Gaat ie toch lekker naar huis........doos/bootje/whateverquote:Op woensdag 5 maart 2008 01:35 schreef Prospera het volgende:
Djeez, ze houden echt geen rekening met iemand die er om 5 uur uit moet![]()
Ik dacht eerst Mikey, maar leek iemand van de productie .....quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:47 schreef Ziet het volgende:
wie liep daar nou>?
Hoezo pijnlijk?quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:44 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Mike?Heb dat niet eerder gehoord.Nou ja longemfyseem kun je ook krijgen zonder dat je rookt/meeroker bent geweest en het leverd een zeer pijnlijke dood.
Wubbe zal ook weer eens de kazerne in moeten... met z'n door Amanda gestyleerde nageltjes zal ie vast wel indruk maken op die andere spuitgasten...quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Denk dat Jan de aansluiting bij B en A al lang gemist heeft ...... hij voelt
zich volgens mij veel meer thuis bij het andere kamp.
Heb het meegemaakt bij mijn vader.............het was vreselijk.quote:
Ik kan nog niet echt hoogte van hem krijgen, in eerste instantie ging zijnquote:Op woensdag 5 maart 2008 01:48 schreef avonne het volgende:
wat ik zo in de streamverslagen lees is hij toch niet zo voor B&A als ik hier lees. Gaan aardig wat snerende opmerkingen uit.
In ieder geval lijkt hij me niet zo kneedbaar als Brian zou willen
Ericquote:Op woensdag 5 maart 2008 01:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik dacht eerst Mikey, maar leek iemand van de productie .....
Ik denk dat Humphrey het nog niet helemaal begrijpt daar door zulke onzin uit te kramen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:51 schreef Disana het volgende:
Volgens Barney hebben honderden mensen hem geld aangeboden om Huub een dreun te verkopen.
Ja hoi!quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Iemand refereerde eerder vanavond hier ook al aan in een vorige COS .... grappig.
Toch zegt het wel iets over het milieu waarin Barney verkeert. Ik bedoel, ik kom zulke mensen echt helemaal nooit tegen... kwam zelfs nooit mensen tegen die Natasia wilden vierendelen (in tegenstelling tot mijzelf).quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:53 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Ik denk dat Humphrey het nog niet helemaal begrijpt daar door zulke onzin uit te kramen.
Mike heeft het vast niet, maar hij rookt als een ketter en fluitademt alsof het z'n laatste adem is, klaar. Vandaar de link naar longemfyseem.quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:44 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Mike?Heb dat niet eerder gehoord.Nou ja longemfyseem kun je ook krijgen zonder dat je rookt/meeroker bent geweest en het leverd een zeer pijnlijke dood.
Hoezo Arie is een hele makelijke naam tochquote:Op woensdag 5 maart 2008 01:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Arme ochtend ploeg, moet wel heel verwarrend zijn al die namen ......
Ja, de naam staat zelfs verkeerd in de TT... het is BARNEYquote:Op woensdag 5 maart 2008 01:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Arme ochtend ploeg, moet wel heel verwarrend zijn al die namen ......
Correct me if im wrong, maar iemand met emfyseem heeft het toch voornamelijk ontzettend benauwd ipv pijn?quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:53 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Heb het meegemaakt bij mijn vader.............het was vreselijk.
=Larry?quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, de naam staat zelfs verkeerd in de TT... het is BARNEY
ik vond vierendelen eigenlijk veel te lief voor die ... die ... ik heb geen woorden voor dit gevoel wat ik krijg als ik aan die .... die .... dinges denkquote:Op woensdag 5 maart 2008 01:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch zegt het wel iets over het milieu waarin Barney verkeert. Ik bedoel, ik kom zulke mensen echt helemaal nooit tegen... kwam zelfs nooit mensen tegen die Natasia wilden vierendelen (in tegenstelling tot mijzelf).
Mike rookt idd zeer veel en er zijn ook veel ziektes van deze tijd maar om ermee te spotten...........wat win je daarmee?quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:56 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mike heeft het vast niet, maar hij rookt als een ketter en fluitademt alsof het z'n laatste adem is, klaar. Vandaar de link naar longemfyseem.
Als je het zo bekijkt, kun je met geen een ziekte spotten (oh wacht, dat IS natuurlijk ook beter).
Ik vind longemfyseem echt iets van deze tijd. Roken en luchtverontreiniging of beroepsinvloeden lijken oorzaak nr. 1 te zijn, daar spot ik mee.
Nee, dat had iemand verkeerd verstaan. Zucht, ik heb het zelfs verkeerd in Updates gezet, daar staat Barry terwijl ik Barney bedoelde.quote:
Benauwd is idd het voornaamste maar er komt ook echt veel pijn bij.Maar goed ik hou er liever over op okequote:Op woensdag 5 maart 2008 01:58 schreef Prospera het volgende:
[..]
Correct me if im wrong, maar iemand met emfyseem heeft het toch voornamelijk ontzettend benauwd ipv pijn?
Akelig voor je
Ik zweer je dat ik er een trauma van heb opgelopen. Al twee keer ben ik me op straat rot geschrokken van iemand met een grote muil die erop leekquote:Op woensdag 5 maart 2008 01:59 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik vond vierendelen eigenlijk veel te lief voor die ... die ... ik heb geen woorden voor dit gevoel wat ik krijg als ik aan die .... die .... dinges denk![]()
![]()
![]()
je punt is duidelijk.quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:59 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Mike rookt idd zeer veel en er zijn ook veel ziektes van deze tijd maar om ermee te spotten...........wat win je daarmee?
Ja, wat win je met spot. Attentiewaarde in dit geval?quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:59 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Mike rookt idd zeer veel en er zijn ook veel ziektes van deze tijd maar om ermee te spotten...........wat win je daarmee?
Ik kijk ook hoor, maar niet meer zo veel als voorheenquote:Op woensdag 5 maart 2008 02:02 schreef avonne het volgende:
Ben ik de enige die streams kijkt?
Als we hem nu voortaan gewoon Klaas noemen, neemt dat alle onduidelijkheid weg........quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, dat had iemand verkeerd verstaan. Zucht, ik heb het zelfs verkeerd in Updates gezet, daar staat Barry terwijl ik Barney bedoelde.
Om de verwarring nog wat groter te maken
Nee hoorquote:Op woensdag 5 maart 2008 02:02 schreef avonne het volgende:
Ben ik de enige die streams kijkt?
Je ziet toch zo dat het geen Klaas is?quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:03 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Als we hem nu voortaan gewoon Klaas noemen, neemt dat alle onduidelijkheid weg........
Bedoel je Klaas ?quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:04 schreef eusjuh het volgende:
Spuitgast verhuist naar Eric
+1quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:05 schreef avonne het volgende:
Hij gaat toch bij Eric slapen
ik heb er geen zicht op, maar volgens mij is hij 100% gay
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |