niks gemist, een spel zonder MPquote:
Dat is wel heel erg lang wachten, ik heb em een tijdje voor de pc gehad en was onder de indruk. Alleen grafisch niet omdat ik een kut videokaart had.quote:
Lezen blijft moeilijk hé?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:41 schreef DJ_ het volgende:
jorien en cyberia moesten zich echt diep schamen dat ze bioshock nog niet gespeeld hebben
nou en je hebt hem niet uitgespeeld , das het zelfdequote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Lezen blijft moeilijk hé?
Gamespot: Army of Two Review
Na het vertrek van Gerstmann zijn ze er alleen maar beter op geworden...
Heb jij dat spel gespeeld?quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:25 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nou en je hebt hem niet uitgespeeld , das het zelfde
Ja zonder lag, heb er nog geen last van gehad.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Is dat zonder lag?Hoe doen ze dat dan??
quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:28 schreef Edwinuss het volgende:
ik keek vanmiddag even wie er online waren, en iedereen ( 13 mensen ) speelde army of two
Ik heb hem 2 uurtjes gespeeld en daarna in de kast geschoven, staat er nu nog steedsquote:Op woensdag 12 maart 2008 00:25 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nou en je hebt hem niet uitgespeeld , das het zelfde
Ook een manier om je abbonnement af te zeggen natuurlijk, helemaal vergeten dat ik een half jaar geleden een andere CC heb aangevraagd. Achja kan ik nu wel goedkoper een jaar Live halen in een winkel. Waar waren deze ook al weer goedkoop te scoren?quote:Beste Niels De Backer,
U ontvangt dit bericht omdat wij het bedrag dat verschuldigd is voor de Xbox Live Gold-lidmaatschap voor 12 maanden-service(s) via Microsoft Online Services niet van uw creditcard kunnen afschrijven.
Is dat in absurd hoge resolutie?quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:09 schreef Reintji het volgende:
Wanneer je ze nog digitaal wil -> PM je email adres even
Ik kom zo wel ffquote:Op woensdag 12 maart 2008 12:36 schreef Lyzio het volgende:
Ghihi, die bootcamp achievements zijn best leukDonderde in die put van een map waar ik de naam niet van weet. Ik kreeg 250 Points
Nog iemand die CoD4 gaat spelen vandaag? Ik heb de griep, dus ben de hele dag aanwezig
Thats awesome! Je hebt PMquote:Op woensdag 12 maart 2008 12:41 schreef Reintji het volgende:
[..]
Tja, de ruwe data is nog iets meer dan HiDef..
was er net 1 uurtjequote:
nee denk het niet..quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:34 schreef Gupje het volgende:
word gta regio vrij?
Ik hing even over de wc heenquote:Op woensdag 12 maart 2008 14:07 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
was er net 1 uurtjewaar was je ?
Maar misschien is het een idee om met alle fokkers van dit topic en andere mensen die zich uitgenodigd voelen even een avondje te gamen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |