En Clair bangen? En Huub twee ton aan boetes aansmeren? En Huub zo ver krijgen dat die ging slaan en de villa uit moest?quote:Op zondag 9 maart 2008 21:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is dat zo? Wie ging Huub vermoorden of ombrengen dan?
nou, dit vind ik dan wel weer belachelijk.quote:Veel aktie tegen hem is al onder nomen, naar gemeentebestuur en media.Het zet de brandweer van Velsen niet in een mooi zonnetje!!
Let's hope so.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:15 schreef mazaru het volgende:
Het lijkt wel of Jaap en Huub plannen hebben mogen smeden zonder dat mamma netty en kenneth het op hebben kunnen schrijven!!!![]()
Zou Stijn er weer zijn?
dat idee kreeg ik ookquote:Op zondag 9 maart 2008 20:04 schreef miesy het volgende:
B en A hebben hun best gedaan om spuitman mee te laten doen in kwade gesprekken over huub,
maar hij vond huub een ok gozer en kon het gewoon niet. hij was lekker nuchter, maar als je niet
kunt opbrengen B en A's reet te kussen en huub tegen te werken dan mag weer lekker naar huis gaan.
(FEBO logica)
Ja, eindelijk hebben ze ook eens zonder camera;s kunnen overleggen.quote:
Dat krijg je dan he, als je beeldscherm wat donkerder is.quote:
Eens, ware het niet dat dat zelden of nooit het geval is. Ik kan alleen maar Eric noemen die ten faveure van Huub dat hok binnenkwam de rest, werd afgeserveerd.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:15 schreef Leandra het volgende:
Als je dan ook nog eens meeneemt dat die persoon op Nowlive leest, dan ben ik er vrij zeker van dat die post in het gastenboek nooit gedaan zou zijn als men het idee had gehad dat Barry aan de kant van Huub stond.
Ik vind ook dat die zich heel fatsoenlijk heeft gedragen.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:18 schreef avonne het volgende:
[..]
nou, dit vind ik dan wel weer belachelijk.
Barry heeft niks misdaan, zover ik of welke andere streamer dan ook, kan weten.
Het is heel triest dat dit soort mensen bestaan... Net zo triest als die figuren die bedrijven of stichtingen gaan lastigvallen of bedreigen omdat ze zich inlaten met DGK.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:18 schreef avonne het volgende:
[..]
serieus, BQ, je oogkleppen zijn af en toe verbijsterend.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is dat zo? Wie ging Huub vermoorden of ombrengen dan?
Roekva, Roekva gij geleuft toch zelf niet dat hun iemand weg mogen stemmen..... dit is allemaal al lang door het hokje bepaald.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Al is Claire saai... ze is de enige werkelijke backup van Huub. We weten allemaal dat Jaap niet los gaat op B en A. Als Huub wil winnen en verstandig is stemt ie Jaap weg. Knap hoe Jaap het speelt maar ik vind het een nare manier van spelen.
Ja gebeurt daar nog wat op?quote:Op zondag 9 maart 2008 21:23 schreef avonne het volgende:
[..]
serieus, BQ, je oogkleppen zijn af en toe verbijsterend.
Ik ga niet een hele lijst met verwensingen en dreigementen samenstellen. Ik ga verder met de streams.
Gelijk heb je, de streams zijn ontzettend boeiend en het lijstje van doodverwensingen door Huub geuit erg lang.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:23 schreef avonne het volgende:
serieus, BQ, je oogkleppen zijn af en toe verbijsterend.
Ik ga niet een hele lijst met verwensingen en dreigementen samenstellen. Ik ga verder met de streams.
Het slaat werkelijk nergens op, en volgens mij was het niet gebeurd als hij "pro-Huub" had geleken...quote:Op zondag 9 maart 2008 21:18 schreef avonne het volgende:
[..]
Voor iemand die 24-7 kijkt, zie je maar verdomd weinigquote:Op zondag 9 maart 2008 21:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gelijk heb je, de streams zijn ontzettend boeiend en het lijstje van doodverwensingen door Huub geuit erg lang.
Dat is nou net wat het verschil maakt: Hoeveel kans heeft een gastspeler als hij zich direct bij Huub aansluit?? Kan hij dan nog van nut zijn voor Huub?? Nee!quote:Op zondag 9 maart 2008 21:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eens, ware het niet dat dat zelden of nooit het geval is. Ik kan alleen maar Eric noemen die ten faveure van Huub dat hok binnenkwam de rest, werd afgeserveerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |