Piet zal wel balen dat hij niet naast Jaap slaapt......quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:33 schreef Prospera het volgende:
Ja Willem, dat wordt neuken naast je.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ook niet, maar is makkelijk gevonden via Friends.quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:30 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Oke ken zijn echte naam niet maar jeetje zeg hij lijkt er echt veel op
Je ziet hem denken: "Eric toch, wij - jij en ik"quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:35 schreef Prospera het volgende:
Djeez, ze houden echt geen rekening met iemand die er om 5 uur uit moet![]()
[ afbeelding ]
Wie heeft daar longemfyseem?Is niet echt een ziekte om mee te spotten btw!quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
Lang leve longemfyseem. Slaap lekker Gerry
Dàt geeft de streamer weer hoop, dat Jan toch kiest vòòr de andere kant........quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Toch denk ik dat Piet wel in is voor een lolletje, en dat hij dus bij
Brian en Amanda wel heel erg snel zal zijn uitgekeken.
Mike. Och och och, ik doe het lekker toch.quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:37 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Wie heeft daar longemfyseem?Is niet echt een ziekte om mee te spotten btw!
Van mij hoeft hij zich nergens thuis te voelen behalve in zijn echte huis!Vindt het 6 x niksquote:Op woensdag 5 maart 2008 01:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Denk dat Willem de aansluiting bij B en A al lang gemist heeft ...... hij voelt
zich volgens mij veel meer thuis bij het andere kamp.
Ik hoop dat Teun onderhand al de juiste beslissing heeft genomen...........quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Denk dat Willem de aansluiting bij B en A al lang gemist heeft ...... hij voelt
Mike?Heb dat niet eerder gehoord.Nou ja longemfyseem kun je ook krijgen zonder dat je rookt/meeroker bent geweest en het leverd een zeer pijnlijke dood.quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mike. Och och och, ik doe het lekker toch.
Met meerokers mag dan toch wel gepot worden, zoiets?
Gaat ie toch lekker naar huis........doos/bootje/whateverquote:Op woensdag 5 maart 2008 01:35 schreef Prospera het volgende:
Djeez, ze houden echt geen rekening met iemand die er om 5 uur uit moet![]()
Ik dacht eerst Mikey, maar leek iemand van de productie .....quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:47 schreef Ziet het volgende:
wie liep daar nou>?
Hoezo pijnlijk?quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:44 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Mike?Heb dat niet eerder gehoord.Nou ja longemfyseem kun je ook krijgen zonder dat je rookt/meeroker bent geweest en het leverd een zeer pijnlijke dood.
Wubbe zal ook weer eens de kazerne in moeten... met z'n door Amanda gestyleerde nageltjes zal ie vast wel indruk maken op die andere spuitgasten...quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Denk dat Jan de aansluiting bij B en A al lang gemist heeft ...... hij voelt
Heb het meegemaakt bij mijn vader.............het was vreselijk.quote:
Ik kan nog niet echt hoogte van hem krijgen, in eerste instantie ging zijnquote:Op woensdag 5 maart 2008 01:48 schreef avonne het volgende:
wat ik zo in de streamverslagen lees is hij toch niet zo voor B&A als ik hier lees. Gaan aardig wat snerende opmerkingen uit.
In ieder geval lijkt hij me niet zo kneedbaar als Brian zou willen
Ericquote:Op woensdag 5 maart 2008 01:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik dacht eerst Mikey, maar leek iemand van de productie .....
Ik denk dat Humphrey het nog niet helemaal begrijpt daar door zulke onzin uit te kramen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:51 schreef Disana het volgende:
Volgens Barney hebben honderden mensen hem geld aangeboden om Huub een dreun te verkopen.
Ja hoi!quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Iemand refereerde eerder vanavond hier ook al aan in een vorige COS .... grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |