The Toothferryquote:
2 banen? van 4:45 tot 1:00 aan het werk? relaxt!quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
bij mijn tweede baas. Morgen weer om 4:45 eruit voor de eerste
![]()
quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
The Toothferry![]()
"Sjiek hendig, brandweermannen met een microfoontje"
Brian kan haar zo aan het plafond hangen als viegenvanger.quote:
Dat is nièt fris om te zien....................quote:
Niet elke dag hoorquote:Op woensdag 5 maart 2008 01:16 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
2 banen? van 4:45 tot 1:00 aan het werk? relaxt!
ik hou de klok goed in de gatenquote:Op woensdag 5 maart 2008 01:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niet elke dag hoorToevallig wel gisteren en vandaag
![]()
half twee is moeten jullie me van fok af schoppen
Dan keek ik toch liever naar Christina dan naar Garyquote:Op woensdag 5 maart 2008 01:21 schreef Kevv het volgende:
Larry presteert volgens mij net zoveel als die twee Russen.. vlug opzouten ermee zeg ik!
`quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:21 schreef Prospera het volgende:
Berry gaat naast Mike slapen, Jaap vond hij toch te eng![]()
Ik lig nog liever naast Jaap dan naast zo'n vieze geluiden makende Mike.
[ afbeelding ]
Ja, nou het zegt ...quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:22 schreef eusjuh het volgende:
Wat een enge vent die spuitgast.Hij lijkt op die sullige Ross uit friends
Iemand refereerde eerder vanavond hier ook al aan in een vorige COS .... grappig.quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:22 schreef eusjuh het volgende:
Hoe is het met je oproep om naar het optreden te gaan van B&A???quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Barney heeft wel een soort van humor .... zijn vrouw (Jaap) heeft hem naar
beneden gestuurd ........ (kon er wel even om lachen, was wel de eerste keer
trouwens ....)
quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:24 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
`
Terry wordt straks wakker gemaakt door Mikey want om 5 uur gaat de wekker.........
nul-respons, gaat hem niet worden dus vrees ik ...... wel jammer.quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:24 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Hoe is het met je oproep om naar het optreden te gaan van B&A???
Oh lol ,zie het dus nog niet zo verkeerd.Was meteen mijn eerste indruk!quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Iemand refereerde eerder vanavond hier ook al aan in een vorige COS .... grappig.
ook bekend onder de naam David Schwimmerquote:Op woensdag 5 maart 2008 01:22 schreef eusjuh het volgende:
Oke ken zijn echte naam niet maar jeetje zeg hij lijkt er echt veel opquote:Op woensdag 5 maart 2008 01:29 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ook bekend onder de naam David Schwimmer
![]()
Met een beetje mazzel misschien nog wel eerder, wordt Terry opgeroepen voorquote:Op woensdag 5 maart 2008 01:24 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Terry wordt straks wakker gemaakt door Mikey want om 5 uur gaat de wekker.........
quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:29 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ook bekend onder de naam David Schwimmer
![]()
[ afbeelding ]
Lang leve longemfyseem. Slaap lekker Gerryquote:Op woensdag 5 maart 2008 01:32 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
David hoopt dus nu rustig te kunnen slapen naast Mikey........
Piet zal wel balen dat hij niet naast Jaap slaapt......quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:33 schreef Prospera het volgende:
Ja Willem, dat wordt neuken naast je.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ook niet, maar is makkelijk gevonden via Friends.quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:30 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Oke ken zijn echte naam niet maar jeetje zeg hij lijkt er echt veel op
Je ziet hem denken: "Eric toch, wij - jij en ik"quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:35 schreef Prospera het volgende:
Djeez, ze houden echt geen rekening met iemand die er om 5 uur uit moet![]()
[ afbeelding ]
Wie heeft daar longemfyseem?Is niet echt een ziekte om mee te spotten btw!quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
Lang leve longemfyseem. Slaap lekker Gerry
Dàt geeft de streamer weer hoop, dat Jan toch kiest vòòr de andere kant........quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Toch denk ik dat Piet wel in is voor een lolletje, en dat hij dus bij
Brian en Amanda wel heel erg snel zal zijn uitgekeken.
Mike. Och och och, ik doe het lekker toch.quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:37 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Wie heeft daar longemfyseem?Is niet echt een ziekte om mee te spotten btw!
Van mij hoeft hij zich nergens thuis te voelen behalve in zijn echte huis!Vindt het 6 x niksquote:Op woensdag 5 maart 2008 01:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Denk dat Willem de aansluiting bij B en A al lang gemist heeft ...... hij voelt
zich volgens mij veel meer thuis bij het andere kamp.
Ik hoop dat Teun onderhand al de juiste beslissing heeft genomen...........quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Denk dat Willem de aansluiting bij B en A al lang gemist heeft ...... hij voelt
zich volgens mij veel meer thuis bij het andere kamp.
Mike?Heb dat niet eerder gehoord.Nou ja longemfyseem kun je ook krijgen zonder dat je rookt/meeroker bent geweest en het leverd een zeer pijnlijke dood.quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mike. Och och och, ik doe het lekker toch.
Met meerokers mag dan toch wel gepot worden, zoiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |