Uiteraard wist ik dat wel.quote:
quote:
Zo werkt dat!quote:
Whehequote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:44 schreef OA het volgende:
[..]
Zo werkt dat!![]()
Maar ik wist het al voordat ik bij de FP kwam.
Rattengif.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:46 schreef Sjowhan het volgende:
Nah even geen koffie, wel lunch zo![]()
![]()
Iemand trouwens een idee wat ik kan geven bij een geboorte van een zoon? Ik heb daadwerkelijk geen idee, en ga as zondag erheen.
quote:
Veel plezierquote:
Dat dus.quote:
Lollifant?quote:
Bijvoorbeeld.quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:13 schreef BrandX het volgende:
'mijn' werkwoord is weer eens ijdel gebruikt!
Die van mij tot 2100 uur. En dan morgen nog werken van 1000 tm 1700, dan pas weekend.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:43 schreef buzzer het volgende:
Hier duurt het nog wel even voor het weekend is, mijn werkdag duurt tot een uur of half tien vandaag.
Wat is er tot zo laat te doen op een school?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:43 schreef buzzer het volgende:
Hier duurt het nog wel even voor het weekend is, mijn werkdag duurt tot een uur of half tien vandaag.
Das langquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:43 schreef buzzer het volgende:
Pr0nnight?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:49 schreef OA het volgende:
[..]
Wat is er tot zo laat te doen op een school?
Ik blijf gewoon tot 1700. Volgende week vrijdag al vrij.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:49 schreef Pheno het volgende:
Ik zit te denken om nu al weekend te houden, ipv 16.00. maar ik weet het nog niet.
Maar zat. College's die lang door gaan. Vergaderingen in de avond. Noem maar op.quote:
Hoeveel uur werk je nu per week?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:51 schreef Pheno het volgende:
Goh, 3 dagen vrij weer, ik moet er nog steeds aan wennen.
Ja maar, ja maar... op vrijdagavond!!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Maar zat. College's die lang door gaan. Vergaderingen in de avond. Noem maar op.
Op papier of effectief? Op papier 36.quote:
Mja. Lullig.quote:
En effectief?quote:
En jij Kuukje?quote:
Ik? Wat is er met mij?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:53 schreef OA het volgende:
En jij Kuukje?
Open Huis.. (de laatste gelukkig)quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:49 schreef OA het volgende:
[..]
Wat is er tot zo laat te doen op een school?
Oh balen. Doen ze dat bij jullie op vrijdag ja?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:55 schreef buzzer het volgende:
Open Huis.. (de laatste gelukkig)
No commentsquote:
Bon avond! Hoe is het?quote:
Wat doe jij vanavond? Niet werken neem ik aan! TG?quote:
Ik gok een factor 0,6quote:
Oh, aha. Succes!quote:
Ohja! Grappig genoeg spreek ik dat net even door met JD. Ik plof op de bank met een boek, als ik tenminste nog een boek kan vinden dat ik nog niet heb gelezen uit onze boekenkast.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:06 schreef OA het volgende:
Wat doe jij vanavond? Niet werken neem ik aan! TG?![]()
Wat ben je positief over me.quote:
Je moet altijd het goede zien in een mens!quote:
Fijn weekendquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:21 schreef Pheno het volgende:
Ik ga naar huis, thuis kan ik nuttiger zijn.
Wij hebben vorige week een nieuwe boekenkast gekocht, omdat de oude propvol zit. Overal kwamen boeken vandaan en nu is de nieuwe kast weer bijna vol.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohja! Grappig genoeg spreek ik dat net even door met JD. Ik plof op de bank met een boek, als ik tenminste nog een boek kan vinden dat ik nog niet heb gelezen uit onze boekenkast..
quote:
De Da Vinci code?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:23 schreef OA het volgende:
[..]
Wij hebben vorige week een nieuwe boekenkast gekocht, omdat de oude propvol zit. Overal kwamen boeken vandaan en nu is de nieuwe kast weer bijna vol.![]()
Ik kwam nog een aantal ongelezen boeken tegen, sommigen nog in plastic.![]()
Komende tijd heb ik dus genoeg te lezen! Ben momenteel bezig in een boek over mysterieuze moorden in het Louvre.
Neen!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:40 schreef PoeK het volgende:
[..]
Ja, prima met de baas.
Hij heeft wel een kater
Fulltime baanquote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:41 schreef Sjowhan het volgende:
Zuiplap.
Kater op de vrijdag.. Hell.
Student zeker?
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:08 schreef PoeK het volgende:
[..]
Fulltime baan [afbeelding]
schijt aan [afbeelding]
quote:
En dan weekend voor OAquote:
Ik leef met je mee. Heb ook zeker 7 a 8 jaar op zatedag gewerkt.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:57 schreef crossover het volgende:
[..]
En dan weekend voor OA
Ik niet, morgen weer gewoon werkwerkwerk
Ja, wat voer je dat beest /mad?quote:
Alsof een feestje niet leuk is? Koffie met vlaai enzo. En bier.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:43 schreef OA het volgende:
Damn, vanavond naar een verjaardag, dus geen TG
Ik morgen ook werkwerkwerk. Al om 6:30 beginnenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:57 schreef crossover het volgende:
[..]
En dan weekend voor OA
Ik niet, morgen weer gewoon werkwerkwerk
Ongetwijfeld.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Alsof een feestje niet leuk is? Koffie met vlaai enzo. En bier.
quote:[..]
Ik morgen ook werkwerkwerk. Al om 6:30 beginnen
Dus morgn om 6 uur de deur uit hier
Dat dusquote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:51 schreef OA het volgende:
Hoe heet (is) die vriendin, waar woont ze, maten en pics?!
Whehe.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:53 schreef OA het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.![]()
En (het) er zijn homo's. Stereotype mannetje en vrouwtje... Echt.![]()
![]()
Dat wel hoor. Familie van OAdin.quote:
Whehe. Nou ken ik OAdin niet, maar ik neem aan dat zij niet "OAdin" zou zijn als zij en ook dr familie niet aardig warenquote:
Op oogquote:[..]
![]()
Geef maar pomper!
2x een juiste aanname!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. Nou ken ik OAdin niet, maar ik neem aan dat zij niet "OAdin" zou zijn als zij en ook dr familie niet aardig waren![]()
[..]
Op oog![]()
quote:
Je gaat dr niet in je eigen subforum posten?quote:
Wanneer post jij daar weer eens?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Je gaat dr niet in je eigen subforum posten?![]()
Schandalige spelfout voor een IT'erquote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Je gaat dr niet in je eigen subforum posten?![]()
Ik niet, ben nog op het werk. Zometeen naar het voetballen toe, daarna pas douchenquote:
Wat doe je!quote:
Niets, er is geen fuck te doen. Vorige week ook al nietquote:
Goed bezig.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
Niets, er is geen fuck te doen. Vorige week ook al niet! Lekker chill geld verdienen.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
Niets, er is geen fuck te doen. Vorige week ook al niet! Lekker chill geld verdienen.
Avond T. maatjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |