abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57199528
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 15:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik maak zelf mijn mueslli Nog véél lekkerder, precies wat ik hebben wil en geen suiker. Die Dorset heb ik ook staan, maar die vind ik juist helemaal niet lekker
Dan moet je wel een lekkere smaak nemen eh
pi_57199710
Nee, het is de structuur en daar kan de smaak niets aan veranderen, Principessa
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57199740
Okee.. ik wil best zelfgemaakte musli proberen als iemand het in een doosje doet en op de ontbijttafel zet
pi_57199802
Net weer een schaaltje yoghurt met muesli op en ik vergat te zeggen dat ik er ook in stukjes gesneden gedroogde pruim en abrikoos in doe
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57199862
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 16:00 schreef teigan het volgende:
ik eet juist vaak brood, en soms een keer brinta als ontbijt..

Brood vult goed, en ik vind het ook gewoon best te eten.
Ik kwam er vanmiddag in de auto achter dat ik echt weinig brood eet
Zoals deze week heb ik pas 2 sneetjes volkoren brood op
  donderdag 6 maart 2008 @ 16:35:52 #106
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57199895
Whehe, ik zeg net tegen mijn man dat ik vanochtend nog steeds 79.7 woog.
Zegt jij: dat is toch goed, je bent toch niet aan het dieten?? Alleen maar meer bewegen?

WTF
Ja maar dieten is een hele week alleen aan de yoghurt ofzo, jij let alleen maar op...

Grrrr, mannen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 6 maart 2008 @ 16:37:52 #107
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57199940
Ik eet echt wel 4 sneetjes meergranenbrood op een dag, lekker, voedzaam en met het werk toch echt wel nodig.

Meneer heeft even nagedacht....
Nee, je bent niet aan het dieten, je gaat gezonder leven.....
Nou ben ik weer vliefd
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 6 maart 2008 @ 16:39:27 #108
149959 SQ
snelle trees
pi_57199969
brood
disclaimer
pi_57199985
Héél vers brood dat nog een beetje warm is *kreuntje* (maar daar eet ik dan direct veel t eveel van)
pi_57199993
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 16:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Whehe, ik zeg net tegen mijn man dat ik vanochtend nog steeds 79.7 woog.
Zegt jij: dat is toch goed, je bent toch niet aan het dieten?? Alleen maar meer bewegen?

WTF
Ja maar dieten is een hele week alleen aan de yoghurt ofzo, jij let alleen maar op...

Grrrr, mannen

Je doet het wel echt goed Op deze manier kun je t permanent volhouden, en dat is het belangrijkste.
pi_57200049
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 16:40 schreef Isabeau het volgende:
Héél vers brood dat nog een beetje warm is *kreuntje* (maar daar eet ik dan direct veel t eveel van)
Dat is inderdaad ook wel erg lekker
  donderdag 6 maart 2008 @ 16:43:37 #112
149959 SQ
snelle trees
pi_57200064
quote:
Ik heb ooit schaamteloos een heel waldkorn zonder beleg weggewerkt op die manier
disclaimer
  donderdag 6 maart 2008 @ 16:56:55 #113
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_57200323
Ik brood en crackers enzo maar op het moment kan ik dat niet eten . Ook gewone noten niet meer. Eet u vaker Atkins dingen die mogen dat ook niet
  donderdag 6 maart 2008 @ 17:08:30 #114
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57200594
Wat zijn Atkins dingen dan Bubseltje?
  donderdag 6 maart 2008 @ 17:10:09 #115
35189 Troel
scherp en bot
pi_57200627
quote:

heel vers wit brood of stokbrood wat nog warm is met oude kaas
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57200739
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 16:43 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik heb ooit schaamteloos een heel waldkorn zonder beleg weggewerkt op die manier
Klinkt herkenbaar. Zo lekker dat het "opeens" op is.

Ik wil naar huis, heb wel weer genoeg gewerkt (vind ik), maar ik moet nog tot 6.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_57200815
Jeetje, wat gaan jullie snel . Ik eet vandaag kip-zoetzuur uit een wokpotje . Daarna wel weer lekker sporten though. Ik ga vanavond voor het eerst meedoen aan een 'Buik Moet Weg'-les, dus ben benieuwd .
  donderdag 6 maart 2008 @ 17:26:09 #118
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_57200984
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 17:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat zijn Atkins dingen dan Bubseltje?
Wat receptjes van een low carb forum. Voor ontbijt en lunch normaal at ik dan altijd een boterham of een cracker.
pi_57201110
Jullie gaan echt snel inderdaad
@SQ: ik heb ook altijd neiging om van vers warm brood veel te veel weg te kanen hoor

Vanavond eten wij kipboomstammetjes (op verzoek van TARA ) bloemkool en aardappel. De aardappel wel gepoft in de oven Gewoon gekookt vind ik niet echt lekker.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 maart 2008 @ 17:34:54 #120
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_57201134
Vers witbrood met pindakaas Zo lekker! Jammer genoeg hebben we dat dus nooit in huis

Ik baal als een stekker: vorige week deed mijn linkerschouder zeer, dat is over, maar nu is rechts aan de beurt en dan drie keer zo heftig En dat is een stuk lastiger, ik was blij dat ik thuis was, schakelen en sturen was een crime (vanmorgen nog nergens last van ). En ik moet naar les vanavond, gelukkig wil qltel me even brengen en halen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_57201144
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 17:33 schreef freecell het volgende:
Jullie gaan echt snel inderdaad
@SQ: ik heb ook altijd neiging om van vers warm brood veel te veel weg te kanen hoor

Vanavond eten wij kipboomstammetjes (op verzoek van TARA ) bloemkool en aardappel. De aardappel wel gepoft in de oven Gewoon gekookt vind ik niet echt lekker.
Goed idee: een gepofte aardappel, dat heb ik al in een eeuwigheid niet meer op!!
pi_57201590
quote:
Dat zou verboden moeten zijn, dat is zo ongelooflijk lekker . Ik eet dan ook het hele brood op, voordat het afgekoeld is .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_57205954
ze hebben geen potjes shoarmakruiden meer in mijn supermarkt.

zelfgemaakte kipshoarma
pi_57206945
octo, wij vinden zelf altijd de shoarmakruiden van silvo heel erg lekker (kan je dan maken met bijvoorbeeld magere hamlappen) die zitten gewoon in zakjes voor 1 keer.

ik heb trouwens de finale van de mol zitten kijken, en deze uitkomst had ik dus echt niet verwacht (ik vertel hem niet als er hier mensen zijn die het ook volgen maar nog niet hebben gezien)
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_57207855
Altijd leuk als het iemand is die je echt niet had verwacht hè, gothic blackie
pi_57207901
Vanaf vorige week vond ik het toch wel duidelijk
pi_57208239
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 21:58 schreef Isabeau het volgende:
Altijd leuk als het iemand is die je echt niet had verwacht hè, gothic blackie
dat vind ik juist het sterke aan dit programma, dat je tot het eind op de verkeerde persoon zit, geweldig. en nee miss voor mij was het niet duidelijk, maar ik kijk ook alleen naar het programma, niet zoeken via internet en zo, maar heb dat nu wel gedaan aan het eind en dan zie je echt dingen daar staan (op de website van het programma) waarvan je echt zoiets hebt van: ohhh als ik dat had geweten
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_57208302
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 22:12 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

dat vind ik juist het sterke aan dit programma, dat je tot het eind op de verkeerde persoon zit, geweldig. en nee miss voor mij was het niet duidelijk, maar ik kijk ook alleen naar het programma, niet zoeken via internet en zo, maar heb dat nu wel gedaan aan het eind en dan zie je echt dingen daar staan (op de website van het programma) waarvan je echt zoiets hebt van: ohhh als ik dat had geweten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_57209109
niets zeggen hoor

René en ik moeten ze nog bijna allemaal kijken op uitzendinggemist heb de eerste twee afleveringen gekeken en daarna geen tijd meer gehad... maar ze gaan nog wel gekeken worden

Hier een top avond gehad. Erg gezellig, veel gelachen, leuk! Al die nieuwe leuke gezellige studie-mensen
Niet gezwommen, dat is jammer, maar dat kwam omdat het eten zo laat kwam, en ik moest echt eten na het hardlopen! Had honger! En er zit daar geen supermarkt in de buurt, dus heb gekozen voor de pizza (met kip niet zo heel vet, ze hadden namelijk geen salades ) en zo nog wat pilatesoefeningen en dan morgen nog een klein rondje hardlopen om het goed te maken

René komt zo thuis, dus ga ik zo maar eens de slaapkamer opruimen en kijken of ik hem daar zo snel mogelijk heen kan laten gaan als hij zo thuis is

fijne avond allen

oh, en @ octo: kipshoarma met yofresh-aanmaak-dip Tzaziki met magere yoghurt
Ja doei.
pi_57210442
Bluh, vandaag begon lekker maar liep helemaal mis . Er ging iets niet helemaal lekker hier thuis, stress, gedoe, waardoor m'n goede voornemen om te gaan sporten de grond in is geboord. En daardoor ook teveel gegeten. Nou ja, morgen weer een dag.
pi_57213785
Ik heb honger Na wekenlang rond dit tijdstip warm te hebben gegeten wil mijn lijf nu eten. *zucht*
pi_57214575
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 23:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Bluh, vandaag begon lekker maar liep helemaal mis . Er ging iets niet helemaal lekker hier thuis, stress, gedoe, waardoor m'n goede voornemen om te gaan sporten de grond in is geboord. En daardoor ook teveel gegeten. Nou ja, morgen weer een dag.
succes vandaag

ik mag weer werken vandaag.. een héle dag!

nu aan de muesli met yoghurt (waar toch wel 26,6gram suiker in zit per 100 gram ) maargoed.. hè! het is lekker en goedkoop, vooral..

2 bammetjes kaas bij me, en een appel en een banaan.. komt goed..

78,3 vanochtend, maar ik heb het idee dat dat ruim minder moet zijn: mijn darmen zitten niet echt mee te werken en dus vol misschien dat het er na wat koffie uit komt

had voor het eerst in tijden weer spierpijn van het hardlopen overigens, dus even rustig aan doen vandaag om blessures te voorkomen. En van Pilatessen is niet veel meer gekomen gisteravond, want nou ja.. kwam sneller thuis dan verwacht en nou ja.. tmi dus nog wel gesport
Ja doei.
pi_57214594
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 03:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb honger Na wekenlang rond dit tijdstip warm te hebben gegeten wil mijn lijf nu eten. *zucht*
Dat is echt logisch inderdaad!
Hebben mensen met een jet-lag ook vaak.

Ik heb het zelf als ik om 6:00 moet opstaan voor mijn werk. Dan vindt mijn maag rond een uur of tien écht dat het lunchtijd is. Meestal vervroeg ik mijn lunch dan maar ietsje.
pi_57214612
Nou ja, het zal wel weer over gaan. Oh wacht, ik heb zaterdag weer nachtdienst
Fijne dag op je werk, freecell! Ik ga iets doen (kus)
pi_57214649
Succes met boenen!
  vrijdag 7 maart 2008 @ 07:53:51 #136
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57214659
Hoi hoi..
Straks met mijn moeder maar naar de dokter. Ben al 4 week aan het bloeden en al veel langer heel onregelmatig, baarmoederhals ligt ook best heel laag (smakelijk)
Vind het best wel een beetje eng eigenlijk...
  vrijdag 7 maart 2008 @ 08:01:28 #137
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57214717
goedemorgen
ik zat wel op de goede mol al vanaf aflevering 4 ofzo vriendlief ging al vanaf het begin voor een van de andere finalisten, maar die zat dus fout .....(en neej verder zal ik niets zeggen).

en Isa ik ken dat gevoel... heb ook altijd wel veel moeite met terugschakelen. Met alle gevolgen van dien. maar ik eet niet smorgens als ik thuis kom, ik spring altijd direct mijn bed in en ga nog wat tv kijken en dan heerlijk slapen
ik heb mijn ontbijtje inmiddels op en ga zo richting ziekenhuis voor BHV (bedrijfshulpverlening)... geen zin in. Wordt een lange dag
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 maart 2008 @ 08:08:52 #138
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_57214756
Sterkte uniekhoorn!

Ik zit thuis, mijn schouder zit helemaal vast en doet vreselijk zeer. Autorijden was gisteren al een zeer pijnlijke ervaring dus ik ga vandaag maar niet nog eens twee uur in de auto Nou ja, mijn baas is er ook niet dus qua werk is het gelukkig niet zo'n probleem.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 7 maart 2008 @ 08:16:41 #139
1762 YPPY
Yppiaans
pi_57214808
Isa, wat had ik nou gezegd gisteren?

Uniekhoorn, dat klinkt niet leuk. Sterkte alvast.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_57215023
Goeiemorgen!

uniekhoorn, sterkte ermee..
Ik ben gelukkig het gewicht van drie dagen niet zo goed avondeten weer kwijt, en ik denk dat er nog wel wat afgaat. Zo'n eerste werkweek is toch wel goed voor je gewicht.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  vrijdag 7 maart 2008 @ 08:44:57 #141
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_57215043
goedemorgen
Doei.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 08:50:22 #142
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_57215103
Mogge. Hier rennen we allemaal als idioten door het huis, ondertussen alle spullen verzamelend die we nodig hebben voor het weekend. Finn gaat bij opa en oma logeren en wij gaan leiding/kookploeg spelen op het jeugdkamp van de honkbal. Heb er helemaal zin in. Wordt vast niet supergezond eten, maar energie verbruiken doe ik daar genoeg.
Vanochtend woog ik trouwens 80.5, kom dus nog steeds niet aan.
pi_57215208
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 16:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En zelfgemaakte muesli is natuurlijk ubersimpel. Bij natuurvoedingswinkels verkopen ze diverse soorten graanvlokken gewoon los. Die koop je (ik heb tarwe, rogge en boekweit), je haalt lekkere grote rozijnen, en alles wat je er verder zelf in wilt hebben. Ik doe er nog ananasstukjes bij, pompoenpitten, lijnzaad, soms Goijibessen en soms amandelen.
Verkopen ze die vlokken echt los of in zakken? Bij mijn natuurwinkel zie ik alleen zakken van minstens 500 gr. Dan heb je al snel wel heeeeeel veel muesli
pi_57215535
Met los bedoel ik idd in die zakken, dus alléén rogge of alléén tarwevlokken En ik schep gewoon een eetlepel uit elke zak, maak geen muesli van te voren. Dan kan je de vlokken eventueel ook nog ergens anders voor gebruiken.
pi_57216353
Ik snap echt niks van mijn lijf, weeg nu ineens weer 87,2kg Het schommelt blijkbaar flink per dag
pi_57216754
Wij zijn happy

We krijgen een hypotheek waarmee we antoine z'n broer kunnen uitkopen, en hier flink aan het verbouwen kunnen gaan Lees: nieuwe ketel, nieuwe dakdekking op balkon (lekt nu in de garage), alle muren aansmeren, verven, nieuwe plafons, nieuwe badkamer, wc, nieuwe meubels! Phoe dat wordt klussen.

vrijdag 7 maart 2008 @ 11:12:45 #147
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57217571
Zo weer terug, krijg een hormonenkuur.... Gelukkig heb ik een hele mooie vagina en een super HB gehalte... Ik ben ook blij
pi_57218016
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 11:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo weer terug, krijg een hormonenkuur.... Gelukkig heb ik een hele mooie vagina en een super HB gehalte... Ik ben ook blij
wat een geruststelling dat je een hele mooie vagina hebt

Klinkt trouwens een beetje net als wat ik had toen ik 3 maanden lang bloedde. Atrofisch (te dun) baarmoederslijmvlies. Met een paar weken extra hormonen was ik er helemaal van af
  vrijdag 7 maart 2008 @ 12:07:11 #149
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57218716
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 11:34 schreef octopussy het volgende:

[..]

wat een geruststelling dat je een hele mooie vagina hebt

Klinkt trouwens een beetje net als wat ik had toen ik 3 maanden lang bloedde. Atrofisch (te dun) baarmoederslijmvlies. Met een paar weken extra hormonen was ik er helemaal van af
Ja he

Klinkt inderdaad wel ongeveer hetzelfde, ben blij dat het niet ernstiger is, was best bang moet ik zeggen .
pi_57219384
Dingen in die zone zijn altijd eng. En gynaecologen zijn stom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')