Ik vind jou gewoon ronduit vervelend.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:05 schreef Nashje het volgende:
Hendig sjieke slip
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:10 schreef Biefstuk het volgende:
Foo shizzle, ik ben slapen. Morgen hoor je meer van me.
Neergestoken of niet
Met pics van steekwond!
Vlees=moord Moord=vleesquote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:40 schreef Biefstuk het volgende:
Hij weet m'n achternaam ook, oh noes
Hopelijk steekt hij de andere remco neer in de straat met dezelfde achternaam
Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:17 schreef Biefstuk het volgende:
Ik ga nu naar school, kijken of ik hartelijk wordt ontvangen door onze dierenneukert.
Pics volgen!
Treurige nerd iddquote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:00 schreef LasTeR het volgende:
[..]Jij bent net zo zielig als Beastiality-man.
Jij hebt gister duidelijk je cup-a-soup gemistquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Willen we geen persoonlijke info als adressen en telefoonummers plaatsen. En laat alsjeblieft haar kinderen buiten dit soort ongein.
FOK! knokploeg inschakelen en meeten @ your place?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:22 schreef LasTeR het volgende:
Eigenlijk zou ik hier gewoon een week niet moeten posten maar dat kan ik jullie niet aan doen.Ik had gisteren 2 smsjes gestuurd naar die nummers haha, had hij me 17 keer gebeld en 2 voicemails achtergelaten met gehijg!! Hahahaha!!!! Vieze ransbal.
Telefoonangstquote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:22 schreef LasTeR het volgende:
Eigenlijk zou ik hier gewoon een week niet moeten posten maar dat kan ik jullie niet aan doen.Ik had gisteren 2 smsjes gestuurd naar die nummers haha, had hij me 17 keer gebeld en 2 voicemails achtergelaten met gehijg!! Hahahaha!!!! Vieze ransbal.
Omdat de telefoon met trilfunctie op mijn bed lag en ik het dan niet kan horen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom nam je niet op dan?
Is die 3 kg shoarma van jou?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:08 schreef sc00p het volgende:
check mijn tik (H)
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:38 schreef Biefstuk het volgende:
Nog steeds niks vernomen van onze worteltjesridder, hij mag anders nu wel komen
Politie is bezig met kluisjescontrole
Vlees, maar dan heet het ineens 'Natuur'.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:49 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Die Dan heef wel katten zo te zien, en wat krijgen die voor vreten dan![]()
Een schootkat die slachtafval uit een blikje eet. 'Natuur.'quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:50 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Vlees, maar dan heet het ineens 'Natuur'.
Je ondertitel past hier perfect bijquote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:54 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Een schootkat die slachtafval uit een blikje eet. 'Natuur.'
ik denk dat er een paar mensen zijn die hem aangegeven hebben als ''dit is niet ok'' op hyvesquote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:52 schreef Rikketik het volgende:
Dannieboy heeft z'n profiel verwijderd.
http://www.watvindikover.nl/index/search/?a=search&firstname=Dan&lastname=Bekkering+
Ze kent FOK! dus nietquote:Hij heeft een link van mijn persoonlijke hyve neergezet op een of ander forum waardoor ik ook door andere trieste figuren werd benaderd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |