quote:
Wel leuk, was voor mij de eerste keer. V. is al een paar keer geweest en hij vond het wat tegenvallen dit jaar, veel minder consumenten electronica en veel business tot business... (serverkasten en koelingen enzo.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:55 schreef Sjeen het volgende:
Hoe was de Cebit Levi? Mijn schoonpapa en schoonbroertje zijn gistermorgen vroeg vertrokken en komen straks weer terug. Ben benieuwd of ze nog interessante zaken tegengekomen zijn.
Oei, da's niet fjin wakker worden!quote:Op maandag 10 maart 2008 07:00 schreef teigan het volgende:
goeiemorgen!
wij hebben geen water, en voor zover ik kan vinden, de hele stad en omstreken niet...
ergens een breuk, al sinds middernacht. Groningen en een flink aantal dorpen eromheen zitten zonder, en de breuk is nog neit te vinden...quote:Op maandag 10 maart 2008 08:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Oei, da's niet fjin wakker worden!Enig idee wat er aan de hand is en hoelang het zal duren?
Zou het echt zo'n naaistreek vinden als de CPC niet doorgaat zaterdag.quote:Vertrouwen ondanks politieacties
De organisatie van de Fortis City Pier City-Loop rekent erop dat de 34ste editie aanstaande zaterdag 15 maart gewoon door kan gaan, ondanks de dreiging van politieacties.
,,We onderhouden een goed contact met de politie, ook in deze roerige periode. Op dinsdag 11 maart is in de namiddag een overleg afgesproken. Dan maakt de politie naar alle waarschijnlijkheid duidelijk of zij actieplannen in gedachten heeft, en zo ja welke dat dan zijn. Op basis van wederzijds respect en begrip, heb ik goede hoop dat we samen tot een oplossing kunnen komen. We hebben immers al vaker constructief overleg gevoerd’’, aldus directeur Mario Kadiks.
Afgelopen weekeinde moesten drie voetbalduels in de eredivisie worden uitgesteld wegens staking van politie. De politiebonden besloten tot deze actie omdat de cao-onderhandelingen met minister Ter Horst (binnenlandse zaken) nog niet hebben geleid tot een nieuw akkoord.
ben ik niet geweest, maar het is inderdaad flink uitverkocht nu..quote:Op maandag 10 maart 2008 08:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou eerst langs de supermarkt gaan, grote kans dat het water daar binnen no time uitverkocht is
Ik heb ze wel... zal ik een CDtje voor je branden en die zaterdag aan je geven? Of is dat niet snel genoeg?quote:Op maandag 10 maart 2008 10:13 schreef motorbloempje het volgende:
dan doe ik even een oproepje in beide topics:
Wie heeft voor mij een zipje met Evy2????had ik ze nu toch maar alvast gedownload
stond op de site van de torrentquote:on dis link you can download the podcast it's
complete an goos muts faster. use the right mouse buton and save ass
op deze link kun je de podcast kun je de voledige cursus downloaden door simpelweg op de les te gaan staan rechter muisknop en opslaan als te gebruiken het gaat veel sneller en is compleet
http://members.lycos.nl/siedje44/
grrt knarf2007
MP3's maak je niet kleiner met zippen, ze zijn al gecomprimeerd. Als je doel is om er 1 bestand van te maken, dat werkt wel.quote:Op maandag 10 maart 2008 10:19 schreef motorbloempje het volgende:
met winzip?
naar het mapje gaan waar ze in staan, alles selecteren, en als je winzip hebt, kun je met een klik op de rechtermuisknop iets van 'add to ....zip ' kiezen en dan gaat de pc alles omzetten in één zip bestandje..
Ja, thuis... ik zit nu op mijn werk.quote:Op maandag 10 maart 2008 10:30 schreef motorbloempje het volgende:
ja, dat was ook de bedoeling![]()
heb geen zin om 30 bestandjes binnen te halen![]()
heb jij ze niet?
ik ga sowieso pas na zaterdag beginnen aan de 5 - 10quote:Op maandag 10 maart 2008 10:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb ze wel... zal ik een CDtje voor je branden en die zaterdag aan je geven? Of is dat niet snel genoeg?
Denk dat mobiele telefoonnrs uitwisselen wel handig is.quote:Op maandag 10 maart 2008 10:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ga sowieso pas na zaterdag beginnen aan de 5 - 10dus dat is ruim snel genoeg hoor
wilde sowieso nog even kijken of we elkaar konden vinden zaterdag bij de CPC![]()
zo eens kijken hoe laat we ons in moeten/kunnen schrijven zaterdag!
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 10 maart 2008 10:58 schreef Levitation het volgende:
Vandaag zijn V en ik 8 jaar een stelletje.![]()
Feliquote:Op maandag 10 maart 2008 10:58 schreef Levitation het volgende:
Verkapte ik-word-oud-post![]()
Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 10 maart 2008 10:58 schreef Levitation het volgende:
Verkapte ik-word-oud-post![]()
quote:Op maandag 10 maart 2008 13:52 schreef Troel het volgende:
http://vip.troel.nl/5tot10km/
als je even wacht staat daar zo 1 bestand
Gecondoleerd.. dat moet even schrikken geweest zijn...quote:Op maandag 10 maart 2008 13:58 schreef Jojogirl het volgende:Hi, ik ben weer boven water. Het kamp was superleuk en erg vermoeiend. En vandaag zuigt. Was vanochtend nog bij m'n ouders om Finn te halen toen we gebeld werden dat mijn oma is overleden
yayquote:Op maandag 10 maart 2008 13:52 schreef Troel het volgende:
Ben ze nu ook even aan het downloadenquote:Op maandag 10 maart 2008 13:52 schreef Troel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |