Nee, ik kom niet op de parkeerplaatsquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
SQ toevallig een gedeukte auto bij je werk zien staan vanmorgen?
Zou kunnen dat ie voor stond ofzoquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, ik kom niet op de parkeerplaats
Ai, wat is er gebeurd?quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:02 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zou kunnen dat ie voor stond ofzo![]()
Tijdens het botsen is ie ook nog door rood geredengelukkig niet zijn schuld.
85! Dan win ik de wedstrijd natuurlijk nooit.quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:19 schreef octopussy het volgende:
ik doe wel mee met de wedstrijd![]()
vanochtend 85 op de weegschaalIk val laaaaaaaaaangzaam af en heel veel invloed heb ik er niet op. Maar de kilo's die er nu vanaf gaan zijn wat mij betreft 'luxe' en ik koester ze
Ik was bang voor mijn krukken die lagen nog in de achterbak. Maar daar is niks mis meequote:Op woensdag 5 maart 2008 12:18 schreef Rewimo het volgende:
Da's wel even schrikkenGelukkig dat hij zelf in orde is
Levi: 88,0quote:
Alles is relatiefquote:vanochtend 85 op de weegschaalIk val laaaaaaaaaangzaam af en heel veel invloed heb ik er niet op. Maar de kilo's die er nu vanaf gaan zijn wat mij betreft 'luxe' en ik koester ze
Eraf of eraan?quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:20 schreef Jojogirl het volgende:
Ik doe ook maar niet mee met die wedstrijdIemand die een wedstrijd: zo snel mogelijk richting de 100 wil doen?
Hoe komt het dat je weer bent aangekomen? Teveel gesnoept?quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:47 schreef locutus51 het volgende:
so, heb ook maar eens een update gedaan.... ben sinds de zomervakantie weer 6,5 kg aangekomen en zit weer precies op 100 kg.. pff baal ervan, maar aan de andere kant heb ik geen zin om af te vallen... veel te veel aan mijn hoofd om me daar ook nog eens mee bezig te houden, maar ja... moet wel anders gaat het de verkeerde kant weer op.....
quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:43 schreef omearos het volgende:
[..]
Levi: 88,0
Sjeen: 86,1
Omearos: 86,6
Octo 85,0
Dus het "naar de 80-lijstje" is nu:quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:49 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik wil ook wel meedoen, weeg nu nog 91,5, maar het gaat de laatste weken snel, dus je weet het maar nooit
Ik zeg niks over valsspelen. Ik doe het niet!quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:00 schreef freecell het volgende:
Mag ik ook mee doen?
Het idee is dat ik in September ongeveer tegen de 80 zit
nah, doe toch ook maar niet
quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zeg niks over valsspelen. Ik doe het niet!![]()
Als áánkomen tegenwoordig ook al met valsspelen kan weet ik het niet meer hoorquote:Op woensdag 5 maart 2008 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zeg niks over valsspelen. Ik doe het niet!![]()
Dat moet jij inderdaad maar niet gaan proberen dan blijft er weinig overquote:Op woensdag 5 maart 2008 15:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik weet niet waar het wedstrijdje over ging maar nu ik jullie lijstje zo zie staan viel Troel mij opeens op
de tering wat een prestatiehalvering
Zou ook wel aan het eind van het jaar onder de 100 willen zitten maar of dat realistisch is I don't think soquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Eraf of eraan?
Nee hoor... dat doel staat bij mij voor 'het eind van dit jaar', dat is aardig realistisch. Is het eerder is dat mooi meegenomen.
quote:
Is vorig jaar ook niet gelukt maar ik ga het zeker wel proberenquote:Op woensdag 5 maart 2008 16:42 schreef octopussy het volgende:
Bubseltje, je zou dan 12 kilo moeten afvallen in 9 maanden. Dat gaat vast wel lukken
Waarschuwing... hier volgt een gedachtensprong van Levi:quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:08 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb besloten morgen te gaan hardlopen, en vanavond wat pilatesoefeningen te doen..![]()
ga zo koken (rené heeft honger én dan krijg ik het warm) en daarna klaarzitten voor Peking Express
![]()
en morgenavond mag ik ook nog zwemmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |