vet! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:01 schreef lennartb.nl het volgende:
Heb net op gamer.nl Frontlines gewonnen
yay!
Thanks! Gewoon met een simpele prijsvraag.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:04 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
vet! Gefeliciteerd!
Met wat eigenlijk ?
Cool spel, heb hem zelf ook.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:08 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Thanks! Gewoon met een simpele prijsvraag.
Is dat wel wat eigenlijk frontlines? Of gewoon het retarded broertje van COD4? Gelukkig heb ik COD4 niet dus zal dat me niet heel erg storen
Heb alleen geen live gold, en daar zal t spel wel op gericht zijn.
Ja? Chill! Ook singleplayer?quote:
SP is wat kort, reken ongveer 7 uur, maar wel cool gedaan.quote:
dat was mn vraag nietquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:23 schreef Digixz het volgende:
Dat zou wel genaaid zijn voor de fans die em al gepreorderd hebben (zoals ik), tenzij zij het even goed krijgen.
Even totaal offtopic, maar je undersig is van Friends hequote:
hehehe ik herkende m ook alquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:02 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Even totaal offtopic, maar je undersig is van Friends heThe One With Chandler In A Box, right?
is inderdaad van Friendsquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:02 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Even totaal offtopic, maar je undersig is van Friends heThe One With Chandler In A Box, right?
quote:Joey: You're so far past the line, you can't even see the line. The line is a dot to you.
Is dat zonder lag?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:22 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
SP is wat kort, reken ongveer 7 uur, maar wel cool gedaan.
Heeft wel een replay waarde.
Zat gisteren nog in een online game met 50 man. (deze zijn ze nu aan het testen ipv max. 32 man).
geniale uitspraakquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:28 schreef Ash het volgende:
"Friends"
The One Where Chandler Crosses the Line
[..]
Vind de multiplayer veel beter dan de toch wat standaard online modus van CoD 4. In plaats van die enorme cocktease in de vorm van die chopper die soms langskomt in CoD 4 kan je er in Frontlines lekker zelf mee aan de gang. Classes zijn erg diep te noemen door de extra rol die je jezelf kan aanmeten.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:08 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Thanks! Gewoon met een simpele prijsvraag.
Is dat wel wat eigenlijk frontlines? Of gewoon het retarded broertje van COD4? Gelukkig heb ik COD4 niet dus zal dat me niet heel erg storen
Heb alleen geen live gold, en daar zal t spel wel op gericht zijn.
Geen idee maar het is eigenlijk lag loos, terwijl er echt superveel gebeurd op het scherm.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Is dat zonder lag?Hoe doen ze dat dan??
ik zou wel ff wachten op de patch voor de 360quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:00 schreef Chocobo het volgende:
Bully Eurogamer review: 8 Dit spel staat zooo op mijn wishlist
Assuming you didn't play the PS2 version, this is terrific fun. The world, though small, is packed with things to do and very well realised, with seasonal graphical makeovers (and minor gameplay tweaks) at intervals along with the usual day-and-night cycle, a cast of well-executed crooks, chancers, idiots and innocents, and a terrific density and variety of gameplay. There's always something new to find or do, while the things you've already experienced only improve over the course of the game's five-and-a-bit chunky chapters, and the customisation elements (wardrobe, in particular - dress like a ninja to blend into the scenery, or run around wearing a hazmat helmet) are funnier than they often are in other openworld games.
[ afbeelding ]
Je krijgt het maar druk Gijsquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:00 schreef Chocobo het volgende:
Bully Eurogamer review: 8 Dit spel staat zooo op mijn wishlist
Assuming you didn't play the PS2 version, this is terrific fun. The world, though small, is packed with things to do and very well realised, with seasonal graphical makeovers (and minor gameplay tweaks) at intervals along with the usual day-and-night cycle, a cast of well-executed crooks, chancers, idiots and innocents, and a terrific density and variety of gameplay. There's always something new to find or do, while the things you've already experienced only improve over the course of the game's five-and-a-bit chunky chapters, and the customisation elements (wardrobe, in particular - dress like a ninja to blend into the scenery, or run around wearing a hazmat helmet) are funnier than they often are in other openworld games.
[ afbeelding ]
Valt wel mee,.... LO is bijna uit,... daarna Vegas 2,... daarna GTA,... en dan zien we wel weerquote:
Natuurlijkquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:06 schreef kepler het volgende:
[..]
is inderdaad van Friends
kan je dan ook mijn ondertitel plaatsen?(hint, tis uit een boek
)
Misschien ligt 't wel aan Wormsquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:00 schreef AQuila360 het volgende:
Kloot xbox loopt nu ook vaak vast![]()
Net nam ik het met mijn Wormen From Hell op tegen 3 andere lui en ik plaatste de ene na de andere megaton ultra goeie aanvalIk had ze alle 3 bijna vernietigd! En toen liep die wederom vast
Dat spel is zo goedquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:02 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Misschien ligt 't wel aan WormsDat ga je toch niet op deen X360 spelen man! Heidene!
Ik geloof maar 50 mb?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:23 schreef lennartb.nl het volgende:
ik wil ook worms voor de xbox, moet maar even van die punten kopen
hoeveel MB is die? internet zuigt hier assssss
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Dat is wat optimistisch, reken maar op meiquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:55 schreef gijsje79 het volgende:
WTF.
Unreal Tournament 3 release 28-3-2008
http://www.play.com/Games(...)ent-III/Product.html
camperquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:28 schreef Lyzio het volgende:
MUHA! Mijn eerste 25 streak bij CoD4Had een perfect plaatsje gevonden -weet de map niet meer-. In ieder geval was het direct waar ik spawnde toen we begonnen, het was een steegje met een trap aan mijn rechterkant en daaronder enorm veel schaduw. Het steegje keek uit op een heuveltje met enkele auto's recht door het midden, aan mijn linkerkant een gebouw met een ingang en rooftop
Heb de hele match daar gelegen met m'n AK47 + Red Dot
Dat was niet geheel waar. Af en toe moest ik opstaan om wapens van m'n slachtoffers te rippen, omdat mijn kogels op waren
camperquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:28 schreef Lyzio het volgende:
MUHA! Mijn eerste 25 streak bij CoD4Had een perfect plaatsje gevonden -weet de map niet meer-. In ieder geval was het direct waar ik spawnde toen we begonnen, het was een steegje met een trap aan mijn rechterkant en daaronder enorm veel schaduw. Het steegje keek uit op een heuveltje met enkele auto's recht door het midden, aan mijn linkerkant een gebouw met een ingang en rooftop
Heb de hele match daar gelegen met m'n AK47 + Red Dot
Dat was niet geheel waar. Af en toe moest ik opstaan om wapens van m'n slachtoffers te rippen, omdat mijn kogels op waren
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik geloof maar 50 mb?
Maar als je hem snel haalt kun je mee doen met het Fok! Worms kampioenschap 2008!
Die Exi wederom zal verzorgen
wanneer gaat dit plaatsvinden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb wel wat oefentijd nodig natuurlijk, ik wil mn worms2(pc) ninjarope skillzzz weer even terug
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
Die pre-order kits bij de MediaMarkt bevatten een '¤10,- tegoed bon',.. Ik vroeg me al af of dat in MS-Points is of gewoon korting op een CD/DVD/Game. Waren die zwarte, kartonnen DVD hoesjes waarop GTA IV Christmas staat.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:18 schreef kepler het volgende:
ik lees net dat je in de UK en Duitsland 500 MS punten krijgt bij een pre-order van GTAIV. Weet iemand of dit ook geldt voor Nederland, en zo ja waar dan?
als dat MS-punten zijn staat er een code op als het goed is. Mocht het korting zijn dan kan je er altijd punten mee kopen natuurlijkquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:19 schreef Reintji het volgende:
[..]
Die pre-order kits bij de MediaMarkt bevatten een '¤10,- tegoed bon',.. Ik vroeg me al af of dat in MS-Points is of gewoon korting op een CD/DVD/Game. Waren die zwarte, kartonnen DVD hoesjes waarop GTA IV Christmas staat.
31,50 bij de Dynabyte met klantenkaart.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:09 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
me2, 35 euro @ mediamarkt arnhem
Soon...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:17 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
wanneer gaat dit plaatsvinden?
heb wel wat oefentijd nodig natuurlijk, ik wil mn worms2(pc) ninjarope skillzzz weer even terug
Las ergens anders dat je dus ¤10,- korting krijgt met dat kaartje, per saldo dus geen korting omdat de pre-order kit ook ¤10,- kost. De bonus zit hem dus in de trailers en extra reclame meuk.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:21 schreef kepler het volgende:
als dat MS-punten zijn staat er een code op als het goed is. Mocht het korting zijn dan kan je er altijd punten mee kopen natuurlijk
deel 1 van de zomer zeker halenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:36 schreef kepler het volgende:of
Bioshock 2 in de maak:
http://www.developmag.com(...)eveloping-BioShock-2
Door een andere studio dan het origineel. Ik hoop dat geen echt vervolg wordt, maar meer een soort van prequel
Jij bent er snel bij.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
deel 1 van de zomer zeker halen
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:36 schreef kepler het volgende:of
Bioshock 2 in de maak:
http://www.developmag.com(...)eveloping-BioShock-2
Door een andere studio dan het origineel. Ik hoop dat geen echt vervolg wordt, maar meer een soort van prequel
quote:BioShock 2 is due for release towards the end of 2009.
niks gemist, een spel zonder MPquote:
Dat is wel heel erg lang wachten, ik heb em een tijdje voor de pc gehad en was onder de indruk. Alleen grafisch niet omdat ik een kut videokaart had.quote:
Lezen blijft moeilijk hé?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:41 schreef DJ_ het volgende:
jorien en cyberia moesten zich echt diep schamen dat ze bioshock nog niet gespeeld hebben
nou en je hebt hem niet uitgespeeld , das het zelfdequote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Lezen blijft moeilijk hé?
Gamespot: Army of Two Review
Na het vertrek van Gerstmann zijn ze er alleen maar beter op geworden...
Heb jij dat spel gespeeld?quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:25 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nou en je hebt hem niet uitgespeeld , das het zelfde
Ja zonder lag, heb er nog geen last van gehad.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Is dat zonder lag?Hoe doen ze dat dan??
quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:28 schreef Edwinuss het volgende:
ik keek vanmiddag even wie er online waren, en iedereen ( 13 mensen ) speelde army of two
Ik heb hem 2 uurtjes gespeeld en daarna in de kast geschoven, staat er nu nog steedsquote:Op woensdag 12 maart 2008 00:25 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nou en je hebt hem niet uitgespeeld , das het zelfde
Ook een manier om je abbonnement af te zeggen natuurlijk, helemaal vergeten dat ik een half jaar geleden een andere CC heb aangevraagd. Achja kan ik nu wel goedkoper een jaar Live halen in een winkel. Waar waren deze ook al weer goedkoop te scoren?quote:Beste Niels De Backer,
U ontvangt dit bericht omdat wij het bedrag dat verschuldigd is voor de Xbox Live Gold-lidmaatschap voor 12 maanden-service(s) via Microsoft Online Services niet van uw creditcard kunnen afschrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |