en het was gewoon lekker, ik als anti kook mens, heb gewoon lekker gekooktquote:Het wordt kool met aardappelpuree en gehakt uit de oven...
heb er nu al zin in..
En jouw oester erbij voor HEM?quote:
Ik wil jouw borden!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:17 schreef Tezz het volgende:
Lunch!
Op vrijdag ben ik altijd vrij en dan probeer ik altijd een speciale lunch voor mijn dochter te maken. Deze week haar favoriet: hartjes eieren.
(mengsel van ei, melk, stukjes aardappel, geraspte kaas en kruiden)
[afbeelding]
quote:
zo, net een dikbelegde (quote:
oeh goed idee, ga ik even onthouden voor binnenkortquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
zo, net een dikbelegde () plaatpizza de oven ingeschoven, met ui, champignons, salami, ham, en kaas
Casa Di Mama, heb er net een met salami op. De enige diepvriespizza die ik lekker vindquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:57 schreef HMaster-II het volgende:Ik wilde een fatsoenlijke pizza gaan eten
Nou dat plezier is vergald
Ik weet dat ik de pizza in ontdooide toestand in de voorverwarmdeheteluchtoven parkeer om na een 12 tot 15 minuten ene pizza te kunnen eten.
Hebben ze bij 'Dr.Oetker' een of ander stuk karton en papier onder tegen de pizza geplakt. Zit je uit frustratie eerst je pizza te mollen om van dat papier af te frutten. Heel m'n pizza aan puin. Lees je nog eens per ongeluk dat "Bereidingswijze"![]()
- haal 'bevroren' pizza uit plastic
Wat nou bevroren , dan moet ik langer wachten
- haal de pizza los van het stuk karton door aan het bakpapier te trekken
Wat nou bak papier
![]()
- leg de pizza met bakpapier onder in de ovenwhat the hell??
Resultaat:
- pizza aan puin![]()
- zelf op kookpunt van frustratie![]()
Never dat ik die pizaa's van Dr.Oetker koop![]()
![]()
![]()
Waardeloze bende
Holy crap! Dat ziet er lekker uit! Die moet ik maar eens proberen!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:26 schreef ColdFeet het volgende:
Op aanraden van minilotje een immense berg thaise salade gemaakt: eikenbladsla, waterkers, spinazie, rode ui, lente-ui, bamboescheuten, mango, koriander, taugé, en on top gegrilde rosbieflapjes in repen![]()
Met een dressing van sesam- en zonnebloemolie, limoen, sojasaus, vissaus en rode peper. Ik had de rosbief, alvorens hem te grillen, bestreken met een beetje dressing
Check de foto: lekker rosé rosbieflapje
[ afbeelding ]
Het lijkt misschien niet zoveel zo, maar dit zijn echt mijn maxi-pizzaborden. *burp.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:26 schreef ColdFeet het volgende:
Op aanraden van minilotje een immense berg thaise salade gemaakt: eikenbladsla, waterkers, spinazie, rode ui, lente-ui, bamboescheuten, mango, koriander, taugé, en on top gegrilde rosbieflapjes in repen![]()
Met een dressing van sesam- en zonnebloemolie, limoen, sojasaus, vissaus en rode peper. Ik had de rosbief, alvorens hem te grillen, bestreken met een beetje dressing
Check de foto: lekker rosé rosbieflapje
[ afbeelding ]
Het lijkt misschien niet zoveel zo, maar dit zijn echt mijn maxi-pizzaborden. *burp.
Tnx voor die tip Xenniaquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
Casa Di Mama, heb er net een met salami op. De enige diepvriespizza die ik lekker vind![]()
Voortaan eerst de bereidingswijze lezen![]()
Het bijzonder van deze pizza is dat het deeg nog rauw is en bevroren en je hem op bakpapier in een hele hete oven moet laten bakken. Duurt maar 10 minuten hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |