Ja, op de een of andere manier is de ander altijd de puisterige puber die niets durft.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:35 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[ afbeelding ]
Eerst nog zeiken dat de topic starter zijn hyves op prive zette en het nu 10 minuten later zelf ook doen.
Dierenactivisten, kansloos![]()
quote:Op maandag 10 maart 2008 23:41 schreef LasTeR het volgende:
Ik zou d'r wel in haar kontje hupsen. Dan zullen we eens zien wie de animal is.
De ironiequote:Op maandag 10 maart 2008 23:35 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Ga komkommers eten en zet vooral nog meer foto's van je kinderen op een dierenleed hyves.
Daar kan een pandabeerkolonie een jaar van leven.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:44 schreef Hertog_Martin het volgende:
[ afbeelding ]
wtf is dat voor een rimboe achter dr trouwens?
(soort van) Restaurant zo te zien?quote:Op maandag 10 maart 2008 23:44 schreef Hertog_Martin het volgende:
[ afbeelding ]
wtf is dat voor een rimboe achter dr trouwens?
Haha, dan ben je triest zeg, als je zo gaat beginnenquote:Op maandag 10 maart 2008 23:49 schreef Biefstuk het volgende:
[ afbeelding ]
Ik voel me bedreigd
Ze gaan erwtjes m'n aarsje inproppen
Scherpquote:Op maandag 10 maart 2008 23:51 schreef swarmahoer het volgende:
lekker eten die kerststukjesdie dennenaalden waren de beschutting van de zwijnen die vorige week zijn afgeschoten
Ze maakt het wel makkelijk voor je om haar profiel eraf te gooien.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:49 schreef Biefstuk het volgende:
[ afbeelding ]
Ik voel me bedreigd
Ze gaan erwtjes m'n aarsje inproppen
Ik deel niet jouw mening!quote:Op maandag 10 maart 2008 23:54 schreef MinderMutsig het volgende:
Nou pretendeer ik niet er verstand van te hebben maar het is best een lekker wijf of niet?
Mijne staat ook alleen op vrienden. Van m'n fobo heb ik ook foto's en info weggehaald. Heb het idee dat ze op 1 of ander groente forum een topic over mij beginnenquote:Op maandag 10 maart 2008 23:57 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ze maakt het wel makkelijk voor je om haar profiel eraf te gooien.
Lekker ingevallen gezicht ook.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:57 schreef Dahoo het volgende:
[..]
Ik deel niet jouw mening!
Beetje oud enzo![]()
Verder ook niet aantrekkelijk![]()
(imho)
Ik lach me kapot!!quote:Stomme puber, eerst zaag ik je poten eraf en dan vreet ik ze voor je stomverbaasde rotkop.
Dan hapt ook nog.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:12 schreef Biefstuk het volgende:
Dude wil je aangeklaagd worden wegens bedreiging? of ga je nog ff door ? of wil je liever een BAN ?
Welke wil je?
Of je kan ook natuurlijk ophouden?
Groeten,
Admin
Op die van http://codewaterfront.hyves.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |