aan.
Klik hier om een bakkie te pakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:26 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succesquote:
Ik sta er toch al niet inquote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:16 schreef Houniet het volgende:
Volgens mij kan de helft van de users uit de OP.
Een illegale koffieër!quote:
Waar!quote:
quote:
Ik wist gewoon dat je het zou lezen!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat heb ik zeer ernstig verzaakt, is het niet?
Ik zal binnenkort eens kijken
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:11 schreef OA het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat je het zou lezen!![]()
Een vraag stellen aan MPG is nooit overbodig, want hij antwoordt altijd!
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:12 schreef OA het volgende:
O, ja, je hebt zeer ernstig verzaakt![]()
Lekker gewerkt Slaven Polen gedreven?
Whehe, idd.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:19 schreef crossover het volgende:
14 fucking jaar
Toen ik nog 14 jaar was durfde ik niet eens tegen 15 jarigen te praten.
Moment, ff lezenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:34 schreef Frutsel het volgende:![]()
![]()
OA, heb je nix te doen? Neem dan mijn tornado topic over voor de FP
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:15 schreef OA het volgende:
http://beta.frontpage.fok(...)door-14-jarigen.html
Dat dusquote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:19 schreef crossover het volgende:
14 fucking jaar
Toen ik nog 14 jaar was durfde ik niet eens tegen 15 jarigen te praten.
Schorriemorrie is het. Tuig van de richel. Rapaille! Schelmen! Schavuiten!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:23 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe, idd.![]()
Mja, dat pleuristuig komt steeds vaker voor.
Hier in de sbuurt zit bijvoorbeeld een coffeeshop. Vaak zat staan er kinderen hier in de straat die denken dat je wat gaat halen omdat de weg naar mijn huis ook de route naar de coffeeshop is.
Als ik dan vervolgesn zeg dat ik niets ga halen, of dat ik onderweg ben naar huis, of dat ze moeten oppleuren, etc... worden ze nog agressief ook!![]()
![]()
![]()
Neuh, ik doe eerst het forum... heb d'r effe de P in..daar bij de FP...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:44 schreef OA het volgende:
Moest jij die megegolf niet op de FP zetten Fruts?
Hoi eF eR Uu Thee eSquote:
LummeLfrUUrmelesquote:
Gast alles goedquote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Galgje met![]()
![]()
's?
Zeven's , ik gok op Houniet of Frutsel
quote:
Waar komt ie vandaan?quote:Hoop alleen dat je geen problemen krijgt met de foto
De foto's op het forum komen rechtstreeks van CNN en FOX... dat doe ik / doen we daar altijd... nog nooit problemen mee gehad. Geen idee of die wel weer op de FP mogenquote:
Het lijkt me sterk dat iemand van Fox op Fok kijkt, al is een teipvout in deze snel gemaakt...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
De foto's op het forum komen rechtstreeks van CNN en FOX... dat doe ik / doen we daar altijd... nog nooit problemen mee gehad. Geen idee of die wel weer op de FP mogen
aardbeienthee.quote:
Boeit ze nix, ik heb daar een hele rel met sunchaser over gehad. Die delete mijn foto zonder pardon.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:34 schreef OA het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat iemand van Fox op Fok kijkt, al is een teipvout in deze snel gemaakt...
Dat geeft niks, ik hou toch niet van annannagrammanana'squote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Met jou naam kan je beter anagrammen dan de mijne
Zeikerd is hetquote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Boeit ze nix, ik heb daar een hele rel met sunchaser over gehad. Die delete mijn foto zonder pardon.
Zelfs nadat bleek dat hij gewoon via ANP was gekomen, wilde hij hem niet terugzetten. Is hoog opgelopen.
Arrogante ..Tja, hij wilde voorkomen dat het Danny geld koste...
Dus, zal me nix verbazen dat er weer iemand begint de mopperen, maar er is een ER feestje van de FP, dus veel zijn er niet![]()
Moet je wel zonder fouten doen natuurlijk...quote:PS: heb trouwens nog één alinea toegevoegd
Inderdaad, maar ik heb jou weer om mij te controlerenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:46 schreef OA het volgende:
[..]
Zeikerd is het![]()
[..]
Moet je wel zonder fouten doen natuurlijk...
Een nieuwe storm ontwikkeld --> ontwikkelT
Toedeloe.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:57 schreef OA het volgende:
Ik ga OAdin weer gezelschap houden beneden.
Geen laptop betekent boven achter de pc zitten en dat is niet bepaald gezellig...![]()
Tot later en een fijne avond allemaal!
Gaat goed, lekker chilllllendquote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja alles gaat lekker, mag niet klagen![]()
Met jou?
quote:
Zo moe was je niet. Je vrouw was bij mij.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:21 schreef Pheno het volgende:
Maar voor de rest zijn ups en downs. De psych helpt wel.
maar gisteravond ging het weer even mis. Ik heb mijn vrouw niet eens het bed in horen of voelen kruipen, ik was doodop.
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zo moe was je niet. Je vrouw was bij mij.
Hmm... geestelijk doodop dus? Ken hetquote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:21 schreef Pheno het volgende:
Maar voor de rest zijn ups en downs. De psych helpt wel.
maar gisteravond ging het weer even mis. Ik heb mijn vrouw niet eens het bed in horen of voelen kruipen, ik was doodop.
Zijn ze al daar zo verquote:
jeps, het gaat best rap hier in de afgelopen dagen.. en ik kan al op redelijk wat plekken HSPDA-en.. en de UMTS-vlek is nog veel groterquote:
Nee, ook niet.. al sinds het middaguur regent het hier.. Van die Nederlandse regen.. een beetje, maar urenlang..quote:Op zondag 16 maart 2008 11:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Indah [afbeelding]
Is het bij jou wel droog?
Net zo erg als Poolse regenquote:Op zondag 16 maart 2008 11:47 schreef marcb1974 het volgende:
Wij hebben hier vandaag alleen maar de hele dag regen [afbeelding]
Van die smerige Nederlandse [afbeelding]
Het is overal op het forum stil lijkt het welquote:Op zondag 16 maart 2008 13:25 schreef ScarFace- het volgende:
Wel erg stil nu.
Al een uur niks gepost.
Scarfacequote:
Fritsquote:Op zondag 16 maart 2008 13:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
Studeren![]()
En natuurlijk: Goedemiddag iedereen!
quote:
Goede feestjes FTW .quote:Op zondag 16 maart 2008 14:48 schreef crossover het volgende:
@ geen kater
Wel goed feestje gehad bij lenny
Zondag hèquote:Op zondag 16 maart 2008 13:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is overal op het forum stil lijkt het wel
Muckiequote:
eenschquote:
quote:Op zondag 16 maart 2008 15:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heeft iemand nog wat energie voor me?.
quote:Op zondag 16 maart 2008 15:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet iemand maar aan ons allebei wat energie doneren!
precies!quote:Op zondag 16 maart 2008 15:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet iemand maar aan ons allebei wat energie doneren!
lief, maar toch nee bedanktquote:
Geen koffiequote:Op zondag 16 maart 2008 15:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee dank je... ik vind beide dranken niet lekker
Nee hoorquote:
Eens.quote:
Glaasje cola dan?quote:Op zondag 16 maart 2008 15:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee dank je... ik vind beide dranken niet lekker
en toch loopt ie hier alweer een aardig tijdje rondquote:
Goed he?quote:Op zondag 16 maart 2008 16:07 schreef Muck het volgende:
[..]
en toch loopt ie hier alweer een aardig tijdje rond
mooi zoquote:
oeh, ik ook?quote:Glaasje cola dan?
Jaquote:
Tuurlijkquote:[..]
oeh, ik ook?
awww, schatje tochquote:Op zondag 16 maart 2008 16:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja
Omdat de kinderen allemaal geslaagd warenmochten ze hun meester of juf in het water duwen. Dus *plons* daar lag MPG met t-shirt van zwemmelvereniging en slippers nog aan in het water
lekkerquote:[..]
Tuurlijk
Mart for "Koffiër van de week"quote:
Ach, het is een terugkerend ritueel, bij elk examenzwemmen, dus ik ben er wel an gewendquote:
Weet ik tochquote:[..]
lekker
Nee. Toen ik nog klein was, heb ik daar teveel van op. Ik schraapte met een theelepeltje zelfs de laatste druppels uit de kopjes van de visitequote:
Ik heb twee weken geen druppel cola aangeraakt. Maar net toch maar weer wat ervan gedronken... ik had energie nodigquote:
quote:
jaaaquote:
en nu heb je een vriendin die aan het water woontquote:[..]
Ach, het is een terugkerend ritueel, bij elk examenzwemmen, dus ik ben er wel an gewend
[..]
quote:Weet ik toch
quote:
en nu heb je een vriendin die aan het water woont![]()
quote:Op zondag 16 maart 2008 16:39 schreef ScarFace- het volgende:
En Muck voor multiquootster van de week.
quote:Op zondag 16 maart 2008 16:39 schreef ScarFace- het volgende:
En Muck voor multiquootster van de week.
tuurlijk!quote:Op zondag 16 maart 2008 16:40 schreef MPG het volgende:
Wat wil je daarmee zeggen? Ga je me van de zomer de Lek in kieperen ofzo?
oehquote:
Goed bezigquote:Op zondag 16 maart 2008 16:52 schreef Sjowhan het volgende:
Bijna klaar met schoonmaken, geen zin meer ff. Vanavond nog dweilen en dan is 't weer spik en span
Straks pannenkoeken bakken
Jortquote:
de Lekquote:Op zondag 16 maart 2008 16:40 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Wat wil je daarmee zeggen? Ga je me van de zomer de Lek in kieperen ofzo?
[..]
Wat is dan een echte rivier?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |