quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:54 schreef Rossdale het volgende:
foei!
Verkeerde topic, foei again!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:55 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
![]()
Ga vandaag trouwens season 3 maar even kopen van lost
Eerder,... het doet me niks,... maar de ToS serie is wel bekend natuurlijk!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:45 schreef Lyzio het volgende:
Zegt me niets.
quote:
"analoog naar voren tot je bij de berg bent"quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:19 schreef Chocobo het volgende:
Een Lego Lord of the RingsSerieus,... ik voorspel je die!!
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:29 schreef devv05 het volgende:
Rainbow Six: Vegas 2 is een vette game en Condemned 2 moet ik nog ff inkomen. Vond het eerste deel tot nu toe leuker.
Heeft Vegas 2 nog wat vernieuwingen of is het meer van het zelfde?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:29 schreef devv05 het volgende:
Rainbow Six: Vegas 2 is een vette game en Condemned 2 moet ik nog ff inkomen. Vond het eerste deel tot nu toe leuker.
Ja!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:17 schreef Viro het volgende:
Iemand zin om nu Army Of Two te spelen ?
Of GoW ?
Ziek melden is een optiequote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja!
Maar ik moet eerst nog 5 uur werken
ik hoop voor je dat het geen ronde krassen zijnquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:26 schreef Mustard_Man het volgende:
Mijn army of two disc was ineens beschadigd, dus net omgeruild bij mediamarkt. Stop ik de nieuwe disc in de xbox, vijf seconden later: weer beschadigd. (2 krassen).
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:50 schreef Edwinuss het volgende:
maar ik wou graag dat Aquila een ongeluk kreeg
Omdat die sjonnie een game geweldig vindt, 3 dagen speelt en hem dan weer verkoopt omdat er toch geen zak aan blijkt te zijnquote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:19 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
wat moet die sjonnie dan met een massive gamescore
lolquote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:31 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Omdat die sjonnie een game geweldig vindt, 3 dagen speelt en hem dan weer verkoopt omdat er toch geen zak aan blijkt te zijn
De game is natuurlijk grotendeels gelijk aan zijn voorganger, gelukkig zijn de locaties wel heel anders waardoor ik tot nu toe geen meer van hetzelfde gevoel heb. Gewoon net als het eerste deel weer een goede knaller.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:13 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Heeft Vegas 2 nog wat vernieuwingen of is het meer van het zelfde?
eenschquote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:37 schreef Rossdale het volgende:
Volgende topic:
[Xbox 360 #314] Omdat we dankzij Aquila #313 kwijt zijn
Zal wel oktober ofzo worden die periode.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:05 schreef Leonos het volgende:
Weet iemand trouwens of er nog iets gaat gebeuren met die nieuwe Splinter Cell?
Hoor daar niks meer over
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:07 schreef Lyzio het volgende:
Nog iemand die gaat CoD-en vandaag?
het zijn wel van die perfecte krassen die zo rond meelopen met de disc.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:56 schreef kepler het volgende:
[..]
ik hoop voor je dat het geen ronde krassen zijn![]()
De laatste tijd echt heel veel COD 4. Gears of War natuurlijk, En skate ben ik pro in.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:38 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
Tot vanavond dan![]()
Wat speel je vooral?
Ik bedoel natuurlijk welke mode je speelt als je COD online speeltquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:40 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
De laatste tijd echt heel veel COD 4. Gears of War natuurlijk, En skate ben ik pro in.
oei, dan zou ik MS ff bellen (of proberen te ruilen bij de winkel als je de 360 nog niet zo lang heb)quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:40 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
het zijn wel van die perfecte krassen die zo rond meelopen met de disc.
En alvast voor een paar weekjes afscheid nemenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:50 schreef kepler het volgende:
[..]
oei, dan zou ik MS ff bellen (of proberen te ruilen bij de winkel als je de 360 nog niet zo lang heb)
Team Deathmatch vind ik tof!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:44 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk welke mode je speelt als je COD online speelt
Oke, ik geef toe.. Misschien een slechte vraagstelling van mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |