quote:Op zondag 9 maart 2008 20:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Had deze nog van gisteren, Barry in aktie met een krant die de rat in brand stak
[ afbeelding ]
Yep, en achter hebben ze wekenlang krampen van het lachen gehad omdat mensen op fora deden alsof er een halsmisdaad begaan was....quote:Op zondag 9 maart 2008 20:07 schreef mazaru het volgende:
Huub vroeg of Jaap hem wou helpen tegen Mike te spelen.
Jaap geeft geen rechtstreeks antwoord.
Dat hele gedoe met die USB-stick is gewoon doorgestoken kaart geweest
Huub wil dat Mike zich niet met het spel gaat bemoeien. Jaap zegt dat Mike zegt, ik bemoei me wel met het spel, anders ben ik er zo uit. Vervolgens zegt Huub, okee hij mag zich wel met het spel bemoeien, als hij zich maar bij ons aansluit. Doet hij dat niet, dan wil Huub hem toch weer wakker blijven houden tot een uurtje of 3 / 4 vanacht......quote:Op zondag 9 maart 2008 20:07 schreef avonne het volgende:
[..]
wordt dat net gezegd? ik geloof het direct
zéker omdat Jaap gisteren achter is geweest ivm usb-stick verhaal
quote:"Ik heb mijn werk gesproken en ik heb een belangrijke klus morgen! Maar ik heb een hele drukke week en als het aan mij ligt kom ik weer terug. Ik wil niet eens weg maar ik kan niet alles verzetten en heb een belangrijke examen.Ik heb het ontzettend naar mijn zin, maar ik moet of alles afzeggen of...:, zucht de brandweerman. Alle aanwezigen luisteren aandachtig naar Barry, Huub neemt meteen het woord over als de branweerman stil valt." Als je elders prioriteiten heb dan is dat toch logisch?
Mooi mijn zegen hebben ze.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:14 schreef coldstar het volgende:
[..]
Huub wil dat Mike zich niet met het spel gaat bemoeien. Jaap zegt dat Mike zegt, ik bemoei me wel met het spel, anders ben ik er zo uit. Vervolgens zegt Huub, okee hij mag zich wel met het spel bemoeien, als hij zich maar bij ons aansluit. Doet hij dat niet, dan wil Huub hem toch weer wakker blijven houden tot een uurtje of 3 / 4 vanacht......
PM eens wat dat is danquote:Op zondag 9 maart 2008 20:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dank je, maar ik moest wel .... heb me iets voorgenomen namelijk
Ja joh..Jaap is ook niet achterlijk...de finale wordt wellicht met drie mensen gespeeld..dus twee moeten er uit..er is een kans dat het toch een sms-finale wordt en dan moet je niet met Huub in de finale zitten.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:08 schreef Lady-night het volgende:
Jaap houdt alles af he....toch vreemd..
Jaap wil Mike voor zichzelf gebruiken. Tegen Huub.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:14 schreef coldstar het volgende:
[..]
Huub wil dat Mike zich niet met het spel gaat bemoeien. Jaap zegt dat Mike zegt, ik bemoei me wel met het spel, anders ben ik er zo uit. Vervolgens zegt Huub, okee hij mag zich wel met het spel bemoeien, als hij zich maar bij ons aansluit. Doet hij dat niet, dan wil Huub hem toch weer wakker blijven houden tot een uurtje of 3 / 4 vanacht......
Heldquote:Op zondag 9 maart 2008 20:17 schreef ruby het volgende:
Mikey zegt dat Huub zichzelf nog wel eens tegenkomt.
"Als hij vanavond mij gaat terroriseren, dan ga ik morgen zijn moeder terroriseren".
de febo heeft dus de rat gebeld, met het volgende ideetje...quote:Op zondag 9 maart 2008 20:20 schreef fredfik het volgende:
wie heeft de rat gebelt
quote:Op zondag 9 maart 2008 20:22 schreef beequeen het volgende:
Kwijl en Glij gaan José bellen, leuk voor de reguliere.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |