Ik vind jou gewoon ronduit vervelend.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:05 schreef Nashje het volgende:
Hendig sjieke slip
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:10 schreef Biefstuk het volgende:
Foo shizzle, ik ben slapen. Morgen hoor je meer van me.
Neergestoken of niet
Met pics van steekwond!
Vlees=moord Moord=vleesquote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:40 schreef Biefstuk het volgende:
Hij weet m'n achternaam ook, oh noes
Hopelijk steekt hij de andere remco neer in de straat met dezelfde achternaam
Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:17 schreef Biefstuk het volgende:
Ik ga nu naar school, kijken of ik hartelijk wordt ontvangen door onze dierenneukert.
Pics volgen!
Treurige nerd iddquote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:00 schreef LasTeR het volgende:
[..]Jij bent net zo zielig als Beastiality-man.
Jij hebt gister duidelijk je cup-a-soup gemistquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Willen we geen persoonlijke info als adressen en telefoonummers plaatsen. En laat alsjeblieft haar kinderen buiten dit soort ongein.
FOK! knokploeg inschakelen en meeten @ your place?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:22 schreef LasTeR het volgende:
Eigenlijk zou ik hier gewoon een week niet moeten posten maar dat kan ik jullie niet aan doen.Ik had gisteren 2 smsjes gestuurd naar die nummers haha, had hij me 17 keer gebeld en 2 voicemails achtergelaten met gehijg!! Hahahaha!!!! Vieze ransbal.
Telefoonangstquote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:22 schreef LasTeR het volgende:
Eigenlijk zou ik hier gewoon een week niet moeten posten maar dat kan ik jullie niet aan doen.Ik had gisteren 2 smsjes gestuurd naar die nummers haha, had hij me 17 keer gebeld en 2 voicemails achtergelaten met gehijg!! Hahahaha!!!! Vieze ransbal.
Omdat de telefoon met trilfunctie op mijn bed lag en ik het dan niet kan horen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom nam je niet op dan?
Is die 3 kg shoarma van jou?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:08 schreef sc00p het volgende:
check mijn tik (H)
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:38 schreef Biefstuk het volgende:
Nog steeds niks vernomen van onze worteltjesridder, hij mag anders nu wel komen
Politie is bezig met kluisjescontrole
Vlees, maar dan heet het ineens 'Natuur'.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:49 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Die Dan heef wel katten zo te zien, en wat krijgen die voor vreten dan![]()
Een schootkat die slachtafval uit een blikje eet. 'Natuur.'quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:50 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Vlees, maar dan heet het ineens 'Natuur'.
Je ondertitel past hier perfect bijquote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:54 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Een schootkat die slachtafval uit een blikje eet. 'Natuur.'
ik denk dat er een paar mensen zijn die hem aangegeven hebben als ''dit is niet ok'' op hyvesquote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:52 schreef Rikketik het volgende:
Dannieboy heeft z'n profiel verwijderd.
http://www.watvindikover.nl/index/search/?a=search&firstname=Dan&lastname=Bekkering+
Ze kent FOK! dus nietquote:Hij heeft een link van mijn persoonlijke hyve neergezet op een of ander forum waardoor ik ook door andere trieste figuren werd benaderd.
Nu gaat FOK! eraanquote:Maaike, ik zou dit even rapporteren bij hyves beheer.
Dan gaat vriend Scooter Dan er ook aan denk ikquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nu gaat FOK! eraan, en LasTer ook
Opdringerige teef.quote:TeknOooAciD (145)
gisteren, 22:32
Genoeg mensen die met een bontkraag op hun jas lopen..
Je moet die mensen vriendelijk vragen..
Mag ik je wat vrage..?
Wat is dat voorn beest dat om je nek hangt..
Krijg je een dom antwoord of nee..
Geef ze dan een papier met de internet site er op..
Die zielige mensen moeten eens zien wat er met zo'n beest gebeurd voor dat het een bontkraag is..
TEGEN DIERENMISHANDELING!!!
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:23 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk krijg ik nu ook prive mails met bedreigingen!
![]()
donequote:Op maandag 10 maart 2008 22:56 schreef swarmahoer het volgende:
aanklikken als ''dit is niet normaal''
na een paar meldingen ga je automatisch eraf
'Dat is de scalp van de laatste hoer die mij dat vroeg'quote:Mag ik je wat vrage..?
Wat is dat voorn beest dat om je nek hangt..
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:40 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
'Dat is de scalp van de laatste hoer die mij dat vroeg'
quote:11-03 15:44: ITSAAA MEE 1!!!1 frituurt levende kuikentjes, samen met Maaike, Eet geen dierenleed
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:58 schreef LasTeR het volgende:
Ik maak even een 'pro-dierenleed-hyve' aan.
PETA heeft allerlei nuttige linkjes voor je.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:58 schreef LasTeR het volgende:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:58 schreef LasTeR het volgende:
TS, daarom is 't ook niet helemaal fair, maar wel hilarischquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:10 schreef Karrs het volgende:
Wie begon er trouwens? TS of die antivleesbiatch?
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:13 schreef LasTeR het volgende:
http://www.pro-dierenleed.hyves.nl/
Kom op mensen.
Das een scooter gekquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:37 schreef Biefstuk het volgende:
Pics!
Meneer Dan zag ik niet maar zijn brommer wel!
[ afbeelding ]
Wat loop je hier dan te klagen, man.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:12 schreef Biefstuk het volgende:
Ik begon met de krabbel bij haar: Biefstuk met pepersaus, Heerlijk!
Toen kreeg ik een boel gespam, en begon ik over potentiele biefstukjes in die slachthuizen
Ze deed het toch ook ongevraagd.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:20 schreef Karrs het volgende:
[..]
Wat loop je hier dan te klagen, man.![]()
Ik meende dat zij jouw heyves () ongevraagd volspamde.
Dude, één ding voorop, ik prop me vol met een complete gebakken koe als 't in mn maag had gepast, zo lekker vind ik een stukje vleesch. En gillende keukenmeiden met "jij bent slegt want je eet dier" mogen van mij wel eens lekker van achteren genomen worden door een héél grote en héél hitsige stier die ze net gered hebben.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:25 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Ze deed het toch ook ongevraagd.
Of vind je de opmerking: Biefstuk met pepersaus, heerlijk! echt niet door de beugel kunnen?
Na die opmerking kreeg ik 5 krabbels vol met tekst. Zo gekopieerd uit een kladblokje wat 24/7 bij haar op de achtergrond staat.
quote:N.E.L. (45)
vandaag, 16:31
Ik school? Pffff.
Ik zit lekker te teren op de WW en part time slager illigaal.
Het is best triest om hier alleen al om aangifte te doen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:33 schreef Ferrox het volgende:
Biefstuk, heb je die krabbels en pb's bewaard?
zo ja, aangifte doen![]()
je wordt gewoon bedreigd via internet, ik denk dat de politie hier zeker wel wat mee kan
zou wel super grappig zijn, als ze een straf kregen opgelegd dankzij hun eigen "goedbedoelde mening"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |