Ja, hier ben ik.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:28 schreef DaMart het volgende:
Het zonnetje in huis meldt zich ook even
Zal wel eerik zijn geweestquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:35 schreef marcb1974 het volgende:
Wie was dat?
Ja.quote:
Gelukkig wel: als in, nog 3 uur te gaan?quote:
Al even geleden, week ofzo, hoe het precies zit geen idee.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:04 schreef JortK het volgende:
Is eer-ik geband?
Er stond al geen datum bij hem.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:40 schreef marcb1974 het volgende:
Zou kunnen ja, nu is ie dus nog langer weg
Mjaquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:10 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Gelukkig wel: als in, nog 3 uur te gaan?
of... ?
inmiddels nog 2.5 uur trouwens, zo ongeveer
T is al wat naar voren geschoven, dus nu nog 1.5 uurquote:
Hij staat nog wel in de OP.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:34 schreef Pheno het volgende:
rafael_vd_kaart, gebande
quote:Bloedmooi Arabisch Vrouw
Arabisch Intiem Contactberichten. 273,000 Leden Fotos. 100% Gratis!
www.Muslima.com
quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:54 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Hij staat nog wel in de OP.
Als het eer-ik is geweest kunnen we beter rafael uit de OP halen, eer-ik zal als zn ban is verlopen met eer-ik doorposten, en niet met rafael.
quote:Bier-ik bestaat nog wel? Dan is het vreemd dat ie niet daarmee door is gaan posten, ik vraag me af of het eer-ik wel is.
quote:Maarja als rafael is geband vanwege hetzelfde ip als eer-ik, is het wel duidelijk.
Ik ga er vandoor in elk geval en met die bans dat lost zich vanzelf wel op.
Echt hequote:
Iedere keer als ik je plaatje zie denk ik weer: hoelang moet ik nog?quote:
Iets lekkers bij iets wat gruwelijk irritant, saai etc.. is, mooi tochquote:
Doei Doeiquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:34 schreef Pheno het volgende:
rafael_vd_kaart, gebande
IP-check gedaan iddquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:54 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Hij staat nog wel in de OP.
Als het eer-ik is geweest kunnen we beter rafael uit de OP halen, eer-ik zal als zn ban is verlopen met eer-ik doorposten, en niet met rafael.
Bier-ik bestaat nog wel? Dan is het vreemd dat ie niet daarmee door is gaan posten, ik vraag me af of het eer-ik wel is.
Maarja als rafael is geband vanwege hetzelfde ip als eer-ik, is het wel duidelijk.
Ik ga er vandoor in elk geval en met die bans dat lost zich vanzelf wel op.
Spannondquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:28 schreef Houniet het volgende:
Waar is OA, heb een primeurtje voor hem.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:28 schreef Houniet het volgende:
Waar is OA, heb een primeurtje voor hem.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:51 schreef Houniet het volgende:
http://www.nieuwsbank.nl/(...)/2008/03/13/R266.htm
quote:U hebt een pagina opgevraagd uit het Nieuwsbank persberichtenarchief en u bent geen abonnee. Daarom vragen wij u nu een kleine bijdrage voor het onderhoud van onze persberichtenverzameling. Hieronder ziet u de eerste 100 woorden van het door u opgevraagde persbericht, na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Geef jij maar ff je inloggegevens aan OA, dan kan hij het erop zettenquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:54 schreef Houniet het volgende:
Geef maar een seintje als het erop staat.
Een bron is geen bron hèquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:01 schreef Houniet het volgende:
Hoezo dat stuk van de Gelderlander kan hij ook nemen.
één bedoelde ikquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:52 schreef OA het volgende:
Bedoel je 'een' of 'één' Frits?
quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:34 schreef Pheno het volgende:
rafael_vd_kaart, gebande
nee. ik doe niet aan viesbah.quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
Weet iemand hier hoe je de gebruikersrechten van Vista kan aanpassen?
Invalletje bij jou geweest?quote:
Haije wahquote:
14quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:03 schreef OA het volgende:
http://beta.frontpage.fok(...)-drugsonderzoek.html
quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Hij hoeft niet meer terug te komen
Ja. /madquote:
Ben wel me dealer kwijt.quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:36 schreef MPG het volgende:
quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Hij hoeft niet meer terug te komen
quote:
Oeh. Jumjum.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
Lekker bakkie met een stroopwafel
Nah.quote:
Alleen als die op de grond ligt in de gevangenis.quote:
Bubbaquote:
Doet S-F wel allemaal. De rest krijgt toch geen kans.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:59 schreef OA het volgende:
Collegae gezocht:
[FOK!] We zoeken nieuwe nieuwsposters!
quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:59 schreef OA het volgende:
Collegae gezocht:
Ik heb al interessant werkquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:59 schreef OA het volgende:
Collegae gezocht:
quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb al interessant werk
Ik wil misschien welquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:59 schreef OA het volgende:
Collegae gezocht:
Maar, maar, fok!quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb al interessant werk
Je bedoelt mij?quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Doet S-F wel allemaal. De rest krijgt toch geen kans.
Hallo Jensen fanaatquote:
quote:
Nee, die fiets bedoel ik, mod van alle subfora onder andere.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:08 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Je bedoelt mij?
Niks voor mij in elk geval.
Wel tof dat hij zoveel wilt doen, ik zou er de tijd niet voor kunnen vinden. Het moet een luie kutstudent zijnquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, die fiets bedoel ik, mod van alle subfora onder andere.
Ik zit in teveel SC'squote:
Maar, maar salaris!quote:
Maar dat krijg je dan toch ook? Oh nee, alleen KPD toegangquote:
Klopt.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel tof dat hij zoveel wilt doen, ik zou er de tijd niet voor kunnen vinden. Het moet een luie kutstudent zijn
Collega?quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar dat krijg je dan toch ook? Oh nee, alleen KPD toegang
Hoijequote:
Dat heb ik alquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
1 SC en 5 discussies, maar tegenwoordig alleen 's avonds. Afkickenquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zit in teveel SC's![]()
ONZ, GC (2x) en R&P. Kansloos
Heb ik alquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Trustequote:
slaap zequote:
Martquote:
Goed hoorquote:
Uitstekend. Beetje drukke week nu, en ben erg moe. Maar op tijd naar bed helpt niet echt om moeheid weg te slapen, dus wacht ik nog evenquote:
Gewoon nog even op blijven en goed vast slapen straks. Van het wekend lekker uitslapen, en volgende week een keer wat leuks gaan doen, lekker uiteten ofzoquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uitstekend. Beetje drukke week nu, en ben erg moe. Maar op tijd naar bed helpt niet echt om moeheid weg te slapen, dus wacht ik nog even.
Goed plan!quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Gewoon nog even op blijven en goed vast slapen straks.
Ook een goed plan!quote:Van het wekend lekker uitslapen,
Uitstekend plan! ga ik zeker doen!quote:en volgende week een keer wat leuks gaan doen, lekker uiteten ofzo
quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Gewoon nog even op blijven en goed vast slapen straks. Van het wekend lekker uitslapen, en volgende week een keer wat leuks gaan doen, lekker uiteten ofzo
Ik drink hooguit heel af en toe een druppel rum in mijn cola, maar daar houdt het qua alcohol wel mee op. En aangezien ik me heb voorgenomen minder cola te drinken en dat al 12 dagen volhoudt, valt die borrel dus afquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:18 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
wat MPG zegt, enne niet te vroeg naar bed gaan dan doe je namelijk ook geen oog dicht.
Een lekkere borrel wil wel eens helpen.
Bij iemand anders als Mart had ik die borrel zeker aangeraden, maar Mart drinkt nietquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:18 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
wat MPG zegt, enne niet te vroeg naar bed gaan dan doe je namelijk ook geen oog dicht.
Een lekkere borrel wil wel eens helpen.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed plan!
[..]
Ook een goed plan!
[..]
Uitstekend plan! ga ik zeker doen!
Ja. Dan kun je na het douchen lekker rozig je bedje inquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:22 schreef ScarFace- het volgende:
`S avonds douchen in plaats van `s ochtends helpt ook.
Slaap lekker Martquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:28 schreef DaMart het volgende:
Maar goed, nu is wel een mooi moment om toch even wat nachtrust te gaan pakken.
Trusten Hounietquote:
Vind het zelf ook lekkerquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Dan kun je na het douchen lekker rozig je bedje in
Zit je in een studentenhuis?quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:31 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Vind het zelf ook lekker![]()
Doe het alleen niet zovaak vind `s ochtends ook wel lekker, en de rest hier in huis vind het geloof ik niet zo geweldig als ik rond een uur of 12-1 ga douchen, zouden ze nog weleens last van kunnen hebben.
En ze beginnen al zovaak over geluid wat te hard staat etc.
En als ik moe ben ga ik liever gelijk mn bed in, tv kijken, maar douchen is wel fijner.
En elke dag 2 keer douchen is ook weer zowat.
Nope, woon bij mn ouders in en heb een zus.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zit je in een studentenhuis?
Oh okey, omdat je het over 'het huis' had. Lui die in een studentenhuis wonen, spreken meestal zo over hun woningquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:43 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Nope, woon bij mn ouders in en heb een zus.
''Het huis'' heb ik niet genoemdquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Oh okey, omdat je het over 'het huis' had. Lui die in een studentenhuis wonen, spreken meestal zo over hun woning
Hehe, oke. Ik ben nogal moe dus niet scherp meer!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:01 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
''Het huis'' heb ik niet genoemd![]()
Ik zit overigens altijd te kloten met die ''''''''''''''' citeer haakjes.
Hoe ik ze moet gebruiken, geen idee
Riiiiick houd je wakkerquote:
Rick is een baasquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:11 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Riiiiick houd je wakker![]()
Slaap lekker, ik ga ook zo, hier blijft het toch nog wel ff stil dus hou ik het op fok voor gezien.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 08:21 schreef DaMart het volgende:
Na bijna 2 weken op tijd naar bed te zijn gegaan, besloot ik gisterenavond om eens wat later te gaan. Wellicht dat dat zou helpen in de strijd tegen de vermoeidheid. Niet dus, ik ben nu alleen maar nog duffer wakker geworden dan de afgelopen dagen. Nu las ik ook dat mensen die kort slapen, meer kans hebben om dik te worden. In al mijn ijdelheid, ga ik voortaan dan maar twaalf uur slaap per dag/nacht nemen, denk ik. Maar genoeg geslapen nu... goedemorgen.
quote:Je rijdt in een auto, met constante snelheid, met aan je linkerhand een afgrond.
Rechts van je rijdt een brandweerwagen, met dezelfde constante snelheid, waarvan het lijkt alsof hij je wil inhalen.
Voor je rent een varken, nog groter dan jouw auto, ook met dezelfde constante snelheid.
Vlak achter je vliegt een helikopter, vlak boven de grond, ook weer met dezelfde constante snelheid.
Hoe kun je stoppen, zonder dat er ongelukken gebeuren?
In de geschetste situatie is dat een beetje lastig hequote:Op vrijdag 14 maart 2008 08:37 schreef Pheno het volgende:
Je laat de brandweer inhalen.
Nee, als hij inhaalt ram ik op de rem en stuur naar rechts, daardoor kom ik achter hem.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 08:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
In de geschetste situatie is dat een beetje lastig he.
Maar toch is dat niet de oplossing die gezocht wordt... ik laat de vraag nog even open staan en kom er nog op terugquote:Op vrijdag 14 maart 2008 08:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, als hij inhaalt ram ik op de rem en stuur naar rechts, daardoor kom ik achter hem.
Leaserijder, dan krijg je dat soort gedrag.
-edit: het andtwoord was nog goed ookquote:Op vrijdag 14 maart 2008 08:35 schreef DaMart het volgende:
Even een raadseltje voor koffie- en theedrinkers met een scherpe geest. Misschien kennen jullie hem al, maar goed, ik vond hem wel leuk!
[..]
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 08:44 schreef BrandX het volgende:
[..]We hebben een winnaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Ik vind het prima. Vandaag nog een volvo lopen pesten, de eikel dacht dat hij door me heen kon rijden. Dat heeft hij de rest van het traject A12-A30-A1 geweten.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 08:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar toch is dat niet de oplossing die gezocht wordt... ik laat de vraag nog even open staan en kom er nog op terug.
quote:Dagcijfers van donderdag 13 maart 2008 (0:00 - 23:59)
![]()
005. 119 Houniet
038. 059 Papierversnipperaar
038. 059 vrolijke-frits
072. 043 Pheno
089. 038 indahnesia.com
094. 037 ScarFace-
119. 033 Sjowhan
125. 032 marcb1974
136. 031 Sebasser
165. 028 Tmaatje
187. 026 Surveillance-Fiets
203. 025 DaMart
203. 025 vdvorst
228. 023 OA
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
01:00 - 05:30quote:Op vrijdag 14 maart 2008 08:32 schreef Pheno het volgende:
22.30 tot 5.45 en ik val nog steeds kilo's af. Beangstigend.
Kijk, zo pak je dat aan!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 08:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind het prima. Vandaag nog een volvo lopen pesten, de eikel dacht dat hij door me heen kon rijden. Dat heeft hij de rest van het traject A12-A30-A1 geweten.
Ja, ik ook...quote:
Ja, maar niet op deze manier.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 08:58 schreef OA het volgende:
Ph, jij had toch links en rechts wat extra gewicht?![]()
Dan kan je vast wel wat missen...
een drama! De wereld vergaat! Hamsteren!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:01 schreef BrandX het volgende:
msn knalt er net uit bij mij [afbeelding]
ey, ik zat in gesprek met mijn vriend in nieuw zeeland ja!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
een drama! De wereld vergaat! Hamsteren!
Tjah, shit happens... je moest eens weten hoe vaak het internet hier niet werkt zoals ik graag zou willenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
ey, ik zat in gesprek met mijn vriend in nieuw zeeland ja! [afbeelding]
Alló! Alles bien?quote:
Nee, dat is idd niet dé manier...quote:
Is al geplaatst: http://beta.frontpage.fok.nl/nieuws/88905quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:27 schreef DaMart het volgende:
OA! Leuk nieuwsbericht voor je.
Vrouw vastgegroeid aan wc-pot.
Ik nietquote:
ga er heen ja!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
ey, ik zat in gesprek met mijn vriend in nieuw zeeland ja!
Of laat hem hierheen komenquote:
Meer postenquote:
O, ik zag hem niet tussen de actieve berichten staan toen ik zelf keekquote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:29 schreef OA het volgende:
[..]
Is al geplaatst: http://beta.frontpage.fok.nl/nieuws/88905
dat kan ook alleen maar in Amerika he...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:27 schreef DaMart het volgende:
OA! Leuk nieuwsbericht voor je.
Vrouw vastgegroeid aan wc-pot.
Ja. TWEE jaar, WTFquote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:51 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat kan ook alleen maar in Amerika he...
Sölden, Oostenrijkquote:
quote:
Na wat laadtijd welquote:
hmmm, op mijn site niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:07 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Na wat laadtijd wel
Hij is een beetje groot
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:09 schreef Sjowhan het volgende:
5de bakkie al vanochtend
Naja, 't is iig wel lekker
Mooie platenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:11 schreef BrandX het volgende:
naja, deze twee moeten ook nog even dan, en dan is het wel goed![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mijn zomer 2008 hide-out is dit btw
Mooi! Vooral die 2e!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:11 schreef BrandX het volgende:
naja, deze twee moeten ook nog even dan, en dan is het wel goed![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mijn zomer 2008 hide-out is dit btw
gezien, en nee ik kan helaas niet helpen. wij zitten sowieso 60 km verderop, achter een heeeeele hoge berg waar je helemaal om heen moet om te komen waar zij willen zijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:43 schreef OA het volgende:
BX: heb je dit al gezien?
La bellissima Italia - topique parte tre
Wellicht heb jij nog wat aanbevelingen?!
Ik heb er nog veel meer...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:10 schreef MPG het volgende:
Mooie platen weer, O.
Whehe. Dat heb je zeker, als je vaak op vakantie gaatquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:11 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb er nog veel meer...
Oostenrijk, Griekenland, Parijs, Chili, Hongarije, Dublin....
O ja, vakantie!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. Dat heb je zeker, als je vaak op vakantie gaat
wow mooie plek...quote:
Ja, wrijf het er maar inquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:20 schreef OA het volgende:
[..]
O ja, vakantie!![]()
Nog exact 4 weken en dan is het alweer zover!
Latersquote:
Ga je weg, net nu ik je een pm heb gestuurd...quote:
Sorryquote:
Whehequote:
Nice!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:37 schreef MPG het volgende:
In het kader van vakantiefoto's plaatsen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helsinki
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Nyhavn in Kopenhagen
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:38 schreef Kuukske het volgende:
OMG MPG. Tof!
Link?quote:
Whehe. Alsof we anders hadden verwacht van jouquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:42 schreef Houniet het volgende:
Ik heb ook vakantie foto's, maar dat zijn meer vrouwen in bikini.
Ah, Parijs.quote:
Ding wordt opgestuurd vanuit Duitsland. Het online fotoboek laat op zich wachten (ben gewoon te moe als ik thuis ben om nog iets productiefs te doen).quote:
Waarom fotografeer jij ongestelde vrouwen?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:48 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die linker spoorde niet!
[ afbeelding ]
En ja, ook dat is een vrouw!
Ja, al heb ik geen idee waar dat wel isquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:25 schreef buzzer het volgende:
[..]
wow mooie plek...
Dat is weer eens iets anders dan Ommen aan Zee
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, al heb ik geen idee waar dat wel is.
Die foto vond ik even snel via Google.
Moet je hier niet vertellenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:09 schreef MPG het volgende:
Nog nooit geweest![]()
Gaat wel nog een keer gebeuren, samen met Muck
gaat hij muck ver-assen? Oh Noes!!!!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
Moet je hier niet vertellen
Verassing enzulks!
Whehe. Ik heb hier toch nog geen datum enzo genoemdquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
Moet je hier niet vertellen
Verassing enzulks!
Als je erover praat dan is het toch geen verassing meerquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. Ik heb hier toch nog geen datum enzo genoemd![]()
Jamaar, jamaar, ze kwam er zelf al mee enzo.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
Als je erover praat dan is het toch geen verassing meerZulke dingen moeten, BAM uit het niets komen enzulks
!
Ik ook niet, en ik denk ook niet dat ik er ooit wel heen zal gaan... teveel Fransen daarquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:09 schreef MPG het volgende:
Nog nooit geweest![]()
Gaat wel nog een keer gebeuren, samen met Muck
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet, en ik denk ook niet dat ik er ooit wel heen zal gaan... teveel Fransen daar.
Je kunt haar meenemen naar Drenthe natuurlijkquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:18 schreef MPG het volgende:
En sowieso, ik ga Muck niet ver-assen. Nooit.
Immer!quote:
Ja, maar Assen is zo verquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je kunt haar meenemen naar Drenthe natuurlijk.
Ik word gecremeerd.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:18 schreef MPG het volgende:
En sowieso, ik ga Muck niet ver-assen. Nooit.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar, ze kwam er zelf al mee enzo.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan maak je er een romantisch weekendje in een hunebed van!
Pannenkoek!quote:
Fijne gedachte, zo op je 35e (??) !!quote:
Dat doet ze soms jaquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:31 schreef OA het volgende:
Ph, je vrouw is actief op de FP: http://beta.frontpage.fok(...)ipte-bankrovers.html
Voel je niets vanquote:
Mja, vreemde vogels zijn het die nieuwspostersquote:
Ja, ik mag hopen dat je dood bent, als ze je verassen!quote:
Wist jij dat nietquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:31 schreef OA het volgende:
Ph, je vrouw is actief op de FP: http://beta.frontpage.fok(...)ipte-bankrovers.html
Alblasserdam is hier trouwens om de hoek. Kan maar één bank geweest zijn, ING. Een andere bank zit er niet.
Ah, tegen die tijd wel.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:35 schreef OA het volgende:
[..]
Mja, vreemde vogels zijn het die nieuwsposters![]()
[..]
Ja, ik mag hopen dat je dood bent, als ze je verassen!
Wat je zegtquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:35 schreef OA het volgende:
[..]
Mja, vreemde vogels zijn het die nieuwsposters![]()
Dat dusquote:[..]
Ja, ik mag hopen dat je dood bent, als ze je verassen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |