Dan moet je wel een lekkere smaak nemen ehquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik maak zelf mijn mueslliNog véél lekkerder, precies wat ik hebben wil en geen suiker. Die Dorset heb ik ook staan, maar die vind ik juist helemaal niet lekker
Ik kwam er vanmiddag in de auto achter dat ik echt weinig brood eetquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:00 schreef teigan het volgende:
ik eet juist vaak brood, en soms een keer brinta als ontbijt..
Brood vult goed, en ik vind het ook gewoon best te eten.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Whehe, ik zeg net tegen mijn man dat ik vanochtend nog steeds 79.7 woog.
Zegt jij: dat is toch goed, je bent toch niet aan het dieten?? Alleen maar meer bewegen?
WTF![]()
Ja maar dieten is een hele week alleen aan de yoghurt ofzo, jij let alleen maar op...
Grrrr, mannen
Dat is inderdaad ook wel erg lekkerquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:40 schreef Isabeau het volgende:
Héél vers brood dat nog een beetje warm is *kreuntje* (maar daar eet ik dan direct veel t eveel van)
Ik heb ooit schaamteloos een heel waldkorn zonder beleg weggewerkt op die manierquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:40 schreef Isabeau het volgende:
Héél vers brood dat nog een beetje warm is *kreuntje* (maar daar eet ik dan direct veel t eveel van)
quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:40 schreef Isabeau het volgende:
Klinkt herkenbaar.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb ooit schaamteloos een heel waldkorn zonder beleg weggewerkt op die manier
Wat receptjes van een low carb forum. Voor ontbijt en lunch normaal at ik dan altijd een boterham of een cracker.quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat zijn Atkins dingen dan Bubseltje?
Goed idee: een gepofte aardappel, dat heb ik al in een eeuwigheid niet meer op!!quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:33 schreef freecell het volgende:
Jullie gaan echt snel inderdaad
@SQ: ik heb ook altijd neiging om van vers warm brood veel te veel weg te kanen hoor
Vanavond eten wij kipboomstammetjes (op verzoek van TARA) bloemkool en aardappel. De aardappel wel gepoft in de oven
Gewoon gekookt vind ik niet echt lekker.
Dat zou verboden moeten zijn, dat is zo ongelooflijk lekkerquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:40 schreef Isabeau het volgende:
dat vind ik juist het sterke aan dit programma, dat je tot het eind op de verkeerde persoon zit, geweldig. en nee miss voor mij was het niet duidelijk, maar ik kijk ook alleen naar het programma, niet zoeken via internet en zo, maar heb dat nu wel gedaan aan het eind en dan zie je echt dingen daar staan (op de website van het programma) waarvan je echt zoiets hebt van: ohhh als ik dat had gewetenquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:58 schreef Isabeau het volgende:
Altijd leuk als het iemand is die je echt niet had verwacht hè, gothic blackie
quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:12 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
dat vind ik juist het sterke aan dit programma, dat je tot het eind op de verkeerde persoon zit, geweldig. en nee miss voor mij was het niet duidelijk, maar ik kijk ook alleen naar het programma, niet zoeken via internet en zo, maar heb dat nu wel gedaan aan het eind en dan zie je echt dingen daar staan (op de website van het programma) waarvan je echt zoiets hebt van: ohhh als ik dat had geweten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Bluh, vandaag begon lekker maar liep helemaal mis. Er ging iets niet helemaal lekker hier thuis, stress, gedoe, waardoor m'n goede voornemen om te gaan sporten de grond in is geboord. En daardoor ook teveel gegeten. Nou ja, morgen weer een dag.
Dat is echt logisch inderdaad!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb hongerNa wekenlang rond dit tijdstip warm te hebben gegeten wil mijn lijf nu eten. *zucht*
Verkopen ze die vlokken echt los of in zakken? Bij mijn natuurwinkel zie ik alleen zakken van minstens 500 gr. Dan heb je al snel wel heeeeeel veel muesliquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En zelfgemaakte muesli is natuurlijk ubersimpel. Bij natuurvoedingswinkels verkopen ze diverse soorten graanvlokken gewoon los. Die koop je (ik heb tarwe, rogge en boekweit), je haalt lekkere grote rozijnen, en alles wat je er verder zelf in wilt hebben. Ik doe er nog ananasstukjes bij, pompoenpitten, lijnzaad, soms Goijibessen en soms amandelen.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo weer terug, krijg een hormonenkuur.... Gelukkig heb ik een hele mooie vagina en een super HB gehalte... Ik ben ook blij
Ja hequote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:34 schreef octopussy het volgende:
[..]
wat een geruststelling dat je een hele mooie vagina hebt
![]()
Klinkt trouwens een beetje net als wat ik had toen ik 3 maanden lang bloedde. Atrofisch (te dun) baarmoederslijmvlies. Met een paar weken extra hormonen was ik er helemaal van af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |