Gelukkig niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:10 schreef DrDentz het volgende:
Ton Ojers stereotype Ajacied
Ik geniet altijd van Ojersquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:13 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een ontzettende mongool die Ojers. Ik zet 'm af.
Hij lult uit z'n nek. Ik heb eerder vanavond zowel Jan Mulder als Henk Spaan gezien, die praten tenminste geen poep.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:17 schreef Aoristus het volgende:
Ton Ojers is de enige echte voetbalverslaggever. Ik mag 'm graag zien op RTVNH met zijn kerstboom vol met lokale voetbaltrainers. Hij is bevlogen.
Alsjeblieft zeg, als er mensen zijn die speciale lucht willen verkopen, direct uit de flessehals, dan zijn zij dat welquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij lult uit z'n nek. Ik heb eerder vanavond zowel Jan Mulder als Henk Spaan gezien, die praten tenminste geen poep.
Lekker belangrijkquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:27 schreef Aoristus het volgende:
Ton Ojers gaat tenminste naar wedstrijden en hij kent alle trainers in Noord-Holland en omstreken
Dat betekent dat hij voor het voeballe gaat en niet voor de centequote:
Je kent hem goed he?quote:
Letterlijk van Wilco Terwijn overgenomen: Hij trilt harder dan zijn wekkerquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kent hem goed he?![]()
Jan Mulder drinkt NOOIT, maar dan ook nooit een druppel alcohol.
Wie is Wilco Terwijn en wat bedoel je daarmee?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:40 schreef Aoristus het volgende:
Letterlijk van Wilco Terwijn overgenomen: Hij trilt harder dan zijn wekker
Dat alcoholisten bibberen als gevolg van hun verslaving.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Wie is Wilco Terwijn en wat bedoel je daarmee?
Laat hem maar dat conservatieve verhaal brengen namens de VVD, dan weet iedereen tenminste dat je niet op hem moet stemmen als je wilt dat alle uitkeringsgerechtigden gelijk staan aan al het vuile werk zoals dat van de vuilophaaldienst wat blijkbaar niet zo erg gewaardeerd wordt door zijn partij.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:42 schreef golfer het volgende:
Saaie man, die Opstelten. Past goed bij een saaie stad als Rotterdam.
Mensen met Parkinson trillen ook.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:42 schreef Aoristus het volgende:
Dat alcoholisten bibberen als gevolg van hun verslaving.
riiiiiiight. Golfer, je bent niet al te snugger, dat weet ik inmiddels, maar dit is wel heel erg duidelijk hoor.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Mensen met Parkinson trillen ook.
Nogmaals: Jan Mulder drinkt echt geen druppel alcohol.
Nee? Waarom niet?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:38 schreef golfer het volgende:
Je kent hem goed he?![]()
Jan Mulder drinkt NOOIT, maar dan ook nooit een druppel alcohol.
Ik heb hem meerdere keren ontmoet. Ook tijdens feestjes en ook bij en na afloop van uitzendingen van Barend en Van Dopr. Iedereen stond dan altijd met bier of wijn of wat voor sterke drank in de hand. Jan dronk altijd alleen frisdrankjes en antwoordde toen ik er bij hem naar vroeg dat hij nooit alcohol dronk of drinkt.quote:
Jij denkt dat iedereen minder snugger is dan jijzelf, dus daar hechten we niet zoveel waarde aan.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:46 schreef Aoristus het volgende:
riiiiiiight. Golfer, je bent niet al te snugger, dat weet ik inmiddels, maar dit is wel heel erg duidelijk hoor.
[ afbeelding ]
Mij hoor je niet over de edele kunst van het punnikenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij denkt dat iedereen minder snugger is dan jijzelf, dus daar hechten we niet zoveel waarde aan.
Okee, maar waaróm drinkt-ie dan niet?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:55 schreef golfer het volgende:
Ik heb hem meerdere keren ontmoet. Ook tijdens feestjes en ook bij en na afloop van uitzendingen van Barend en Van Dopr. Iedereen stond dan altijd met bier of wijn of wat voor sterke drank in de hand. Jan dronk altijd alleen frisdrankjes en antwoordde toen ik er bij hem naar vroeg dat hij nooit alcohol dronk of drinkt.
Ik geloof hem eerder zelf dan jochies die zich baseren op foto's van Internet.
Geen idee. Misschien vindt ie het gewoon niet lekker?quote:
We zijn alle drie van dezelfde jaargang.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:03 schreef nozem het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat Renate Dorrestein ongeveer even oud is als Ton Ojers. Ik dacht dat er 20 jaar tussen zou zitten.
Ton Ojers: 44
Renate Dorrestein 64
Je bent in de war met Sukoquote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:04 schreef Aoristus het volgende:
Mij hoor je niet over de edele kunst van het punniken
Ik laat je in die waanquote:Jij hebt lage standaarden
Maar niet voor je onterechte beschuldigingen aan Mulder?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:14 schreef Aoristus het volgende:
Mijn excuses voor het verwarren met Suko
Nee, ik vind je nog steeds een aardige man.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar niet voor je onterechte beschuldigingen aan Mulder?
We zijn ook aardig.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:25 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Nee, ik vind je nog steeds een aardige man.
Stijve harkquote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:27 schreef golfer het volgende:
[..]
We zijn ook aardig.
Jan en ik, een paar jaar geleden:
[ afbeelding ]
Geen probleem, je bent niet al te snugger.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:14 schreef Aoristus het volgende:
Mijn excuses voor het verwarren met Suko
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij lult uit z'n nek. Ik heb eerder vanavond zowel Jan Mulder als Henk Spaan gezien, die praten tenminste geen poep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |