quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:54 schreef Rossdale het volgende:
foei!
Verkeerde topic, foei again!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:55 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
![]()
Ga vandaag trouwens season 3 maar even kopen van lost
Eerder,... het doet me niks,... maar de ToS serie is wel bekend natuurlijk!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:45 schreef Lyzio het volgende:
Zegt me niets.
quote:
"analoog naar voren tot je bij de berg bent"quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:19 schreef Chocobo het volgende:
Een Lego Lord of the RingsSerieus,... ik voorspel je die!!
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:29 schreef devv05 het volgende:
Rainbow Six: Vegas 2 is een vette game en Condemned 2 moet ik nog ff inkomen. Vond het eerste deel tot nu toe leuker.
Heeft Vegas 2 nog wat vernieuwingen of is het meer van het zelfde?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:29 schreef devv05 het volgende:
Rainbow Six: Vegas 2 is een vette game en Condemned 2 moet ik nog ff inkomen. Vond het eerste deel tot nu toe leuker.
Ja!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:17 schreef Viro het volgende:
Iemand zin om nu Army Of Two te spelen ?
Of GoW ?
Ziek melden is een optiequote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja!
Maar ik moet eerst nog 5 uur werken
ik hoop voor je dat het geen ronde krassen zijnquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:26 schreef Mustard_Man het volgende:
Mijn army of two disc was ineens beschadigd, dus net omgeruild bij mediamarkt. Stop ik de nieuwe disc in de xbox, vijf seconden later: weer beschadigd. (2 krassen).
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:50 schreef Edwinuss het volgende:
maar ik wou graag dat Aquila een ongeluk kreeg
Omdat die sjonnie een game geweldig vindt, 3 dagen speelt en hem dan weer verkoopt omdat er toch geen zak aan blijkt te zijnquote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:19 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
wat moet die sjonnie dan met een massive gamescore
lolquote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:31 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Omdat die sjonnie een game geweldig vindt, 3 dagen speelt en hem dan weer verkoopt omdat er toch geen zak aan blijkt te zijn
De game is natuurlijk grotendeels gelijk aan zijn voorganger, gelukkig zijn de locaties wel heel anders waardoor ik tot nu toe geen meer van hetzelfde gevoel heb. Gewoon net als het eerste deel weer een goede knaller.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:13 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Heeft Vegas 2 nog wat vernieuwingen of is het meer van het zelfde?
eenschquote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:37 schreef Rossdale het volgende:
Volgende topic:
[Xbox 360 #314] Omdat we dankzij Aquila #313 kwijt zijn
Zal wel oktober ofzo worden die periode.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:05 schreef Leonos het volgende:
Weet iemand trouwens of er nog iets gaat gebeuren met die nieuwe Splinter Cell?
Hoor daar niks meer over
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:07 schreef Lyzio het volgende:
Nog iemand die gaat CoD-en vandaag?
het zijn wel van die perfecte krassen die zo rond meelopen met de disc.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:56 schreef kepler het volgende:
[..]
ik hoop voor je dat het geen ronde krassen zijn![]()
De laatste tijd echt heel veel COD 4. Gears of War natuurlijk, En skate ben ik pro in.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:38 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
Tot vanavond dan![]()
Wat speel je vooral?
Ik bedoel natuurlijk welke mode je speelt als je COD online speeltquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:40 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
De laatste tijd echt heel veel COD 4. Gears of War natuurlijk, En skate ben ik pro in.
oei, dan zou ik MS ff bellen (of proberen te ruilen bij de winkel als je de 360 nog niet zo lang heb)quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:40 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
het zijn wel van die perfecte krassen die zo rond meelopen met de disc.
En alvast voor een paar weekjes afscheid nemenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:50 schreef kepler het volgende:
[..]
oei, dan zou ik MS ff bellen (of proberen te ruilen bij de winkel als je de 360 nog niet zo lang heb)
Team Deathmatch vind ik tof!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:44 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk welke mode je speelt als je COD online speelt
Oke, ik geef toe.. Misschien een slechte vraagstelling van mij.
Niet echt..quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:01 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
Al eens Search&Destroy uitgeprobeerd?
Hoelang heb je er over gedaan?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:18 schreef Jessah het volgende:
TVP
Edit:
Net trouwens Bring Down the Sky DLC van Mass Effect uitgespeeld, wat mij betreft die 400 punten meer dan waard.
Ehm, zou niet kunnen zeggen hoe lang ik erover gedaan heb. Misschien anderhalfquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoelang heb je er over gedaan?
En is het meer te vergelijken met een main missie? of meer zo'n side mission waar elk gangetje en gebouwtje hetzelfde is?
vet! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:01 schreef lennartb.nl het volgende:
Heb net op gamer.nl Frontlines gewonnen
yay!
Thanks! Gewoon met een simpele prijsvraag.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:04 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
vet! Gefeliciteerd!
Met wat eigenlijk ?
Cool spel, heb hem zelf ook.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:08 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Thanks! Gewoon met een simpele prijsvraag.
Is dat wel wat eigenlijk frontlines? Of gewoon het retarded broertje van COD4? Gelukkig heb ik COD4 niet dus zal dat me niet heel erg storen
Heb alleen geen live gold, en daar zal t spel wel op gericht zijn.
Ja? Chill! Ook singleplayer?quote:
SP is wat kort, reken ongveer 7 uur, maar wel cool gedaan.quote:
dat was mn vraag nietquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:23 schreef Digixz het volgende:
Dat zou wel genaaid zijn voor de fans die em al gepreorderd hebben (zoals ik), tenzij zij het even goed krijgen.
Even totaal offtopic, maar je undersig is van Friends hequote:
hehehe ik herkende m ook alquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:02 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Even totaal offtopic, maar je undersig is van Friends heThe One With Chandler In A Box, right?
is inderdaad van Friendsquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:02 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Even totaal offtopic, maar je undersig is van Friends heThe One With Chandler In A Box, right?
quote:Joey: You're so far past the line, you can't even see the line. The line is a dot to you.
Is dat zonder lag?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:22 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
SP is wat kort, reken ongveer 7 uur, maar wel cool gedaan.
Heeft wel een replay waarde.
Zat gisteren nog in een online game met 50 man. (deze zijn ze nu aan het testen ipv max. 32 man).
geniale uitspraakquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:28 schreef Ash het volgende:
"Friends"
The One Where Chandler Crosses the Line
[..]
Vind de multiplayer veel beter dan de toch wat standaard online modus van CoD 4. In plaats van die enorme cocktease in de vorm van die chopper die soms langskomt in CoD 4 kan je er in Frontlines lekker zelf mee aan de gang. Classes zijn erg diep te noemen door de extra rol die je jezelf kan aanmeten.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:08 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Thanks! Gewoon met een simpele prijsvraag.
Is dat wel wat eigenlijk frontlines? Of gewoon het retarded broertje van COD4? Gelukkig heb ik COD4 niet dus zal dat me niet heel erg storen
Heb alleen geen live gold, en daar zal t spel wel op gericht zijn.
Geen idee maar het is eigenlijk lag loos, terwijl er echt superveel gebeurd op het scherm.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Is dat zonder lag?Hoe doen ze dat dan??
ik zou wel ff wachten op de patch voor de 360quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:00 schreef Chocobo het volgende:
Bully Eurogamer review: 8 Dit spel staat zooo op mijn wishlist
Assuming you didn't play the PS2 version, this is terrific fun. The world, though small, is packed with things to do and very well realised, with seasonal graphical makeovers (and minor gameplay tweaks) at intervals along with the usual day-and-night cycle, a cast of well-executed crooks, chancers, idiots and innocents, and a terrific density and variety of gameplay. There's always something new to find or do, while the things you've already experienced only improve over the course of the game's five-and-a-bit chunky chapters, and the customisation elements (wardrobe, in particular - dress like a ninja to blend into the scenery, or run around wearing a hazmat helmet) are funnier than they often are in other openworld games.
[ afbeelding ]
Je krijgt het maar druk Gijsquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:00 schreef Chocobo het volgende:
Bully Eurogamer review: 8 Dit spel staat zooo op mijn wishlist
Assuming you didn't play the PS2 version, this is terrific fun. The world, though small, is packed with things to do and very well realised, with seasonal graphical makeovers (and minor gameplay tweaks) at intervals along with the usual day-and-night cycle, a cast of well-executed crooks, chancers, idiots and innocents, and a terrific density and variety of gameplay. There's always something new to find or do, while the things you've already experienced only improve over the course of the game's five-and-a-bit chunky chapters, and the customisation elements (wardrobe, in particular - dress like a ninja to blend into the scenery, or run around wearing a hazmat helmet) are funnier than they often are in other openworld games.
[ afbeelding ]
Valt wel mee,.... LO is bijna uit,... daarna Vegas 2,... daarna GTA,... en dan zien we wel weerquote:
Natuurlijkquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:06 schreef kepler het volgende:
[..]
is inderdaad van Friends
kan je dan ook mijn ondertitel plaatsen?(hint, tis uit een boek
)
Misschien ligt 't wel aan Wormsquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:00 schreef AQuila360 het volgende:
Kloot xbox loopt nu ook vaak vast![]()
Net nam ik het met mijn Wormen From Hell op tegen 3 andere lui en ik plaatste de ene na de andere megaton ultra goeie aanvalIk had ze alle 3 bijna vernietigd! En toen liep die wederom vast
Dat spel is zo goedquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:02 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Misschien ligt 't wel aan WormsDat ga je toch niet op deen X360 spelen man! Heidene!
Ik geloof maar 50 mb?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:23 schreef lennartb.nl het volgende:
ik wil ook worms voor de xbox, moet maar even van die punten kopen
hoeveel MB is die? internet zuigt hier assssss
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Dat is wat optimistisch, reken maar op meiquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:55 schreef gijsje79 het volgende:
WTF.
Unreal Tournament 3 release 28-3-2008
http://www.play.com/Games(...)ent-III/Product.html
camperquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:28 schreef Lyzio het volgende:
MUHA! Mijn eerste 25 streak bij CoD4Had een perfect plaatsje gevonden -weet de map niet meer-. In ieder geval was het direct waar ik spawnde toen we begonnen, het was een steegje met een trap aan mijn rechterkant en daaronder enorm veel schaduw. Het steegje keek uit op een heuveltje met enkele auto's recht door het midden, aan mijn linkerkant een gebouw met een ingang en rooftop
Heb de hele match daar gelegen met m'n AK47 + Red Dot
Dat was niet geheel waar. Af en toe moest ik opstaan om wapens van m'n slachtoffers te rippen, omdat mijn kogels op waren
camperquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:28 schreef Lyzio het volgende:
MUHA! Mijn eerste 25 streak bij CoD4Had een perfect plaatsje gevonden -weet de map niet meer-. In ieder geval was het direct waar ik spawnde toen we begonnen, het was een steegje met een trap aan mijn rechterkant en daaronder enorm veel schaduw. Het steegje keek uit op een heuveltje met enkele auto's recht door het midden, aan mijn linkerkant een gebouw met een ingang en rooftop
Heb de hele match daar gelegen met m'n AK47 + Red Dot
Dat was niet geheel waar. Af en toe moest ik opstaan om wapens van m'n slachtoffers te rippen, omdat mijn kogels op waren
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik geloof maar 50 mb?
Maar als je hem snel haalt kun je mee doen met het Fok! Worms kampioenschap 2008!
Die Exi wederom zal verzorgen
wanneer gaat dit plaatsvinden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb wel wat oefentijd nodig natuurlijk, ik wil mn worms2(pc) ninjarope skillzzz weer even terug
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
Die pre-order kits bij de MediaMarkt bevatten een '¤10,- tegoed bon',.. Ik vroeg me al af of dat in MS-Points is of gewoon korting op een CD/DVD/Game. Waren die zwarte, kartonnen DVD hoesjes waarop GTA IV Christmas staat.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:18 schreef kepler het volgende:
ik lees net dat je in de UK en Duitsland 500 MS punten krijgt bij een pre-order van GTAIV. Weet iemand of dit ook geldt voor Nederland, en zo ja waar dan?
als dat MS-punten zijn staat er een code op als het goed is. Mocht het korting zijn dan kan je er altijd punten mee kopen natuurlijkquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:19 schreef Reintji het volgende:
[..]
Die pre-order kits bij de MediaMarkt bevatten een '¤10,- tegoed bon',.. Ik vroeg me al af of dat in MS-Points is of gewoon korting op een CD/DVD/Game. Waren die zwarte, kartonnen DVD hoesjes waarop GTA IV Christmas staat.
31,50 bij de Dynabyte met klantenkaart.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:09 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
me2, 35 euro @ mediamarkt arnhem
Soon...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:17 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
wanneer gaat dit plaatsvinden?
heb wel wat oefentijd nodig natuurlijk, ik wil mn worms2(pc) ninjarope skillzzz weer even terug
Las ergens anders dat je dus ¤10,- korting krijgt met dat kaartje, per saldo dus geen korting omdat de pre-order kit ook ¤10,- kost. De bonus zit hem dus in de trailers en extra reclame meuk.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:21 schreef kepler het volgende:
als dat MS-punten zijn staat er een code op als het goed is. Mocht het korting zijn dan kan je er altijd punten mee kopen natuurlijk
deel 1 van de zomer zeker halenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:36 schreef kepler het volgende:of
Bioshock 2 in de maak:
http://www.developmag.com(...)eveloping-BioShock-2
Door een andere studio dan het origineel. Ik hoop dat geen echt vervolg wordt, maar meer een soort van prequel
Jij bent er snel bij.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
deel 1 van de zomer zeker halen
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:36 schreef kepler het volgende:of
Bioshock 2 in de maak:
http://www.developmag.com(...)eveloping-BioShock-2
Door een andere studio dan het origineel. Ik hoop dat geen echt vervolg wordt, maar meer een soort van prequel
quote:BioShock 2 is due for release towards the end of 2009.
niks gemist, een spel zonder MPquote:
Dat is wel heel erg lang wachten, ik heb em een tijdje voor de pc gehad en was onder de indruk. Alleen grafisch niet omdat ik een kut videokaart had.quote:
Lezen blijft moeilijk hé?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:41 schreef DJ_ het volgende:
jorien en cyberia moesten zich echt diep schamen dat ze bioshock nog niet gespeeld hebben
nou en je hebt hem niet uitgespeeld , das het zelfdequote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Lezen blijft moeilijk hé?
Gamespot: Army of Two Review
Na het vertrek van Gerstmann zijn ze er alleen maar beter op geworden...
Heb jij dat spel gespeeld?quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:25 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nou en je hebt hem niet uitgespeeld , das het zelfde
Ja zonder lag, heb er nog geen last van gehad.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Is dat zonder lag?Hoe doen ze dat dan??
quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:28 schreef Edwinuss het volgende:
ik keek vanmiddag even wie er online waren, en iedereen ( 13 mensen ) speelde army of two
Ik heb hem 2 uurtjes gespeeld en daarna in de kast geschoven, staat er nu nog steedsquote:Op woensdag 12 maart 2008 00:25 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nou en je hebt hem niet uitgespeeld , das het zelfde
Ook een manier om je abbonnement af te zeggen natuurlijk, helemaal vergeten dat ik een half jaar geleden een andere CC heb aangevraagd. Achja kan ik nu wel goedkoper een jaar Live halen in een winkel. Waar waren deze ook al weer goedkoop te scoren?quote:Beste Niels De Backer,
U ontvangt dit bericht omdat wij het bedrag dat verschuldigd is voor de Xbox Live Gold-lidmaatschap voor 12 maanden-service(s) via Microsoft Online Services niet van uw creditcard kunnen afschrijven.
Is dat in absurd hoge resolutie?quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:09 schreef Reintji het volgende:
Wanneer je ze nog digitaal wil -> PM je email adres even
Ik kom zo wel ffquote:Op woensdag 12 maart 2008 12:36 schreef Lyzio het volgende:
Ghihi, die bootcamp achievements zijn best leukDonderde in die put van een map waar ik de naam niet van weet. Ik kreeg 250 Points
Nog iemand die CoD4 gaat spelen vandaag? Ik heb de griep, dus ben de hele dag aanwezig
Thats awesome! Je hebt PMquote:Op woensdag 12 maart 2008 12:41 schreef Reintji het volgende:
[..]
Tja, de ruwe data is nog iets meer dan HiDef..
was er net 1 uurtjequote:
nee denk het niet..quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:34 schreef Gupje het volgende:
word gta regio vrij?
Ik hing even over de wc heenquote:Op woensdag 12 maart 2008 14:07 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
was er net 1 uurtjewaar was je ?
Maar misschien is het een idee om met alle fokkers van dit topic en andere mensen die zich uitgenodigd voelen even een avondje te gamen!
Ik wil ook bestquote:Op woensdag 12 maart 2008 15:00 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik hing even over de wc heenJa, dat heb ik ook al eens geopperd. Be my guest
Ik heb al in mijn Clan Tag [FOK] staanquote:
Ja.quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:34 schreef Gupje het volgende:
word gta regio vrij?
dat is wel een leuk idee ja om FOK te hebben in je clantag! Doe ik ook !quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:11 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik heb al in mijn Clan Tag [FOK] staanDus als nou meer mensen dat doen ofzoiets. Ik weet niet precies wat jullie willen. Maar, ga je gang. Maak eens een leuke opzet
Of bedoelde je over de wc hangen?
Daar was Bully pre-release ook regio vrij, maar toen ie er eenmaal was ineens niet meer.quote:
Ik had het over een avondje spelen met z'n allenquote:Op woensdag 12 maart 2008 15:11 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik heb al in mijn Clan Tag [FOK] staanDus als nou meer mensen dat doen ofzoiets. Ik weet niet precies wat jullie willen. Maar, ga je gang. Maak eens een leuke opzet
Of bedoelde je over de wc hangen?
CoD4? Count me inquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:22 schreef Edwinuss het volgende:
We hebben dus al 3 mensen die een avond willen spelen
Timmetjuh
Lyzio
Edwinuss
Wie nog meer ?
Ik voeg je in de loop van de dag nog even toe aan m'n buddylist. Niet schrikken dusquote:
Ik ben doordeweeks bijna elke avond online, dus ik zie het welquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:22 schreef Lyzio het volgende:
Als iemand echt een goed en uitgewerkt plan heeft hoor ik het graagMisschien een keer in de week ofzo een dag prikken dat we een private server starten. Bijvoorbeeld -en ik zeg duidelijk bijvoorbeeld- iedere donderdagavond van 21.00 tot 23.00
Zoiets zal 't worden.
Gok ik
als je level 55 haalt kan je kiezen om weer overnieuw te beginnen. Dus je kan 10 keer opnieuw beginnen.quote:
HUH!? Bij mij echt binnen de minuutquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:15 schreef Edwinuss het volgende:
Er is 1 ding waar ik van baal. Als ik via xbox live een Team Deathmatch zoekt duurt het minstens een kwartier voordat ik ergens in gegooid word.
ik ben het gevoel kwijtquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:00 schreef Digixz het volgende:
En dan join je mij dus maar ^^
Joepiequote:Op woensdag 12 maart 2008 18:00 schreef AQuila360 het volgende:
Bij ons is net een boom omgepleurd op de voilere en de serre![]()
Klojo's dat is jullie schuld omdat jullie 312 zo vaak hebben genoemd en dan krijg ik altijd ongeluk
quote:'Electronic Arts komt met eigen console in 2010'
Gerucht | 12 maart 2008 - Het gerucht ging al eerder dat Electronic Arts de mogelijkheden bekeek om in de toekomst een eigen console op de markt te brengen. Doordat het bedrijf zelf vele franchises in handen heeft zou het diverse grote titels exclusief op hun eigen console uit kunnen brengen.
In de nieuwste editie van het Amerikaanse gamesmagazine GameInformer is het gerucht opnieuw opgedoken. Dit keer iets concreter, volgens het blad zou de console namelijk in 2010 al kunnen verschijnen wanneer de plannen door zouden gaan. Toch is het nog niet zeker of deze het op de markt doet.
Klojo Ik begon je net aardig te vindenquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:02 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Joepie
Is de boom op je 360 gevallen?
Inderdaad. In dit potje ook weer. Engelsenquote:
quote:
Ik zou je harde schijf enzo bewaren als je een Arcade koopt.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:17 schreef AQuila360 het volgende:
Wil iemand mijn (redelijk crappy) Xbox 360 kopen?
Of onderdelen er van
Ja doe ik ook idd wel! Maar heb dan de voeding over en kabels en een memcard en controllerquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:21 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik zou je harde schijf enzo bewaren als je een Arcade koopt.
Hmm, voeding zeg je? Is het een 175watt versie of 220 (ofzoiets) watt versie?quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja doe ik ook idd wel! Maar heb dan de voeding over en kabels en een memcard en controller![]()
ff in V&A pleuren dit weekend! Ik kan ook eventueel mijn handtekening op iets zetten dan heb je een AQuila360 Approved stukje hardware
Leuk voor de ombouwertsquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja doe ik ook idd wel! Maar heb dan de voeding over en kabels en een memcard en controller![]()
ff in V&A pleuren dit weekend! Ik kan ook eventueel mijn handtekening op iets zetten dan heb je een AQuila360 Approved stukje hardware
Hij is wel redelijk crappy hoor ( Loopt af en toe vast en je moet hem 2 keer aanzetten meestal en het ergste is dat die LOST niet speeltquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Leuk voor de ombouwertsJe bent hem zo kwijt denk ik.
Dat is niet erg. Dat is juist goed.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
het ergste is dat die LOST niet speelt![]()
Lost is tof.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:57 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat is niet erg. Dat is juist goed.
Achievement hoerquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:21 schreef Laniboekje het volgende:
Wat is het frustrerend om bij Blue Dragon de Mechat Shooting Stage 1 perfect te krijgen voor die achievement zeg! Ik wil niet eens weten hoe frustrerend de volgende Stages worden.
Er zijn uitzonderingen,....quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:06 schreef Lyzio het volgende:
Series/Films --> Games =
vice versa nét zo. Zie Doom.
Enigste lichtpuntje is dan misschien King Kong.
Stuk beter dan King Kong als je het mee vraagtquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:29 schreef Lyzio het volgende:
Mwoah. Mwoah. Oké. Voordeel van de twijfel
Ze springen er beide uit. De rest is om te huilen met een onderbroek onder je neus.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Stuk beter dan King Kong als je het mee vraagt
Lezenquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Zo,
Ik heb fifa 08 geruild tegen assasins creed op de PS3 vandaag. wat een vaag begin van het spel zegin zo lab ofzo, en dan 1e opdracht om die mensen met kannen op der hoofd niet te raken, snap het niet
![]()
Zat daar even vast, en nu maar even feyenoord kijken
Weten jullie hoe je begin door komt ?
Morphquote:Op woensdag 12 maart 2008 10:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Cybje, ga je ook Rainbow Six 2 kopen? Kunnen we weer co-oppen
quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Achievement hoerZie jou wel vaker achievement-posts posten,.... ik hou van je!
Te geniaal gewoonquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:50 schreef Edwinuss het volgende:
Wie kijkt the "angry video game nerd" wel eens ?
Geen microfoon?quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:50 schreef Edwinuss het volgende:
Wie kijkt the "angry video game nerd" wel eens ?
er is ooit een remake aangekondigd voor de 360/PS3, maar nooit meer iets van gehoordquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Er zijn uitzonderingen,....
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:50 schreef Laniboekje het volgende:
[..]![]()
Ik hou ook van jou!
Maar je hebt me nog niet met die achievement geholpen! Of ben ik bij jou aan het verkeerde adres?
klassieker ja.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Te geniaal gewoon![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=XjUz8IT0CYg
''Okay all that just for a pizza? Pizza shiiit''
![]()
en remake zo snel ?quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:16 schreef kepler het volgende:
[..]
er is ooit een remake aangekondigd voor de 360/PS3, maar nooit meer iets van gehoord
Zie het ook wel een beetje als Vegas 1.5 hoor, maar toch,.... het blijft RS,..... het blijft heerlijk om te gamen. De Vegas serie is ook nog eens een goede formule. Wat mij overhaalde is het vernieuwde level-up systeem en de nieuwe PEC opties voor SP.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Morph![]()
Ben er nog niet helemaal uit moet ik zeggen. Ik ben nog niet voor de volle 100% overtuigd dat men het tegendeel van ''Rainbow Six 1.5'' weet te bewijzen. Er zitten weliswaar wat aantal nieuwe elementen in de MP mode maar ik vind dat nog niet genoeg om mij over de streep te halen. Aan de andere kant, als ik de video van Chocobo hierboven bekijk begint het toch wat te kriebelen
Ik wacht even de reviews af en neem dan een besluit
ehquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:23 schreef DJ_ het volgende:
[..]
en remake zo snel ?, denk eerder dat dat stop wordt gezet tot de ps4 en xbox-whatever ( het wordt geen 720 daar zit gewoon geen logica in dus houd daar over op a.u.b
)
What else is newquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:30 schreef Wessiej het volgende:
maar ga hem toch halen.
Laniboekjequote:Op woensdag 12 maart 2008 21:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
![]()
Ik zou je zo graag willen helpen,.... echter,... ik zit met LO op disc 4 en daarna gaat Eternal Sonata er een keer in. Blue Dragon moet ik nog kopenMaar kon me herinneren dat je ook ooit eens iets over een wagen op een weg postte die beschermt moest worden ofzo,..... heb je dat al gehaald inmiddels?
Ik ben geen oplichterquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:58 schreef Rossdale het volgende:
Moet je er ook vooral bij zeggen wanneer je hem probeert te verkopen
http://www.xbox360achievements.org/games.php?type=Retailquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:59 schreef RacerDKB het volgende:
Is er trouwens een site waar je kan zien wat de secret achievements zijn per spel?
Ik weet nu 2 van de 3 secret achievements van Guitar Hero III maar ik wil weten wat de 3e is
> . <quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:59 schreef RacerDKB het volgende:
Is er trouwens een site waar je kan zien wat de secret achievements zijn per spel?
Ik weet nu 2 van de 3 secret achievements van Guitar Hero III maar ik wil weten wat de 3e is
dat bedoel ik in 4 jaar al een remake meeste games krijgen pas naar een jaar of 10 of zelfs meer een remakequote:Op woensdag 12 maart 2008 21:27 schreef kepler het volgende:
[..]
eh
Riddick was een (geniale) game van 4 jaar geleden op de Xbox
Ok hij kost toch maar ¤ 30-, bij Gamehubsquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Morph![]()
Ben er nog niet helemaal uit moet ik zeggen. Ik ben nog niet voor de volle 100% overtuigd dat men het tegendeel van ''Rainbow Six 1.5'' weet te bewijzen. Er zitten weliswaar wat aantal nieuwe elementen in de MP mode maar ik vind dat nog niet genoeg om mij over de streep te halen. Aan de andere kant, als ik de video van Chocobo hierboven bekijk begint het toch wat te kriebelen
Ik wacht even de reviews af en neem dan een besluit
ach betere graphics en een paar extra levels is prima (mits niet voor de volle prijsquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:44 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat bedoel ik in 4 jaar al een remake meeste games krijgen pas naar een jaar of 10 of zelfs meer een remake
Linkquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ok hij kost toch maar ¤ 30-, bij Gamehubs
http://www.gamehubs.com/i_product.php?category_id=710quote:
Is zowel de cover als spel volledig Engels?quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
http://www.gamehubs.com/i_product.php?category_id=710
7de spel. Komen zover ik weet uit Maleisië. Of Singapore, in ieder geval daar ergens
Ja meestal wel. Soms zijn de cover en het boek half Engels / Chiness. Spel is altijd volledig Engels. Je moet de currency niet aanpassen naar euro's want dan wordt het alleen maar duurder. Het kan overigens ook niet. Gewoon bestellen via PayPal of CC en dan wordt het via de op dit momente geldende wisselkoers in euro's vertaald.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Is zowel de cover als spel volledig Engels?
En kan ik ergens ook de currency aanpassen (naar euro's dus)?
doenquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:43 schreef Lyzio het volgende:
Ik heb nog geen Mass Effect en kan hem krijgen voor twee tientjes. Doen of niet?
Wat een vraagquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:43 schreef Lyzio het volgende:
Ik heb nog geen Mass Effect en kan hem krijgen voor twee tientjes. Doen of niet?
Doen doen doen, geeeniaal spel, en geweldige prijs is dat!quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:43 schreef Lyzio het volgende:
Condemned 2 is al wel uit in de US hoor. Daar komen die minder legale versies dus vandaan.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:44 schreef Wessiej het volgende:
Nee maar als er review copy's zijn kunnen zij de game op the interwebs plaatsen, en dat doen veel.
Sommige spelen zijn al weken dan wel niet maanden voordat ze hier uitkomen te vinden op het internet.
Voor het opslaan van demo's, muziek, filmpjes, savegames, updates etc. Er is altijd een kans op de ring des doods maar die is een stuk kleiner met de nieuwe lichting...quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:21 schreef para909 het volgende:
Even een 360 n00b vraag: waar gebruik ik die harddisk voor? En is er geen kans op die ring des doods met die 2ehands?
er zijn 2/3 games die een HDD vereisen (voetbalmanager, FF MMORPG en Burnout Paradise voor online). Verder kan je extra content downloaden voor bepaalde games, maar zolang het op die memory-stick past kan je dat ook gebruikenquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:34 schreef para909 het volgende:
Maar qua games maakt het niet uit of ik de core of de premium koop?
Wat voor tel ?quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:56 schreef AQuila360 het volgende:
Yay vandaag krijg ik mijn nieuwe telefoon en dan meteen even Worms erop pleuren
Same here, al is mijn backlog nog veul langer...quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:13 schreef Glenn-Micra het volgende:
Er komen echt teveel goede spellen uit:
RSLV 2
Gta 4
Condemned
En ik moet Mass effect, Dirt, Assasins Creed en Forza 2 nog uitspelen.
I need more time!!!![]()
Daar gaat je weekendquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:32 schreef jorienvdherik het volgende:
is team swat pas volgend weekend
Dat is het begin level, wel vetjes hoor.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:00 schreef jorienvdherik het volgende:
In de sneeuw lol
Pwnd.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:55 schreef Schimpie het volgende:
Godverdomme, de RRoD heeft net bij me toegeslagen, en nu?
limburg bellenquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:55 schreef Schimpie het volgende:
Ff bellenquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:55 schreef Schimpie het volgende:
waaromquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:20 schreef Wessiej het volgende:
Nou ik heb het eerste level van Condemned 2 mogen meemaken, enige reactie =
ik kan voor altijd vakantie nemenquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:50 schreef jorienvdherik het volgende:
ik heb waarschijnlijk begin mei al zomervakantie
ach dat heb je als je 16 bent hequote:Op donderdag 13 maart 2008 17:50 schreef jorienvdherik het volgende:
ik heb waarschijnlijk begin mei al zomervakantie
sterker nog... Het IS een game!quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:49 schreef Lyzio het volgende:
Is het vergelijkbaar met een game?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Una Bachata?
XBL Gamertag: Flex0r75
Dat is duidelijk meer als zat.quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:33 schreef lennartb.nl het volgende:
Is 1024down en 256up snel genoeg internet voor een beetje normaal xbox liven? Of wordt dat echt te laggy?
Ik hoop dat je gelijk hebtquote:
Vond je deel 1 wel gaaf, want ik krijg het idee dat je die niet gespeeld hebtquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:47 schreef Wessiej het volgende:
Zwarte slijm monsters die uit de muur komen?
Zo donker dat je niks kan zien?
Zelfde paden maken waar je dus 14108x lans komt?
Hoop dat de full game beter is.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:26 schreef Boef het volgende:
[..]
sterker nog... Het IS een game!
Dat hoef je toch niet te spoilen?? En Mass Effect is echt geen Oblivion in de ruimte..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Marktplaats.quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:50 schreef Timmai het volgende:
weet iemand of de GTA Trilogy box voor de Xbox nog ergens te koop is?
Deel 1 was mijn eerste 360 spel en tevens nog steeds een van de beste tot nu toe.quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vond je deel 1 wel gaaf, want ik krijg het idee dat je die niet gespeeld hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |