het zijn wel van die perfecte krassen die zo rond meelopen met de disc.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:56 schreef kepler het volgende:
[..]
ik hoop voor je dat het geen ronde krassen zijn![]()
De laatste tijd echt heel veel COD 4. Gears of War natuurlijk, En skate ben ik pro in.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:38 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
Tot vanavond dan![]()
Wat speel je vooral?
Ik bedoel natuurlijk welke mode je speelt als je COD online speeltquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:40 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
De laatste tijd echt heel veel COD 4. Gears of War natuurlijk, En skate ben ik pro in.
oei, dan zou ik MS ff bellen (of proberen te ruilen bij de winkel als je de 360 nog niet zo lang heb)quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:40 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
het zijn wel van die perfecte krassen die zo rond meelopen met de disc.
En alvast voor een paar weekjes afscheid nemenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:50 schreef kepler het volgende:
[..]
oei, dan zou ik MS ff bellen (of proberen te ruilen bij de winkel als je de 360 nog niet zo lang heb)
Team Deathmatch vind ik tof!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:44 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk welke mode je speelt als je COD online speelt
Oke, ik geef toe.. Misschien een slechte vraagstelling van mij.
Niet echt..quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:01 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
Al eens Search&Destroy uitgeprobeerd?
Hoelang heb je er over gedaan?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:18 schreef Jessah het volgende:
TVP
Edit:
Net trouwens Bring Down the Sky DLC van Mass Effect uitgespeeld, wat mij betreft die 400 punten meer dan waard.
Ehm, zou niet kunnen zeggen hoe lang ik erover gedaan heb. Misschien anderhalfquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoelang heb je er over gedaan?
En is het meer te vergelijken met een main missie? of meer zo'n side mission waar elk gangetje en gebouwtje hetzelfde is?
vet! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:01 schreef lennartb.nl het volgende:
Heb net op gamer.nl Frontlines gewonnen
yay!
Thanks! Gewoon met een simpele prijsvraag.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:04 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
vet! Gefeliciteerd!
Met wat eigenlijk ?
Cool spel, heb hem zelf ook.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:08 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Thanks! Gewoon met een simpele prijsvraag.
Is dat wel wat eigenlijk frontlines? Of gewoon het retarded broertje van COD4? Gelukkig heb ik COD4 niet dus zal dat me niet heel erg storen
Heb alleen geen live gold, en daar zal t spel wel op gericht zijn.
Ja? Chill! Ook singleplayer?quote:
SP is wat kort, reken ongveer 7 uur, maar wel cool gedaan.quote:
dat was mn vraag nietquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:23 schreef Digixz het volgende:
Dat zou wel genaaid zijn voor de fans die em al gepreorderd hebben (zoals ik), tenzij zij het even goed krijgen.
Even totaal offtopic, maar je undersig is van Friends hequote:
hehehe ik herkende m ook alquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:02 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Even totaal offtopic, maar je undersig is van Friends heThe One With Chandler In A Box, right?
is inderdaad van Friendsquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:02 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Even totaal offtopic, maar je undersig is van Friends heThe One With Chandler In A Box, right?
quote:Joey: You're so far past the line, you can't even see the line. The line is a dot to you.
Is dat zonder lag?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:22 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
SP is wat kort, reken ongveer 7 uur, maar wel cool gedaan.
Heeft wel een replay waarde.
Zat gisteren nog in een online game met 50 man. (deze zijn ze nu aan het testen ipv max. 32 man).
geniale uitspraakquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:28 schreef Ash het volgende:
"Friends"
The One Where Chandler Crosses the Line
[..]
Vind de multiplayer veel beter dan de toch wat standaard online modus van CoD 4. In plaats van die enorme cocktease in de vorm van die chopper die soms langskomt in CoD 4 kan je er in Frontlines lekker zelf mee aan de gang. Classes zijn erg diep te noemen door de extra rol die je jezelf kan aanmeten.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:08 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Thanks! Gewoon met een simpele prijsvraag.
Is dat wel wat eigenlijk frontlines? Of gewoon het retarded broertje van COD4? Gelukkig heb ik COD4 niet dus zal dat me niet heel erg storen
Heb alleen geen live gold, en daar zal t spel wel op gericht zijn.
Geen idee maar het is eigenlijk lag loos, terwijl er echt superveel gebeurd op het scherm.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Is dat zonder lag?Hoe doen ze dat dan??
ik zou wel ff wachten op de patch voor de 360quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:00 schreef Chocobo het volgende:
Bully Eurogamer review: 8 Dit spel staat zooo op mijn wishlist
Assuming you didn't play the PS2 version, this is terrific fun. The world, though small, is packed with things to do and very well realised, with seasonal graphical makeovers (and minor gameplay tweaks) at intervals along with the usual day-and-night cycle, a cast of well-executed crooks, chancers, idiots and innocents, and a terrific density and variety of gameplay. There's always something new to find or do, while the things you've already experienced only improve over the course of the game's five-and-a-bit chunky chapters, and the customisation elements (wardrobe, in particular - dress like a ninja to blend into the scenery, or run around wearing a hazmat helmet) are funnier than they often are in other openworld games.
[ afbeelding ]
Je krijgt het maar druk Gijsquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:00 schreef Chocobo het volgende:
Bully Eurogamer review: 8 Dit spel staat zooo op mijn wishlist
Assuming you didn't play the PS2 version, this is terrific fun. The world, though small, is packed with things to do and very well realised, with seasonal graphical makeovers (and minor gameplay tweaks) at intervals along with the usual day-and-night cycle, a cast of well-executed crooks, chancers, idiots and innocents, and a terrific density and variety of gameplay. There's always something new to find or do, while the things you've already experienced only improve over the course of the game's five-and-a-bit chunky chapters, and the customisation elements (wardrobe, in particular - dress like a ninja to blend into the scenery, or run around wearing a hazmat helmet) are funnier than they often are in other openworld games.
[ afbeelding ]
Valt wel mee,.... LO is bijna uit,... daarna Vegas 2,... daarna GTA,... en dan zien we wel weerquote:
Natuurlijkquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:06 schreef kepler het volgende:
[..]
is inderdaad van Friends
kan je dan ook mijn ondertitel plaatsen?(hint, tis uit een boek
)
Misschien ligt 't wel aan Wormsquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:00 schreef AQuila360 het volgende:
Kloot xbox loopt nu ook vaak vast![]()
Net nam ik het met mijn Wormen From Hell op tegen 3 andere lui en ik plaatste de ene na de andere megaton ultra goeie aanvalIk had ze alle 3 bijna vernietigd! En toen liep die wederom vast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |