Dat gesprek moest ik echt even op mute zetten. Ik voelde zo mijn avondeten naar boven komenquote:Op zondag 9 maart 2008 21:46 schreef ruby het volgende:
Jaap heeft wel eens zijn eigen smegma geproefd.
Het is toch helemaal van de zotte, mensen die zulke dingen doen sporen toch echt niet. Ook al had Barry wel wat gedaan als gastspeler, dan nog is het niet aan wie dan ook een mail of wat dan ook te sturen naar een werkgever.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:18 schreef avonne het volgende:
[..]
nou, dit vind ik dan wel weer belachelijk.
Barry heeft niks misdaan, zover ik of welke andere streamer dan ook, kan weten.
Er zal ook geen bedrijf zijn dat het goed vindt dat hun naam er aan wordt verbonden, misschien is dat de reden dat hij weggaat, ik kan me niet voorstellen dat hij nog langer wil blijven als hij tegen zijn gevoel in moet gaan en tegen Huub moet spelen als hij dat niet wil, dat kan de reden ook wel zijn.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:50 schreef coldstar het volgende:
[..]
Het is toch helemaal van de zotte, mensen die zulke dingen doen sporen toch echt niet. Ook al had Barry wel wat gedaan als gastspeler, dan nog is het niet aan wie dan ook een mail of wat dan ook te sturen naar een werkgever.
Vinden ze het nog gek dat er geen bedrijven meer mee willen werken met dit programma.
Eens, maar dan moet je er ook tegen kunnen als er zoiets over Huub geplaats wordt. Dan ook niet zeiken....quote:Op zondag 9 maart 2008 20:56 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Gewoon posten, als mensen het niet leuk vinden of te erg scrollen ze er toch overheen? Dat heb je met een forum iedereen post wat.. Ik scroll over sommige shit ook heen
Dacht ik ook even, maar het kan ook zijn dat het voor Mike is.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:56 schreef beequeen het volgende:
Het licht in de slaapkamer mag uit om deze tijd, vrij neukspel voor de ratten. Ach, iets anders kunnen ze niet.
Konijntjes staan bekend om hun vluchtgedrag toch? Als het er maar op lijkt dat er wrijving zou kunnen ontstaan dan mogen ze konijnen, stel je eens voor dat ze dingen zeggen of doen die het heilige imago kan schaden of de algemene opinie kunnen vertroebelen met de waarheid.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:56 schreef beequeen het volgende:
Het licht in de slaapkamer mag uit om deze tijd, vrij neukspel voor de ratten. Ach, iets anders kunnen ze niet.
Had er idd veel van wegquote:Op zondag 9 maart 2008 22:01 schreef akveor het volgende:
OT Dat schilderij bij Paul de Leeuw is sprekend Brian.
Ja, leuk he die Huub. De kopkaas van hem krijgt geen kans, die wordt er door de vele hoeren van af gevreten.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:47 schreef MissSomebody het volgende:
Huub vraagt Nicole of ze de kopkaas van Mike er niet af wil knabbelen....![]()
Je posts in COS DGKquote:Op zondag 9 maart 2008 22:06 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ja, leuk he die Huub. De kopkaas van hem krijgt geen kans, die wordt er door de vele hoeren van af gevreten.
irritant ja, heb ik al een paar dagen last van.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:07 schreef Deisyy het volgende:
Er zit bij mij een grote spinnende kat op stream 4.
I know, and i dont care what other people say.. Ik weet dat het een forum is dus geen probleem mee.. Waar ik wel een probleem mee heb is dat als mensen me persoonlijk aanvallen. En dat heb jij een paar dagen geleden gedaan.. Terwijl ik je ooit nog is heb aangeboden om je te helpen met Norton weet je nog? Maar dit is Offtopic, dus OT.. tis saaaaaaai in de kooi en ik kijk vanaaf later nog wel ff..quote:Op zondag 9 maart 2008 21:57 schreef coldstar het volgende:
[..]
Eens, maar dan moet je er ook tegen kunnen als er zoiets over Huub geplaats wordt. Dan ook niet zeiken....
Bij mij regelmatig een helicopter.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:07 schreef Deisyy het volgende:
Er zit bij mij een grote spinnende kat op stream 4.
O gelukkig, dacht ff dat het aan mij lag.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:07 schreef 2live het volgende:
[..]
irritant ja, heb ik al een paar dagen last van.
En ze vindt iedereen hartstikke tof.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |