Ja, leuk he die Huub. De kopkaas van hem krijgt geen kans, die wordt er door de vele hoeren van af gevreten.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:47 schreef MissSomebody het volgende:
Huub vraagt Nicole of ze de kopkaas van Mike er niet af wil knabbelen....![]()
Je posts in COS DGKquote:Op zondag 9 maart 2008 22:06 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ja, leuk he die Huub. De kopkaas van hem krijgt geen kans, die wordt er door de vele hoeren van af gevreten.
irritant ja, heb ik al een paar dagen last van.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:07 schreef Deisyy het volgende:
Er zit bij mij een grote spinnende kat op stream 4.
I know, and i dont care what other people say.. Ik weet dat het een forum is dus geen probleem mee.. Waar ik wel een probleem mee heb is dat als mensen me persoonlijk aanvallen. En dat heb jij een paar dagen geleden gedaan.. Terwijl ik je ooit nog is heb aangeboden om je te helpen met Norton weet je nog? Maar dit is Offtopic, dus OT.. tis saaaaaaai in de kooi en ik kijk vanaaf later nog wel ff..quote:Op zondag 9 maart 2008 21:57 schreef coldstar het volgende:
[..]
Eens, maar dan moet je er ook tegen kunnen als er zoiets over Huub geplaats wordt. Dan ook niet zeiken....
Bij mij regelmatig een helicopter.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:07 schreef Deisyy het volgende:
Er zit bij mij een grote spinnende kat op stream 4.
O gelukkig, dacht ff dat het aan mij lag.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:07 schreef 2live het volgende:
[..]
irritant ja, heb ik al een paar dagen last van.
En ze vindt iedereen hartstikke tof.quote:
Zeker ook 400 gratis SMSjes bij haar abo... om er een maand later achter te komen dat SMSjes naar dat soort nummers daar niet onder vallen en er dus een rekening van ¤ 500,- ligtquote:
Met prepaid heb je dat soort verrassingen nietquote:Op zondag 9 maart 2008 22:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zeker ook 400 gratis SMSjes bij haar abo... om er een maand later achter te komen dat SMSjes naar dat soort nummers daar niet onder vallen en er dus een rekening van ¤ 500,- ligt![]()
Ik durf het bijna niet te vragen....quote:Op zondag 9 maart 2008 22:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zeker ook 400 gratis SMSjes bij haar abo... om er een maand later achter te komen dat SMSjes naar dat soort nummers daar niet onder vallen en er dus een rekening van ¤ 500,- ligt![]()
quote:
quote:Op zondag 9 maart 2008 22:06 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ja, leuk he die Huub. De kopkaas van hem krijgt geen kans, die wordt er door de vele hoeren van af gevreten.
quote:
mike heeft natuurlijkquote:Op zondag 9 maart 2008 21:44 schreef mazaru het volgende:
Als Huub Mike gaat wakker houden, dan gaat mike Huub ook wakker houden![]()
Oeps, vertel. waar heb ik je mee aangevallen....Graag even mijn geheugen opfrissen....waarom heb ik dat gedaan. Het is nooit mijn bedoeling mensen te kwetsen, als ze mijn niets doen. .quote:Op zondag 9 maart 2008 22:08 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
I know, and i dont care what other people say.. Ik weet dat het een forum is dus geen probleem mee.. Waar ik wel een probleem mee heb is dat als mensen me persoonlijk aanvallen. En dat heb jij een paar dagen geleden gedaan.. Terwijl ik je ooit nog is heb aangeboden om je te helpen met Norton weet je nog? Maar dit is Offtopic, dus OT.. tis saaaaaaai in de kooi en ik kijk vanaaf later nog wel ff..
quote:Op zondag 9 maart 2008 22:29 schreef Guuskeee het volgende:
GENOMINEERD VOOR POST VAN DE DAG
.
[..]
hij is top!
quote:
.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:31 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
mike heeft natuurlijk
als single nog een leuke troef in handen
dekens weg trekken
maar dat zal wel weer niet mogen van die oneerlijke febo
Grraag gedaan maar ik ben uit de markt door de oplossing van Ruby (quote:Op zondag 9 maart 2008 22:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Met dank aan je containers, ze hebben me wekenlang gehoplen.
huub drank weggooien ????quote:Op zondag 9 maart 2008 22:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
.
En Huub zou altijd nog de drank door de gootsteen kunnen gieten, maar dat zal ook wel niet mogen van die oneerlijke febo
Klopt, die vallen dan niet in je bassis paket. Deze discussie had ik ook met mijn man over streams aan vragen. Ik bestelde de streams via de mobile van mijn man. Ik vond dat hij beltegoed zat had. Hij probeerde mij te overtuigen dat dit niet in zijn bassis paket zat. Ik dacht dat hij dolle maakte. Hij had inderdaad gelijk, 0900 vielen niet in zijn paket. Was maar 5 euro......quote:Op zondag 9 maart 2008 22:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 maart 2008 22:39 schreef Sug4r het volgende:
Stream 1 en 2; Huub achter de piano
Stream 3 en 4 ; Brain op bed met boek
Wat?? Ik krijg nooit dat soort verrassende rekeningen..... sterker nog: ik gebruik mijn abo-foon niet eens om een DGK SMSje te sturen of streams te bestellen, daar heb ik een bagger-prepaid voorquote:
Is ie nu een wegenkaartboek aan het lezen?quote:
hoe weet Amanda nou wat Jaap op filmpjes heeft gezien?quote:Oh ja en nog iets mensen denken rare dingen als jij jezelf mept onder de dekens want dan denken ze dat je mij mept. Ga dus naar de fitness of zo. Dat je het doet moet jezelf weten,, ik zou het niet doen en ze beschrijft wat wij hebben kunnen zien op de streams.
Bron: Nowlive
Leerboek Papiamentsquote:Op zondag 9 maart 2008 22:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is ie nu een wegenkaartboek aan het lezen?
Waarom niet?quote:Op zondag 9 maart 2008 22:38 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
huub drank weggooien ????
nooit van z'n leven
Moet hij eens in een woonwagen op bezoek gaan, daar komen zijn schoenen niet eens over de drempel.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:41 schreef Guuskeee het volgende:
de perfecte miljonair...
[ afbeelding ]
bed een troep
benen wijd
schoenen aan op bed
![]()
![]()
Een kartonnen doos met wat siliconen er in.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:47 schreef Borga het volgende:
Amanda is een caha................een doos
Doe je dat echt??? Wauw...quote:Op zondag 9 maart 2008 22:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat?? Ik krijg nooit dat soort verrassende rekeningen..... sterker nog: ik gebruik mijn abo-foon niet eens om een DGK SMSje te sturen of streams te bestellen, daar heb ik een bagger-prepaid voor
Triest maar waar. Maar gooi ze niet allemaal op dezelfde Kubatz hoop hoorquote:Op zondag 9 maart 2008 22:51 schreef avonne het volgende:
[..]
onze halve zool is gewoon een halve Pool
quote:Op zondag 9 maart 2008 22:52 schreef petraa het volgende:
Jippie spuit elf is weg, nu de zwerver en nicole ook! Dan kan het spel gespeeld gaan worden, zonder invloeden van buitenaf. Alle uitjes cancellen en de eindstrijd kan losbarsten.
Je bent te laat, zoals gewoonlijkquote:Op zondag 9 maart 2008 22:52 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Doe je dat echt??? Wauw...![]()
OT: het gaat nergens over?
Wanneer komt die male-whore van een Eric weer eens langs? Even zijn soa om de hoek steken, zeg maar...
(als je meeleest Eric: ik ook van jou)
Gaat hij Amanda les geven? Of de streamers ... Elke avond, vanaf een uur of zeven in de private ...quote:
Als Nicole het niet mag, dan mag Mike het ook niet lijkt me!quote:Op zondag 9 maart 2008 22:55 schreef coldstar het volgende:
Valt het mij nou alleen op, dat het geklef tussen Huub en Claire een stuk minder is.
Nicole, mag geen muziek draaien. Huub krijgt morgen piano les... Als Mike, Huub nou wil pesten, moet hij nu muziek gaan draaien.....
Ik heb het er al enorm druk mee. Groot succes zeg ik je.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Grraag gedaan maar ik ben uit de markt door de oplossing van Ruby () , maakt de containertjes overbodig .
Nou..... al zeker een half jaar niet meer.... dus dat scheeltquote:Op zondag 9 maart 2008 22:52 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Doe je dat echt??? Wauw...![]()
OT: het gaat nergens over?
Wanneer komt die male-whore van een Eric weer eens langs? Even zijn soa om de hoek steken, zeg maar...
(als je meeleest Eric: ik ook van jou)
Dat was lachen vroeger met die verhaaltjes om zeven uurquote:Op zondag 9 maart 2008 22:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gaat hij Amanda les geven? Of de streamers ... Elke avond, vanaf een uur of zeven in de private ...
Dag lieve streamertjes van Nederland. Dag Netty, dag Kenneth ...
Sta stil of ik knip!quote:Op zondag 9 maart 2008 22:59 schreef Varen het volgende:
Nicole wil ook kapster worre
Mag niet ? Claire adviseerde Nicole het niet te doen omdat Huub morgen les heeft.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Als Nicole het niet mag, dan mag Mike het ook niet lijkt me!
Maar wat kan ze feitelijk?quote:Op zondag 9 maart 2008 23:00 schreef Varen het volgende:
Nicole wil ook met kinderen, advocaat, met diere
Kan ze in de leer bij Amanda, die heeft de kappersopleiding gedaanquote:Op zondag 9 maart 2008 22:59 schreef Varen het volgende:
Nicole wil ook kapster worre
Als ik het goed begrepen heb, komt psycho Selene binnenkort weer eens langs.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:52 schreef petraa het volgende:
Jippie spuit elf is weg, nu de zwerver en nicole ook! Dan kan het spel gespeeld gaan worden, zonder invloeden van buitenaf. Alle uitjes cancellen en de eindstrijd kan losbarsten.
Voor een knip- en scheerbeurt?quote:Op zondag 9 maart 2008 23:02 schreef Varen het volgende:
Niclole der vakantiebegeleider zat naakt op bed op haar en haar vriendin te wachte
Is toch goed voor je handel !!!quote:Op zondag 9 maart 2008 23:03 schreef ruby het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb, komt psycho Selene binnenkort weer eens langs.
neee hequote:Op zondag 9 maart 2008 23:03 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik zeg, bouw een feestje, kan ze weer eens goed janken!quote:Op zondag 9 maart 2008 23:03 schreef ruby het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 maart 2008 23:01 schreef Varen het volgende:
Nicole: als ik met kindere ga beginnen, moet ik de diere loslate
Helemaal te gek, als ze dan maar flink gaat bukkenquote:Op zondag 9 maart 2008 23:03 schreef ruby het volgende:
[..]
Grapje zeker?quote:Op zondag 9 maart 2008 23:03 schreef ruby het volgende:
[..]
Inderdaad, en Nicole gaat gelukkig morgen ... die mist haar vriendje.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:52 schreef petraa het volgende:
Ze jankt alleen als het gezellig isquote:Op zondag 9 maart 2008 23:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik zeg, bouw een feestje, kan ze weer eens goed janken!
Vloeken als een bootwerker, dus dat gaat vast interessant worden als ze op school een voorleesmoeder nodig hebbenquote:
Nou, B&A zijn in een feeststemming ze zijn er van overtuigd dat ze gaan winnen!quote:
Hopelijk komt Jeroen dan ook. Ik weet zeker dat ze dat heel leuk vindt.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik zeg, bouw een feestje, kan ze weer eens goed janken!
Das lekker danquote:Op zondag 9 maart 2008 23:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, helaas niet .... die komt een weekendje logeren binnenkort
quote:
Daar gaat ze dan ook al een week mee.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Inderdaad, en Nicole gaat gelukkig morgen ... die mist haar vriendje.
Idee, ook ff haar nerd uitnodigen, Jeroen was het toch?quote:Op zondag 9 maart 2008 23:09 schreef ruby het volgende:
[..]
Hopelijk komt Jeroen dan ook. Ik weet zeker dat ze dat heel leuk vindt.
Komt Luc ook mee?quote:Op zondag 9 maart 2008 23:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, helaas niet .... die komt een weekendje logeren binnenkort
Stapelbedden die hut in en alle ex-miljonairs en ex gastspelers tegelijkertijd dat hok in.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:09 schreef ruby het volgende:
[..]
Hopelijk komt Jeroen dan ook. Ik weet zeker dat ze dat heel leuk vindt.
Wat gaan we vandaag lezen, jongens?quote:Op zondag 9 maart 2008 23:08 schreef Leandra het volgende:
Vloeken als een bootwerker, dus dat gaat vast interessant worden als ze op school een voorleesmoeder nodig hebben
Die zit toch vast vanwege verboden wapenbezit?quote:Op zondag 9 maart 2008 23:12 schreef blomst het volgende:
Komt Luc ook mee?
Over kutkabouters gesproken, David kan ook echt niet, dat is zo'n @#$%quote:Op zondag 9 maart 2008 23:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat gaan we vandaag lezen, jongens?
Pinkeltje? He godverdomme nee, dat vind ik zo'n teringboek. Met die kutkabaouter! Flikker een eind op met je Pinkeltje.
Met Bwian trouwen, die kan ook alles.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |