Wat zou er eigenlijk gebeuren met mensen die onnodig op NIET-OK klikken?quote:Op maandag 10 maart 2008 23:03 schreef NiteSpeed het volgende:
Kom op jongens, allemaal op NIET-OK klikken.
Je kan er ook op klikken zonder profiel hoor.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:12 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wat zou er eigenlijk gebeuren met mensen die onnodig op NIET-OK klikken?
Ik denk dat Raymond ze voorzichtig op hun vingers tikt.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:12 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wat zou er eigenlijk gebeuren met mensen die onnodig op NIET-OK klikken?
jij hebt ook al niet ok geklikt ?quote:Op maandag 10 maart 2008 23:14 schreef NiteSpeed het volgende:
En dan nog, dat profiel IS ook niet okay. Ga lekker op een hyves zitten als je tegen vlees bent, persoonlijke profielen zijn niet bedoeld om je mening door iedereen zijn strot te duwen.
Ja, dat snap ik ook nooit...quote:Op maandag 10 maart 2008 23:07 schreef Biefstuk het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand een internetheld noemen terwijl je zelf ook achter een toetsenbord zit. Kortzichtig zijn die mensen, kijken vast niet verder dan hun worteltje.
* meldtquote:Op maandag 10 maart 2008 23:24 schreef Biefstuk het volgende:
kwam ik laatst bij de kinderboerderij, gooi ik een euro naar zoeen lammetje
en ik pak dus dat lollerlammetje, en begin er op te stampen :-d !!11!! einz !!
zegt die boer: mn lammetje wat doe je ??:-|
ik zo van; ja ik had hem toch gekocht whehehehee :yeah: pwnd wie unne noob :clap:
Ok, wie heeft die krabbel bij haar geplaatst
Ik zou er op zich best mee kunnen leven als ik geen hyves meer had.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:12 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Je kan er ook op klikken zonder profiel hoor.
Proxy FTW!!
quote:Op maandag 10 maart 2008 23:29 schreef Biefstuk het volgende:
Ze weet van dit topic
Ene shaun heeft de link vermeld op d'r hyves.
mooie woordspeling dat fokkenquote:Op maandag 10 maart 2008 23:34 schreef Rikketik het volgende:
Ze laten zich wel makkelijk opfokken trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |