Er moet onderscheid gemaakt worden, het is een 'dieren'activist.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:09 schreef MinderMutsig het volgende:
Een echte milieuactivist loopt, fietst of neemt het openbaar vervoer.
Planten hebben geen gevoel zeker!!!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:10 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Er moet onderscheid gemaakt worden, het is een 'dieren'activist.
IK VREET PLANTEN VOOR ONTBIJT EN ALS JE HET DAAR NIET MEE EENS BENT MOET JE OPPASSEN ANDERS STAP IK STRAKS OP MN BROMMER!! 180cc OUWE!!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:13 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Planten hebben geen gevoel zeker!!!![]()
Niet alleen een bomenknuffelaar maar ook nog eens gierig.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:16 schreef Biefstuk het volgende:
Hij wilt gebelt worden op deze nummers
....
Straks is het nog echt zoquote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:26 schreef LasTeR het volgende:
Morgen op de FP: Rotterdamse scholier neergestoken na Hyves-rel.
Mja, als je dood bent, mag ik dan je lever?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:27 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Straks is het nog echt zo
Als protest extra veel vlees braden he jongens!
Ze is een achter het toetsenbord veganist, die moet je niet te serieus nemen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:10 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Dit topic pagina 2 bovenin die foto van die vrouw met kinders aan tafel,
linksonder menukaart....
steakhouse.... met speciaal grillmenu....
.
.
.
.
pwnd
Lekker gebakken levertjesquote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:28 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Mja, als je dood bent, mag ik dan je lever?
Haha iddquote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:10 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Dit topic pagina 2 bovenin die foto van die vrouw met kinders aan tafel,
linksonder menukaart....
steakhouse.... met speciaal grillmenu....
.
.
.
.
pwnd
Helemaal niet. Dit is vermaak!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:50 schreef Nashje het volgende:
Sorry maar ik vind jullie een beetje triest.
Ach ga huilen man. Laat ons ook eens een verzetje hebben.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:50 schreef Nashje het volgende:
Ik zou maar je bek houden anders stap ik zo op mijn brommer! 180cc ouwe!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:50 schreef Nashje het volgende:
No Animals Were Harmed During the Making of This Topic!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:50 schreef Nashje het volgende:
Gothics zijn ook triest, maar daar ga ik toch ook niet stoer tegen doen op hyves.quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:58 schreef Nashje het volgende:
[..]
Gothics zijn ook triest, maar daar ga ik toch ook niet stoer tegen doen op hyves.
Nee, die steek ik in het echt liever neer.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:54 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik zou maar je bek houden anders stap ik zo op mijn brommer! 180cc ouwe!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |