En hij gelooft het echt, hè?quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:23 schreef petraa het volgende:
B: Ik heb zoveel kracht gekregen, ik kan zo goed beheersen dat is me kracht.
Lijkt me ook best vreemd, trainen met een gekneusde rib waar hij vreselijk veel last van heeft (als het hem uitkomt).quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:52 schreef T-lex het volgende:
Druk in de villa...Mandy de kapster is er ook.
Brian gaat nog niet trainen geloof ik, want Amanda gaat bij hem op schoot zitten.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:46 schreef beequeen het volgende:
Ik zit met stomme verbazing terug te lezen, wat is dat kind naïef zeg.
Was dit een verplicht gesprek of wat?
Gelukkig is Zijn beheersing fenomenaal te noemen. Brian trekt zich op dergelijke momenten terug in een haast religieuze trance, en voelt hoe Zijn innerlijke kracht bezit van hem neemt en een serene kalmte bewerkstelligt.quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:54 schreef tuinfluiter het volgende:
Brian: Ik wilde alles stukslaan toen ik maandag de boodschap hoorde dat DGk stopt.
En dan laat je de helende en kalmerende krachten van Tupac nog buiten beschouwing.quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Gelukkig is Zijn beheersing fenomenaal te noemen. Brian trekt zich op dergelijke momenten terug in een haast religieuze trance, en voelt hoe Zijn innerlijke kracht bezit van hem neemt en een serene kalmte bewerkstelligt.
Hopelijk blijft-ie er een keer in, liefst snel.
De spanningen zullen denk ik niet afnemen maar toenemen de komende 11 weken.quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:56 schreef Gert het volgende:
Hopelijk blijft-ie er een keer in, liefst snel.
Wat zou het mooi zijn als Brian zijn inspirator snel kan gaan ontmoeten.quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:58 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan laat je de helende en kalmerende krachten van Tupac nog buiten beschouwing.
A dream come true!quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat zou het mooi zijn als Brian zijn inspirator snel kan gaan ontmoeten.
Amanda ma heeft haar dochters snel aan hun lot overgelaten.quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:11 schreef Prospera het volgende:
[..]
Thanx![]()
Harry kwam erin door het brandje van Huub, en hij ging meteen naar de kindjes van god.
Vannacht heeft hij veel lol gehad met Huub enzo.
Maar vanmiddag gaat hij weer met de trailertrash.
Kees houdt zowiezo niet zo van aziatische types.
Amanda: ik ga naar het hotel in Bangkok en ik denk: oh gezellig, voor 40 cent fooi eten.
Kees: het is na de euro's, wel duurder geworden hoor.
Vet hoor zegt Amanda, mijn vriend vond dat ik dat soort vakanties niet aan kon.
Ah die kakkerlakken om mijn voeten waren erg.
Amanda: ik ben ook naar de pingposhow geweest.
Kees: brommertje gehuurt
Aman: ja dat heb ik ook gedaan.
Amanda heeft het alleen over guldens in Thailand
Ik kwam aan in Thailand en zei tegen mijn vriend: blijf nu wachten.
Dat was ongeveer 5 jaar geleden.
Huh, was ze 15
Dat is dan wel weer eerlijk van Hans. Hij vindt het jammer dat het zo gelopen is.quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:27 schreef mazaru het volgende:
Del: Goed he? Dat brian heeft gewonnen
Hans: Niet goed, niet goed, heel stout.
Hoort Brian dat laatste ook? Of vertaalt hij het met 'Hij heeft mijn naam hooggehouden!'quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:27 schreef mazaru het volgende:
Dat was heel fout, hij heeft mijn hele naam te grabbel gegooid
Brian is op dat soort momenten oostindisch doof, en zogenaamd hard bezig met trainenquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoort Brian dat laatste ook? Of vertaalt hij het met 'Hij heeft mijn naam hooggehouden!'
Rat vroeg of hans er problemen mee had gehad, Hans zei: "Nee, ik niet hoor."quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer eerlijk van Hans. Hij vindt het jammer dat het zo gelopen is.
Ik lees je edit: Dan begrijp ik niet wat hij daar nog doet als hij zo over Brian denkt.
Yuri had dus een zware hersenschudding. Dat verbaast me niks.
Hans is totaal niet paranoïde zoals hij om zich heen kijkt.quote:
Ook lid van de mafiosaquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:23 schreef beequeen het volgende:
En dit is Gerrit de kapper.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:32 schreef beequeen het volgende:
Amanda kan er wel om lachen.....zo grappig dat Yuri een zware hersenschudding heeft.
Het zal haar iig niet overkomen, hersenloos wezen.
wil je dit niet meer posten?quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:39 schreef Prospera het volgende:
Damn dat kind gaat helemaal in de gedachtengang van Brian mee.
Ja dat klopt, zegt ze op Brian's meningen.
Ja,
Ja dat klopt
Ja je hebt gelijk
Brian: ze kunnen je eruit bonjouren
Ja,
ja dat is zo
ja
ja je hebt gelijk.
Ja zeker weten.
Brian: het is wel prettig dit je te vertellen
Claire ja
Brian doe het maar, dan moet je gas geven ipv chillen
Claire: ja dat klopt, daar heb je gelijk in.
Brian: het is een kans om je aan te pakken
Claire: het is ook zo, het is ook zo
Wat erg dit
Aan de andere kant: het was een gesprek met Brian... daar kun je toch niet anders op reageren dat met nietszeggende dooddoeners??quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:47 schreef avonne het volgende:
[..]
wil je dit niet meer posten?
Ik zet al expres Claire op mute, maar zelfs dit lezen irriteert me mateloos.
Serieus
voor het eerst dat hij iets zinnigs zegt.quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:27 schreef mazaru het volgende:
Dat was heel fout, hij heeft mijn hele naam te grabbel gegooid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |