Sorry, moest het halverwege weer afkappen. Ben allergisch geworden voor het vazeline ztemmetje van RAT, met z'n interessantdoenerige taalgebruik. En dan dat lachje van Amanda, dat "ik sta er boven" moet suggereren. Zo ontstellend sneu. En dan te bedenken dat ik straks een hele avond naar die twee moet gaan kijken, tijdens de ongetwijfeld 'glamoureuze' finale-show, vol met SMS-momentjes.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:11 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Gast-speler Marie die miljonair had willen worden, maar werd aangenomen als gast-speler)
http://www.clipser.com/watch_video/117662&mvpageno=1
Ik vond het zo jammer dat ik die finale moet missen, want natuurlijk zit Brian in de finale en ik wil zo graag zijn schjmoelwerk zien als hij te horen krijgt dat hij niet heeft gewonnen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Sorry, moest het halverwege weer afkappen. Ben allergisch geworden voor het vazeline ztemmetje van RAT, met z'n interessantdoenerige taalgebruik. En dan dat lachje van Amanda, dat "ik sta er boven" moet suggereren. Zo ontstellend sneu. En dan te bedenken dat ik straks een hele avond naar die twee moet gaan kijken, tijdens de ongetwijfeld 'glamoureuze' finale-show, vol met SMS-momentjes.
Thanxquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:54 schreef Leandra het volgende:
Geweldige OP trouwens weer![]()
![]()
[..]
Ja... daar zijn ze bij VOL goed in, alleen jammer dat ze de bronvermelding nogal eens vergeten
Maar ehm...... conclusie: Barry zit er in, is door de actie van Huub naar binnen geholpen en zou er voor B&A zitten zonder dat Huub inmiddels over de pis is?? Denk ut niet... zeker niet in deze fase van t spel
Of je moet juist blij zijn dat je de finale mist,Brian zal eens winnenquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond het zo jammer dat ik die finale moet missen, want natuurlijk zit Brian in de finale en ik wil zo graag zijn schjmoelwerk zien als hij te horen krijgt dat hij niet heeft gewonnen.
Dat wil ik inderdaad niet zien.quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Of je moet juist blij zijn dat je de finale mist,Brian zal eens winnen
Dumb and dumber in gesprekquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:19 schreef petraa het volgende:
Ach gosh Brian wil weer quality talk met Claire!
dat kan je wel stellen..... na dit gelezen te hebben, blijf ik wel muziek luisteren bij Huppelquote:
had hij wel de hulp van medicatie en de witte bergen voor nodigquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:23 schreef Prospera het volgende:
Brian: ik ben de enige overgebleven miljonair van het eerste uur.
Die jongen is zoo domquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:24 schreef petraa het volgende:
B: Ik heb maar 5 ton boetes en Huub 8 ton daaraan kan je al zien dat ik me kan beheersen.
Dat vind ik nou ook, wat is dat wijf dom.quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:30 schreef mootie het volgende:
Claire houd toch op! Bespreek dit niet met Brian!!!
Die jongen zit heel erg slim een naïeve Claire aan te bewerken.quote:
Dat kind is zo naïef aan het praten tegen Brianquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:30 schreef mootie het volgende:
Claire houd toch op! Bespreek dit niet met Brian!!!
(Morgen)..Laat hij eerst zijn eigen (relatie?) eens onder de loep houden..Kgeef B&A nog een week na de kooi..quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:26 schreef petraa het volgende:
Oh jee Brian wil weten hoe het met hun relatie verdergaat na de kooi.
Claire is air, claire is air, clair is air, lair is air, air is airquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:31 schreef Prospera het volgende:
[..]
Die jongen zit heel erg slim een naïeve Claire aan te bewerken.
Volgens mij is Brian aan het doen waar hij goed in is...verwarring zaaien.quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:36 schreef mootie het volgende:
Brian zegt dat Claire geen schijn van kans bij Jaap heeft.
Hij speelt Huub toch eigenlijk in de kaart zo? Als Claire hier naar luistert gaat ze geen opening bij Jaap zoeken.
yep... als tie dat zo zegt welquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:36 schreef mootie het volgende:
Brian zegt dat Claire geen schijn van kans bij Jaap heeft.
Hij speelt Huub toch eigenlijk in de kaart zo? Als Claire hier naar luistert gaat ze geen opening bij Jaap zoeken.
Jij denkt echt dat wat Bwian nu aan het vertellen is doordringt bij Claire? Er dringt bij Claire maar één ding door en dat is een lul. (van Held Huub)quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:35 schreef T-lex het volgende:
Brian is goed bezig...is die ontslagronde voor Huubje aangevraagd?
quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:39 schreef Prospera het volgende:
Damn dat kind gaat helemaal in de gedachtengang van Brian mee.
Ja dat klopt, zegt ze op Brian's meningen.
Ja,
Ja dat klopt
Ja je hebt gelijk
Brian: ze kunnen je eruit bonjouren
Ja,
ja dat is zo
ja
ja je hebt gelijk.
Ja zeker weten.
Brian: het is wel prettig dit je te vertellen
Claire ja
Brian doe het maar, dan moet je gas geven ipv chillen
Claire: ja dat klopt, daar heb je gelijk in.
Brian: het is een kans om je aan te pakken
Claire: het is ook zo, het is ook zo
Wat erg dit
Ik zit met stomme verbazing terug te lezen, wat is dat kind naïef zeg. Was dit een verplicht gesprek of wat?quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:41 schreef mootie het volgende:
Oh god.......... skattie...... kusjes........ het wat een heel fijn gesprek.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |