Ik wil ook bestquote:Op woensdag 12 maart 2008 15:00 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik hing even over de wc heenJa, dat heb ik ook al eens geopperd. Be my guest
Ik heb al in mijn Clan Tag [FOK] staanquote:
Ja.quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:34 schreef Gupje het volgende:
word gta regio vrij?
dat is wel een leuk idee ja om FOK te hebben in je clantag! Doe ik ook !quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:11 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik heb al in mijn Clan Tag [FOK] staanDus als nou meer mensen dat doen ofzoiets. Ik weet niet precies wat jullie willen. Maar, ga je gang. Maak eens een leuke opzet
Of bedoelde je over de wc hangen?
Daar was Bully pre-release ook regio vrij, maar toen ie er eenmaal was ineens niet meer.quote:
Ik had het over een avondje spelen met z'n allenquote:Op woensdag 12 maart 2008 15:11 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik heb al in mijn Clan Tag [FOK] staanDus als nou meer mensen dat doen ofzoiets. Ik weet niet precies wat jullie willen. Maar, ga je gang. Maak eens een leuke opzet
Of bedoelde je over de wc hangen?
CoD4? Count me inquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:22 schreef Edwinuss het volgende:
We hebben dus al 3 mensen die een avond willen spelen
Timmetjuh
Lyzio
Edwinuss
Wie nog meer ?
Ik voeg je in de loop van de dag nog even toe aan m'n buddylist. Niet schrikken dusquote:
Ik ben doordeweeks bijna elke avond online, dus ik zie het welquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:22 schreef Lyzio het volgende:
Als iemand echt een goed en uitgewerkt plan heeft hoor ik het graagMisschien een keer in de week ofzo een dag prikken dat we een private server starten. Bijvoorbeeld -en ik zeg duidelijk bijvoorbeeld- iedere donderdagavond van 21.00 tot 23.00
Zoiets zal 't worden.
Gok ik
als je level 55 haalt kan je kiezen om weer overnieuw te beginnen. Dus je kan 10 keer opnieuw beginnen.quote:
HUH!? Bij mij echt binnen de minuutquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:15 schreef Edwinuss het volgende:
Er is 1 ding waar ik van baal. Als ik via xbox live een Team Deathmatch zoekt duurt het minstens een kwartier voordat ik ergens in gegooid word.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |