quote:Mijn merken: ATI, Axe, Creative, Esprit, Fanta, g star, Hertog Jan, Ikea, Jack & Jones, Kruidvat, Lexus, Lipton ice, Lipton Ice Tea, Mexx, Nestle, Nike, Nvidia, O'neill, Onitsuka Tiger, Pasoa, Playstation, Postbank, Sony, Spyker, Stax, Suit Supply, Tommy Hilfiger, W.E., WE
Ik klikte maar wat aan ja!quote:Op maandag 10 maart 2008 22:47 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Je spammer heeft ook nog eens meer vrienden dan jij
Hoe durf je axe aan te klikkenquote:Op maandag 10 maart 2008 22:50 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Ik klikte maar wat aan ja!
En ik werk bij de kruidvat
Mijn click is groter qua imago of zoiets
quote:Op maandag 10 maart 2008 22:55 schreef swarmahoer het volgende:
als iedereen haar aangeef als dit is neit gewenst ofzo dan word dr profiel verwijderd
Gedaan.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:00 schreef Biefstuk het volgende:
Goed idee
Iedereen even een troll accountje aanmaken en klikken op Dit is niet OK.
http://eet-geen-dierenleed.hyves.nl/
We moeten voorkomen dat onschuldige mensen geen biefstuk meer kunnen krijgen
Wat een creepquote:Maaike, Eet geen dierenleed (249)
vandaag, 23:01
Toetsenbordridder Remco heeft zijn profiel dichtgegooid.
Onthoud zijn gezicht wel en naam ook.
Je krijgt dat gezeik straks ook over je heenquote:
Ik vind het zo jammer dat heel veel vegetariers hun mening zo door moeten drukken. Moet je toch zelf wetenquote:Op maandag 10 maart 2008 23:07 schreef Biefstuk het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand een internetheld noemen terwijl je zelf ook achter een toetsenbord zit. Kortzichtig zijn die mensen, kijken vast niet verder dan hun worteltje.
Wat zou er eigenlijk gebeuren met mensen die onnodig op NIET-OK klikken?quote:Op maandag 10 maart 2008 23:03 schreef NiteSpeed het volgende:
Kom op jongens, allemaal op NIET-OK klikken.
Je kan er ook op klikken zonder profiel hoor.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:12 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wat zou er eigenlijk gebeuren met mensen die onnodig op NIET-OK klikken?
Ik denk dat Raymond ze voorzichtig op hun vingers tikt.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:12 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wat zou er eigenlijk gebeuren met mensen die onnodig op NIET-OK klikken?
jij hebt ook al niet ok geklikt ?quote:Op maandag 10 maart 2008 23:14 schreef NiteSpeed het volgende:
En dan nog, dat profiel IS ook niet okay. Ga lekker op een hyves zitten als je tegen vlees bent, persoonlijke profielen zijn niet bedoeld om je mening door iedereen zijn strot te duwen.
Ja, dat snap ik ook nooit...quote:Op maandag 10 maart 2008 23:07 schreef Biefstuk het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand een internetheld noemen terwijl je zelf ook achter een toetsenbord zit. Kortzichtig zijn die mensen, kijken vast niet verder dan hun worteltje.
* meldtquote:Op maandag 10 maart 2008 23:24 schreef Biefstuk het volgende:
kwam ik laatst bij de kinderboerderij, gooi ik een euro naar zoeen lammetje
en ik pak dus dat lollerlammetje, en begin er op te stampen :-d !!11!! einz !!
zegt die boer: mn lammetje wat doe je ??:-|
ik zo van; ja ik had hem toch gekocht whehehehee :yeah: pwnd wie unne noob :clap:
Ok, wie heeft die krabbel bij haar geplaatst
Ik zou er op zich best mee kunnen leven als ik geen hyves meer had.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:12 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Je kan er ook op klikken zonder profiel hoor.
Proxy FTW!!
quote:Op maandag 10 maart 2008 23:29 schreef Biefstuk het volgende:
Ze weet van dit topic
Ene shaun heeft de link vermeld op d'r hyves.
mooie woordspeling dat fokkenquote:Op maandag 10 maart 2008 23:34 schreef Rikketik het volgende:
Ze laten zich wel makkelijk opfokken trouwens.
Ja, op de een of andere manier is de ander altijd de puisterige puber die niets durft.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:35 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[ afbeelding ]
Eerst nog zeiken dat de topic starter zijn hyves op prive zette en het nu 10 minuten later zelf ook doen.
Dierenactivisten, kansloos![]()
quote:Op maandag 10 maart 2008 23:41 schreef LasTeR het volgende:
Ik zou d'r wel in haar kontje hupsen. Dan zullen we eens zien wie de animal is.
De ironiequote:Op maandag 10 maart 2008 23:35 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Ga komkommers eten en zet vooral nog meer foto's van je kinderen op een dierenleed hyves.
Daar kan een pandabeerkolonie een jaar van leven.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:44 schreef Hertog_Martin het volgende:
[ afbeelding ]
wtf is dat voor een rimboe achter dr trouwens?
(soort van) Restaurant zo te zien?quote:Op maandag 10 maart 2008 23:44 schreef Hertog_Martin het volgende:
[ afbeelding ]
wtf is dat voor een rimboe achter dr trouwens?
Haha, dan ben je triest zeg, als je zo gaat beginnenquote:Op maandag 10 maart 2008 23:49 schreef Biefstuk het volgende:
[ afbeelding ]
Ik voel me bedreigd
Ze gaan erwtjes m'n aarsje inproppen
Scherpquote:Op maandag 10 maart 2008 23:51 schreef swarmahoer het volgende:
lekker eten die kerststukjesdie dennenaalden waren de beschutting van de zwijnen die vorige week zijn afgeschoten
Ze maakt het wel makkelijk voor je om haar profiel eraf te gooien.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:49 schreef Biefstuk het volgende:
[ afbeelding ]
Ik voel me bedreigd
Ze gaan erwtjes m'n aarsje inproppen
Ik deel niet jouw mening!quote:Op maandag 10 maart 2008 23:54 schreef MinderMutsig het volgende:
Nou pretendeer ik niet er verstand van te hebben maar het is best een lekker wijf of niet?
Mijne staat ook alleen op vrienden. Van m'n fobo heb ik ook foto's en info weggehaald. Heb het idee dat ze op 1 of ander groente forum een topic over mij beginnenquote:Op maandag 10 maart 2008 23:57 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ze maakt het wel makkelijk voor je om haar profiel eraf te gooien.
Lekker ingevallen gezicht ook.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:57 schreef Dahoo het volgende:
[..]
Ik deel niet jouw mening!
Beetje oud enzo![]()
Verder ook niet aantrekkelijk![]()
(imho)
Ik lach me kapot!!quote:Stomme puber, eerst zaag ik je poten eraf en dan vreet ik ze voor je stomverbaasde rotkop.
Dan hapt ook nog.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:12 schreef Biefstuk het volgende:
Dude wil je aangeklaagd worden wegens bedreiging? of ga je nog ff door ? of wil je liever een BAN ?
Welke wil je?
Of je kan ook natuurlijk ophouden?
Groeten,
Admin
Op die van http://codewaterfront.hyves.nl/
Zou je willen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:19 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Laster ik dek je wel.
Wat is jouw hyves dan? Wil de lieve berichtjes van die grote held wel eens zien.quote:
Heeft ie verwijderd, mijn berichtjes zijn ook al weg.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:24 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wat is jouw hyves dan? Wil de lieve berichtjes van die grote held wel eens zien.
Die uiers op 1:17quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:23 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hmz waarom ga ik nu ook dat filmpje van die gast kijken ( Aanschouw de BEESTEN') je zou er bijna vegetarier van worden... bijnawel hard om te zien...
Definitely.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:26 schreef Salvad0R het volgende:
i'd do her, btw.
Och, hij mag best langskomen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:23 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Niet op die manier kontebonker, ik bedoel als je thee gaat drinken bij fok idol Dan.
Haar even wat vlees voeren.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:26 schreef Salvad0R het volgende:
i'd do her, btw.
Maaike, Eet geen vlees:quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:18 schreef LasTeR het volgende:
Hahahaha, mijn posts zijn verwijderd. Moet je eens op pagina 3 kijken, was iemand anders ook al bezig.
Vast een geheime samenwerking met Joran van der S.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:32 schreef Rikketik het volgende:
Wat heeft hij toch met die botjes en z'n tuin?
FOK! goes Anonymousquote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:36 schreef LasTeR het volgende:
Wat een leuk tijdsverdrijf dit! Dierenactivistjes pesten.
Zijn volledige leven inclusief adres staat op internet.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:41 schreef Biefstuk het volgende:
Dan Bekkering
10 september is nu 42 jaar
Amsterdam
Geeft weinig hits met google
Lekker een hertenboutjequote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:57 schreef LasTeR het volgende:
Wil iemand nog screenshots maken?Ik gooi ze er zo uit en ga slapen.
Dromend over lekkere hertjes.
Ik lachte echt hard op.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:08 schreef Rikketik het volgende:
Heel serieus toontje de hele tijd en dan zegt 'ie opeens 'want ik stap zodirect echt op m'n brommer'.
Er moet onderscheid gemaakt worden, het is een 'dieren'activist.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:09 schreef MinderMutsig het volgende:
Een echte milieuactivist loopt, fietst of neemt het openbaar vervoer.
Planten hebben geen gevoel zeker!!!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:10 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Er moet onderscheid gemaakt worden, het is een 'dieren'activist.
IK VREET PLANTEN VOOR ONTBIJT EN ALS JE HET DAAR NIET MEE EENS BENT MOET JE OPPASSEN ANDERS STAP IK STRAKS OP MN BROMMER!! 180cc OUWE!!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:13 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Planten hebben geen gevoel zeker!!!![]()
Niet alleen een bomenknuffelaar maar ook nog eens gierig.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:16 schreef Biefstuk het volgende:
Hij wilt gebelt worden op deze nummers
....
Straks is het nog echt zoquote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:26 schreef LasTeR het volgende:
Morgen op de FP: Rotterdamse scholier neergestoken na Hyves-rel.
Mja, als je dood bent, mag ik dan je lever?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:27 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Straks is het nog echt zo
Als protest extra veel vlees braden he jongens!
Ze is een achter het toetsenbord veganist, die moet je niet te serieus nemen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:10 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Dit topic pagina 2 bovenin die foto van die vrouw met kinders aan tafel,
linksonder menukaart....
steakhouse.... met speciaal grillmenu....
.
.
.
.
pwnd
Lekker gebakken levertjesquote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:28 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Mja, als je dood bent, mag ik dan je lever?
Haha iddquote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:10 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Dit topic pagina 2 bovenin die foto van die vrouw met kinders aan tafel,
linksonder menukaart....
steakhouse.... met speciaal grillmenu....
.
.
.
.
pwnd
Helemaal niet. Dit is vermaak!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:50 schreef Nashje het volgende:
Sorry maar ik vind jullie een beetje triest.
Ach ga huilen man. Laat ons ook eens een verzetje hebben.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:50 schreef Nashje het volgende:
Ik zou maar je bek houden anders stap ik zo op mijn brommer! 180cc ouwe!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:50 schreef Nashje het volgende:
No Animals Were Harmed During the Making of This Topic!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:50 schreef Nashje het volgende:
Gothics zijn ook triest, maar daar ga ik toch ook niet stoer tegen doen op hyves.quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:58 schreef Nashje het volgende:
[..]
Gothics zijn ook triest, maar daar ga ik toch ook niet stoer tegen doen op hyves.
Nee, die steek ik in het echt liever neer.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:54 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik zou maar je bek houden anders stap ik zo op mijn brommer! 180cc ouwe!
Ik vind jou gewoon ronduit vervelend.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:05 schreef Nashje het volgende:
Hendig sjieke slip
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:10 schreef Biefstuk het volgende:
Foo shizzle, ik ben slapen. Morgen hoor je meer van me.
Neergestoken of niet
Met pics van steekwond!
Vlees=moord Moord=vleesquote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:40 schreef Biefstuk het volgende:
Hij weet m'n achternaam ook, oh noes
Hopelijk steekt hij de andere remco neer in de straat met dezelfde achternaam
Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:17 schreef Biefstuk het volgende:
Ik ga nu naar school, kijken of ik hartelijk wordt ontvangen door onze dierenneukert.
Pics volgen!
Treurige nerd iddquote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:00 schreef LasTeR het volgende:
[..]Jij bent net zo zielig als Beastiality-man.
Jij hebt gister duidelijk je cup-a-soup gemistquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Willen we geen persoonlijke info als adressen en telefoonummers plaatsen. En laat alsjeblieft haar kinderen buiten dit soort ongein.
FOK! knokploeg inschakelen en meeten @ your place?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:22 schreef LasTeR het volgende:
Eigenlijk zou ik hier gewoon een week niet moeten posten maar dat kan ik jullie niet aan doen.Ik had gisteren 2 smsjes gestuurd naar die nummers haha, had hij me 17 keer gebeld en 2 voicemails achtergelaten met gehijg!! Hahahaha!!!! Vieze ransbal.
Telefoonangstquote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:22 schreef LasTeR het volgende:
Eigenlijk zou ik hier gewoon een week niet moeten posten maar dat kan ik jullie niet aan doen.Ik had gisteren 2 smsjes gestuurd naar die nummers haha, had hij me 17 keer gebeld en 2 voicemails achtergelaten met gehijg!! Hahahaha!!!! Vieze ransbal.
Omdat de telefoon met trilfunctie op mijn bed lag en ik het dan niet kan horen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom nam je niet op dan?
Is die 3 kg shoarma van jou?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:08 schreef sc00p het volgende:
check mijn tik (H)
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:38 schreef Biefstuk het volgende:
Nog steeds niks vernomen van onze worteltjesridder, hij mag anders nu wel komen
Politie is bezig met kluisjescontrole
Vlees, maar dan heet het ineens 'Natuur'.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:49 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Die Dan heef wel katten zo te zien, en wat krijgen die voor vreten dan![]()
Een schootkat die slachtafval uit een blikje eet. 'Natuur.'quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:50 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Vlees, maar dan heet het ineens 'Natuur'.
Je ondertitel past hier perfect bijquote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:54 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Een schootkat die slachtafval uit een blikje eet. 'Natuur.'
ik denk dat er een paar mensen zijn die hem aangegeven hebben als ''dit is niet ok'' op hyvesquote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:52 schreef Rikketik het volgende:
Dannieboy heeft z'n profiel verwijderd.
http://www.watvindikover.nl/index/search/?a=search&firstname=Dan&lastname=Bekkering+
Ze kent FOK! dus nietquote:Hij heeft een link van mijn persoonlijke hyve neergezet op een of ander forum waardoor ik ook door andere trieste figuren werd benaderd.
Nu gaat FOK! eraanquote:Maaike, ik zou dit even rapporteren bij hyves beheer.
Dan gaat vriend Scooter Dan er ook aan denk ikquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nu gaat FOK! eraan, en LasTer ook
Opdringerige teef.quote:TeknOooAciD (145)
gisteren, 22:32
Genoeg mensen die met een bontkraag op hun jas lopen..
Je moet die mensen vriendelijk vragen..
Mag ik je wat vrage..?
Wat is dat voorn beest dat om je nek hangt..
Krijg je een dom antwoord of nee..
Geef ze dan een papier met de internet site er op..
Die zielige mensen moeten eens zien wat er met zo'n beest gebeurd voor dat het een bontkraag is..
TEGEN DIERENMISHANDELING!!!
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:23 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk krijg ik nu ook prive mails met bedreigingen!
![]()
donequote:Op maandag 10 maart 2008 22:56 schreef swarmahoer het volgende:
aanklikken als ''dit is niet normaal''
na een paar meldingen ga je automatisch eraf
'Dat is de scalp van de laatste hoer die mij dat vroeg'quote:Mag ik je wat vrage..?
Wat is dat voorn beest dat om je nek hangt..
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:40 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
'Dat is de scalp van de laatste hoer die mij dat vroeg'
quote:11-03 15:44: ITSAAA MEE 1!!!1 frituurt levende kuikentjes, samen met Maaike, Eet geen dierenleed
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:58 schreef LasTeR het volgende:
Ik maak even een 'pro-dierenleed-hyve' aan.
PETA heeft allerlei nuttige linkjes voor je.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:58 schreef LasTeR het volgende:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:58 schreef LasTeR het volgende:
TS, daarom is 't ook niet helemaal fair, maar wel hilarischquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:10 schreef Karrs het volgende:
Wie begon er trouwens? TS of die antivleesbiatch?
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:13 schreef LasTeR het volgende:
http://www.pro-dierenleed.hyves.nl/
Kom op mensen.
Das een scooter gekquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:37 schreef Biefstuk het volgende:
Pics!
Meneer Dan zag ik niet maar zijn brommer wel!
[ afbeelding ]
Wat loop je hier dan te klagen, man.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:12 schreef Biefstuk het volgende:
Ik begon met de krabbel bij haar: Biefstuk met pepersaus, Heerlijk!
Toen kreeg ik een boel gespam, en begon ik over potentiele biefstukjes in die slachthuizen
Ze deed het toch ook ongevraagd.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:20 schreef Karrs het volgende:
[..]
Wat loop je hier dan te klagen, man.![]()
Ik meende dat zij jouw heyves () ongevraagd volspamde.
Dude, één ding voorop, ik prop me vol met een complete gebakken koe als 't in mn maag had gepast, zo lekker vind ik een stukje vleesch. En gillende keukenmeiden met "jij bent slegt want je eet dier" mogen van mij wel eens lekker van achteren genomen worden door een héél grote en héél hitsige stier die ze net gered hebben.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:25 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Ze deed het toch ook ongevraagd.
Of vind je de opmerking: Biefstuk met pepersaus, heerlijk! echt niet door de beugel kunnen?
Na die opmerking kreeg ik 5 krabbels vol met tekst. Zo gekopieerd uit een kladblokje wat 24/7 bij haar op de achtergrond staat.
quote:N.E.L. (45)
vandaag, 16:31
Ik school? Pffff.
Ik zit lekker te teren op de WW en part time slager illigaal.
Het is best triest om hier alleen al om aangifte te doen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:33 schreef Ferrox het volgende:
Biefstuk, heb je die krabbels en pb's bewaard?
zo ja, aangifte doen![]()
je wordt gewoon bedreigd via internet, ik denk dat de politie hier zeker wel wat mee kan
zou wel super grappig zijn, als ze een straf kregen opgelegd dankzij hun eigen "goedbedoelde mening"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |