Nee, ik kom niet op de parkeerplaatsquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
SQ toevallig een gedeukte auto bij je werk zien staan vanmorgen?
Zou kunnen dat ie voor stond ofzoquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, ik kom niet op de parkeerplaats
Ai, wat is er gebeurd?quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:02 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zou kunnen dat ie voor stond ofzo![]()
Tijdens het botsen is ie ook nog door rood geredengelukkig niet zijn schuld.
85! Dan win ik de wedstrijd natuurlijk nooit.quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:19 schreef octopussy het volgende:
ik doe wel mee met de wedstrijd![]()
vanochtend 85 op de weegschaalIk val laaaaaaaaaangzaam af en heel veel invloed heb ik er niet op. Maar de kilo's die er nu vanaf gaan zijn wat mij betreft 'luxe' en ik koester ze
Ik was bang voor mijn krukken die lagen nog in de achterbak. Maar daar is niks mis meequote:Op woensdag 5 maart 2008 12:18 schreef Rewimo het volgende:
Da's wel even schrikkenGelukkig dat hij zelf in orde is
Levi: 88,0quote:
Alles is relatiefquote:vanochtend 85 op de weegschaalIk val laaaaaaaaaangzaam af en heel veel invloed heb ik er niet op. Maar de kilo's die er nu vanaf gaan zijn wat mij betreft 'luxe' en ik koester ze
Eraf of eraan?quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:20 schreef Jojogirl het volgende:
Ik doe ook maar niet mee met die wedstrijdIemand die een wedstrijd: zo snel mogelijk richting de 100 wil doen?
Hoe komt het dat je weer bent aangekomen? Teveel gesnoept?quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:47 schreef locutus51 het volgende:
so, heb ook maar eens een update gedaan.... ben sinds de zomervakantie weer 6,5 kg aangekomen en zit weer precies op 100 kg.. pff baal ervan, maar aan de andere kant heb ik geen zin om af te vallen... veel te veel aan mijn hoofd om me daar ook nog eens mee bezig te houden, maar ja... moet wel anders gaat het de verkeerde kant weer op.....
quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:43 schreef omearos het volgende:
[..]
Levi: 88,0
Sjeen: 86,1
Omearos: 86,6
Octo 85,0
Dus het "naar de 80-lijstje" is nu:quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:49 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik wil ook wel meedoen, weeg nu nog 91,5, maar het gaat de laatste weken snel, dus je weet het maar nooit
Ik zeg niks over valsspelen. Ik doe het niet!quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:00 schreef freecell het volgende:
Mag ik ook mee doen?
Het idee is dat ik in September ongeveer tegen de 80 zit
nah, doe toch ook maar niet
quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zeg niks over valsspelen. Ik doe het niet!![]()
Als áánkomen tegenwoordig ook al met valsspelen kan weet ik het niet meer hoorquote:Op woensdag 5 maart 2008 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zeg niks over valsspelen. Ik doe het niet!![]()
Dat moet jij inderdaad maar niet gaan proberen dan blijft er weinig overquote:Op woensdag 5 maart 2008 15:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik weet niet waar het wedstrijdje over ging maar nu ik jullie lijstje zo zie staan viel Troel mij opeens op
de tering wat een prestatiehalvering
Zou ook wel aan het eind van het jaar onder de 100 willen zitten maar of dat realistisch is I don't think soquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Eraf of eraan?
Nee hoor... dat doel staat bij mij voor 'het eind van dit jaar', dat is aardig realistisch. Is het eerder is dat mooi meegenomen.
quote:
Is vorig jaar ook niet gelukt maar ik ga het zeker wel proberenquote:Op woensdag 5 maart 2008 16:42 schreef octopussy het volgende:
Bubseltje, je zou dan 12 kilo moeten afvallen in 9 maanden. Dat gaat vast wel lukken
Waarschuwing... hier volgt een gedachtensprong van Levi:quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:08 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb besloten morgen te gaan hardlopen, en vanavond wat pilatesoefeningen te doen..![]()
ga zo koken (rené heeft honger én dan krijg ik het warm) en daarna klaarzitten voor Peking Express
![]()
en morgenavond mag ik ook nog zwemmen
Ik heb inderdaad veel te veel gesnoept de laatste tijd... en zo goed als niet gesport de laatste maanden....dit in combinatie dat ik een echte emo eter ben heeft ervoor gezorgd dat ik dus 6,5 kilo ben aangekomen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:19 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je weer bent aangekomen? Teveel gesnoept?
Zoek voor jezelf iig de reden op dat je bent aangekomen, dan kun je daar wat aan doen.![]()
Bij mij is het heel eenvoudig, ik moet gewoon niet snoepen.Had dit weekend een zak toffees gehaald (een grote zak) en die vond ik zo lekker, voordat het weekend voorbij was, was de zak leeg.
Die haal ik dus niet meer. En qua chocolade haal ik alleen maar extra puur in huis, dan heb ik tenminste genoeg aan 1 of 2 stukjes en dan eet ik niet de hele reep op.
![]()
Als je veel aan je hoofd hebt, dan moet je niet proberen alles te veranderen, gewoon klein beginnen! Je kunt het!
Ik doe trouwens ook niet mee met de wedstrijd.Ik blijf historisch laag zitten met mijn gewicht. Had teveel gesnoept de afgelopen weken, maar vorige week al minder (behalve die enorme zak toffees dan) en nu weer een paar dagen goed opletten en er is zo weer 2 of 3 kilo verdwenen!
Wie het eerste bij de 80 KG is was het geloof ikquote:Op donderdag 6 maart 2008 01:39 schreef ColdFeet het volgende:
Wat voor wedstrijdje?
Maar dan blijft het nog ongelijkquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:11 schreef Isabeau het volgende:
Je kan dan beter 'wie het eerst 5 kg is afgevallen' doen, dan kan iedereen meedoen
Dat is alweer lang geleden, volgens mij waren dat ook iets van percentages inderdaadquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:26 schreef Isabeau het volgende:
yepIk kan me nog herinneren dat bij een programma (Big Diet geloof ik) er een bepaalde formule werd gebruikt om de winnaar te bepalen. Ik ben wel benieuwd hoe ze dat toen gedaan hebben. Misschien het percentage van je overgewicht oid?
Kan me nog herinneren dat het competitie-element niet gewaardeerd werd hier, maar goed om te zien dat het nu als motivatie werktquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:30 schreef Isabeau het volgende:
Daarbij maakt het ook uit of je al een tijdje bezig bent met afvallen of nu pas echt begint. Nou ja, het gaat om het competitie-element en de motivatie
quote:Op donderdag 6 maart 2008 08:31 schreef Isabeau het volgende:
Oh, dat zei jij al hierboven, dat van dat net beginnen
Op 1 plaats, op 1 been...quote:Op donderdag 6 maart 2008 08:56 schreef Rewimo het volgende:
Ik doe een wedstrijd wie het langste stil kan staan
Geen prijs... najaquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:01 schreef Levitation het volgende:
Wat een geëmmer over ons wedstrijdje.Als dat motiveert... laat ons lekker...
![]()
Er zijn ook geen prijzen te winnen ofzo, hooguit eeuwige roem...het is gewoon voor de leuk. Vind "competitie-element" ook niet de juiste term, het gaat om het "spel-element". Bijna alles is leuk te maken als je een spel-element toevoegt, afvallen ook!![]()
De kans dat ik het win is bijna nihil, maar dat maakt het niet minder leuk!
Mr Dieetclub dan?quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:27 schreef motorbloempje het volgende:
geen tagje ofzo?
Miss Dieetclub 2008 ofzoen Mrs Dieetclub voor de getrouwde dames
Waar zie jij geemmer schat?quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:01 schreef Levitation het volgende:
Wat een geëmmer over ons wedstrijdje.Als dat motiveert... laat ons lekker...
![]()
Er zijn ook geen prijzen te winnen ofzo, hooguit eeuwige roem...het is gewoon voor de leuk. Vind "competitie-element" ook niet de juiste term, het gaat om het "spel-element". Bijna alles is leuk te maken als je een spel-element toevoegt, afvallen ook!![]()
De kans dat ik het win is bijna nihil, maar dat maakt het niet minder leuk!
Ik ken Weetabix uit Australie en daar vond ik het vooral smaakloos! Hebben ze tegenwoordig ook een variant die wel ergens naar smaakt of ben ik gewoon raar?quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:05 schreef Sjeen het volgende:
Anyway... Ik heb vanmorgen weer ontbeten met een kom Weetabix spul met halfvolle melk. Tot nu to twee koppen koffie met een zoetje en Friesche Vlag Balance gehad. En voor dadelijk liggen hier een appel, een peer en twee pruimen op me te wachten
Dit ziet er een stuk beter uit!quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:33 schreef Sjeen het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik... de originele weetabix, die dingen wat uitelkaar vallen, heb ik in Londen regelmatig gehad. Die waren inderdaad minder lekker...
Sowieso schrok ik best wel van de hoeveelheid suiker die in muesli en cruesli en andere ontbijtgranen zit. Het ziet er zo gezond uit, maar met bijna 30 (!) procent suiker dump ik er sowieso op.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
Weetabix is zoetdat zal wel komen omdat ik verder niet zoveel 'zoetigheden' eet.
Dorset Cereals, Albert Heyn 3 of 4 euro zijn supper lekker, geen suiker toegevoegd en met heel veel nootjes, rozijntjes etc. Ik vind de 2e van links het lekkerstquote:Op donderdag 6 maart 2008 13:29 schreef octopussy het volgende:
[..]
Sowieso schrok ik best wel van de hoeveelheid suiker die in muesli en cruesli en andere ontbijtgranen zit. Het ziet er zo gezond uit, maar met bijna 30 (!) procent suiker dump ik er sowieso op.
ja echt wel! merk het echt al wel aan mijn kledingquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:07 schreef motorbloempje het volgende:
goed bezig BJ![]()
lekker gevoel is dat hè?
Nu ben je ons natuurlijk ook uitleg verschuldigd hoequote:Op donderdag 6 maart 2008 15:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik maak zelf mijn mueslliNog véél lekkerder, precies wat ik hebben wil en geen suiker. Die Dorset heb ik ook staan, maar die vind ik juist helemaal niet lekker
En zelfgemaakte muesli is natuurlijk ubersimpel. Bij natuurvoedingswinkels verkopen ze diverse soorten graanvlokken gewoon los. Die koop je (ik heb tarwe, rogge en boekweit), je haalt lekkere grote rozijnen, en alles wat je er verder zelf in wilt hebben. Ik doe er nog ananasstukjes bij, pompoenpitten, lijnzaad, soms Goijibessen en soms amandelen.quote:Mannen slechter in lijnen dan vrouwen
Uitgegeven: 6 maart 2008 11:26
Laatst gewijzigd: 6 maart 2008 11:42
WAGENINGEN - Mannen kunnen hun behoefte aan lekkere dingen minder goed aan banden leggen dan vrouwen. Ze hebben meer moeite om hun eetgedrag in toom te houden en zijn dus slechter in lijnen.
Dat blijkt uit een promotie-onderzoek van voedingswetenschapper Pascalle Weijzen van de Wageningen Universiteit.
Weijzen denkt dat vrouwen zich beter kunnen beheersen in hun eetgedrag, omdat vrouwen al generaties lang een verband leggen tussen snoepen en een slank figuur.
Ze hebben dus een voorsprong, aldus de promovenda, die de zogenoemde sensorische verzadiging van mensen onderzocht.
Biscuitjes
Weijzen vond in haar onderzoek dat snoep en koekjes met eenvoudige smaken eerder verzadigen dan het moderne, ingewikkelde lekkers. Zo aten proefpersonen van eenvoudige mariakaakjes minder dan van biscuitjes met een chocoladelaagje en suikerkorrels.
Ook hadden proevers eerder genoeg van een gewone reep pure chocolade dan van een candybar met caramel en nootjes.
Candybar
Weijzen stelt eenvoudige voedingsmiddelen een sterkere smaak hebben en een ander mondgevoel geven dan samengesteld lekkers. Van de smaak van pure chocola hebben mensen eerder genoeg dan van de complexe samenstelling van een candybar, aldus de onderzoekster.
Ook blijven sterke smaken langer in de mond, wat voor meer smaak- en geurprikkels aan de hersenen zorgt en dus eerder voor het signaal dat het genoeg is geweest.
Eetrem
De promovenda denkt dat snoepgoed met een soort ingebouwde eetrem een uitkomst kan zijn voor mensen die zich moeilijk kunnen beheersen.
Er bestaat al drinkyoghurt met een dergelijke eetlustremmer. Zulke verrijkte koekjes en snoepjes moeten een sterke smaak hebben, die snel verzadigd. "Want we weten wel dat we minder en gezond moeten eten, maar velen hebben moeite om dat ook daadwerkelijk te doen", aldus Weijzen.
En check vervolgens alle reacties op de frontpage op dit bericht.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En zelfgemaakte muesli is natuurlijk ubersimpel. Bij natuurvoedingswinkels verkopen ze diverse soorten graanvlokken gewoon los. Die koop je (ik heb tarwe, rogge en boekweit), je haalt lekkere grote rozijnen, en alles wat je er verder zelf in wilt hebben. Ik doe er nog ananasstukjes bij, pompoenpitten, lijnzaad, soms Goijibessen en soms amandelen.
Dan moet je wel een lekkere smaak nemen ehquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik maak zelf mijn mueslliNog véél lekkerder, precies wat ik hebben wil en geen suiker. Die Dorset heb ik ook staan, maar die vind ik juist helemaal niet lekker
Ik kwam er vanmiddag in de auto achter dat ik echt weinig brood eetquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:00 schreef teigan het volgende:
ik eet juist vaak brood, en soms een keer brinta als ontbijt..
Brood vult goed, en ik vind het ook gewoon best te eten.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Whehe, ik zeg net tegen mijn man dat ik vanochtend nog steeds 79.7 woog.
Zegt jij: dat is toch goed, je bent toch niet aan het dieten?? Alleen maar meer bewegen?
WTF![]()
Ja maar dieten is een hele week alleen aan de yoghurt ofzo, jij let alleen maar op...
Grrrr, mannen
Dat is inderdaad ook wel erg lekkerquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:40 schreef Isabeau het volgende:
Héél vers brood dat nog een beetje warm is *kreuntje* (maar daar eet ik dan direct veel t eveel van)
Ik heb ooit schaamteloos een heel waldkorn zonder beleg weggewerkt op die manierquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:40 schreef Isabeau het volgende:
Héél vers brood dat nog een beetje warm is *kreuntje* (maar daar eet ik dan direct veel t eveel van)
quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:40 schreef Isabeau het volgende:
Klinkt herkenbaar.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb ooit schaamteloos een heel waldkorn zonder beleg weggewerkt op die manier
Wat receptjes van een low carb forum. Voor ontbijt en lunch normaal at ik dan altijd een boterham of een cracker.quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat zijn Atkins dingen dan Bubseltje?
Goed idee: een gepofte aardappel, dat heb ik al in een eeuwigheid niet meer op!!quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:33 schreef freecell het volgende:
Jullie gaan echt snel inderdaad
@SQ: ik heb ook altijd neiging om van vers warm brood veel te veel weg te kanen hoor
Vanavond eten wij kipboomstammetjes (op verzoek van TARA) bloemkool en aardappel. De aardappel wel gepoft in de oven
Gewoon gekookt vind ik niet echt lekker.
Dat zou verboden moeten zijn, dat is zo ongelooflijk lekkerquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:40 schreef Isabeau het volgende:
dat vind ik juist het sterke aan dit programma, dat je tot het eind op de verkeerde persoon zit, geweldig. en nee miss voor mij was het niet duidelijk, maar ik kijk ook alleen naar het programma, niet zoeken via internet en zo, maar heb dat nu wel gedaan aan het eind en dan zie je echt dingen daar staan (op de website van het programma) waarvan je echt zoiets hebt van: ohhh als ik dat had gewetenquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:58 schreef Isabeau het volgende:
Altijd leuk als het iemand is die je echt niet had verwacht hè, gothic blackie
quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:12 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
dat vind ik juist het sterke aan dit programma, dat je tot het eind op de verkeerde persoon zit, geweldig. en nee miss voor mij was het niet duidelijk, maar ik kijk ook alleen naar het programma, niet zoeken via internet en zo, maar heb dat nu wel gedaan aan het eind en dan zie je echt dingen daar staan (op de website van het programma) waarvan je echt zoiets hebt van: ohhh als ik dat had geweten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Bluh, vandaag begon lekker maar liep helemaal mis. Er ging iets niet helemaal lekker hier thuis, stress, gedoe, waardoor m'n goede voornemen om te gaan sporten de grond in is geboord. En daardoor ook teveel gegeten. Nou ja, morgen weer een dag.
Dat is echt logisch inderdaad!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb hongerNa wekenlang rond dit tijdstip warm te hebben gegeten wil mijn lijf nu eten. *zucht*
Verkopen ze die vlokken echt los of in zakken? Bij mijn natuurwinkel zie ik alleen zakken van minstens 500 gr. Dan heb je al snel wel heeeeeel veel muesliquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En zelfgemaakte muesli is natuurlijk ubersimpel. Bij natuurvoedingswinkels verkopen ze diverse soorten graanvlokken gewoon los. Die koop je (ik heb tarwe, rogge en boekweit), je haalt lekkere grote rozijnen, en alles wat je er verder zelf in wilt hebben. Ik doe er nog ananasstukjes bij, pompoenpitten, lijnzaad, soms Goijibessen en soms amandelen.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo weer terug, krijg een hormonenkuur.... Gelukkig heb ik een hele mooie vagina en een super HB gehalte... Ik ben ook blij
Ja hequote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:34 schreef octopussy het volgende:
[..]
wat een geruststelling dat je een hele mooie vagina hebt
![]()
Klinkt trouwens een beetje net als wat ik had toen ik 3 maanden lang bloedde. Atrofisch (te dun) baarmoederslijmvlies. Met een paar weken extra hormonen was ik er helemaal van af
Nou... de laatste gynaecoloog die ik hadquote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:38 schreef ColdFeet het volgende:
Dingen in die zone zijn altijd eng. En gynaecologen zijn stom
EEEHEEEEEEWWWW Sjeen....quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:33 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nou... de laatste gynaecoloog die ik had![]()
Ik ga lekker vandaag, fruit, boterhammen, wateren gisteren weer ge-Evy-t...
Volgens mij schrikt een gemiddelde gyn zich dood als ie van die idiote designer-vagina's ziet...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:34 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Eigenlijk wel raar dat het woord 'mooi' wordt gebruikt in zo'n context. Onafhankelijk of de gyn/ha. een man of vrouw is zou ik me er ongemakkelijk van gaan voelen![]()
*kreeg een mental picture* 'Och mevrouw toch, dat ziet er niet uit, maar tegenwoordig zijn er klinieken die er best wel wat moois van kunnen maken hoor'
Och... ik denk dat ook van een van mijn huisartsen en de chirurg die ik vorige week in het ziekenhuis trof, mocht er ook wel zijnquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
EEEHEEEEEEWWWW Sjeen....
De gyn die mijn spiraaltje plaatste was ook best een aantrekkelijke man, maar ik kan mensen die met eendebekken en grote verdovingsspuiten in mijn genitaliën zitten te rommelen met geen mogelijkheid "" vinden
![]()
Maar hee, fijn dat je regime weer een beetje op de rails is
Nog nooit iets van gemerktquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:44 schreef octopussy het volgende:
Wat ik me nu plotseling afvraag he..Als je dikker wordt dan gaat er neem ik aan ook meer vet om de vagina zitten. Wordt de boel dan 'nauwer'? En wat als je dan veel afvalt?![]()
Bij mannen wordt de penis groter bij het afvallen omdat het vet bij de basis weggaat.
Ik heb een dochter 'gekregen' en ik heb nu een spiraaltje. Draai mijn hand nergens meer voor omquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
Er heeft gelukkig nog nooit iemand op professionele basis aan mijn foef gezeten
Ik heb niet gehoord dat het een verschil maaktquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:44 schreef octopussy het volgende:
Wat ik me nu plotseling afvraag he..Als je dikker wordt dan gaat er neem ik aan ook meer vet om de vagina zitten. Wordt de boel dan 'nauwer'? En wat als je dan veel afvalt?![]()
Bij mannen wordt de penis groter bij het afvallen omdat het vet bij de basis weggaat.
Ik denk eigenlijk (lekenwijsheidquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:44 schreef octopussy het volgende:
Een vriendin van me had een hyperactieve bekkenbodemspier waardoor ze zo strak was dat ze niet eens normaal kon seksenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:03 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk (lekenwijsheid) dat de spieren rond je vagina belangrijker zijn dan het vet. Bekkenbodem en onderste buikspieren trainen...
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een vriendin van me had een hyperactieve bekkenbodemspier waardoor ze zo strak was dat ze niet eens normaal kon seksen
Mja, dr vriend is ook een neger
Dat vraag ik me dus wel vaker af bij sommige stelletjesquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:41 schreef Isabeau het volgende:![]()
Ik ken wel 2 mensen die het niet konden doen omdat ze allebei te dik waren en hun buiken in de weg zaten en hij juist een pinkeltje hadZou wel een heel erg goede reden zijn om af te vallen
Nee, geen melding van gemaakt. Wel hoorde ik later dat hij sws geen praktijk meer had wegens een zware cocaïne verslaving.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:22 schreef ymme het volgende:
Concleche, zo iemand heeft beroepsgeheim. Dit is gewoon niet normaal.
Het je hier melding van gemaakt? Dit vind ik echt abnormaal.
Goed dat je een andere huisarts hebt genomen.
Van mijn bloemkoolsoep? Te simpelquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:50 schreef Beessie-Jen het volgende:
recept freecell? want ik heb het wel een beetje gehad met de standaardsoepjes eigenlijk....
en die salade is echt een aanrader... lekker makkelijk als je geen tijd of zin hebt om te koken.
heb er ook nog eentje staan met kip en ananas
Zie mijn eerdere post.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:13 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes vindt lijn-wedstrijdjes altijd een beetje eng aandoen...
Het is pure gein...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:13 schreef Brighteyes het volgende:
Ik doe ook mee, sort ofquote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:13 schreef Brighteyes het volgende:
Helemaal superquote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Anyway... ik heb Evy uitgelopen... ik ben klaar! Ik kan het! I did it!![]()
Dat is pas winnen... winnen van jezelf.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:33 schreef Brighteyes het volgende:
Oh sorry, ik had niet gezien dat er al iets over gezegd was. Sorry Levi.![]()
En de anderen natuurlijk.
*zucht*
Ik heb echt mijn avond niet, ik ga de pc maar uit zetten denk ik.
Weet je wel dat kaiserbroodjes heeel ongeoznd zijnquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:44 schreef freecell het volgende:
Ziet er lekker uit Beessie-Jen!![]()
Ik heb als avondeten bloemkoolsoep gemaakt (familietraditie als er bloemkool over is)
Met kaiserbroodjes. Was lekker
Ik moest ook aan ons topic denkenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 09:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Weet je wel dat kaiserbroodjes heeel ongeoznd zijn
Het waren maar 2quote:Op zaterdag 8 maart 2008 09:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Weet je wel dat kaiserbroodjes heeel ongeoznd zijn
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zie mijn eerdere post.![]()
Ik ben gewoon niet gewend dat mijn rare opmerkingen zo serieus genomen worden.![]()
Anyway... ik heb Evy uitgelopen... ik ben klaar! Ik kan het! I did it!![]()
Dat is pas winnen... winnen van jezelf.
Hey dat had ik vandaag ook. Snap er ook niets van. Helemaal geen honger hebben, lunchen omdat het toch moet en beter is om wel wat te eten ... en vervolgens (na de lunch) schreeuwende honger krijgen en alles willen eten dat los en vast zitquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:44 schreef freecell het volgende:
Net in een "na de luch honger momentje" zo'n 150 gram worteltjes en een halve komkommer gesnoept. Dat was afdoende
Ik begrijp die momenten nooit zo goed? Hele ochtend geen honger, ga je lunchen (genoeg) en heb je direct na de lunch echt zin om alles wat los en vast zit op te eten. Heel typisch.
ik zit nu trouwens op mijn werk. Rapporten bijwerken. Eén van de zeldzame momentjes met internet
dat had ik ook kunnen doen jaquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:22 schreef octopussy het volgende:
Ik heb mijn contactpersonen van mijn oude mobiel kunnen kopieren via bluetooth. Moet wel heel erg wennen aan Windows mobile, bel nog per ongeluk mensen enzo![]()
waarom viert iedereen zijn verjaardag op dezelfde dagMaandenlang geen verjaardagen en dan ineens 3 op 1 dag. Ik ga maar eens even de stad in voor cadeautjes
Wokken kan je nog wel heel gezond houden hoorquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Bah, het gaat dieettechnisch gisteren en vandaag helemaal niet goed, ben de hele dag aan het snaaien...
Heb met mijzelf afgesproken dat ik straks lekker ga warm eten en vanaf morgen gewoon weer begin met goed eten.
Dinsdag gaan we wokken, ook al zo'n snaaipartij, ik moet en zal onder de 80 blijven.
Ik vind dat shirtje juist erg leuk.... Maandag ook maar even kijken.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:59 schreef motorbloempje het volgende:![]()
ah, had je hier antwoord gegeven op mijn vraag over Evy 2![]()
enneh, even een linkje naar de foto's van mn aldi kleren: Slank de Lente in #136: zou het nu écht eens lente worden?
Ja dat is waar maar ik ben dol op sausje enzo, dan moet ik het maar niet pakken maar het is sterker dan mijquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Wokken kan je nog wel heel gezond houden hoorgewoon veel groente
dan hoop ik voor je dat ze daar de damesversie nog hebbenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:14 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik vind dat shirtje juist erg leuk.... Maandag ook maar even kijken.
Ah, kijk, vandaarquote:Op zondag 9 maart 2008 12:56 schreef YPPY het volgende:
Als ik er bij ben, wil ze om de 10 minuten drinken freecell.
Onder de grill wel! Als je ze in de oven doet drogen ze nogal snel uit. Misschien als je de oven heel hard zet, met de bakplaat erin en dan als de oven heel heet is, de ingevette hamburgers erop doet......Dat heb ik eigenlijk nooit geprobeerd. Waarom wil je dat eigenlijk doen in de oven? Anders zou ik je namelijk een grillpan willen aanraden, kan je ook met heel weinig vet toe en je krijgt bovendien een mooi streepjes of ruitjespatroon!quote:Op zondag 9 maart 2008 13:13 schreef motorbloempje het volgende:
goedemorgen!
Iemand die weet of hamburgers ook in de oven kunnen?wil dat eigenlijk eens proberen indien mogelijk.
Morgen mag ik in ieder geval weer hardlopenals het zo doorgaat ben ik as. woensdag klaar met Evy
![]()
Je kan eigenlijk wel direct met Evy-2 beginnen, in het begin laat ze je nog niet 50 min. lopen hoor, maar ze begint wel al snel met versnellingen e.d. Daar moest ik erg aan wennen, want het haalt je zo uit je ritme. Ik heb de reeks niet afgemaakt, vond de muziekkeuze op den duur te storend. Dus ik loop al tijden op eigen muziek. 3 of 4 x in de week. Meestal 5 of 6 km. En dan 1x in de week iets langer; 8 km. en zelfs een keer 10. Als je basisconditie goed is en dat istie van mij wel intussen, kan je zo veel langer doorlopen dan je denkt!quote:Op zondag 9 maart 2008 14:24 schreef motorbloempje het volgende:
Ik wilde gewoon eens wat anders dan de panen het is helaas nog te koud voor de BBQ
Dus vroeg me af of het te doen wasEn ik heb een hele mooie koekenpan die ik nauwelijks in hoef te vetten om prachtige burgers mee te bakken.. Even met mijn vinger een druppel olie versprijden over de pan en klaar is Kees MoBlo!
Enneh.. ik ga zeker door met Evy 5-10Weet nog niet of ik dat aansluitend ga doen of dat ik eerst tempo ga opbouwen (al gaat dat (merk ik) ook door gewoon te blijven trainen op het schema, en niet door extra te trainen: René moest eerst inhouden als hij met mij ging lopen, maar inmiddels lopen we ongeveer op gelijke snelheid
)
Dus ik denk dat ik misschien de laatste lessen nog een keer herhaal, al dan niet met eigen muziek, en dan door stoom met Evy 2wil namelijk in November de Zeven Heuvelen Loop doen (15km) dus moet wel gaan trainen
Nou die foute muziek vond ik ook niet zo ergquote:Op zondag 9 maart 2008 14:33 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan altijd wel lachen om de foute muziek... tot hardop lachen aan toe![]()
muziek die ik nooit zelf op zou zetten of zou kopen, maar ach.. beter dan in stilte lopen, want dát vind ik toch wel zó naarzonder muziek lopen
Ik weet 't niet, denk dat ik voorlopig maar even voor de 5km ga. Heb nog steeds 16kg overgewicht en ik ben bang dat 10km lopen een beetje te veel is. Denk dat ik eerst eens ga proberen sneller die 5km af te leggen, loop nu maar iets van 7.5km/u. Er is dus duidelijk nog ruimte voor verbetering.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 09:46 schreef freecell het volgende:
@ Levi: GEFELICITEERD! Voelt tof hè? Ga je nou ook nog verder met deel 2 of houd je dit niveau lekker vast? (waarschuwing, Evy wordt er niet beter op in deel 2)
Bevalt prima! Ik moet wel zeggen dat het nu de tweede keer is dat ik eraan begin. Vorige keer tot les 8 gekomen, maar door rugklachten gestopt. En ik heb ook een tijd lang gelopen via een schema van hardloopschema.nl. Dus op zich wist ik al wat ik ongeveer kon verwachten, het is alleen een stuk relaxter dat ik zelf niet hoef te timenquote:Op zondag 9 maart 2008 21:01 schreef motorbloempje het volgende:
hoe bevalt het Evy-en jou Sjeen?te doen zo nog in het begin?
hier waren het de miniloempia'squote:Op zondag 9 maart 2008 21:32 schreef Rewimo het volgende:
Hier ook een chineesTipangerecht met garnalen en verschillende soorten vlees en groente. Rijst erbij. Niet zo heel slecht denk ik.
Het ijsje erna wel
quote:
Wel leuk, was voor mij de eerste keer. V. is al een paar keer geweest en hij vond het wat tegenvallen dit jaar, veel minder consumenten electronica en veel business tot business... (serverkasten en koelingen enzo.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:55 schreef Sjeen het volgende:
Hoe was de Cebit Levi? Mijn schoonpapa en schoonbroertje zijn gistermorgen vroeg vertrokken en komen straks weer terug. Ben benieuwd of ze nog interessante zaken tegengekomen zijn.
Oei, da's niet fjin wakker worden!quote:Op maandag 10 maart 2008 07:00 schreef teigan het volgende:
goeiemorgen!
wij hebben geen water, en voor zover ik kan vinden, de hele stad en omstreken niet...
ergens een breuk, al sinds middernacht. Groningen en een flink aantal dorpen eromheen zitten zonder, en de breuk is nog neit te vinden...quote:Op maandag 10 maart 2008 08:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Oei, da's niet fjin wakker worden!Enig idee wat er aan de hand is en hoelang het zal duren?
Zou het echt zo'n naaistreek vinden als de CPC niet doorgaat zaterdag.quote:Vertrouwen ondanks politieacties
De organisatie van de Fortis City Pier City-Loop rekent erop dat de 34ste editie aanstaande zaterdag 15 maart gewoon door kan gaan, ondanks de dreiging van politieacties.
,,We onderhouden een goed contact met de politie, ook in deze roerige periode. Op dinsdag 11 maart is in de namiddag een overleg afgesproken. Dan maakt de politie naar alle waarschijnlijkheid duidelijk of zij actieplannen in gedachten heeft, en zo ja welke dat dan zijn. Op basis van wederzijds respect en begrip, heb ik goede hoop dat we samen tot een oplossing kunnen komen. We hebben immers al vaker constructief overleg gevoerd’’, aldus directeur Mario Kadiks.
Afgelopen weekeinde moesten drie voetbalduels in de eredivisie worden uitgesteld wegens staking van politie. De politiebonden besloten tot deze actie omdat de cao-onderhandelingen met minister Ter Horst (binnenlandse zaken) nog niet hebben geleid tot een nieuw akkoord.
ben ik niet geweest, maar het is inderdaad flink uitverkocht nu..quote:Op maandag 10 maart 2008 08:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou eerst langs de supermarkt gaan, grote kans dat het water daar binnen no time uitverkocht is
Ik heb ze wel... zal ik een CDtje voor je branden en die zaterdag aan je geven? Of is dat niet snel genoeg?quote:Op maandag 10 maart 2008 10:13 schreef motorbloempje het volgende:
dan doe ik even een oproepje in beide topics:
Wie heeft voor mij een zipje met Evy2????had ik ze nu toch maar alvast gedownload
stond op de site van de torrentquote:on dis link you can download the podcast it's
complete an goos muts faster. use the right mouse buton and save ass
op deze link kun je de podcast kun je de voledige cursus downloaden door simpelweg op de les te gaan staan rechter muisknop en opslaan als te gebruiken het gaat veel sneller en is compleet
http://members.lycos.nl/siedje44/
grrt knarf2007
MP3's maak je niet kleiner met zippen, ze zijn al gecomprimeerd. Als je doel is om er 1 bestand van te maken, dat werkt wel.quote:Op maandag 10 maart 2008 10:19 schreef motorbloempje het volgende:
met winzip?
naar het mapje gaan waar ze in staan, alles selecteren, en als je winzip hebt, kun je met een klik op de rechtermuisknop iets van 'add to ....zip ' kiezen en dan gaat de pc alles omzetten in één zip bestandje..
Ja, thuis... ik zit nu op mijn werk.quote:Op maandag 10 maart 2008 10:30 schreef motorbloempje het volgende:
ja, dat was ook de bedoeling![]()
heb geen zin om 30 bestandjes binnen te halen![]()
heb jij ze niet?
ik ga sowieso pas na zaterdag beginnen aan de 5 - 10quote:Op maandag 10 maart 2008 10:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb ze wel... zal ik een CDtje voor je branden en die zaterdag aan je geven? Of is dat niet snel genoeg?
Denk dat mobiele telefoonnrs uitwisselen wel handig is.quote:Op maandag 10 maart 2008 10:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ga sowieso pas na zaterdag beginnen aan de 5 - 10dus dat is ruim snel genoeg hoor
wilde sowieso nog even kijken of we elkaar konden vinden zaterdag bij de CPC![]()
zo eens kijken hoe laat we ons in moeten/kunnen schrijven zaterdag!
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 10 maart 2008 10:58 schreef Levitation het volgende:
Vandaag zijn V en ik 8 jaar een stelletje.![]()
Feliquote:Op maandag 10 maart 2008 10:58 schreef Levitation het volgende:
Verkapte ik-word-oud-post![]()
Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 10 maart 2008 10:58 schreef Levitation het volgende:
Verkapte ik-word-oud-post![]()
quote:Op maandag 10 maart 2008 13:52 schreef Troel het volgende:
http://vip.troel.nl/5tot10km/
als je even wacht staat daar zo 1 bestand
Gecondoleerd.. dat moet even schrikken geweest zijn...quote:Op maandag 10 maart 2008 13:58 schreef Jojogirl het volgende:Hi, ik ben weer boven water. Het kamp was superleuk en erg vermoeiend. En vandaag zuigt. Was vanochtend nog bij m'n ouders om Finn te halen toen we gebeld werden dat mijn oma is overleden
yayquote:Op maandag 10 maart 2008 13:52 schreef Troel het volgende:
Ben ze nu ook even aan het downloadenquote:Op maandag 10 maart 2008 13:52 schreef Troel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |