Voor het opslaan van demo's, muziek, filmpjes, savegames, updates etc. Er is altijd een kans op de ring des doods maar die is een stuk kleiner met de nieuwe lichting...quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:21 schreef para909 het volgende:
Even een 360 n00b vraag: waar gebruik ik die harddisk voor? En is er geen kans op die ring des doods met die 2ehands?
er zijn 2/3 games die een HDD vereisen (voetbalmanager, FF MMORPG en Burnout Paradise voor online). Verder kan je extra content downloaden voor bepaalde games, maar zolang het op die memory-stick past kan je dat ook gebruikenquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:34 schreef para909 het volgende:
Maar qua games maakt het niet uit of ik de core of de premium koop?
Wat voor tel ?quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:56 schreef AQuila360 het volgende:
Yay vandaag krijg ik mijn nieuwe telefoon en dan meteen even Worms erop pleuren
Same here, al is mijn backlog nog veul langer...quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:13 schreef Glenn-Micra het volgende:
Er komen echt teveel goede spellen uit:
RSLV 2
Gta 4
Condemned
En ik moet Mass effect, Dirt, Assasins Creed en Forza 2 nog uitspelen.
I need more time!!!![]()
Daar gaat je weekendquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:32 schreef jorienvdherik het volgende:
is team swat pas volgend weekend
Dat is het begin level, wel vetjes hoor.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:00 schreef jorienvdherik het volgende:
In de sneeuw lol
Pwnd.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:55 schreef Schimpie het volgende:
Godverdomme, de RRoD heeft net bij me toegeslagen, en nu?
limburg bellenquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:55 schreef Schimpie het volgende:
Ff bellenquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:55 schreef Schimpie het volgende:
waaromquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:20 schreef Wessiej het volgende:
Nou ik heb het eerste level van Condemned 2 mogen meemaken, enige reactie =
ik kan voor altijd vakantie nemenquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:50 schreef jorienvdherik het volgende:
ik heb waarschijnlijk begin mei al zomervakantie
ach dat heb je als je 16 bent hequote:Op donderdag 13 maart 2008 17:50 schreef jorienvdherik het volgende:
ik heb waarschijnlijk begin mei al zomervakantie
sterker nog... Het IS een game!quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:49 schreef Lyzio het volgende:
Is het vergelijkbaar met een game?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Una Bachata?
XBL Gamertag: Flex0r75
Dat is duidelijk meer als zat.quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:33 schreef lennartb.nl het volgende:
Is 1024down en 256up snel genoeg internet voor een beetje normaal xbox liven? Of wordt dat echt te laggy?
Ik hoop dat je gelijk hebtquote:
Vond je deel 1 wel gaaf, want ik krijg het idee dat je die niet gespeeld hebtquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:47 schreef Wessiej het volgende:
Zwarte slijm monsters die uit de muur komen?
Zo donker dat je niks kan zien?
Zelfde paden maken waar je dus 14108x lans komt?
Hoop dat de full game beter is.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:26 schreef Boef het volgende:
[..]
sterker nog... Het IS een game!
Dat hoef je toch niet te spoilen?? En Mass Effect is echt geen Oblivion in de ruimte..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Marktplaats.quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:50 schreef Timmai het volgende:
weet iemand of de GTA Trilogy box voor de Xbox nog ergens te koop is?
Deel 1 was mijn eerste 360 spel en tevens nog steeds een van de beste tot nu toe.quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vond je deel 1 wel gaaf, want ik krijg het idee dat je die niet gespeeld hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |