Zeikerd is hetquote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Boeit ze nix, ik heb daar een hele rel met sunchaser over gehad. Die delete mijn foto zonder pardon.
Zelfs nadat bleek dat hij gewoon via ANP was gekomen, wilde hij hem niet terugzetten. Is hoog opgelopen.
Arrogante ..Tja, hij wilde voorkomen dat het Danny geld koste...
Dus, zal me nix verbazen dat er weer iemand begint de mopperen, maar er is een ER feestje van de FP, dus veel zijn er niet![]()
Moet je wel zonder fouten doen natuurlijk...quote:PS: heb trouwens nog één alinea toegevoegd
Inderdaad, maar ik heb jou weer om mij te controlerenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:46 schreef OA het volgende:
[..]
Zeikerd is het![]()
[..]
Moet je wel zonder fouten doen natuurlijk...
Een nieuwe storm ontwikkeld --> ontwikkelT
Toedeloe.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:57 schreef OA het volgende:
Ik ga OAdin weer gezelschap houden beneden.
Geen laptop betekent boven achter de pc zitten en dat is niet bepaald gezellig...![]()
Tot later en een fijne avond allemaal!
Gaat goed, lekker chilllllendquote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja alles gaat lekker, mag niet klagen![]()
Met jou?
quote:
Zo moe was je niet. Je vrouw was bij mij.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:21 schreef Pheno het volgende:
Maar voor de rest zijn ups en downs. De psych helpt wel.
maar gisteravond ging het weer even mis. Ik heb mijn vrouw niet eens het bed in horen of voelen kruipen, ik was doodop.
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zo moe was je niet. Je vrouw was bij mij.
Hmm... geestelijk doodop dus? Ken hetquote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:21 schreef Pheno het volgende:
Maar voor de rest zijn ups en downs. De psych helpt wel.
maar gisteravond ging het weer even mis. Ik heb mijn vrouw niet eens het bed in horen of voelen kruipen, ik was doodop.
Zijn ze al daar zo verquote:
jeps, het gaat best rap hier in de afgelopen dagen.. en ik kan al op redelijk wat plekken HSPDA-en.. en de UMTS-vlek is nog veel groterquote:
Nee, ook niet.. al sinds het middaguur regent het hier.. Van die Nederlandse regen.. een beetje, maar urenlang..quote:Op zondag 16 maart 2008 11:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Indah [afbeelding]
Is het bij jou wel droog?
Net zo erg als Poolse regenquote:Op zondag 16 maart 2008 11:47 schreef marcb1974 het volgende:
Wij hebben hier vandaag alleen maar de hele dag regen [afbeelding]
Van die smerige Nederlandse [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |