abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57238559
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 09:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Weet je wel dat kaiserbroodjes heeel ongeoznd zijn
Ik moest ook aan ons topic denken

En welkom terug Kwakveense ik kan nog wel herinneren dat je in dit topic zat
pi_57238591
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 09:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Weet je wel dat kaiserbroodjes heeel ongeoznd zijn
Het waren maar 2 Ik dacht er nog aan toen ik het postte

@ Kwakveense: welkom terug! Altijd leuk, nóg meer gemotiveerde mensen er bij!

@ Levi: GEFELICITEERD! Voelt tof hè? Ga je nou ook nog verder met deel 2 of houd je dit niveau lekker vast? (waarschuwing, Evy wordt er niet beter op in deel 2 )
  zaterdag 8 maart 2008 @ 12:47:33 #203
1762 YPPY
Yppiaans
pi_57241197
Wat goed Levi! Je bent een echte sporter, we zijn fier op je. Evy en jij, een team!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_57241744
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 22:21 schreef Levitation het volgende:

[..]

Zie mijn eerdere post.
Ik ben gewoon niet gewend dat mijn rare opmerkingen zo serieus genomen worden.

Anyway... ik heb Evy uitgelopen... ik ben klaar! Ik kan het! I did it!
Dat is pas winnen... winnen van jezelf.
WHAAAAAAAAAAAAAAAAA

tof man!

ik ga vanmiddag les 25 lopen ben er ook bíjna

je bent een voorbeeld
Ja doei.
pi_57242458
Net in een "na de luch honger momentje" zo'n 150 gram worteltjes en een halve komkommer gesnoept. Dat was afdoende

Ik begrijp die momenten nooit zo goed? Hele ochtend geen honger, ga je lunchen (genoeg) en heb je direct na de lunch echt zin om alles wat los en vast zit op te eten. Heel typisch.

ik zit nu trouwens op mijn werk. Rapporten bijwerken. Eén van de zeldzame momentjes met internet
pi_57242582
zoooooow

al mijn contactpersonen in mijn telefoon gezet was een klus, máár, heb nu ook eindelijk even een bezem erdoorheen gehaald

huisadressen enzo komen nog wel, eerst maar eens zorgen dat ik kan bellen enzo.

Hij is zeer tof, want oh ja, mijn nieuwe telefoon is dus binnen!

Nu boodschapjes doen en daarna hardlopen, alleen, want René heeft last van zijn knie
Ja doei.
pi_57243191
Ik heb mijn contactpersonen van mijn oude mobiel kunnen kopieren via bluetooth. Moet wel heel erg wennen aan Windows mobile, bel nog per ongeluk mensen enzo

waarom viert iedereen zijn verjaardag op dezelfde dag Maandenlang geen verjaardagen en dan ineens 3 op 1 dag. Ik ga maar eens even de stad in voor cadeautjes
pi_57243474
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:44 schreef freecell het volgende:
Net in een "na de luch honger momentje" zo'n 150 gram worteltjes en een halve komkommer gesnoept. Dat was afdoende

Ik begrijp die momenten nooit zo goed? Hele ochtend geen honger, ga je lunchen (genoeg) en heb je direct na de lunch echt zin om alles wat los en vast zit op te eten. Heel typisch.

ik zit nu trouwens op mijn werk. Rapporten bijwerken. Eén van de zeldzame momentjes met internet
Hey dat had ik vandaag ook. Snap er ook niets van. Helemaal geen honger hebben, lunchen omdat het toch moet en beter is om wel wat te eten ... en vervolgens (na de lunch) schreeuwende honger krijgen en alles willen eten dat los en vast zit ... ik heb een glas thee genomen en ben maar snel naar mijn kamer gegaan, uit de buurt van alle chocolade enzo ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 8 maart 2008 @ 14:42:35 #209
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57243527
hallo dames ben ik ook weer

welkom terug Kwakveense, zie dat je op de goede weg bent, ga zo door

hier gaat het ook goed
vandaag gegeten:
ontbijt special K met vanille-yoghurt
tussendoor:
sinaasappel
Lunch:
2 kleine waldkornbolletjes (1tje met runderrookvlees en 1tje met 20+kaas)

nu zo lekker volleyballen en vanavond met vriendlief een ovenschotel eten....met mager rundergehakt en geraspte 20+kaas

maandag weer wegen.....

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 8 maart 2008 @ 15:23:42 #210
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_57244070
Kwakveense, welkom terug!

Levi, knap hoor

Isa, een vraagje: enig idee hoe ik de hoeveelheid oxaalzuur in mijn voeding kan verminderen Ik weet niet eens wat dat is maar het heeft iets te maken met mijn nieren begrijp ik. Heb een brief van Schweitzer gekregen voor mijn huisarts en daar staat dat in.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_57244081
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 14:22 schreef octopussy het volgende:
Ik heb mijn contactpersonen van mijn oude mobiel kunnen kopieren via bluetooth. Moet wel heel erg wennen aan Windows mobile, bel nog per ongeluk mensen enzo

waarom viert iedereen zijn verjaardag op dezelfde dag Maandenlang geen verjaardagen en dan ineens 3 op 1 dag. Ik ga maar eens even de stad in voor cadeautjes
dat had ik ook kunnen doen ja maar ik ben nu eindelijk af van die mensen die alleen maar in mijn telefoon stonden te staan, zonder enig nut te hebben

dús, een kleine telefoonlijst, met alleen nummers en e-mails die ik ook echt gebruik.. jij staat er ook nog in

en verjaardag, goede.. moet nog een datum prikken
Ja doei.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 15:45:25 #212
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_57244404
wow ik moet nog heel veel in halen zie ik!
Ben deze week druk bezig geweest met vanalles.. Ik dacht echt dat ik nu echt over 80kg zou zitten..
vanochtend gewogen terwijl ik al 2 franse koppen thee, 2 boterham en ontbijtdrink op had.. en ik zit op de

7.7 kg!!!
The girl that lost her mind
pi_57245244
Zeeltje, super

Freecell, ik vind het altijd schokkend hoe extreem weinig calorieen er in rauwe groente zitten. Een hele winterwortel: 28 kcal!!! Daar heb je net een miniblokje kaas voor

Ik ga voorlopig trouwens even proberen mijn 5 km te versnellen, en dan ga ik beginnen met serie 2 van Evy. Net nieuwe schoenen gekocht
pi_57245689

ah, had je hier antwoord gegeven op mijn vraag over Evy 2

enneh, even een linkje naar de foto's van mn aldi kleren: Slank de Lente in #136: zou het nu écht eens lente worden?
Ja doei.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 18:10:13 #215
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57247173
Bah, het gaat dieettechnisch gisteren en vandaag helemaal niet goed, ben de hele dag aan het snaaien...
Heb met mijzelf afgesproken dat ik straks lekker ga warm eten en vanaf morgen gewoon weer begin met goed eten.
Dinsdag gaan we wokken, ook al zo'n snaaipartij, ik moet en zal onder de 80 blijven.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_57247268
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 18:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Bah, het gaat dieettechnisch gisteren en vandaag helemaal niet goed, ben de hele dag aan het snaaien...
Heb met mijzelf afgesproken dat ik straks lekker ga warm eten en vanaf morgen gewoon weer begin met goed eten.
Dinsdag gaan we wokken, ook al zo'n snaaipartij, ik moet en zal onder de 80 blijven.
Wokken kan je nog wel heel gezond houden hoor gewoon veel groente
  zaterdag 8 maart 2008 @ 18:14:16 #217
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57247277
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:59 schreef motorbloempje het volgende:

ah, had je hier antwoord gegeven op mijn vraag over Evy 2

enneh, even een linkje naar de foto's van mn aldi kleren: Slank de Lente in #136: zou het nu écht eens lente worden?
Ik vind dat shirtje juist erg leuk.... Maandag ook maar even kijken.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 8 maart 2008 @ 18:16:07 #218
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57247325
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 18:13 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Wokken kan je nog wel heel gezond houden hoor gewoon veel groente
Ja dat is waar maar ik ben dol op sausje enzo, dan moet ik het maar niet pakken maar het is sterker dan mij
Misschien doe ik inderdaad alleen de tepanyaki ofzo (die grillpan) Met een lekker biefstukje en veel gegrilde groenten
pi_57247435
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 18:14 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ik vind dat shirtje juist erg leuk.... Maandag ook maar even kijken.
dan hoop ik voor je dat ze daar de damesversie nog hebben iets getailleerder

ik ga misschien maandag ook nog even langs een andere aldi, kijken of ze daar nog ergens wat hebben
Ja doei.
pi_57247458
en bedankt uniekhoorn
nu heb ik zin in Wokken
Ja doei.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 20:09:18 #221
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_57249679
ik doe wel mee met eenwedstijdje : "onder de 80 blijven"
The girl that lost her mind
pi_57250558
* motorbloempje doet ook mee

vorig jaar rond deze tijd woog ik dus denk ik zelfs een kilo of 88 of meer en had een galajurk gekocht, die eigenlijk net wat te strak zat..

máár, nu is het bijna weer lente-gala-tijd én, ik heb net even de jurk gepast, en wow, wat zit hij nu mooi ik heb nog 2 weken, dus wie weet wat er tegen die tijd nog af is, maar hij past echt veel beter nu, met inmiddels dus (sinds een jaar dus, niet sinds januari dit jaar) ruim 10 kilo minder

Hopelijk kunnen we een mooie foto laten maken op 't gala, en dit keer wil ik 'm dan wel kopen..

de foto van vorig jaar staat op mijn hyves (gabzzie.hyves.blabla)
Ja doei.
pi_57250933
Ik ben er ook weer!

Qua gewicht ben ik hetzelfde gebleven, gelukkig net onder de 80 kg .
In kiwiland zijn ze dol op chocola vooral als je gaat wandelen op een meerdaagse trektocht met ze.
  zondag 9 maart 2008 @ 06:46:40 #224
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57257706
goedemorgen dames

ik heb zwaar zelfmedelijden, dat ik zooooo vroeg op zondagmorgen alweer mijn bed uit ben moet werken.
en de wekker ging dus om 6 uur.....
ontbijt alweer op en zo die kant op.

@MoBlo knap hoor! en wat een lekker gevoel he? dat die jurk je nu zo mooi zit?
ik heb trouwens ook nog een hele mooie zomerjurk die ik nog nooit aan heb gehad, omdat het eerste te koud was en later de jurk toch wat krap zat... in mei en begin juni heb ik een bruiloft en op een van die bruiloften wil ik die jurk aan

nou allemaal een prettige zondag!
  zondag 9 maart 2008 @ 07:05:21 #225
1762 YPPY
Yppiaans
pi_57257727
Dat is mooi Pandorah, dat je op hetzelfde gewicht bent gebleven.

Welkom terug kwakveense.

Ik hoef niet te werken, maar mijn wekker was ook om 6 uur al wakker. Wekker en papa liggen nu weer lekker te slapen, met mij erbij slaapt ze niet meer.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_57258253
goeiemorgen!

yppy, vervelend zo'n wekker zeg!
Ik heb de laatste dagen veel gelopen, en ik merk het nu ineens flnik in mijn gewicht, het gaat nu zo mooi omlaag!
Ik durf nu wel te zeggen dat ik echt over de 20 kilo grens ben gegaan, en als ik zo doorga zit ik denk ik ook wel onder de 75 aan het eind van de maand...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_57258256
Goedemorgen
Yppy, waarom slaapt ze niet met jou erbij?

Ik moet zo wel werken, maar hoef pas redelijk laat te beginnen, dus ik ga over een uurtje ofzo die kant wel op.
  Licht Ontvlambaar zondag 9 maart 2008 @ 11:06:55 #228
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57258947
Mijn wekker was er om half acht... Maar ze ligt dan graag tussen ons in en kijkt KetNet

Nu net beneden, eitje koken, jus geperst... lekker ontbijtje.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_57258996
Lekker zondags ontbijtje is goed! Vooral met een eitje erbij!
Eigenlijk 'hoort' er voor mijn gevoel dan ook nog een croissantje bij
pi_57259393
Goede morgen.

Gisteren een super dag gehad, alleen niet qua eten. Mr Ronald MacDonald.

Vandaag lekker uitgeslapen, en toen ontbeten met vriendje lief. En daarna ff met z'n 2-en, 1 uurtje poesten. En nu lekker zondag
  zondag 9 maart 2008 @ 12:56:45 #231
1762 YPPY
Yppiaans
pi_57260593
Als ik er bij ben, wil ze om de 10 minuten drinken freecell.
*OUD heilige*
pi_57260890
goedemorgen!

lekker ochtendje hier.. nadat we om kwart voor 3 thuis waren tot half 12 non-stop geslapen

enige nadeel is dat ik ontzettende pijn in mijn onderrug heb, maar wel moet flaptoppen voor opdrachten.. dus even doorbijten

Net 2 broodjes ontbeten, in plaats van 3 ( ), straks langs oma van René én ouders van René, dus dan moet ik ook weer aardig wat weigeren, hopelijk ben ik sterk genoeg, en dan gaan we vanavond zelfgebakken hamburgers eten. Iemand die weet of hamburgers ook in de oven kunnen? wil dat eigenlijk eens proberen indien mogelijk.

Morgen mag ik in ieder geval weer hardlopen als het zo doorgaat ben ik as. woensdag klaar met Evy
Ja doei.
  zondag 9 maart 2008 @ 13:31:24 #233
1762 YPPY
Yppiaans
pi_57261255
Ik zit nu de baby te huur van vorige week te kijken. Zo grappig.
*OUD heilige*
pi_57261794
quote:
Op zondag 9 maart 2008 12:56 schreef YPPY het volgende:
Als ik er bij ben, wil ze om de 10 minuten drinken freecell.
Ah, kijk, vandaar
pi_57262255
quote:
Op zondag 9 maart 2008 13:13 schreef motorbloempje het volgende:
goedemorgen!

Iemand die weet of hamburgers ook in de oven kunnen? wil dat eigenlijk eens proberen indien mogelijk.

Morgen mag ik in ieder geval weer hardlopen als het zo doorgaat ben ik as. woensdag klaar met Evy
Onder de grill wel! Als je ze in de oven doet drogen ze nogal snel uit. Misschien als je de oven heel hard zet, met de bakplaat erin en dan als de oven heel heet is, de ingevette hamburgers erop doet......Dat heb ik eigenlijk nooit geprobeerd. Waarom wil je dat eigenlijk doen in de oven? Anders zou ik je namelijk een grillpan willen aanraden, kan je ook met heel weinig vet toe en je krijgt bovendien een mooi streepjes of ruitjespatroon!

Wat betreft Evy!! Ga je door met de 5k tot 10k, of vind je het wel goed zo?
pi_57262336
Ik wilde gewoon eens wat anders dan de pan en het is helaas nog te koud voor de BBQ
Dus vroeg me af of het te doen was En ik heb een hele mooie koekenpan die ik nauwelijks in hoef te vetten om prachtige burgers mee te bakken.. Even met mijn vinger een druppel olie versprijden over de pan en klaar is Kees MoBlo!

Enneh.. ik ga zeker door met Evy 5-10 Weet nog niet of ik dat aansluitend ga doen of dat ik eerst tempo ga opbouwen (al gaat dat (merk ik) ook door gewoon te blijven trainen op het schema, en niet door extra te trainen: René moest eerst inhouden als hij met mij ging lopen, maar inmiddels lopen we ongeveer op gelijke snelheid )

Dus ik denk dat ik misschien de laatste lessen nog een keer herhaal, al dan niet met eigen muziek, en dan door stoom met Evy 2 wil namelijk in November de Zeven Heuvelen Loop doen (15km) dus moet wel gaan trainen
Ja doei.
pi_57262508
quote:
Op zondag 9 maart 2008 14:24 schreef motorbloempje het volgende:
Ik wilde gewoon eens wat anders dan de pan en het is helaas nog te koud voor de BBQ
Dus vroeg me af of het te doen was En ik heb een hele mooie koekenpan die ik nauwelijks in hoef te vetten om prachtige burgers mee te bakken.. Even met mijn vinger een druppel olie versprijden over de pan en klaar is Kees MoBlo!

Enneh.. ik ga zeker door met Evy 5-10 Weet nog niet of ik dat aansluitend ga doen of dat ik eerst tempo ga opbouwen (al gaat dat (merk ik) ook door gewoon te blijven trainen op het schema, en niet door extra te trainen: René moest eerst inhouden als hij met mij ging lopen, maar inmiddels lopen we ongeveer op gelijke snelheid )

Dus ik denk dat ik misschien de laatste lessen nog een keer herhaal, al dan niet met eigen muziek, en dan door stoom met Evy 2 wil namelijk in November de Zeven Heuvelen Loop doen (15km) dus moet wel gaan trainen
Je kan eigenlijk wel direct met Evy-2 beginnen, in het begin laat ze je nog niet 50 min. lopen hoor, maar ze begint wel al snel met versnellingen e.d. Daar moest ik erg aan wennen, want het haalt je zo uit je ritme. Ik heb de reeks niet afgemaakt, vond de muziekkeuze op den duur te storend. Dus ik loop al tijden op eigen muziek. 3 of 4 x in de week. Meestal 5 of 6 km. En dan 1x in de week iets langer; 8 km. en zelfs een keer 10. Als je basisconditie goed is en dat istie van mij wel intussen, kan je zo veel langer doorlopen dan je denkt!
pi_57262557
ik kan altijd wel lachen om de foute muziek... tot hardop lachen aan toe
muziek die ik nooit zelf op zou zetten of zou kopen, maar ach.. beter dan in stilte lopen, want dát vind ik toch wel zó naar zonder muziek lopen
Ja doei.
pi_57262699
quote:
Op zondag 9 maart 2008 14:33 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan altijd wel lachen om de foute muziek... tot hardop lachen aan toe
muziek die ik nooit zelf op zou zetten of zou kopen, maar ach.. beter dan in stilte lopen, want dát vind ik toch wel zó naar zonder muziek lopen
Nou die foute muziek vond ik ook niet zo erg (al dacht ik wel WTF, hoor ik nu wat ik denk te horen )

Maar dat totale gebrek aan het goede ritme is vervelend. Als je een ritme hebt waar je energiek van wordt, dat is zó lekker!
pi_57264074
Evy heeft in deel 2 de neiging om een variatiepakket van zinnige, maar ook totáál onzinnige tips te laten horen tussen het rennen door.
Verder laat ze me in deel 2 altijd op de meest genante momenten huppelen en op en neer springen Ik heb me wel eens heel erg staan schamen al springend
En de muziek wordt niet beter

Maar toch denk ik straks wel weer met Evy verder te gaan! (of opnieuw te beginnen, dat is waarschijnlijker)
  zondag 9 maart 2008 @ 19:01:24 #241
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57267798
hallooooo allemaal!

wauw wat een warm welkom terug!!

ik heb n heel druk weekend achter de rug, dus kijk nu pas weer hier, en zie meteen alweer hoe hard dit topic gaat. wat motievrend, en wat een medeleven! jeej

dit weekend heel slecht gegeten, niet zozeer veel, maa rgekke dingen, en snaai en snack voer. veel op stations en in treinen, een verjaardag. plus ik heb nog erg last van mn pas uitgesneden verstandskiezen dus ik kan nog niet zo goed kauwen enzo... en dan eet je dus een dagmenu met cakejes, een frikandel, een wit broodje met niks, en komkommer...(niet tegelijk)

goed, even mn dieet-web dingen invullen, was ik nog niet aan toegekomen...

groetekes
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  zondag 9 maart 2008 @ 20:40:37 #242
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57269908
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 09:46 schreef freecell het volgende:

@ Levi: GEFELICITEERD! Voelt tof hè? Ga je nou ook nog verder met deel 2 of houd je dit niveau lekker vast? (waarschuwing, Evy wordt er niet beter op in deel 2 )
Ik weet 't niet, denk dat ik voorlopig maar even voor de 5km ga. Heb nog steeds 16kg overgewicht en ik ben bang dat 10km lopen een beetje te veel is. Denk dat ik eerst eens ga proberen sneller die 5km af te leggen, loop nu maar iets van 7.5km/u. Er is dus duidelijk nog ruimte voor verbetering.

Heb net gewokt bij de chinees. We hadden wat te vieren, morgen zijn V en ik 8 jaar samen. Al met al op lijngebied een beroerd weekend geweest! Vrijdag friet gegeten, gisteren naar de Cebit in Hannover geweest (5 uur met de bus enkele reis) en 's avonds gegeten bij een Duits wegrestaurant. Jekkie dekkie, wat vies. Vrees de weegschaal voor morgen. Moet eigenlijk nog hardlopen vandaag, maar ik ben net terug van de chinees, dus ik weet niet of dat nog lukt.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_57270236
ben dus niet de enige die gechineesd heeft (is dat een werkwoord? )

maar, was 't wel lekker Levi? En fijn gevierd? dan was 't het vast waard
Ja doei.
  Licht Ontvlambaar zondag 9 maart 2008 @ 20:55:03 #244
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57270239
Hoe was de Cebit Levi? Mijn schoonpapa en schoonbroertje zijn gistermorgen vroeg vertrokken en komen straks weer terug. Ben benieuwd of ze nog interessante zaken tegengekomen zijn.

Hier gisteren vrienden op bezoek, niet echt slecht gegeten maar wel een groter toetje dan normaal. Vandaag weer netjes gedaan en net Evy les 3 gelopen. Wel nog toetje gemaakt voor vriendje maar zelf lekker een appel en een peer gepakt.
pi_57270398
hoe bevalt het Evy-en jou Sjeen? te doen zo nog in het begin?
Ja doei.
  Licht Ontvlambaar zondag 9 maart 2008 @ 21:11:21 #246
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57270576
quote:
Op zondag 9 maart 2008 21:01 schreef motorbloempje het volgende:
hoe bevalt het Evy-en jou Sjeen? te doen zo nog in het begin?
Bevalt prima! Ik moet wel zeggen dat het nu de tweede keer is dat ik eraan begin. Vorige keer tot les 8 gekomen, maar door rugklachten gestopt. En ik heb ook een tijd lang gelopen via een schema van hardloopschema.nl. Dus op zich wist ik al wat ik ongeveer kon verwachten, het is alleen een stuk relaxter dat ik zelf niet hoef te timen
  zondag 9 maart 2008 @ 21:26:17 #247
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57270914
vind je het ook zo moeilijk dat je zelf nu niet kan volleyballen Sjeen?

ik zou daar wel erg veel moeite mee hebben .....
baal altijd ook onwijs als we 'zomerstop' hebben
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 9 maart 2008 @ 21:32:00 #248
13151 crew  Rewimo
pi_57271047
Hier ook een chinees Tipangerecht met garnalen en verschillende soorten vlees en groente. Rijst erbij. Niet zo heel slecht denk ik.

Het ijsje erna wel
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Licht Ontvlambaar zondag 9 maart 2008 @ 21:32:05 #249
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57271050
Ik baal gruwelijk Beessie... Vorige week woensdag mijn team gecoacht, dan sta ik echt te balen naast het veld hoor. Terwijl ik naast het veld vaak meer voor mijn team kan betekenen dan in het veld. Maar ik wil gewoon spelen, gaan voor de bal... Je snapt het wel denk ik
pi_57271229
quote:
Op zondag 9 maart 2008 21:32 schreef Rewimo het volgende:
Hier ook een chinees Tipangerecht met garnalen en verschillende soorten vlees en groente. Rijst erbij. Niet zo heel slecht denk ik.

Het ijsje erna wel
hier waren het de miniloempia's
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 9 maart 2008 @ 21:41:06 #251
13151 crew  Rewimo
pi_57271265
quote:
Op zondag 9 maart 2008 21:39 schreef motorbloempje het volgende:
hier waren het de miniloempia's
  zondag 9 maart 2008 @ 23:12:17 #252
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57273706
quote:
Op zondag 9 maart 2008 20:55 schreef Sjeen het volgende:
Hoe was de Cebit Levi? Mijn schoonpapa en schoonbroertje zijn gistermorgen vroeg vertrokken en komen straks weer terug. Ben benieuwd of ze nog interessante zaken tegengekomen zijn.
Wel leuk, was voor mij de eerste keer. V. is al een paar keer geweest en hij vond het wat tegenvallen dit jaar, veel minder consumenten electronica en veel business tot business... (serverkasten en koelingen enzo. )
***Levi was here***
pi_57273912
quote:
Op zondag 9 maart 2008 21:41 schreef Rewimo het volgende:

[..]

en lékker dat ze waren
Ja doei.
pi_57277427
goeiemorgen!

wij hebben geen water, en voor zover ik kan vinden, de hele stad en omstreken niet...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  maandag 10 maart 2008 @ 08:16:45 #255
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57277839
quote:
Op maandag 10 maart 2008 07:00 schreef teigan het volgende:
goeiemorgen!

wij hebben geen water, en voor zover ik kan vinden, de hele stad en omstreken niet...
Oei, da's niet fjin wakker worden! Enig idee wat er aan de hand is en hoelang het zal duren?
***Levi was here***
pi_57277881
quote:
Op maandag 10 maart 2008 08:16 schreef Levitation het volgende:

[..]

Oei, da's niet fjin wakker worden! Enig idee wat er aan de hand is en hoelang het zal duren?
ergens een breuk, al sinds middernacht. Groningen en een flink aantal dorpen eromheen zitten zonder, en de breuk is nog neit te vinden...

dus we zijn nog wel een paar uur verder voordat we water hebben. Op tvnoord stond dat er zo'n 220.000 mensen zonder water zitten...

Ik ga dus zo maar richting universiteit, en wat dingen afzeggen..
pi_57277942
Ik zou eerst langs de supermarkt gaan, grote kans dat het water daar binnen no time uitverkocht is
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 10 maart 2008 @ 08:41:55 #258
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57278042
Bah, politiestakingen...
quote:
Vertrouwen ondanks politieacties
De organisatie van de Fortis City Pier City-Loop rekent erop dat de 34ste editie aanstaande zaterdag 15 maart gewoon door kan gaan, ondanks de dreiging van politieacties.

,,We onderhouden een goed contact met de politie, ook in deze roerige periode. Op dinsdag 11 maart is in de namiddag een overleg afgesproken. Dan maakt de politie naar alle waarschijnlijkheid duidelijk of zij actieplannen in gedachten heeft, en zo ja welke dat dan zijn. Op basis van wederzijds respect en begrip, heb ik goede hoop dat we samen tot een oplossing kunnen komen. We hebben immers al vaker constructief overleg gevoerd’’, aldus directeur Mario Kadiks.

Afgelopen weekeinde moesten drie voetbalduels in de eredivisie worden uitgesteld wegens staking van politie. De politiebonden besloten tot deze actie omdat de cao-onderhandelingen met minister Ter Horst (binnenlandse zaken) nog niet hebben geleid tot een nieuw akkoord.
Zou het echt zo'n naaistreek vinden als de CPC niet doorgaat zaterdag.
***Levi was here***
pi_57278475
quote:
Op maandag 10 maart 2008 08:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou eerst langs de supermarkt gaan, grote kans dat het water daar binnen no time uitverkocht is
ben ik niet geweest, maar het is inderdaad flink uitverkocht nu..

Gelukkig is het lek gevonden.. Nadeel, ik moet dus toch aan de slag vandaag..
pi_57279394
dan doe ik even een oproepje in beide topics:

Wie heeft voor mij een zipje met Evy2????

had ik ze nu toch maar alvast gedownload
Ja doei.
pi_57279409
Ik heb ze wel motorbloempje, maar hoe ik ze in een zip moet krijgen weet ik niet..

Hier is weer water, de universiteit is wel dichtgegaan voor vandaag, dus ik heb een vrije dag..
  maandag 10 maart 2008 @ 10:16:38 #262
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57279433
quote:
Op maandag 10 maart 2008 10:13 schreef motorbloempje het volgende:
dan doe ik even een oproepje in beide topics:

Wie heeft voor mij een zipje met Evy2????

had ik ze nu toch maar alvast gedownload
Ik heb ze wel... zal ik een CDtje voor je branden en die zaterdag aan je geven? Of is dat niet snel genoeg?
***Levi was here***
pi_57279489
met winzip?

naar het mapje gaan waar ze in staan, alles selecteren, en als je winzip hebt, kun je met een klik op de rechtermuisknop iets van 'add to ....zip ' kiezen en dan gaat de pc alles omzetten in één zip bestandje..
Ja doei.
pi_57279530
misschien heb ik een torrent gevonden, even kijken of hij het doet... maar dit is echt geweldig:

quote:
on dis link you can download the podcast it's
complete an goos muts faster. use the right mouse buton and save ass

op deze link kun je de podcast kun je de voledige cursus downloaden door simpelweg op de les te gaan staan rechter muisknop en opslaan als te gebruiken het gaat veel sneller en is compleet

http://members.lycos.nl/siedje44/

grrt knarf2007
stond op de site van de torrent
Ja doei.
  maandag 10 maart 2008 @ 10:23:25 #265
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57279552
quote:
Op maandag 10 maart 2008 10:19 schreef motorbloempje het volgende:
met winzip?

naar het mapje gaan waar ze in staan, alles selecteren, en als je winzip hebt, kun je met een klik op de rechtermuisknop iets van 'add to ....zip ' kiezen en dan gaat de pc alles omzetten in één zip bestandje..
MP3's maak je niet kleiner met zippen, ze zijn al gecomprimeerd. Als je doel is om er 1 bestand van te maken, dat werkt wel.
***Levi was here***
pi_57279675
ja, dat was ook de bedoeling
heb geen zin om 30 bestandjes binnen te halen

heb jij ze niet?
Ja doei.
  maandag 10 maart 2008 @ 10:36:23 #267
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57279783
quote:
Op maandag 10 maart 2008 10:30 schreef motorbloempje het volgende:
ja, dat was ook de bedoeling
heb geen zin om 30 bestandjes binnen te halen

heb jij ze niet?
Ja, thuis... ik zit nu op mijn werk. Zie trouwens ook mijn eerdere post... kan ook wel een cdtje branden en die op de post doen. Alleen ben ik vanavond pas om 22.00 uur thuis. Moet straks nog naar school.
***Levi was here***
pi_57279876
quote:
Op maandag 10 maart 2008 10:16 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik heb ze wel... zal ik een CDtje voor je branden en die zaterdag aan je geven? Of is dat niet snel genoeg?
ik ga sowieso pas na zaterdag beginnen aan de 5 - 10 dus dat is ruim snel genoeg hoor

wilde sowieso nog even kijken of we elkaar konden vinden zaterdag bij de CPC zo eens kijken hoe laat we ons in moeten/kunnen schrijven zaterdag!
Ja doei.
pi_57279931
Ik zal vanmiddag kijken of ik ze ook van deel 2 heb, dan kan ik ze evt. even voor je online zetten.
pi_57279936
motorbloempje, ik ga even kijken wat ik kan doen..
  maandag 10 maart 2008 @ 10:46:49 #271
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57279966
quote:
Op maandag 10 maart 2008 10:41 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik ga sowieso pas na zaterdag beginnen aan de 5 - 10 dus dat is ruim snel genoeg hoor

wilde sowieso nog even kijken of we elkaar konden vinden zaterdag bij de CPC zo eens kijken hoe laat we ons in moeten/kunnen schrijven zaterdag!
Denk dat mobiele telefoonnrs uitwisselen wel handig is.
Heb met een vriendin afgesproken dat ik naar haar huis kom en dat we rond 11.15uur met de tram naar de stad gaan. Vermoed dat we rond 11.30 bij de start zijn. Volgens haar is dat mooi op tijd, het is voor haar al de 3de of 4de keer dat ze de CPC loopt, dus ze zal het wel weten.
***Levi was here***
  maandag 10 maart 2008 @ 10:58:09 #272
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57280181
Vandaag zijn V en ik 8 jaar een stelletje.
Verkapte ik-word-oud-post
***Levi was here***
pi_57280322
gefeliciteerd Levitation!!!
pi_57281051
quote:
Op maandag 10 maart 2008 10:58 schreef Levitation het volgende:
Gefeliciteerd!
  Licht Ontvlambaar maandag 10 maart 2008 @ 11:45:21 #275
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57281221
quote:
Feli

troost je... ik ben al meer dan 13 jaar samen met
  maandag 10 maart 2008 @ 11:56:09 #276
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_57281455
quote:
Gefeliciteerd!!

Als je gaat trouwen zijn zijn 7 jaar bij elkaar en 2 jaar getrouwd
  maandag 10 maart 2008 @ 12:15:12 #277
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57281850
hmmm ik ben die evy (de eerste dan) ook maar eens aan het downloaden. misschien dan hardlopen me makkelijker lukt dan me naar de sportschool slepen...

voel me echt beroerd vandaag. zit nog in pyama. mnhoofd/kaak doet zeer en volgens mij ben ik nu gewoon ziek, keelontsteking ofzo. getverdegetver...heb ik toch helemaal geen tijd voor....

trouwens: verrek, nog niks gegeten....hmmm slecht plan... zo maar even een boterham knutselen...

*bloos* kwakveense vond zichzelf al oud worden op haar afgelopen 25 jarige verjaardag, vooral toen mensen over dertig begonenn tegen haar.... en dat zonder vriendje... ook een teken: erachter komen dat windows 95 al 13 jaar oud is en dat je toch nog het idee hebt dat het nog maar pas geleden is...
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 maart 2008 @ 12:24:07 #278
13151 crew  Rewimo
pi_57282006
Gefeliciteerd, Levi en V

kwakveense: beterschap. En troost je - ik ben nog veeeeeeeeeeel ouder

Zit trouwens ook nog thuis, kan nog steeds niet autorijden
  maandag 10 maart 2008 @ 13:52:05 #279
35189 Troel
scherp en bot
pi_57283402
http://vip.troel.nl/5tot10km/

als je even wacht staat daar zo 1 bestand
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 10 maart 2008 @ 13:58:50 #280
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_57283538
Hi, ik ben weer boven water. Het kamp was superleuk en erg vermoeiend. En vandaag zuigt. Was vanochtend nog bij m'n ouders om Finn te halen toen we gebeld werden dat mijn oma is overleden
  maandag 10 maart 2008 @ 14:13:21 #281
35189 Troel
scherp en bot
pi_57283731
jojo
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 10 maart 2008 @ 14:14:02 #282
1762 YPPY
Yppiaans
pi_57283752
Sterkte Jojo, dat is niet leuk. Was ze al langer ziek?
*OUD heilige*
pi_57283804
Jojo gecondoleerd!
  maandag 10 maart 2008 @ 14:32:08 #284
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57284025
he, wat naar jojo! veel sterkte met dit verlies!
  maandag 10 maart 2008 @ 14:36:03 #285
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_57284092
Dankjulliewel. Nee, ze was niet ziek. Toen ik m'n moeders reactie aan de telefoon zag dachht ik ook echt dat het m'n opa zou zijn, die kwakkelt wel onwijs. Ze had wel wat hartproblemen, maar verder was ze eigenlijk nog behoorlijk fit voor d'r leeftijd.
pi_57284107
jojo, dat is vervelend zeg.. Gecondoleerd..
pi_57284484
quote:
Op maandag 10 maart 2008 13:52 schreef Troel het volgende:

kun je die nog even laten staan tot ik weer thuis ben?
Ja doei.
pi_57284495
Jojo, wat verdrietig. Ook voor je opa.

Hoe oud was ze?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 maart 2008 @ 15:09:59 #289
13151 crew  Rewimo
pi_57284659
Jojo, wat een schrik, zo plotseling. Sterkte!
pi_57284692
quote:
Op maandag 10 maart 2008 13:58 schreef Jojogirl het volgende:
Hi, ik ben weer boven water. Het kamp was superleuk en erg vermoeiend. En vandaag zuigt. Was vanochtend nog bij m'n ouders om Finn te halen toen we gebeld werden dat mijn oma is overleden
Gecondoleerd.. dat moet even schrikken geweest zijn...

sterkte de komende tijd enzo
Ja doei.
  maandag 10 maart 2008 @ 15:20:08 #291
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57284871
voor Jojo. Dat is schrikken zeg. Heel veel sterkte!
***Levi was here***
pi_57284925
gecondoleerd JoJo
pi_57284998
Dikke voor jojo. Gecondoleerd!
pi_57287230
Jojo,. gecondoleerd.
  maandag 10 maart 2008 @ 17:30:13 #295
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_57287245
Jojo gecondoleerd
pi_57287314
En hier is het nu echt afgelopen.
Afgelopen paar weken waren raar. Slecht gegeten en veel aangekomen.
Maar alle omstandigheden zijn geen excuus. We gaan d'r nu echt voor.

Ik hoop maar dat er niets tegen gaat zitten nu weer.
Dit jaar alleen nog maar pech gehad.
pi_57287359
quote:

yay ik had René gevraagd vanaf school om thuis even de zooi binnen te halen, en nu ik thuis ben zijn ze d'r ook!

dank u zeer
Ja doei.
  maandag 10 maart 2008 @ 17:49:12 #298
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57287586
Gecondoleerd Jojo
  maandag 10 maart 2008 @ 17:52:54 #299
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57287644
quote:

Ben ze nu ook even aan het downloaden
Wel heel erg voorbarig want heb net les 17 van 1 gelopen maar vooruit
Het ging erg moeizaam en soms denk ik dat ik echt ga stoppen, zit best wel in een dipje, lichaamlijk gezien misschien nog niet eens zo raar maar ik kan er niet tegen Wil dan alles wel opgeven...
Nou ja, we zullen zien.

Ymme, zet hem op
  † In Memoriam † dinsdag 11 maart 2008 @ 00:06:26 #300
43556 miss_dynastie
pi_57296617
Sterkte jojo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')