Ik wil ook bestquote:Op woensdag 12 maart 2008 15:00 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik hing even over de wc heenJa, dat heb ik ook al eens geopperd. Be my guest
Ik heb al in mijn Clan Tag [FOK] staanquote:
Ja.quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:34 schreef Gupje het volgende:
word gta regio vrij?
dat is wel een leuk idee ja om FOK te hebben in je clantag! Doe ik ook !quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:11 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik heb al in mijn Clan Tag [FOK] staanDus als nou meer mensen dat doen ofzoiets. Ik weet niet precies wat jullie willen. Maar, ga je gang. Maak eens een leuke opzet
Of bedoelde je over de wc hangen?
Daar was Bully pre-release ook regio vrij, maar toen ie er eenmaal was ineens niet meer.quote:
Ik had het over een avondje spelen met z'n allenquote:Op woensdag 12 maart 2008 15:11 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik heb al in mijn Clan Tag [FOK] staanDus als nou meer mensen dat doen ofzoiets. Ik weet niet precies wat jullie willen. Maar, ga je gang. Maak eens een leuke opzet
Of bedoelde je over de wc hangen?
CoD4? Count me inquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:22 schreef Edwinuss het volgende:
We hebben dus al 3 mensen die een avond willen spelen
Timmetjuh
Lyzio
Edwinuss
Wie nog meer ?
Ik voeg je in de loop van de dag nog even toe aan m'n buddylist. Niet schrikken dusquote:
Ik ben doordeweeks bijna elke avond online, dus ik zie het welquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:22 schreef Lyzio het volgende:
Als iemand echt een goed en uitgewerkt plan heeft hoor ik het graagMisschien een keer in de week ofzo een dag prikken dat we een private server starten. Bijvoorbeeld -en ik zeg duidelijk bijvoorbeeld- iedere donderdagavond van 21.00 tot 23.00
Zoiets zal 't worden.
Gok ik
als je level 55 haalt kan je kiezen om weer overnieuw te beginnen. Dus je kan 10 keer opnieuw beginnen.quote:
HUH!? Bij mij echt binnen de minuutquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:15 schreef Edwinuss het volgende:
Er is 1 ding waar ik van baal. Als ik via xbox live een Team Deathmatch zoekt duurt het minstens een kwartier voordat ik ergens in gegooid word.
ik ben het gevoel kwijtquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:00 schreef Digixz het volgende:
En dan join je mij dus maar ^^
Joepiequote:Op woensdag 12 maart 2008 18:00 schreef AQuila360 het volgende:
Bij ons is net een boom omgepleurd op de voilere en de serre![]()
Klojo's dat is jullie schuld omdat jullie 312 zo vaak hebben genoemd en dan krijg ik altijd ongeluk
quote:'Electronic Arts komt met eigen console in 2010'
Gerucht | 12 maart 2008 - Het gerucht ging al eerder dat Electronic Arts de mogelijkheden bekeek om in de toekomst een eigen console op de markt te brengen. Doordat het bedrijf zelf vele franchises in handen heeft zou het diverse grote titels exclusief op hun eigen console uit kunnen brengen.
In de nieuwste editie van het Amerikaanse gamesmagazine GameInformer is het gerucht opnieuw opgedoken. Dit keer iets concreter, volgens het blad zou de console namelijk in 2010 al kunnen verschijnen wanneer de plannen door zouden gaan. Toch is het nog niet zeker of deze het op de markt doet.
Klojo Ik begon je net aardig te vindenquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:02 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Joepie
Is de boom op je 360 gevallen?
Inderdaad. In dit potje ook weer. Engelsenquote:
quote:
Ik zou je harde schijf enzo bewaren als je een Arcade koopt.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:17 schreef AQuila360 het volgende:
Wil iemand mijn (redelijk crappy) Xbox 360 kopen?
Of onderdelen er van
Ja doe ik ook idd wel! Maar heb dan de voeding over en kabels en een memcard en controllerquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:21 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik zou je harde schijf enzo bewaren als je een Arcade koopt.
Hmm, voeding zeg je? Is het een 175watt versie of 220 (ofzoiets) watt versie?quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja doe ik ook idd wel! Maar heb dan de voeding over en kabels en een memcard en controller![]()
ff in V&A pleuren dit weekend! Ik kan ook eventueel mijn handtekening op iets zetten dan heb je een AQuila360 Approved stukje hardware
Leuk voor de ombouwertsquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja doe ik ook idd wel! Maar heb dan de voeding over en kabels en een memcard en controller![]()
ff in V&A pleuren dit weekend! Ik kan ook eventueel mijn handtekening op iets zetten dan heb je een AQuila360 Approved stukje hardware
Hij is wel redelijk crappy hoor ( Loopt af en toe vast en je moet hem 2 keer aanzetten meestal en het ergste is dat die LOST niet speeltquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Leuk voor de ombouwertsJe bent hem zo kwijt denk ik.
Dat is niet erg. Dat is juist goed.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
het ergste is dat die LOST niet speelt![]()
Lost is tof.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:57 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat is niet erg. Dat is juist goed.
Achievement hoerquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:21 schreef Laniboekje het volgende:
Wat is het frustrerend om bij Blue Dragon de Mechat Shooting Stage 1 perfect te krijgen voor die achievement zeg! Ik wil niet eens weten hoe frustrerend de volgende Stages worden.
Er zijn uitzonderingen,....quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:06 schreef Lyzio het volgende:
Series/Films --> Games =
vice versa nét zo. Zie Doom.
Enigste lichtpuntje is dan misschien King Kong.
Stuk beter dan King Kong als je het mee vraagtquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:29 schreef Lyzio het volgende:
Mwoah. Mwoah. Oké. Voordeel van de twijfel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |