simpel op het moment dat je daar je kop laat zien (oncam) speel je meequote:Op zondag 9 maart 2008 20:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Huub zijn moeder speelt niet mee.
Mike en rat wel.
Simpel, als je je met het spel gaat bemoeien speel je mee.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:36 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
simpel op het moment dat je daar je kop laat zien (oncam) speel je mee
Dat ben ik met je eens maar je kunt toch niet ontkennen dat B en A het alleen maar redden omdat er gastspelers binnenkomen die alleen door de ballotage commissie komen als ze pro A en B zijn? Dat Huub tegengas nodig heeft is logisch, hij is de enige die tv maakt, B en A doen dat niet. Twee stappen vooruit denken is voor de FEBO teveel gevraagd, niet voor Huub imo.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:32 schreef Leandra het volgende:
Dat is nou net wat het verschil maakt: Hoeveel kans heeft een gastspeler als hij zich direct bij Huub aansluit?? Kan hij dan nog van nut zijn voor Huub?? Nee!
Als iemand daarentegen eerst het vertrouwen van B&A wint kan hij/zij heel veel voor Huub betekenen, maar 2 stappen vooruit denken is kennelijk teveel gevraagd.
En dan die dooddoener weer van "maar het is nooit zo"... nee, en als het wel zo is dan wordt het alleen maar geaccepteerd als het direct duidelijk is, want een beetje gehaaid dubbelspel is teveel gevraagd voor de fans.
Dat gesprek moest ik echt even op mute zetten. Ik voelde zo mijn avondeten naar boven komenquote:Op zondag 9 maart 2008 21:46 schreef ruby het volgende:
Jaap heeft wel eens zijn eigen smegma geproefd.
Het is toch helemaal van de zotte, mensen die zulke dingen doen sporen toch echt niet. Ook al had Barry wel wat gedaan als gastspeler, dan nog is het niet aan wie dan ook een mail of wat dan ook te sturen naar een werkgever.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:18 schreef avonne het volgende:
[..]
nou, dit vind ik dan wel weer belachelijk.
Barry heeft niks misdaan, zover ik of welke andere streamer dan ook, kan weten.
Er zal ook geen bedrijf zijn dat het goed vindt dat hun naam er aan wordt verbonden, misschien is dat de reden dat hij weggaat, ik kan me niet voorstellen dat hij nog langer wil blijven als hij tegen zijn gevoel in moet gaan en tegen Huub moet spelen als hij dat niet wil, dat kan de reden ook wel zijn.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:50 schreef coldstar het volgende:
[..]
Het is toch helemaal van de zotte, mensen die zulke dingen doen sporen toch echt niet. Ook al had Barry wel wat gedaan als gastspeler, dan nog is het niet aan wie dan ook een mail of wat dan ook te sturen naar een werkgever.
Vinden ze het nog gek dat er geen bedrijven meer mee willen werken met dit programma.
Eens, maar dan moet je er ook tegen kunnen als er zoiets over Huub geplaats wordt. Dan ook niet zeiken....quote:Op zondag 9 maart 2008 20:56 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Gewoon posten, als mensen het niet leuk vinden of te erg scrollen ze er toch overheen? Dat heb je met een forum iedereen post wat.. Ik scroll over sommige shit ook heen
Dacht ik ook even, maar het kan ook zijn dat het voor Mike is.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:56 schreef beequeen het volgende:
Het licht in de slaapkamer mag uit om deze tijd, vrij neukspel voor de ratten. Ach, iets anders kunnen ze niet.
Konijntjes staan bekend om hun vluchtgedrag toch? Als het er maar op lijkt dat er wrijving zou kunnen ontstaan dan mogen ze konijnen, stel je eens voor dat ze dingen zeggen of doen die het heilige imago kan schaden of de algemene opinie kunnen vertroebelen met de waarheid.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:56 schreef beequeen het volgende:
Het licht in de slaapkamer mag uit om deze tijd, vrij neukspel voor de ratten. Ach, iets anders kunnen ze niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |