quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:58 schreef LasTeR het volgende:
Ik maak even een 'pro-dierenleed-hyve' aan.
TS, daarom is 't ook niet helemaal fair, maar wel hilarischquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:10 schreef Karrs het volgende:
Wie begon er trouwens? TS of die antivleesbiatch?
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:13 schreef LasTeR het volgende:
http://www.pro-dierenleed.hyves.nl/
Kom op mensen.
Das een scooter gekquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:37 schreef Biefstuk het volgende:
Pics!
Meneer Dan zag ik niet maar zijn brommer wel!
[ afbeelding ]
Wat loop je hier dan te klagen, man.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:12 schreef Biefstuk het volgende:
Ik begon met de krabbel bij haar: Biefstuk met pepersaus, Heerlijk!
Toen kreeg ik een boel gespam, en begon ik over potentiele biefstukjes in die slachthuizen
Ze deed het toch ook ongevraagd.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:20 schreef Karrs het volgende:
[..]
Wat loop je hier dan te klagen, man.![]()
Ik meende dat zij jouw heyves () ongevraagd volspamde.
Dude, één ding voorop, ik prop me vol met een complete gebakken koe als 't in mn maag had gepast, zo lekker vind ik een stukje vleesch. En gillende keukenmeiden met "jij bent slegt want je eet dier" mogen van mij wel eens lekker van achteren genomen worden door een héél grote en héél hitsige stier die ze net gered hebben.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:25 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Ze deed het toch ook ongevraagd.
Of vind je de opmerking: Biefstuk met pepersaus, heerlijk! echt niet door de beugel kunnen?
Na die opmerking kreeg ik 5 krabbels vol met tekst. Zo gekopieerd uit een kladblokje wat 24/7 bij haar op de achtergrond staat.
quote:N.E.L. (45)
vandaag, 16:31
Ik school? Pffff.
Ik zit lekker te teren op de WW en part time slager illigaal.
Het is best triest om hier alleen al om aangifte te doen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:33 schreef Ferrox het volgende:
Biefstuk, heb je die krabbels en pb's bewaard?
zo ja, aangifte doen![]()
je wordt gewoon bedreigd via internet, ik denk dat de politie hier zeker wel wat mee kan
zou wel super grappig zijn, als ze een straf kregen opgelegd dankzij hun eigen "goedbedoelde mening"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |