Las ergens anders dat je dus ¤10,- korting krijgt met dat kaartje, per saldo dus geen korting omdat de pre-order kit ook ¤10,- kost. De bonus zit hem dus in de trailers en extra reclame meuk.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:21 schreef kepler het volgende:
als dat MS-punten zijn staat er een code op als het goed is. Mocht het korting zijn dan kan je er altijd punten mee kopen natuurlijk
deel 1 van de zomer zeker halenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:36 schreef kepler het volgende:of
Bioshock 2 in de maak:
http://www.developmag.com(...)eveloping-BioShock-2
Door een andere studio dan het origineel. Ik hoop dat geen echt vervolg wordt, maar meer een soort van prequel
Jij bent er snel bij.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
deel 1 van de zomer zeker halen
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:36 schreef kepler het volgende:of
Bioshock 2 in de maak:
http://www.developmag.com(...)eveloping-BioShock-2
Door een andere studio dan het origineel. Ik hoop dat geen echt vervolg wordt, maar meer een soort van prequel
quote:BioShock 2 is due for release towards the end of 2009.
niks gemist, een spel zonder MPquote:
Dat is wel heel erg lang wachten, ik heb em een tijdje voor de pc gehad en was onder de indruk. Alleen grafisch niet omdat ik een kut videokaart had.quote:
Lezen blijft moeilijk hé?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:41 schreef DJ_ het volgende:
jorien en cyberia moesten zich echt diep schamen dat ze bioshock nog niet gespeeld hebben
nou en je hebt hem niet uitgespeeld , das het zelfdequote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Lezen blijft moeilijk hé?
Gamespot: Army of Two Review
Na het vertrek van Gerstmann zijn ze er alleen maar beter op geworden...
Heb jij dat spel gespeeld?quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:25 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nou en je hebt hem niet uitgespeeld , das het zelfde
Ja zonder lag, heb er nog geen last van gehad.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Is dat zonder lag?Hoe doen ze dat dan??
quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:28 schreef Edwinuss het volgende:
ik keek vanmiddag even wie er online waren, en iedereen ( 13 mensen ) speelde army of two
Ik heb hem 2 uurtjes gespeeld en daarna in de kast geschoven, staat er nu nog steedsquote:Op woensdag 12 maart 2008 00:25 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nou en je hebt hem niet uitgespeeld , das het zelfde
Ook een manier om je abbonnement af te zeggen natuurlijk, helemaal vergeten dat ik een half jaar geleden een andere CC heb aangevraagd. Achja kan ik nu wel goedkoper een jaar Live halen in een winkel. Waar waren deze ook al weer goedkoop te scoren?quote:Beste Niels De Backer,
U ontvangt dit bericht omdat wij het bedrag dat verschuldigd is voor de Xbox Live Gold-lidmaatschap voor 12 maanden-service(s) via Microsoft Online Services niet van uw creditcard kunnen afschrijven.
Is dat in absurd hoge resolutie?quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:09 schreef Reintji het volgende:
Wanneer je ze nog digitaal wil -> PM je email adres even
Ik kom zo wel ffquote:Op woensdag 12 maart 2008 12:36 schreef Lyzio het volgende:
Ghihi, die bootcamp achievements zijn best leukDonderde in die put van een map waar ik de naam niet van weet. Ik kreeg 250 Points
Nog iemand die CoD4 gaat spelen vandaag? Ik heb de griep, dus ben de hele dag aanwezig
Thats awesome! Je hebt PMquote:Op woensdag 12 maart 2008 12:41 schreef Reintji het volgende:
[..]
Tja, de ruwe data is nog iets meer dan HiDef..
was er net 1 uurtjequote:
nee denk het niet..quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:34 schreef Gupje het volgende:
word gta regio vrij?
Ik hing even over de wc heenquote:Op woensdag 12 maart 2008 14:07 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
was er net 1 uurtjewaar was je ?
Maar misschien is het een idee om met alle fokkers van dit topic en andere mensen die zich uitgenodigd voelen even een avondje te gamen!
Ik wil ook bestquote:Op woensdag 12 maart 2008 15:00 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik hing even over de wc heenJa, dat heb ik ook al eens geopperd. Be my guest
Ik heb al in mijn Clan Tag [FOK] staanquote:
Ja.quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:34 schreef Gupje het volgende:
word gta regio vrij?
dat is wel een leuk idee ja om FOK te hebben in je clantag! Doe ik ook !quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:11 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik heb al in mijn Clan Tag [FOK] staanDus als nou meer mensen dat doen ofzoiets. Ik weet niet precies wat jullie willen. Maar, ga je gang. Maak eens een leuke opzet
Of bedoelde je over de wc hangen?
Daar was Bully pre-release ook regio vrij, maar toen ie er eenmaal was ineens niet meer.quote:
Ik had het over een avondje spelen met z'n allenquote:Op woensdag 12 maart 2008 15:11 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik heb al in mijn Clan Tag [FOK] staanDus als nou meer mensen dat doen ofzoiets. Ik weet niet precies wat jullie willen. Maar, ga je gang. Maak eens een leuke opzet
Of bedoelde je over de wc hangen?
CoD4? Count me inquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:22 schreef Edwinuss het volgende:
We hebben dus al 3 mensen die een avond willen spelen
Timmetjuh
Lyzio
Edwinuss
Wie nog meer ?
Ik voeg je in de loop van de dag nog even toe aan m'n buddylist. Niet schrikken dusquote:
Ik ben doordeweeks bijna elke avond online, dus ik zie het welquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:22 schreef Lyzio het volgende:
Als iemand echt een goed en uitgewerkt plan heeft hoor ik het graagMisschien een keer in de week ofzo een dag prikken dat we een private server starten. Bijvoorbeeld -en ik zeg duidelijk bijvoorbeeld- iedere donderdagavond van 21.00 tot 23.00
Zoiets zal 't worden.
Gok ik
als je level 55 haalt kan je kiezen om weer overnieuw te beginnen. Dus je kan 10 keer opnieuw beginnen.quote:
HUH!? Bij mij echt binnen de minuutquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:15 schreef Edwinuss het volgende:
Er is 1 ding waar ik van baal. Als ik via xbox live een Team Deathmatch zoekt duurt het minstens een kwartier voordat ik ergens in gegooid word.
ik ben het gevoel kwijtquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:00 schreef Digixz het volgende:
En dan join je mij dus maar ^^
Joepiequote:Op woensdag 12 maart 2008 18:00 schreef AQuila360 het volgende:
Bij ons is net een boom omgepleurd op de voilere en de serre![]()
Klojo's dat is jullie schuld omdat jullie 312 zo vaak hebben genoemd en dan krijg ik altijd ongeluk
quote:'Electronic Arts komt met eigen console in 2010'
Gerucht | 12 maart 2008 - Het gerucht ging al eerder dat Electronic Arts de mogelijkheden bekeek om in de toekomst een eigen console op de markt te brengen. Doordat het bedrijf zelf vele franchises in handen heeft zou het diverse grote titels exclusief op hun eigen console uit kunnen brengen.
In de nieuwste editie van het Amerikaanse gamesmagazine GameInformer is het gerucht opnieuw opgedoken. Dit keer iets concreter, volgens het blad zou de console namelijk in 2010 al kunnen verschijnen wanneer de plannen door zouden gaan. Toch is het nog niet zeker of deze het op de markt doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |