Heldquote:Op zondag 9 maart 2008 20:17 schreef ruby het volgende:
Mikey zegt dat Huub zichzelf nog wel eens tegenkomt.
"Als hij vanavond mij gaat terroriseren, dan ga ik morgen zijn moeder terroriseren".
de febo heeft dus de rat gebeld, met het volgende ideetje...quote:Op zondag 9 maart 2008 20:20 schreef fredfik het volgende:
wie heeft de rat gebelt
quote:Op zondag 9 maart 2008 20:22 schreef beequeen het volgende:
Kwijl en Glij gaan José bellen, leuk voor de reguliere.
Al is Claire saai... ze is de enige werkelijke backup van Huub. We weten allemaal dat Jaap niet los gaat op B en A. Als Huub wil winnen en verstandig is stemt ie Jaap weg. Knap hoe Jaap het speelt maar ik vind het een nare manier van spelen.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:16 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ja joh..Jaap is ook niet achterlijk...de finale wordt wellicht met drie mensen gespeeld..dus twee moeten er uit..er is een kans dat het toch een sms-finale wordt en dan moet je niet met Huub in de finale zitten.
Dus Jaap wil , voor alle zekerheid, eerst Claire er uit..( maart) en dan stemmen ze eind april Huub er uit...
Ik snap dat je dat gepruttel van hem niet verstaat, het is nl half 11. Maar volgens mij had Huub dat al ingetrokken gisteravond. De spuit mag ook weleens in zijn oren gezet worden.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:24 schreef avonne het volgende:
half 1 loopt het ultimatum van Mike af.
De mijne niet. Als je niets anders kan verzinnen je gal te spuwen over een gast speler, dan ben je niet joffel. Als je een kerel bent, speel dan tegen degene waar je tegen moet spelen.quote:
kwam door het typen en luisteren tegelijkquote:Op zondag 9 maart 2008 20:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik snap dat je dat gepruttel van hem niet verstaat, het is nl half 11. Maar volgens mij had Huub dat al ingetrokken gisteravond. De spuit mag ook weleens in zijn oren gezet worden.
Is Huub dan niet bezig om via Miky Brian te terroriserenquote:Op zondag 9 maart 2008 20:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
Helden Huub zelf terroriseren dat doetie dan weer niet, sukkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |