Hoijequote:

Dat heb ik alquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar dat krijg je dan toch ook? Oh nee, alleen KPD toegang

1 SC en 5 discussies, maar tegenwoordig alleen 's avonds. Afkickenquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zit in teveel SC's
ONZ, GC (2x) en R&P. Kansloos

Heb ik alquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar dat krijg je dan toch ook? Oh nee, alleen KPD toegang

Trustequote:

slaap zequote:

Martquote:

.
.

Goed hoorquote:

Uitstekend. Beetje drukke week nu, en ben erg moe. Maar op tijd naar bed helpt niet echt om moeheid weg te slapen, dus wacht ik nog evenquote:
 .
.

Gewoon nog even op blijven en goed vast slapen straks. Van het wekend lekker uitslapen, en volgende week een keer wat leuks gaan doen, lekker uiteten ofzoquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uitstekend. Beetje drukke week nu, en ben erg moe. Maar op tijd naar bed helpt niet echt om moeheid weg te slapen, dus wacht ik nog even.

Goed plan!quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Gewoon nog even op blijven en goed vast slapen straks.
Ook een goed plan!quote:Van het wekend lekker uitslapen,
Uitstekend plan! ga ik zeker doen!quote:en volgende week een keer wat leuks gaan doen, lekker uiteten ofzo

quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Gewoon nog even op blijven en goed vast slapen straks. Van het wekend lekker uitslapen, en volgende week een keer wat leuks gaan doen, lekker uiteten ofzo
 wat MPG zegt, enne niet te vroeg naar bed gaan dan doe je namelijk ook geen oog dicht.
  wat MPG zegt, enne niet te vroeg naar bed gaan dan doe je namelijk ook geen oog dicht. 

Ik drink hooguit heel af en toe een druppel rum in mijn cola, maar daar houdt het qua alcohol wel mee op. En aangezien ik me heb voorgenomen minder cola te drinken en dat al 12 dagen volhoudt, valt die borrel dus afquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:18 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Een lekkere borrel wil wel eens helpen.
 .
.

Bij iemand anders als Mart had ik die borrel zeker aangeraden, maar Mart drinkt nietquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:18 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Een lekkere borrel wil wel eens helpen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |