quote:Op zondag 9 maart 2008 17:30 schreef blomst het volgende:
Anouk je moet je post niet zo laten slingeren.
Maar volgens Claire staat er niets in wat een ander niet mag weten
quote:Op zondag 9 maart 2008 19:24 schreef beequeen het volgende:
Amanda komt van de buren en gaat de tafel dekken....is ze ziek of hangt ze samen met haar perfecte man de perfecte huisvrouw uit voor de reguliere?
Ik gok Lord of the Rings Return of the King.quote:Op zondag 9 maart 2008 19:59 schreef Katewalker het volgende:
Sjonge wat een boek zeg..roept Huub naar niemand in het bijzonder..
Weet iemand welk boek hij aan het lezen is..
Nouuuuuuu!quote:Op zondag 9 maart 2008 20:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik gok Lord of the Rings Return of the King.
wordt dat net gezegd? ik geloof het directquote:Op zondag 9 maart 2008 20:03 schreef jassy het volgende:
Mike moet zich met het spel bemoeien anders is hij exit
Ook dat en Brain merkt misschien ook wel dat spuitgastje interesse had in "zijn" mannie en om die stress er ook nog bij te hebben zou hem te veel worden....quote:Op zondag 9 maart 2008 20:06 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
ik denk dat klaasje de spuitgast NIET tegen Huub en co WIL spelen dus..........Exit. dag Flensje!
Uitzending is in ieder geval tussen 1700 en 200 uur .......quote:Op zondag 9 maart 2008 20:06 schreef Dementor het volgende:
Hoe laat komt Nienke morgen?
quote:Op zondag 9 maart 2008 20:04 schreef miesy het volgende:
B en A hebben hun best gedaan om spuitman mee te laten doen in kwade gesprekken over huub,
maar hij vond huub een ok gozer en kon het gewoon niet. hij was lekker nuchter, maar als je niet
kunt opbrengen B en A's reet te kussen en huub tegen te werken dan mag weer lekker naar huis gaan.
(FEBO logica)
quote:Op zondag 9 maart 2008 20:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Had deze nog van gisteren, Barry in aktie met een krant die de rat in brand stak
[ afbeelding ]
Yep, en achter hebben ze wekenlang krampen van het lachen gehad omdat mensen op fora deden alsof er een halsmisdaad begaan was....quote:Op zondag 9 maart 2008 20:07 schreef mazaru het volgende:
Huub vroeg of Jaap hem wou helpen tegen Mike te spelen.
Jaap geeft geen rechtstreeks antwoord.
Dat hele gedoe met die USB-stick is gewoon doorgestoken kaart geweest
Huub wil dat Mike zich niet met het spel gaat bemoeien. Jaap zegt dat Mike zegt, ik bemoei me wel met het spel, anders ben ik er zo uit. Vervolgens zegt Huub, okee hij mag zich wel met het spel bemoeien, als hij zich maar bij ons aansluit. Doet hij dat niet, dan wil Huub hem toch weer wakker blijven houden tot een uurtje of 3 / 4 vanacht......quote:Op zondag 9 maart 2008 20:07 schreef avonne het volgende:
[..]
wordt dat net gezegd? ik geloof het direct
zéker omdat Jaap gisteren achter is geweest ivm usb-stick verhaal
quote:"Ik heb mijn werk gesproken en ik heb een belangrijke klus morgen! Maar ik heb een hele drukke week en als het aan mij ligt kom ik weer terug. Ik wil niet eens weg maar ik kan niet alles verzetten en heb een belangrijke examen.Ik heb het ontzettend naar mijn zin, maar ik moet of alles afzeggen of...:, zucht de brandweerman. Alle aanwezigen luisteren aandachtig naar Barry, Huub neemt meteen het woord over als de branweerman stil valt." Als je elders prioriteiten heb dan is dat toch logisch?
Mooi mijn zegen hebben ze.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:14 schreef coldstar het volgende:
[..]
Huub wil dat Mike zich niet met het spel gaat bemoeien. Jaap zegt dat Mike zegt, ik bemoei me wel met het spel, anders ben ik er zo uit. Vervolgens zegt Huub, okee hij mag zich wel met het spel bemoeien, als hij zich maar bij ons aansluit. Doet hij dat niet, dan wil Huub hem toch weer wakker blijven houden tot een uurtje of 3 / 4 vanacht......
PM eens wat dat is danquote:Op zondag 9 maart 2008 20:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dank je, maar ik moest wel .... heb me iets voorgenomen namelijk
Ja joh..Jaap is ook niet achterlijk...de finale wordt wellicht met drie mensen gespeeld..dus twee moeten er uit..er is een kans dat het toch een sms-finale wordt en dan moet je niet met Huub in de finale zitten.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:08 schreef Lady-night het volgende:
Jaap houdt alles af he....toch vreemd..
Jaap wil Mike voor zichzelf gebruiken. Tegen Huub.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:14 schreef coldstar het volgende:
[..]
Huub wil dat Mike zich niet met het spel gaat bemoeien. Jaap zegt dat Mike zegt, ik bemoei me wel met het spel, anders ben ik er zo uit. Vervolgens zegt Huub, okee hij mag zich wel met het spel bemoeien, als hij zich maar bij ons aansluit. Doet hij dat niet, dan wil Huub hem toch weer wakker blijven houden tot een uurtje of 3 / 4 vanacht......
Heldquote:Op zondag 9 maart 2008 20:17 schreef ruby het volgende:
Mikey zegt dat Huub zichzelf nog wel eens tegenkomt.
"Als hij vanavond mij gaat terroriseren, dan ga ik morgen zijn moeder terroriseren".
de febo heeft dus de rat gebeld, met het volgende ideetje...quote:Op zondag 9 maart 2008 20:20 schreef fredfik het volgende:
wie heeft de rat gebelt
quote:Op zondag 9 maart 2008 20:22 schreef beequeen het volgende:
Kwijl en Glij gaan José bellen, leuk voor de reguliere.
Al is Claire saai... ze is de enige werkelijke backup van Huub. We weten allemaal dat Jaap niet los gaat op B en A. Als Huub wil winnen en verstandig is stemt ie Jaap weg. Knap hoe Jaap het speelt maar ik vind het een nare manier van spelen.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:16 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ja joh..Jaap is ook niet achterlijk...de finale wordt wellicht met drie mensen gespeeld..dus twee moeten er uit..er is een kans dat het toch een sms-finale wordt en dan moet je niet met Huub in de finale zitten.
Dus Jaap wil , voor alle zekerheid, eerst Claire er uit..( maart) en dan stemmen ze eind april Huub er uit...
Ik snap dat je dat gepruttel van hem niet verstaat, het is nl half 11. Maar volgens mij had Huub dat al ingetrokken gisteravond. De spuit mag ook weleens in zijn oren gezet worden.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:24 schreef avonne het volgende:
half 1 loopt het ultimatum van Mike af.
De mijne niet. Als je niets anders kan verzinnen je gal te spuwen over een gast speler, dan ben je niet joffel. Als je een kerel bent, speel dan tegen degene waar je tegen moet spelen.quote:
kwam door het typen en luisteren tegelijkquote:Op zondag 9 maart 2008 20:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik snap dat je dat gepruttel van hem niet verstaat, het is nl half 11. Maar volgens mij had Huub dat al ingetrokken gisteravond. De spuit mag ook weleens in zijn oren gezet worden.
Is Huub dan niet bezig om via Miky Brian te terroriserenquote:Op zondag 9 maart 2008 20:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
Helden Huub zelf terroriseren dat doetie dan weer niet, sukkel
Poeh zeg!quote:Op zondag 9 maart 2008 20:17 schreef ruby het volgende:
Mikey zegt dat Huub zichzelf nog wel eens tegenkomt.
"Als hij vanavond mij gaat terroriseren, dan ga ik morgen zijn moeder terroriseren".
Mike is het heilige schild van B en A.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:30 schreef coldstar het volgende:
[..]
De mijne niet. Als je niets anders kan verzinnen je gal te spuwen over een gast speler, dan ben je niet joffel. Als je een kerel bent, speel dan tegen degene waar je tegen moet spelen.
Rioolbuis nodig? Hier kun je alle DGK-ellende ingooien. Het wordt netjes afgevoerd.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:31 schreef ericahysterica het volgende:
tis niet meer om aan te horen tijd voor wat anders
Ben ik het helemaal mee eens.. Huub en Claire moeten Jaap weg stemmen..alleen dan hebben zij kans op een plek in de finale..quote:Op zondag 9 maart 2008 20:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Al is Claire saai... ze is de enige werkelijke backup van Huub. We weten allemaal dat Jaap niet los gaat op B en A. Als Huub wil winnen en verstandig is stemt ie Jaap weg. Knap hoe Jaap het speelt maar ik vind het een nare manier van spelen.
Huub zijn moeder speelt niet mee.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:33 schreef Py het volgende:
[..]
Is Huub dan niet bezig om via Miky Brian te terroriseren![]()
Via iemand's moeder lijkt me een stuk effectiever dan via iemands zwerver
Waarom zouden ze iemand wegstemmen?quote:Op zondag 9 maart 2008 20:34 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens.. Huub en Claire moeten Jaap weg stemmen..alleen dan hebben zij kans op een plek in de finale..
Je lijkt die kutzwerver wel geintje hoor Lieke komt om 10 uur vanavond en Nisnol wil morgen naar huis. Begrijp ik je nu goed?quote:Op zondag 9 maart 2008 20:32 schreef Varen het volgende:
Nicole zou het aktie vinden om Lieke weer naar de kooi te halen.
Mike denkt dat het rond een uur om 10 is.
Nicole gaat bellen of ze morgen naar huis mag
Ik denk dat er eind maart en eind april een verplichte weg stem ronde komt...uiteindelijk kunnen er maar 3 of 2 in de finale staan..lijkt me..quote:Op zondag 9 maart 2008 20:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom zouden ze iemand wegstemmen?
Met zijn drieen staan ze sterker dan met zijn tweeen.
Maar dat mag niet.. al een fucking jaar hebben ze bescherming.. kijk jij met oogkleppen op ofzo?? B en A worden beschermd van hier tot tokio.. dan zal je toch creatief moeten worden..quote:Op zondag 9 maart 2008 20:30 schreef coldstar het volgende:
[..]
De mijne niet. Als je niets anders kan verzinnen je gal te spuwen over een gast speler, dan ben je niet joffel. Als je een kerel bent, speel dan tegen degene waar je tegen moet spelen.
Precies en volgens mij heeft Huub dat ook heel goed in de gaten......tenzij het hokje anders beslist hè?quote:Op zondag 9 maart 2008 20:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom zouden ze iemand wegstemmen?
Met zijn drieen staan ze sterker dan met zijn tweeen.
Als ze langskomt treedt ze het spel binnen.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Huub zijn moeder speelt niet mee.
Mike en rat wel.
quote:Op zondag 9 maart 2008 20:37 schreef ruby het volgende:
Eeeh, zijn ze nou allemaal tv aan het kijken? M'n beeld is helaas nog wat donker.
Je kunt met een schuin oog meekijkenquote:Op zondag 9 maart 2008 20:38 schreef Dementor het volgende:
Kunnen ze niet die camera op de tv richten.....:(
Verplichte wegstemronde om iemand uit kamp Huub te halen?quote:Op zondag 9 maart 2008 20:37 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik denk dat er eind maart en eind april een verplichte weg stem ronde komt...uiteindelijk kunnen er maar 3 of 2 in de finale staan..lijkt me..
Huubs moeder heeft voor Korrelatie gewerkt, toch?quote:Op zondag 9 maart 2008 20:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Poeh zeg!
Ik hoop dat Huub zijn moeder er wel tegen kan om doodgezwegen te worden door de huiszwerver.
Dat wordt een harde dobber voor haar
Is toch niet te volgen zoquote:Op zondag 9 maart 2008 20:40 schreef Varen het volgende:
[..]
Je kunt met een schuin oog meekijken![]()
[ afbeelding ]
Dr is weer wat ruimte in...quote:Op zondag 9 maart 2008 20:34 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dan moet je eerst je PM box leegmaken, want hij zit vol
Doettie ookquote:Op zondag 9 maart 2008 20:38 schreef Varen het volgende:
Mike spreekt vaak dreigementen uit tegen Huub (of achter zijn rug) vind ik.
Dat was een heel ander tijdperk.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:39 schreef Py het volgende:
[..]
Als ze langskomt treedt ze het spel binnen.
Vraag maar aan de dates van Eric.
Dat was wel heel treurig ja. Die ene sympathieke "broeder" had het zwaar te verduren.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:39 schreef Py het volgende:
[..]
Als ze langskomt treedt ze het spel binnen.
Vraag maar aan de dates van Eric.
Ja, die weet hoe ze moet omgaan met emotioneel beschadigde mensenquote:Op zondag 9 maart 2008 20:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Huubs moeder heeft voor Korrelatie gewerkt, toch?
Graag op Brian en Amanda, dat zou skitterend zijn.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was een heel ander tijdperk.
Sinds die tijd zijn er heel veel dingen verandert.
Als dat tijdperk weer terug komt vind ik het ook prima hoor. Laat Jaap zijn terrorhoed maar weer opzetten en los gaan met de kots en het afwasmiddel.
Kennelijk heb jij ook al conecties bij RTL. Al dat gesugereer, wie al dan niet bescherming krijgen. Als het er op aan komt zijn zowel Huub, als Brain, allebei beschermd van hier tot Tokio. Beide hadden er allang uitgesodemieterd moeten worden. Beide hebben allang de regel fysiek geweld over schreden.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:38 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Maar dat mag niet.. al een fucking jaar hebben ze bescherming.. kijk jij met oogkleppen op ofzo?? B en A worden beschermd van hier tot tokio.. dan zal je toch creatief moeten worden..
Mickey moet er gewoon uitgetrapt worden, die sukkel voegt werkelijk niets toe, ja gerochel en gemurmel..
Ach, de kou is nu toch al aardig uit de lucht.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:46 schreef neehe het volgende:
Als Mikey Huubs moeder gaat beledigen dan gaan er klappen vallen.
Sowieso100% zeker weten, streamlock na streamlock krijg je dan.
Daarna is Mikey weg, terug naar zijn zo geliefde luxe zwerversdoos.
Datquote:Op zondag 9 maart 2008 20:44 schreef ruby het volgende:
[..]
Graag op Brian en Amanda, dat zou skitterend zijn.
Je moet denken aan iets van "wie de grootste tieten heeft, mag blijven.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:49 schreef agter het volgende:
Ik blijf me afvragen wat het eindspel gaat worden.
Veel info daarover hebben we niet, helaas.
Denk dat ze bij de buren zittenquote:Op zondag 9 maart 2008 20:49 schreef ruby het volgende:
Mogen er ook wat streams op Jaap en Huub please? Vier streams op hetzelfde is een beetje veel van het goede. Dank u.
Ik kijk wel uit. Te veel mensen die niet tegen een simpel kleuter tekeningetje kunnen.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Doettie ook![]()
Kommermaarin met een plaatje Guuskeee!
Dat mag maar dan volgt er een SL.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:49 schreef ruby het volgende:
Mogen er ook wat streams op Jaap en Huub please? Vier streams op hetzelfde is een beetje veel van het goede. Dank u.
Speurneusquote:Op zondag 9 maart 2008 20:51 schreef Lady-night het volgende:
Is Barry hierom weg??
http://www.brandweervelsen.nl/cms/index.php?option=com_easybook&Itemid=2
geweldigquote:Op zondag 9 maart 2008 20:51 schreef Lady-night het volgende:
Is Barry hierom weg??
http://www.brandweervelsen.nl/cms/index.php?option=com_easybook&Itemid=2
quote:Onvoorstelbaar dat brandweerman Barry gastspeler is in de Gouden Kooi. Lees de now live site topic Duistere praktijken in en om de kooi en jullie zullen kunnen lezen dat het programma van list leugen en bedrog aan elkaar hangt. Ook de vele criminele achtergronden van de bewoners zijn inmiddels bekend! Brandweerman is een publieke functie en het is belachelijk dat Barry in de kooi zit. Veel aktie tegen hem is al onder nomen, naar gemeentebestuur en media.Het zet de brandweer van Velsen niet in een mooi zonnetje!!
Doe er wat aan!!!
Groetjes Dosja
Gewoon posten, als mensen het niet leuk vinden of te erg scrollen ze er toch overheen? Dat heb je met een forum iedereen post wat.. Ik scroll over sommige shit ook heenquote:Op zondag 9 maart 2008 20:52 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit. Te veel mensen die niet tegen een simpel kleuter tekeningetje kunnen.
Aan m'n verzoek is in ieder geval voldaan. Dan is dan wel weer netjes. Bedankt FEBO, toppie.quote:
over beroepsleugenaar mike:quote:Op zondag 9 maart 2008 20:44 schreef Prospera het volgende:
knip
Hij zit helemaal in een geweld verhaal: toen hij in de gevangenis zat, werd hij ook geterorriseerd door een vijand. Hij heeft 17 dagen/nachten op zijn rug gelegen en niet geslapen. Daarna is hij in zijn rug gestoken.
knip
mike kan het dus meer dan 50% langer dan de wereldrecordhouderquote:Je met (niet) slapen records kunt vestigen
Nog een record. Het wereldrecord wakker blijven staat op naam van Randy Gardner, een 17-jarige Amerikaanse scholier. In 1965 bleef hij maar liefst 11 dagen (264 uur) achter elkaar wakker.
Ik luister naar de stoom van het zwembadquote:Op zondag 9 maart 2008 20:56 schreef Dementor het volgende:
Nu moet ik luisteren naar de lachende hyena....
Lekker rustgevend....quote:Op zondag 9 maart 2008 20:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik luister naar de stoom van het zwembad
Antwoord van de UITRUKDIENST.quote:
quote:Beste Dosja,
uw bericht over de deelname van één van onze medewerkers aan het programma De Gouden Kooi is in goede orde ontvangen.
Voor zover wij tot op heden hebben kunnen nagaan doet geen korpslid van Brandweer Velsen mee aan het door u genoemde programma.
Met vriendelijke groet,
Jur van Lieshout
hoofd uitrukdienst brandweer Velsen.
Had ik ook gelezen.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:56 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
over beroepsleugenaar mike:
.
[..]
mike kan het dus meer dan 50% langer dan de wereldrecordhouder![]()
bron: teleac
Ik val bijna in slaap, lekker new age.quote:
vandaar zijn goede klik met het trashquote:Op zondag 9 maart 2008 21:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Had ik ook gelezen.
Hij liegt door zijn sokken heen.
Maar ja, zijn hele leven is opgebouwd uit leugens, bedrog en hallucinaties.
Jaap heeft vanaf het begin al rare "vrienden" om zich heen gehad denk aan het afpers schandaal met Cora.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:01 schreef Lady-night het volgende:
Maar eigenlijk kun je stellen dat het uitje van Jaap negatief uitvalt. Die Mr. D of LS heeft Jaap behoorlijk para gekregen en dat is dan wel weer jammer.
Precies. Jaap is te onbetrouwbaar... Laat Jaap zijn plek maar in de finale veroveren door los te gaan op B en A. Huub heeft genoeg tegen B gespeeld wat hem veel boetes heeft opgeleverd. Jaap heeft 1 onterechte boete... Dus laat Jaap maar los gaan op B. Maar daar is ie te laf voor... Jaap kiest de makkelijkste weg... waarschijnlijk de story of his life...quote:Op zondag 9 maart 2008 20:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Verplichte wegstemronde om iemand uit kamp Huub te halen?
Laat rat die del maar wegstemmen, of del die rat.
Gewoon blijven zitten met zijn drieen.
Drie tegen twee, hoppakee
Ja, die geloven ook heilig in hen eigen onzinquote:Op zondag 9 maart 2008 21:01 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
vandaar zijn goede klik met het trash
Misschien zijn zij ook in de war en kennen zijn echte naam niet?quote:Op zondag 9 maart 2008 21:01 schreef mootie het volgende:
Zat Gerard uberhaupt bij de brandweer van Velzen?
nog lang niet zo veul als Huub heeft geuitquote:Op zondag 9 maart 2008 20:38 schreef Varen het volgende:
Mike spreekt vaak dreigementen uit tegen Huub (of achter zijn rug) vind ik.
Bovendien heeft Huub ze eigenlijk alletwee nodig.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies. Jaap is te onbetrouwbaar... Laat Jaap zijn plek maar in de finale veroveren door los te gaan op B en A. Huub heeft genoeg tegen B gespeeld wat hem veel boetes heeft opgeleverd. Jaap heeft 1 onterechte boete... Dus laat Jaap maar los gaan op B. Maar daar is ie te laf voor... Jaap kiest de makkelijkste weg... waarschijnlijk de story of his life...
ja of ze gaan lootjes trekken, met allemaal lootjes met brian er in.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je moet denken aan iets van "wie de grootste tieten heeft, mag blijven.
Wie het meest para is, mag blijven
Wie het kleinst is moet opzouten.
Wie het best kan schaken, moet opzouten.
Wie het minste zegt, moet opzouten.
Wie zijn naam begint met een B, die wint
Is dat zo? Wie ging Huub vermoorden of ombrengen dan?quote:
En Clair bangen? En Huub twee ton aan boetes aansmeren? En Huub zo ver krijgen dat die ging slaan en de villa uit moest?quote:Op zondag 9 maart 2008 21:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is dat zo? Wie ging Huub vermoorden of ombrengen dan?
nou, dit vind ik dan wel weer belachelijk.quote:Veel aktie tegen hem is al onder nomen, naar gemeentebestuur en media.Het zet de brandweer van Velsen niet in een mooi zonnetje!!
Let's hope so.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:15 schreef mazaru het volgende:
Het lijkt wel of Jaap en Huub plannen hebben mogen smeden zonder dat mamma netty en kenneth het op hebben kunnen schrijven!!!![]()
Zou Stijn er weer zijn?
dat idee kreeg ik ookquote:Op zondag 9 maart 2008 20:04 schreef miesy het volgende:
B en A hebben hun best gedaan om spuitman mee te laten doen in kwade gesprekken over huub,
maar hij vond huub een ok gozer en kon het gewoon niet. hij was lekker nuchter, maar als je niet
kunt opbrengen B en A's reet te kussen en huub tegen te werken dan mag weer lekker naar huis gaan.
(FEBO logica)
Ja, eindelijk hebben ze ook eens zonder camera;s kunnen overleggen.quote:
Dat krijg je dan he, als je beeldscherm wat donkerder is.quote:
Eens, ware het niet dat dat zelden of nooit het geval is. Ik kan alleen maar Eric noemen die ten faveure van Huub dat hok binnenkwam de rest, werd afgeserveerd.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:15 schreef Leandra het volgende:
Als je dan ook nog eens meeneemt dat die persoon op Nowlive leest, dan ben ik er vrij zeker van dat die post in het gastenboek nooit gedaan zou zijn als men het idee had gehad dat Barry aan de kant van Huub stond.
Ik vind ook dat die zich heel fatsoenlijk heeft gedragen.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:18 schreef avonne het volgende:
[..]
nou, dit vind ik dan wel weer belachelijk.
Barry heeft niks misdaan, zover ik of welke andere streamer dan ook, kan weten.
Het is heel triest dat dit soort mensen bestaan... Net zo triest als die figuren die bedrijven of stichtingen gaan lastigvallen of bedreigen omdat ze zich inlaten met DGK.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:18 schreef avonne het volgende:
[..]
serieus, BQ, je oogkleppen zijn af en toe verbijsterend.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is dat zo? Wie ging Huub vermoorden of ombrengen dan?
Roekva, Roekva gij geleuft toch zelf niet dat hun iemand weg mogen stemmen..... dit is allemaal al lang door het hokje bepaald.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Al is Claire saai... ze is de enige werkelijke backup van Huub. We weten allemaal dat Jaap niet los gaat op B en A. Als Huub wil winnen en verstandig is stemt ie Jaap weg. Knap hoe Jaap het speelt maar ik vind het een nare manier van spelen.
Ja gebeurt daar nog wat op?quote:Op zondag 9 maart 2008 21:23 schreef avonne het volgende:
[..]
serieus, BQ, je oogkleppen zijn af en toe verbijsterend.
Ik ga niet een hele lijst met verwensingen en dreigementen samenstellen. Ik ga verder met de streams.
Gelijk heb je, de streams zijn ontzettend boeiend en het lijstje van doodverwensingen door Huub geuit erg lang.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:23 schreef avonne het volgende:
serieus, BQ, je oogkleppen zijn af en toe verbijsterend.
Ik ga niet een hele lijst met verwensingen en dreigementen samenstellen. Ik ga verder met de streams.
Het slaat werkelijk nergens op, en volgens mij was het niet gebeurd als hij "pro-Huub" had geleken...quote:Op zondag 9 maart 2008 21:18 schreef avonne het volgende:
[..]
Voor iemand die 24-7 kijkt, zie je maar verdomd weinigquote:Op zondag 9 maart 2008 21:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gelijk heb je, de streams zijn ontzettend boeiend en het lijstje van doodverwensingen door Huub geuit erg lang.
Dat is nou net wat het verschil maakt: Hoeveel kans heeft een gastspeler als hij zich direct bij Huub aansluit?? Kan hij dan nog van nut zijn voor Huub?? Nee!quote:Op zondag 9 maart 2008 21:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eens, ware het niet dat dat zelden of nooit het geval is. Ik kan alleen maar Eric noemen die ten faveure van Huub dat hok binnenkwam de rest, werd afgeserveerd.
simpel op het moment dat je daar je kop laat zien (oncam) speel je meequote:Op zondag 9 maart 2008 20:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Huub zijn moeder speelt niet mee.
Mike en rat wel.
Simpel, als je je met het spel gaat bemoeien speel je mee.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:36 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
simpel op het moment dat je daar je kop laat zien (oncam) speel je mee
Dat ben ik met je eens maar je kunt toch niet ontkennen dat B en A het alleen maar redden omdat er gastspelers binnenkomen die alleen door de ballotage commissie komen als ze pro A en B zijn? Dat Huub tegengas nodig heeft is logisch, hij is de enige die tv maakt, B en A doen dat niet. Twee stappen vooruit denken is voor de FEBO teveel gevraagd, niet voor Huub imo.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:32 schreef Leandra het volgende:
Dat is nou net wat het verschil maakt: Hoeveel kans heeft een gastspeler als hij zich direct bij Huub aansluit?? Kan hij dan nog van nut zijn voor Huub?? Nee!
Als iemand daarentegen eerst het vertrouwen van B&A wint kan hij/zij heel veel voor Huub betekenen, maar 2 stappen vooruit denken is kennelijk teveel gevraagd.
En dan die dooddoener weer van "maar het is nooit zo"... nee, en als het wel zo is dan wordt het alleen maar geaccepteerd als het direct duidelijk is, want een beetje gehaaid dubbelspel is teveel gevraagd voor de fans.
Dat gesprek moest ik echt even op mute zetten. Ik voelde zo mijn avondeten naar boven komenquote:Op zondag 9 maart 2008 21:46 schreef ruby het volgende:
Jaap heeft wel eens zijn eigen smegma geproefd.
Het is toch helemaal van de zotte, mensen die zulke dingen doen sporen toch echt niet. Ook al had Barry wel wat gedaan als gastspeler, dan nog is het niet aan wie dan ook een mail of wat dan ook te sturen naar een werkgever.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:18 schreef avonne het volgende:
[..]
Er zal ook geen bedrijf zijn dat het goed vindt dat hun naam er aan wordt verbonden, misschien is dat de reden dat hij weggaat, ik kan me niet voorstellen dat hij nog langer wil blijven als hij tegen zijn gevoel in moet gaan en tegen Huub moet spelen als hij dat niet wil, dat kan de reden ook wel zijn.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:50 schreef coldstar het volgende:
[..]
Het is toch helemaal van de zotte, mensen die zulke dingen doen sporen toch echt niet. Ook al had Barry wel wat gedaan als gastspeler, dan nog is het niet aan wie dan ook een mail of wat dan ook te sturen naar een werkgever.
Vinden ze het nog gek dat er geen bedrijven meer mee willen werken met dit programma.
Eens, maar dan moet je er ook tegen kunnen als er zoiets over Huub geplaats wordt. Dan ook niet zeiken....quote:Op zondag 9 maart 2008 20:56 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Gewoon posten, als mensen het niet leuk vinden of te erg scrollen ze er toch overheen? Dat heb je met een forum iedereen post wat.. Ik scroll over sommige shit ook heen
Dacht ik ook even, maar het kan ook zijn dat het voor Mike is.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:56 schreef beequeen het volgende:
Het licht in de slaapkamer mag uit om deze tijd, vrij neukspel voor de ratten. Ach, iets anders kunnen ze niet.
Konijntjes staan bekend om hun vluchtgedrag toch? Als het er maar op lijkt dat er wrijving zou kunnen ontstaan dan mogen ze konijnen, stel je eens voor dat ze dingen zeggen of doen die het heilige imago kan schaden of de algemene opinie kunnen vertroebelen met de waarheid.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:56 schreef beequeen het volgende:
Het licht in de slaapkamer mag uit om deze tijd, vrij neukspel voor de ratten. Ach, iets anders kunnen ze niet.
Had er idd veel van wegquote:Op zondag 9 maart 2008 22:01 schreef akveor het volgende:
OT Dat schilderij bij Paul de Leeuw is sprekend Brian.
Ja, leuk he die Huub. De kopkaas van hem krijgt geen kans, die wordt er door de vele hoeren van af gevreten.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:47 schreef MissSomebody het volgende:
Huub vraagt Nicole of ze de kopkaas van Mike er niet af wil knabbelen....![]()
Je posts in COS DGKquote:Op zondag 9 maart 2008 22:06 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ja, leuk he die Huub. De kopkaas van hem krijgt geen kans, die wordt er door de vele hoeren van af gevreten.
irritant ja, heb ik al een paar dagen last van.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:07 schreef Deisyy het volgende:
Er zit bij mij een grote spinnende kat op stream 4.
I know, and i dont care what other people say.. Ik weet dat het een forum is dus geen probleem mee.. Waar ik wel een probleem mee heb is dat als mensen me persoonlijk aanvallen. En dat heb jij een paar dagen geleden gedaan.. Terwijl ik je ooit nog is heb aangeboden om je te helpen met Norton weet je nog? Maar dit is Offtopic, dus OT.. tis saaaaaaai in de kooi en ik kijk vanaaf later nog wel ff..quote:Op zondag 9 maart 2008 21:57 schreef coldstar het volgende:
[..]
Eens, maar dan moet je er ook tegen kunnen als er zoiets over Huub geplaats wordt. Dan ook niet zeiken....
Bij mij regelmatig een helicopter.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:07 schreef Deisyy het volgende:
Er zit bij mij een grote spinnende kat op stream 4.
O gelukkig, dacht ff dat het aan mij lag.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:07 schreef 2live het volgende:
[..]
irritant ja, heb ik al een paar dagen last van.
En ze vindt iedereen hartstikke tof.quote:
Zeker ook 400 gratis SMSjes bij haar abo... om er een maand later achter te komen dat SMSjes naar dat soort nummers daar niet onder vallen en er dus een rekening van ¤ 500,- ligtquote:
Met prepaid heb je dat soort verrassingen nietquote:Op zondag 9 maart 2008 22:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zeker ook 400 gratis SMSjes bij haar abo... om er een maand later achter te komen dat SMSjes naar dat soort nummers daar niet onder vallen en er dus een rekening van ¤ 500,- ligt![]()
Ik durf het bijna niet te vragen....quote:Op zondag 9 maart 2008 22:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zeker ook 400 gratis SMSjes bij haar abo... om er een maand later achter te komen dat SMSjes naar dat soort nummers daar niet onder vallen en er dus een rekening van ¤ 500,- ligt![]()
quote:
quote:Op zondag 9 maart 2008 22:06 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ja, leuk he die Huub. De kopkaas van hem krijgt geen kans, die wordt er door de vele hoeren van af gevreten.
quote:
mike heeft natuurlijkquote:Op zondag 9 maart 2008 21:44 schreef mazaru het volgende:
Als Huub Mike gaat wakker houden, dan gaat mike Huub ook wakker houden![]()
Oeps, vertel. waar heb ik je mee aangevallen....Graag even mijn geheugen opfrissen....waarom heb ik dat gedaan. Het is nooit mijn bedoeling mensen te kwetsen, als ze mijn niets doen. .quote:Op zondag 9 maart 2008 22:08 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
I know, and i dont care what other people say.. Ik weet dat het een forum is dus geen probleem mee.. Waar ik wel een probleem mee heb is dat als mensen me persoonlijk aanvallen. En dat heb jij een paar dagen geleden gedaan.. Terwijl ik je ooit nog is heb aangeboden om je te helpen met Norton weet je nog? Maar dit is Offtopic, dus OT.. tis saaaaaaai in de kooi en ik kijk vanaaf later nog wel ff..
quote:Op zondag 9 maart 2008 22:29 schreef Guuskeee het volgende:
GENOMINEERD VOOR POST VAN DE DAG
.
[..]
hij is top!
quote:
.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:31 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
mike heeft natuurlijk
als single nog een leuke troef in handen
dekens weg trekken
maar dat zal wel weer niet mogen van die oneerlijke febo
Grraag gedaan maar ik ben uit de markt door de oplossing van Ruby (quote:Op zondag 9 maart 2008 22:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Met dank aan je containers, ze hebben me wekenlang gehoplen.
huub drank weggooien ????quote:Op zondag 9 maart 2008 22:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
.
En Huub zou altijd nog de drank door de gootsteen kunnen gieten, maar dat zal ook wel niet mogen van die oneerlijke febo
Klopt, die vallen dan niet in je bassis paket. Deze discussie had ik ook met mijn man over streams aan vragen. Ik bestelde de streams via de mobile van mijn man. Ik vond dat hij beltegoed zat had. Hij probeerde mij te overtuigen dat dit niet in zijn bassis paket zat. Ik dacht dat hij dolle maakte. Hij had inderdaad gelijk, 0900 vielen niet in zijn paket. Was maar 5 euro......quote:Op zondag 9 maart 2008 22:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 maart 2008 22:39 schreef Sug4r het volgende:
Stream 1 en 2; Huub achter de piano
Stream 3 en 4 ; Brain op bed met boek
Wat?? Ik krijg nooit dat soort verrassende rekeningen..... sterker nog: ik gebruik mijn abo-foon niet eens om een DGK SMSje te sturen of streams te bestellen, daar heb ik een bagger-prepaid voorquote:
Is ie nu een wegenkaartboek aan het lezen?quote:
hoe weet Amanda nou wat Jaap op filmpjes heeft gezien?quote:Oh ja en nog iets mensen denken rare dingen als jij jezelf mept onder de dekens want dan denken ze dat je mij mept. Ga dus naar de fitness of zo. Dat je het doet moet jezelf weten,, ik zou het niet doen en ze beschrijft wat wij hebben kunnen zien op de streams.
Bron: Nowlive
Leerboek Papiamentsquote:Op zondag 9 maart 2008 22:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is ie nu een wegenkaartboek aan het lezen?
Waarom niet?quote:Op zondag 9 maart 2008 22:38 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
huub drank weggooien ????
nooit van z'n leven
Moet hij eens in een woonwagen op bezoek gaan, daar komen zijn schoenen niet eens over de drempel.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:41 schreef Guuskeee het volgende:
de perfecte miljonair...
[ afbeelding ]
bed een troep
benen wijd
schoenen aan op bed
![]()
![]()
Een kartonnen doos met wat siliconen er in.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:47 schreef Borga het volgende:
Amanda is een caha................een doos
Doe je dat echt??? Wauw...quote:Op zondag 9 maart 2008 22:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat?? Ik krijg nooit dat soort verrassende rekeningen..... sterker nog: ik gebruik mijn abo-foon niet eens om een DGK SMSje te sturen of streams te bestellen, daar heb ik een bagger-prepaid voor
Triest maar waar. Maar gooi ze niet allemaal op dezelfde Kubatz hoop hoorquote:Op zondag 9 maart 2008 22:51 schreef avonne het volgende:
[..]
onze halve zool is gewoon een halve Pool
quote:Op zondag 9 maart 2008 22:52 schreef petraa het volgende:
Jippie spuit elf is weg, nu de zwerver en nicole ook! Dan kan het spel gespeeld gaan worden, zonder invloeden van buitenaf. Alle uitjes cancellen en de eindstrijd kan losbarsten.
Je bent te laat, zoals gewoonlijkquote:Op zondag 9 maart 2008 22:52 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Doe je dat echt??? Wauw...![]()
OT: het gaat nergens over?
Wanneer komt die male-whore van een Eric weer eens langs? Even zijn soa om de hoek steken, zeg maar...
(als je meeleest Eric: ik ook van jou)
Gaat hij Amanda les geven? Of de streamers ... Elke avond, vanaf een uur of zeven in de private ...quote:
Als Nicole het niet mag, dan mag Mike het ook niet lijkt me!quote:Op zondag 9 maart 2008 22:55 schreef coldstar het volgende:
Valt het mij nou alleen op, dat het geklef tussen Huub en Claire een stuk minder is.
Nicole, mag geen muziek draaien. Huub krijgt morgen piano les... Als Mike, Huub nou wil pesten, moet hij nu muziek gaan draaien.....
Ik heb het er al enorm druk mee. Groot succes zeg ik je.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Grraag gedaan maar ik ben uit de markt door de oplossing van Ruby () , maakt de containertjes overbodig .
Nou..... al zeker een half jaar niet meer.... dus dat scheeltquote:Op zondag 9 maart 2008 22:52 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Doe je dat echt??? Wauw...![]()
OT: het gaat nergens over?
Wanneer komt die male-whore van een Eric weer eens langs? Even zijn soa om de hoek steken, zeg maar...
(als je meeleest Eric: ik ook van jou)
Dat was lachen vroeger met die verhaaltjes om zeven uurquote:Op zondag 9 maart 2008 22:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gaat hij Amanda les geven? Of de streamers ... Elke avond, vanaf een uur of zeven in de private ...
Dag lieve streamertjes van Nederland. Dag Netty, dag Kenneth ...
Sta stil of ik knip!quote:Op zondag 9 maart 2008 22:59 schreef Varen het volgende:
Nicole wil ook kapster worre
Mag niet ? Claire adviseerde Nicole het niet te doen omdat Huub morgen les heeft.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Als Nicole het niet mag, dan mag Mike het ook niet lijkt me!
Maar wat kan ze feitelijk?quote:Op zondag 9 maart 2008 23:00 schreef Varen het volgende:
Nicole wil ook met kinderen, advocaat, met diere
Kan ze in de leer bij Amanda, die heeft de kappersopleiding gedaanquote:Op zondag 9 maart 2008 22:59 schreef Varen het volgende:
Nicole wil ook kapster worre
Als ik het goed begrepen heb, komt psycho Selene binnenkort weer eens langs.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:52 schreef petraa het volgende:
Jippie spuit elf is weg, nu de zwerver en nicole ook! Dan kan het spel gespeeld gaan worden, zonder invloeden van buitenaf. Alle uitjes cancellen en de eindstrijd kan losbarsten.
Voor een knip- en scheerbeurt?quote:Op zondag 9 maart 2008 23:02 schreef Varen het volgende:
Niclole der vakantiebegeleider zat naakt op bed op haar en haar vriendin te wachte
Is toch goed voor je handel !!!quote:Op zondag 9 maart 2008 23:03 schreef ruby het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb, komt psycho Selene binnenkort weer eens langs.
neee hequote:Op zondag 9 maart 2008 23:03 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik zeg, bouw een feestje, kan ze weer eens goed janken!quote:Op zondag 9 maart 2008 23:03 schreef ruby het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 maart 2008 23:01 schreef Varen het volgende:
Nicole: als ik met kindere ga beginnen, moet ik de diere loslate
Helemaal te gek, als ze dan maar flink gaat bukkenquote:Op zondag 9 maart 2008 23:03 schreef ruby het volgende:
[..]
Grapje zeker?quote:Op zondag 9 maart 2008 23:03 schreef ruby het volgende:
[..]
Inderdaad, en Nicole gaat gelukkig morgen ... die mist haar vriendje.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:52 schreef petraa het volgende:
Ze jankt alleen als het gezellig isquote:Op zondag 9 maart 2008 23:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik zeg, bouw een feestje, kan ze weer eens goed janken!
Vloeken als een bootwerker, dus dat gaat vast interessant worden als ze op school een voorleesmoeder nodig hebbenquote:
Nou, B&A zijn in een feeststemming ze zijn er van overtuigd dat ze gaan winnen!quote:
Hopelijk komt Jeroen dan ook. Ik weet zeker dat ze dat heel leuk vindt.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik zeg, bouw een feestje, kan ze weer eens goed janken!
Das lekker danquote:Op zondag 9 maart 2008 23:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, helaas niet .... die komt een weekendje logeren binnenkort
quote:
Daar gaat ze dan ook al een week mee.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Inderdaad, en Nicole gaat gelukkig morgen ... die mist haar vriendje.
Idee, ook ff haar nerd uitnodigen, Jeroen was het toch?quote:Op zondag 9 maart 2008 23:09 schreef ruby het volgende:
[..]
Hopelijk komt Jeroen dan ook. Ik weet zeker dat ze dat heel leuk vindt.
Komt Luc ook mee?quote:Op zondag 9 maart 2008 23:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, helaas niet .... die komt een weekendje logeren binnenkort
Stapelbedden die hut in en alle ex-miljonairs en ex gastspelers tegelijkertijd dat hok in.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:09 schreef ruby het volgende:
[..]
Hopelijk komt Jeroen dan ook. Ik weet zeker dat ze dat heel leuk vindt.
Wat gaan we vandaag lezen, jongens?quote:Op zondag 9 maart 2008 23:08 schreef Leandra het volgende:
Vloeken als een bootwerker, dus dat gaat vast interessant worden als ze op school een voorleesmoeder nodig hebben
Die zit toch vast vanwege verboden wapenbezit?quote:Op zondag 9 maart 2008 23:12 schreef blomst het volgende:
Komt Luc ook mee?
Over kutkabouters gesproken, David kan ook echt niet, dat is zo'n @#$%quote:Op zondag 9 maart 2008 23:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat gaan we vandaag lezen, jongens?
Pinkeltje? He godverdomme nee, dat vind ik zo'n teringboek. Met die kutkabaouter! Flikker een eind op met je Pinkeltje.
Met Bwian trouwen, die kan ook alles.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |