Zie eens het charmante blauwe topje en het groene slipje (ze heeft zomaar wat uit de kast getrokken en het zal wel ongewassen zijnquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:38 schreef rooie3 het volgende:
En ja hoor Amanda moet weer met iemand in het badje.Doet ze met iedereen die binnen komt.
Del geilt op Barendquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:44 schreef Desii het volgende:
Huub moet ff naar de buren...
Claire laat alvast het water in bad lopen...
Mikey slaapt
Eric is bij Spuit11&Brian&Amanda in de jacuzzi gekropen
quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:15 schreef mazaru het volgende:
Perry heeft echt de hele tijd een blik alsof die hoognodig moet poepen
quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:21 schreef Desii het volgende:
Het filmpje van DAG staat er
Hij praat alleen John de Mol na.... die reporter zet ook zijn geld in op Brian![]()
Eric gaat er gezellig bij zittenquote:Op woensdag 5 maart 2008 00:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens rat is rat heel erg gegroeid in die kooi.
Volgens rat heeft rat heel veel zelfinzicht gekregen in de ook.
Volgens rat heeft rat het meeste recht op de overwinning, want rat zit er het langst in.
Volgens rat is Huub een duivel, en rat een kindje van God.
Volgens rat zou John zeker een goede man met heel veel mensenkennis zijn.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:07 schreef mootie het volgende:
Mag Bernd wel roken van Brian en Amanda? Daar zijn ze toch zo vreselijk tegen?
Rat maakte zich gisteren druk om de herrie in de slaapkamer vanwege Mikes nachtrust, nuquote:Op woensdag 5 maart 2008 01:15 schreef akveor het volgende:
Ik begrijp dat het aardig druk in de villa is.....![]()
Ja Willem, dat wordt neuken naast je.quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
oops, lijkt ook allemaal zo op elkaar.
Maarten blijkt wel een goede gast te zijn, hij kletst gezellig meequote:Op woensdag 5 maart 2008 01:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Toch denk ik dat Piet wel in is voor een lolletje, en dat hij dus bij
Brian en Amanda wel heel erg snel zal zijn uitgekeken.
Bram ziet er zo wel appetijtellijk uitquote:Op woensdag 5 maart 2008 01:51 schreef Disana het volgende:
Volgens Barney hebben honderden mensen hem geld aangeboden om Huub een dreun te verkopen.
TY, nog een kwartiertje ofzo.quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik ben er nog, maar niet lang meer ...... bedankt voor het openen Prospera.
Trustequote:Op woensdag 5 maart 2008 03:04 schreef Donnie29 het volgende:
Mooie OP!!
Ik ga trouwens ook slapen.. trusten mensen..
Hij is weer mooi de OP ....... maar dat overtollige hoofdhaar was toch echtquote:
Damn je hebt gelijk, ik dacht echt dat het een pluk haar wasquote:Op woensdag 5 maart 2008 03:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hij is weer mooi de OP ....... maar dat overtollige hoofdhaar was toch echt
haar shirtje of BH die uit ging ........Maar het gifje was perfect
Welterusten allen.
Als het sarcastisch was bedoeld dan heb ik hem gemist ...., sorry
Mijn fout, Py is natuurlijk geen tandartsassistente, maar wel de capperquote:Op woensdag 5 maart 2008 06:03 schreef Charmian het volgende:
De nachtploeg een beetje meilig geworden door Jan de Brandweerman
Geeft nix, ik heb van de cossen genoten en lig hier in een deuk, heerlijk om de dag mee te beginnen![]()
![]()
alleen deze cap is wel verwarrend op de vroege ochtend![]()
[ afbeelding ]cap door Py, tandartsassistente
Kleine correctie:quote:Op woensdag 5 maart 2008 07:46 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wat een lekker lichaam, en wat een lelijk hoofd
quote:Op woensdag 5 maart 2008 08:28 schreef Rens_Wilders het volgende:
Oh, wie is die lelijkerd dan?
een danser die een paar keer is geweestquote:Op woensdag 5 maart 2008 08:28 schreef Rens_Wilders het volgende:
Oh, wie is die lelijkerd dan?
Goedemorgen, eenschquote:Op woensdag 5 maart 2008 08:58 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat een gezellige nachtCOS, bedank allemaal en Prospera je OP is top.![]()
Ik weet niet wat ik van Harry de bedhopper moet denken, nog maar even afwachten. Op VV staat dat hij idd 2 weken blijft, best lang.
Dat lees ik elders ook net:quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:10 schreef Copycat het volgende:
Hier niets over de actie van Brian vanochtend vroeg?
Brian die weer eens héél, maar dan ook héééééél creatief bezig is met sneeuw en het woord Scream? Maar helaas door die onverlaat van een Huub wordt gestoord waardoor zijn héééél creatieve en héééééél hilarische grap in rook gesmolten sneeuw opgaat.
Linkje vanwege lui:
http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=2896645#2896645
quote:Op woensdag 5 maart 2008 08:58 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat een gezellige nachtCOS, bedank allemaal en Prospera je OP is top.![]()
Ik weet niet wat ik van Harry de bedhopper moet denken, nog maar even afwachten. Op VV staat dat hij idd 2 weken blijft, best lang.
hij kan toch overdag wel een dutje doenquote:Op woensdag 5 maart 2008 09:13 schreef Margo37 het volgende:
5.45 tot 7.30 was Brian dus wakker, zal vandaag wel moe zijn
Spuit Elf heet Barry.quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:18 schreef noekje het volgende:
Hij heeft wel een goed lichaam, die Appie.
hoe heet die nu echt?
Philipo di Salvido. Maar vrienden noemen hem Barry.quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:18 schreef noekje het volgende:
hoe heet die nu echt?
Pick a name. Maar op tien.tv kiezen ze voor Barry...quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:18 schreef noekje het volgende:
hoe heet die nu echt?
Maar is spuit 11 nu wel die jongen waar Amanda een oogje op heeft? en die blijft 2 weken?quote:
Nee, ik had de streams uitgezet na Mike's vertrek.quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:10 schreef Copycat het volgende:
Hier niets over de actie van Brian vanochtend vroeg?
Brian die weer eens héél, maar dan ook héééééél creatief bezig is met sneeuw en het woord Scream? Maar helaas door die onverlaat van een Huub wordt gestoord waardoor zijn héééél creatieve en héééééél hilarische grap in rook gesmolten sneeuw opgaat.
Linkje vanwege lui:
http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=2896645#2896645
quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Maar is spuit 11 nu wel die jongen waar Amanda een oogje op heeft? en die blijft 2 weken?
Ik weet niet of ze echt een oogje op hem heeft, de wens is misschien de vader van de gedachte.quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:23 schreef kahaarin het volgende:
Maar is spuit 11 nu wel die jongen waar Amanda een oogje op heeft? en die blijft 2 weken?
Ach...daar hoopt iedereen op.quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Maar is spuit 11 nu wel die jongen waar Amanda een oogje op heeft?
Ik ook, vind die Barry een mooier en beter lichaam hebben dan Brianquote:Op woensdag 5 maart 2008 09:24 schreef T-lex het volgende:
Als ik het goed begrepen heb zou slappe-hap-harry ook boksen ofzo.
Nou komt dus vandaag Hans om met Brian te trainen. (uurtje of 13:00)
Dus toen Brian dit hoorde nodigde hij Harry uit om dan mee te trainen, ik ben benieuwd.
Op z'n frans dan hé, en met een zucht: Geo frey (sjo fre)quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:21 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Pick a name. Maar op tien.tv kiezen ze voor Barry...
Hij moet zijn miljoentje bij elkaar sprokkelenquote:Op woensdag 5 maart 2008 09:27 schreef beequeen het volgende:
Dit was Brian dus vanochtend vroeg........humor hè?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:24 schreef Margo37 het volgende:
Amanda vond het wel een lekker ding maar ze heeft al een vriend waren haar woorden
quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:25 schreef T-lex het volgende:
Ach...daar hoopt iedereen op.Ik zie het niet gebeuren....
Amanda doet tegen iedereen aardig, maar ziet hem volgens mij niet zo zitten.
Dan jullie wel!quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:25 schreef beequeen het volgende:
Ik weet niet of ze echt een oogje op hem heeft, de wens is misschien de vader van de gedachte.![]()
Op VV staat dat hij 2weken blijft maar die vertrouw ik niet, afwachten maar.
Kom zeg Barry is geen naam voor zo'n goddelijk lichaamquote:Op woensdag 5 maart 2008 09:26 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ik ook, vind die Barry een mooier en beter lichaam hebben dan Brian, zag ze gisteren samen lopen van jacuzzi naar binnen .
En dit nadat zijn hilarische grap in het water was gevallen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:27 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Hij werkt in een puur mannen omgeving, is nogal op zn uiterlijk bezig (kijk zn lichaam), en slaapt bij Eric in bedquote:Op woensdag 5 maart 2008 09:31 schreef Prospera het volgende:
[..]
Kom zeg Barry is geen naam voor zo'n goddelijk lichaam
Ik zeg Geoffrey
Hij had ook zijn vingers niet in iemands neus. Dan wordt het dus nooit hilarisch.quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dit nadat zijn hilarische grap in het water was gevallen.
[ afbeelding ]
Kutzooi!
Ze verschillen wel wat kwa bouw.quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:26 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ik ook, vind die Barry een mooier en beter lichaam hebben dan Brian, zag ze gisteren samen lopen van jacuzzi naar binnen .
quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:47 schreef Dark het volgende:
Goeiemorgen!
Hebben Brian en Amanda samen uitslaapdag?
Henk is al wakker, zie ik.
Brian mag alles want hij is de grote favoriet van John.quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:47 schreef Dark het volgende:
Goeiemorgen!
Brian niet maar hij blijft gewoon liggen, moe van zijn Scream actie natuurlijk.quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:47 schreef Dark het volgende:
Goeiemorgen!
En Herma is een dude. Zij moet bij voorbaat haar tong inslikken. Walgelijk mens.quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian niet maar hij blijft gewoon liggen, moe van zijn Scream actie natuurlijk.
Klaas is naar de buren, Herma denkt ook dat hij gay is.
Gisteren noemde hij het nog "de coulisse" toen hij z'n mobieltje weg wou brengen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:49 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen![]()
Bertram moet naar het hokje. Weet je waar het is vraagt Eric, ja daar bij de bosjes, zegt Bertram.
Ik moet dat mens ook niet, vergeet haar fluisteracties met Zdngmw nooit meer.quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:53 schreef noekje het volgende:
En Herma is een dude. Zij moet bij voorbaat haar tong inslikken. Walgelijk mens.
Zo klinkt het dan wel in mijjn oren. Zelfde als 'Ik vind drop lekker, maar chocolade lekkerderder.'quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:00 schreef schatje het volgende:
Als Barry zegt dat ie meer op de vrouwen valt bedoelt ie dan dat ie ook een beetje op jongens valt, zoals Huub zeg maar ?
en ook zoooo origineelquote:Op woensdag 5 maart 2008 09:27 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:00 schreef schatje het volgende:
Als Barry zegt dat ie meer op de vrouwen valt bedoelt ie dan dat ie ook een beetje op jongens valt, zoals Huub zeg maar ?
én én én én al die andere acties van haar. Allemaal met die quasi verpauperde blik van haar. Vind haar zo onmeunig stom.quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik moet dat mens ook niet, vergeet haar fluisteracties met Zdngmw nooit meer.
Zie je welquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo klinkt het dan wel in mijjn oren. Zelfde als 'Ik vind drop lekker, maar chocolade lekkerderder.'
Dat gaat hem niet worden, denk ik. Een paar dagen geleden had Amanda het er met Brian over dat hullie nu in de minderheid waren en dat ze hoopte dat er ook iemand in zou komen die aan hullie kant stond. En een dag later komt die spuitgast erinquote:Op woensdag 5 maart 2008 09:51 schreef Copycat het volgende:
Bertram.
Ik hoop zo dat Boudewijn meer naar Huub en consorten trekt dan naar Brian en Amanda ... maar ben bang dat het ijdele hoop is.
Nope, volgens Herma heeft ze nog steeds last van haar rug.quote:
Hij lijkt me geen domme jongen en redelijk scherp, hoe lang hou je het dan bij B en A uit?quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:51 schreef Copycat het volgende:
Bertram.
Ik hoop zo dat Boudewijn meer naar Huub en consorten trekt dan naar Brian en Amanda ... maar ben bang dat het ijdele hoop is.
ik hoor net dat er in Ehvn een auto een huis is binnegereden, enig idee waar ergens?quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo klinkt het dan wel in mijjn oren. Zelfde als 'Ik vind drop lekker, maar chocolade lekkerderder.'
Ah bummer!quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, volgens Herma heeft ze nog steeds last van haar rug.
Wat is onmeunig?![]()
Wat is Ehvn.Ik gok eindhoven.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:13 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik hoor net dat er in Ehvn een auto een huis is binnegereden, enig idee waar ergens?
Aha, da's zeker dialect.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:13 schreef noekje het volgende:
Ah bummer!
Onmeunig is enorm of ontzettend.
Dan zal eric ook wel in de gaten hebben dat Pieter van de mannen is...quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:25 schreef Prospera het volgende:
Eric valt echt wel op Harry![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hij geeft ff een demo met dat broodje...quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:25 schreef Prospera het volgende:
afbeelding ]
lekker plat toch?quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Ah bummer!
Onmeunig is enorm of ontzettend.
Volgens mij is Eric alleen maar gefocust op de grote neus van meneer. Hij zal nog steeds wel de gedachte hebben dat dat wat zegt over het geslacht van meneer.quote:
thanks, ik kende die hele alarmeringen.nl niet.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Laatste bericht bij alarmeringen is venuslaan.
Niet bij mij in de buurt.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:21 schreef rooie3 het volgende:
Laatste bericht bij alarmeringen is venuslaan.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:27 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Dan zal eric ook wel in de gaten hebben dat Pieter van de mannen is...
Hondekop om kwart voor 3 en Mandy kapster, verder niets volgens mij.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet bij mij in de buurt.
Jammer, want mijn voortuin had best wel geëgaliseerd mogen worden.
On topic: Vandag Hans N. in da house en wat nog meer op het programma?
Heb trouwens net dat stuk in DAG gelezen; nietzeggend to the max.
Ik hoorde Claire zeggen dat Mandy straks komt. Ze zal wel blij zijn dat alle Schwarzkopf pordukten verdwenen zijn, de biatch.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:29 schreef Copycat het volgende:
On topic: Vandag Hans N. in da house en wat nog meer op het programma?
Heb trouwens net dat stuk in DAG gelezen; nietzeggend to the max.
Eric valt op alles wat een piemel heeft volgens mij.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:25 schreef Prospera het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:04 schreef noekje het volgende:
[..]
én én én én al die andere acties van haar. Allemaal met die quasi verpauperde blik van haar. Vind haar zo onmeunig stom.
Maar is Palma er?
En Huub vanmiddag de villa uit naar de opticien, goedemorgen allenquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:32 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Hondekop om kwart voor 3 en Mandy kapster, verder niets volgens mij.
Die streaker bij Paul de Leeuw zou hij wel laten gaan hoorquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:33 schreef blomst het volgende:
[..]
Eric valt op alles wat een piemel heeft volgens mij.
Dan Brian's uitje naar de tandarts en ook nog maar ff bijquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
En Huub vanmiddag de villa uit naar de opticien, goedemorgen allen
Onzin dus, Guus heeft het uitgerekend, van dat hok naar het Centrum van Laren is 2,2 km.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:42 schreef Disana het volgende:
Claire zegt ook weer dat Mikey een uur naar zijn werk moet fietsen.
Ik snap het niet... Laren toch?
Ja, daarom snap ik het dus niet.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Onzin dus, Guus heeft het uitgerekend, van dat hok naar het Centrum van Laren is 2,2 km.
Wel balen dat hij ook Koos genoemd wordtquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:48 schreef AutumnTears het volgende:
larry had het over fok lol
hier is ie nog een keer:quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Onzin dus, Guus heeft het uitgerekend, van dat hok naar het Centrum van Laren is 2,2 km.
Ik ben bang dat het meer mannen trekt @Fluitertje.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:48 schreef tuinfluiter het volgende:
Zangleraar Rob komt vandaag.
Ik ben van plan een topic te openen voor gast-speler Jarny.
Ik had 'm de eerste keer ook al gezien, maar het is helemaal duidelijk: ze lullen uit hun nek (maar ik weet niet waarom).quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:51 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
hier is ie nog een keer:
[ afbeelding ]
Joh echtquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:51 schreef Johnny_Berra het volgende:
Off-topic: gisteren zag ik die verrotte russen in het publiek zitten bij deal or no deal. Die laten ook geen kans onbenut om met hun harses op tv te komen he.
Jaap wordt ook wakker nu
quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:31 schreef Prospera het volgende:
[..]
Kom zeg Barry is geen naam voor zo'n goddelijk lichaam
Ik zeg Geoffrey
Hij klinkt groezig.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:53 schreef noekje het volgende:
Oeh, ik hoor hem nu voor het eerst. Hij klinkt..hoe zal ik het zeggen. Ik moet hier even over nadenken of er überhaupt een woord voor is.
Aha, hmmm, ja, precies, hmm, jah!
Hij kijkt vanaf het begin de reguliere, geen streamsquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:47 schreef petraa het volgende:
Larry zegt dat Claire niet met zich moet laten spelen door Huub, want Huub gaat over lijken.
Gaat ie dat ook tegen Amanda zeggen over Brian?
Voorbereiding op hun eigen Real Life Soap?quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:51 schreef Johnny_Berra het volgende:
Off-topic: gisteren zag ik die verrotte russen in het publiek zitten bij deal or no deal. Die laten ook geen kans onbenut om met hun harses op tv te komen he.
Echt! Hij is wakkerquote:
Ik word er harrelig van, van die stem.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij klinkt groezig.
Bestaat niet maar past wel.
Och, ik vind het geen slechte. Alleen die naam vergeet ik steeds...quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik word er harrelig van, van die stem.
Groezig......goed gevonden.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:54 schreef Disana het volgende:
Hij klinkt groezig.
Bestaat niet maar past wel.
Iets om trots op te zijn... zeker ook allemaal op zo'n smerige manier als Yuri KO ging.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:57 schreef petraa het volgende:
B: Met iedereen die ik heb gevochten is knock out gegaan ook Bart!
Lieke ook?quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:57 schreef petraa het volgende:
B: Met iedereen die ik heb gevochten is knock out gegaan ook Bart!
Ja Brian kan het weten.Die knalt elke avond.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:59 schreef petraa het volgende:
B: overdag is vrij he en 's avonds is het knallen!
Douche, toch?quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Groezig......goed gevonden.![]()
Ik zie dat het bed van B en A al opgemaakt is maar waar is Amanda?
Aflevering1: rusjes in het publiek bij Beauquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voorbereiding op hun eigen Real Life Soap?
Bobbejaan!quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:58 schreef Disana het volgende:
Alleen die naam vergeet ik steeds...
quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:00 schreef Johnny_Berra het volgende:
Hij stelt een internet-veiling voor waarbij voorwerpen waar Brian op gelegen heeft 16.000 moeten opbrengen.
Sorry hoor, maar dat wil toch niemand voor Amanda betalen?
Hij probeert haar marktwaarde op te krikken door haar steeds onderdaniger aan te spreken en er meer te laten doen. Denk aan het opruimen van de borden recent.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:00 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Hij stelt een internet-veiling voor waarbij voorwerpen waar Brian op gelegen heeft 16.000 moeten opbrengen.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:00 schreef Johnny_Berra het volgende:
daarvan in ieder geval wel...quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:03 schreef rooie3 het volgende:
Pietje kan beter niet in de sauna gaan zegt Brian.Is slecht voor zijn spieren.Die bal gehakt heeft ook overal verstand van.
nee niemand...quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:00 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Aflevering1: rusjes in het publiek bij Beau
Aflevering2: rusjes in publiek bij Kunst en kitsch
enz enz enz
Brian's hoogmoed bereikt grote hoogten:
Zei toch ook dat die bal gehakt overal verstand van heeftquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:06 schreef T-lex het volgende:
[..]
daarvan in ieder geval wel...![]()
Beter na het trainen met Hans doen.
Onméunig harrelig, of dat dan weer niet?quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik word er harrelig van, van die stem.
En ook hoofdzakelijk van plastic gemaakt! Makkelijke keus, deze heeft geen slabek en ruikt waarschijnlijk ook vele malen beter.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:07 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
nee niemand...
Hier heb je al een boksbal voor 12,95!
[ afbeelding ]
Wie bespringt nou wie (dmv aandacht)quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:02 schreef petraa het volgende:
Brian wil niet dat Koos met Jaap de sauna ingaat. Is niet goed voor zijn spieren want Hans komt straks! We gaan daarna wel de sauna in zegt Brian tegen Koos.
en die kan je ook gewoon klappen geven zonder daarna allemaal smoesjes te moeten bedenken waarom die klappen eigenlijk ter bescherming van de boksbal waren...quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:09 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
En ook hoofdzakelijk van plastic gemaakt! Makkelijke keus, deze heeft geen slabek en ruikt waarschijnlijk ook vele malen beter.
(Gast-speler Marie die miljonair had willen worden, maar werd aangenomen als gast-speler)quote:
helaas heeft zij geen familie die langs wil komen om haar kasten leeg te roven, itt brian...quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:13 schreef rooie3 het volgende:
Amanda heeft al drie kasten in gebruik.Want ze heeft zoveel kleding.
Als ik Brian hoor praten, vraag ik me altijd af, wat is het verschil tussen kletsen en babbelen?quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:15 schreef Johnny_Berra het volgende:
Dat haar van Herma...... Ze lijkt gewoon sprekend op Gene Simmons (KISS) maar dan zonder make-up.
Brian: streamers zien ons ook chillen. En al het andere Brian!!!!
Triest figuur die Harry.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:15 schreef petraa het volgende:
Jezus Klaas heeft echt geen streams gezien he. Hij dacht werkelijk dat het alleen maar knallen was in de kooi.
Bedoel je iets als:quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Als ik Brian hoor praten, vraag ik me altijd af, wat is het verschil tussen kletsen en babbelen?
quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:19 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Bedoel je iets als:
* kletsen - gezellig samen praten, dialoog
* babbelen - iemand vervelen met jouw hersenspinsels, monoloog
Haha ik lul maar watquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:21 schreef petraa het volgende:
[..]
weer wat geleerd, bij Brian is het dus babbelen.
Dat idee heb ik ook, daarbij: hij is als brandweerman binnengekomen na een brandje wat Huub gesticht had.quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:48 schreef avonne het volgende:
wat ik zo in de streamverslagen lees is hij toch niet zo voor B&A als ik hier lees. Gaan aardig wat snerende opmerkingen uit.
In ieder geval lijkt hij me niet zo kneedbaar als Brian zou willen
Wat moet dat voorstellen?quote:
Gelukkig!quote:
Dit lees ik op VOL: Ouote van Ladynight.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:34 schreef Leandra het volgende:
Het is nu immers geen M&M's spelletje meer... nu moet het echt gebeuren, dus ik zie er echt de logica niet van dat Huub er aan zou meewerken dat B&A versterkt worden.
quote:Huub vertelt hoe zijn plan tot stand is gekomen, het huis in de brand steken mocht niet, wel wat meubels, maar niet de hele dure. Toen heeft achter Barry erbij bedacht en zo is het gekomen.
Die Quote van ladynight heeft ze gekopiëerd van mij vannachtquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit lees ik op VOL: Ouote van Ladynight.
[..]
Touw ... vastknopen ... onbegonnen werk.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:46 schreef Prospera het volgende:
Brian; je hebt ook Bart uitgeschakeld met zijn levensstoot
Nou, dan kies ik voor het lichaam van Jerryquote:Op woensdag 5 maart 2008 09:45 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ze verschillen wel wat kwa bouw.
Harry is wat voller...Brian is echt heel "droog", zit geen vet aan.
Ja... daar zijn ze bij VOL goed in, alleen jammer dat ze de bronvermelding nogal eens vergetenquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:49 schreef Prospera het volgende:
[..]
Die Quote van ladynight heeft ze gekopiëerd van mij vannacht
Jerry, Jerry, Jerry!!!quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:54 schreef Scandalous het volgende:
Nou, dan kies ik voor het lichaam van Jerry![]()
dat bedrijf zit volgens mij niet in Laren maar in Hilversum!quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:51 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
hier is ie nog een keer:
[ afbeelding ]
En wij maar denken dat ze alleen even naar elkaar kunnen zwaaien, die lul krijgt alle informatie die die maar hebben wil , en als er dan iemand voor Huub komt gaat ie janken.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:51 schreef akveor het volgende:
Brian verteld een verhaal.
Tijdens een optreden liep Kenneth met Brian mee naar het podium. Danny stelde Kennth even voor aan het publiek: Hier is de broer van Brian: Kenneth.....
Het moet toch niet gekker worden.
Sorry, moest het halverwege weer afkappen. Ben allergisch geworden voor het vazeline ztemmetje van RAT, met z'n interessantdoenerige taalgebruik. En dan dat lachje van Amanda, dat "ik sta er boven" moet suggereren. Zo ontstellend sneu. En dan te bedenken dat ik straks een hele avond naar die twee moet gaan kijken, tijdens de ongetwijfeld 'glamoureuze' finale-show, vol met SMS-momentjes.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:11 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Gast-speler Marie die miljonair had willen worden, maar werd aangenomen als gast-speler)
http://www.clipser.com/watch_video/117662&mvpageno=1
Ik vond het zo jammer dat ik die finale moet missen, want natuurlijk zit Brian in de finale en ik wil zo graag zijn schjmoelwerk zien als hij te horen krijgt dat hij niet heeft gewonnen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Sorry, moest het halverwege weer afkappen. Ben allergisch geworden voor het vazeline ztemmetje van RAT, met z'n interessantdoenerige taalgebruik. En dan dat lachje van Amanda, dat "ik sta er boven" moet suggereren. Zo ontstellend sneu. En dan te bedenken dat ik straks een hele avond naar die twee moet gaan kijken, tijdens de ongetwijfeld 'glamoureuze' finale-show, vol met SMS-momentjes.
Thanxquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:54 schreef Leandra het volgende:
Geweldige OP trouwens weer![]()
![]()
[..]
Ja... daar zijn ze bij VOL goed in, alleen jammer dat ze de bronvermelding nogal eens vergeten
Maar ehm...... conclusie: Barry zit er in, is door de actie van Huub naar binnen geholpen en zou er voor B&A zitten zonder dat Huub inmiddels over de pis is?? Denk ut niet... zeker niet in deze fase van t spel
Of je moet juist blij zijn dat je de finale mist,Brian zal eens winnenquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond het zo jammer dat ik die finale moet missen, want natuurlijk zit Brian in de finale en ik wil zo graag zijn schjmoelwerk zien als hij te horen krijgt dat hij niet heeft gewonnen.
Dat wil ik inderdaad niet zien.quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Of je moet juist blij zijn dat je de finale mist,Brian zal eens winnen
Dumb and dumber in gesprekquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:19 schreef petraa het volgende:
Ach gosh Brian wil weer quality talk met Claire!
dat kan je wel stellen..... na dit gelezen te hebben, blijf ik wel muziek luisteren bij Huppelquote:
had hij wel de hulp van medicatie en de witte bergen voor nodigquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:23 schreef Prospera het volgende:
Brian: ik ben de enige overgebleven miljonair van het eerste uur.
Die jongen is zoo domquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:24 schreef petraa het volgende:
B: Ik heb maar 5 ton boetes en Huub 8 ton daaraan kan je al zien dat ik me kan beheersen.
Dat vind ik nou ook, wat is dat wijf dom.quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:30 schreef mootie het volgende:
Claire houd toch op! Bespreek dit niet met Brian!!!
Die jongen zit heel erg slim een naïeve Claire aan te bewerken.quote:
Dat kind is zo naïef aan het praten tegen Brianquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:30 schreef mootie het volgende:
Claire houd toch op! Bespreek dit niet met Brian!!!
(Morgen)..Laat hij eerst zijn eigen (relatie?) eens onder de loep houden..Kgeef B&A nog een week na de kooi..quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:26 schreef petraa het volgende:
Oh jee Brian wil weten hoe het met hun relatie verdergaat na de kooi.
Claire is air, claire is air, clair is air, lair is air, air is airquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:31 schreef Prospera het volgende:
[..]
Die jongen zit heel erg slim een naïeve Claire aan te bewerken.
Volgens mij is Brian aan het doen waar hij goed in is...verwarring zaaien.quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:36 schreef mootie het volgende:
Brian zegt dat Claire geen schijn van kans bij Jaap heeft.
Hij speelt Huub toch eigenlijk in de kaart zo? Als Claire hier naar luistert gaat ze geen opening bij Jaap zoeken.
yep... als tie dat zo zegt welquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:36 schreef mootie het volgende:
Brian zegt dat Claire geen schijn van kans bij Jaap heeft.
Hij speelt Huub toch eigenlijk in de kaart zo? Als Claire hier naar luistert gaat ze geen opening bij Jaap zoeken.
Jij denkt echt dat wat Bwian nu aan het vertellen is doordringt bij Claire? Er dringt bij Claire maar één ding door en dat is een lul. (van Held Huub)quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:35 schreef T-lex het volgende:
Brian is goed bezig...is die ontslagronde voor Huubje aangevraagd?
quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:39 schreef Prospera het volgende:
Damn dat kind gaat helemaal in de gedachtengang van Brian mee.
Ja dat klopt, zegt ze op Brian's meningen.
Ja,
Ja dat klopt
Ja je hebt gelijk
Brian: ze kunnen je eruit bonjouren
Ja,
ja dat is zo
ja
ja je hebt gelijk.
Ja zeker weten.
Brian: het is wel prettig dit je te vertellen
Claire ja
Brian doe het maar, dan moet je gas geven ipv chillen
Claire: ja dat klopt, daar heb je gelijk in.
Brian: het is een kans om je aan te pakken
Claire: het is ook zo, het is ook zo
Wat erg dit
Ik zit met stomme verbazing terug te lezen, wat is dat kind naïef zeg. Was dit een verplicht gesprek of wat?quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:41 schreef mootie het volgende:
Oh god.......... skattie...... kusjes........ het wat een heel fijn gesprek.......
En hij gelooft het echt, hè?quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:23 schreef petraa het volgende:
B: Ik heb zoveel kracht gekregen, ik kan zo goed beheersen dat is me kracht.
Lijkt me ook best vreemd, trainen met een gekneusde rib waar hij vreselijk veel last van heeft (als het hem uitkomt).quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:52 schreef T-lex het volgende:
Druk in de villa...Mandy de kapster is er ook.
Brian gaat nog niet trainen geloof ik, want Amanda gaat bij hem op schoot zitten.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:46 schreef beequeen het volgende:
Ik zit met stomme verbazing terug te lezen, wat is dat kind naïef zeg.
Was dit een verplicht gesprek of wat?
Gelukkig is Zijn beheersing fenomenaal te noemen. Brian trekt zich op dergelijke momenten terug in een haast religieuze trance, en voelt hoe Zijn innerlijke kracht bezit van hem neemt en een serene kalmte bewerkstelligt.quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:54 schreef tuinfluiter het volgende:
Brian: Ik wilde alles stukslaan toen ik maandag de boodschap hoorde dat DGk stopt.
En dan laat je de helende en kalmerende krachten van Tupac nog buiten beschouwing.quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Gelukkig is Zijn beheersing fenomenaal te noemen. Brian trekt zich op dergelijke momenten terug in een haast religieuze trance, en voelt hoe Zijn innerlijke kracht bezit van hem neemt en een serene kalmte bewerkstelligt.
Hopelijk blijft-ie er een keer in, liefst snel.
De spanningen zullen denk ik niet afnemen maar toenemen de komende 11 weken.quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:56 schreef Gert het volgende:
Hopelijk blijft-ie er een keer in, liefst snel.
Wat zou het mooi zijn als Brian zijn inspirator snel kan gaan ontmoeten.quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:58 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan laat je de helende en kalmerende krachten van Tupac nog buiten beschouwing.
A dream come true!quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat zou het mooi zijn als Brian zijn inspirator snel kan gaan ontmoeten.
Amanda ma heeft haar dochters snel aan hun lot overgelaten.quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:11 schreef Prospera het volgende:
[..]
Thanx![]()
Harry kwam erin door het brandje van Huub, en hij ging meteen naar de kindjes van god.
Vannacht heeft hij veel lol gehad met Huub enzo.
Maar vanmiddag gaat hij weer met de trailertrash.
Kees houdt zowiezo niet zo van aziatische types.
Amanda: ik ga naar het hotel in Bangkok en ik denk: oh gezellig, voor 40 cent fooi eten.
Kees: het is na de euro's, wel duurder geworden hoor.
Vet hoor zegt Amanda, mijn vriend vond dat ik dat soort vakanties niet aan kon.
Ah die kakkerlakken om mijn voeten waren erg.
Amanda: ik ben ook naar de pingposhow geweest.
Kees: brommertje gehuurt
Aman: ja dat heb ik ook gedaan.
Amanda heeft het alleen over guldens in Thailand
Ik kwam aan in Thailand en zei tegen mijn vriend: blijf nu wachten.
Dat was ongeveer 5 jaar geleden.
Huh, was ze 15
Dat is dan wel weer eerlijk van Hans. Hij vindt het jammer dat het zo gelopen is.quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:27 schreef mazaru het volgende:
Del: Goed he? Dat brian heeft gewonnen
Hans: Niet goed, niet goed, heel stout.
Hoort Brian dat laatste ook? Of vertaalt hij het met 'Hij heeft mijn naam hooggehouden!'quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:27 schreef mazaru het volgende:
Dat was heel fout, hij heeft mijn hele naam te grabbel gegooid
Brian is op dat soort momenten oostindisch doof, en zogenaamd hard bezig met trainenquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoort Brian dat laatste ook? Of vertaalt hij het met 'Hij heeft mijn naam hooggehouden!'
Rat vroeg of hans er problemen mee had gehad, Hans zei: "Nee, ik niet hoor."quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer eerlijk van Hans. Hij vindt het jammer dat het zo gelopen is.
Ik lees je edit: Dan begrijp ik niet wat hij daar nog doet als hij zo over Brian denkt.
Yuri had dus een zware hersenschudding. Dat verbaast me niks.
Hans is totaal niet paranoïde zoals hij om zich heen kijkt.quote:
Ook lid van de mafiosaquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:23 schreef beequeen het volgende:
En dit is Gerrit de kapper.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:32 schreef beequeen het volgende:
Amanda kan er wel om lachen.....zo grappig dat Yuri een zware hersenschudding heeft.
Het zal haar iig niet overkomen, hersenloos wezen.
wil je dit niet meer posten?quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:39 schreef Prospera het volgende:
Damn dat kind gaat helemaal in de gedachtengang van Brian mee.
Ja dat klopt, zegt ze op Brian's meningen.
Ja,
Ja dat klopt
Ja je hebt gelijk
Brian: ze kunnen je eruit bonjouren
Ja,
ja dat is zo
ja
ja je hebt gelijk.
Ja zeker weten.
Brian: het is wel prettig dit je te vertellen
Claire ja
Brian doe het maar, dan moet je gas geven ipv chillen
Claire: ja dat klopt, daar heb je gelijk in.
Brian: het is een kans om je aan te pakken
Claire: het is ook zo, het is ook zo
Wat erg dit
Aan de andere kant: het was een gesprek met Brian... daar kun je toch niet anders op reageren dat met nietszeggende dooddoeners??quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:47 schreef avonne het volgende:
[..]
wil je dit niet meer posten?
Ik zet al expres Claire op mute, maar zelfs dit lezen irriteert me mateloos.
Serieus
voor het eerst dat hij iets zinnigs zegt.quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:27 schreef mazaru het volgende:
Dat was heel fout, hij heeft mijn hele naam te grabbel gegooid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |