Hij probeert haar marktwaarde op te krikken door haar steeds onderdaniger aan te spreken en er meer te laten doen. Denk aan het opruimen van de borden recent.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:00 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Hij stelt een internet-veiling voor waarbij voorwerpen waar Brian op gelegen heeft 16.000 moeten opbrengen.
Sorry hoor, maar dat wil toch niemand voor Amanda betalen?
quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:00 schreef Johnny_Berra het volgende:
Hij stelt een internet-veiling voor waarbij voorwerpen waar Brian op gelegen heeft 16.000 moeten opbrengen.
daarvan in ieder geval wel...quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:03 schreef rooie3 het volgende:
Pietje kan beter niet in de sauna gaan zegt Brian.Is slecht voor zijn spieren.Die bal gehakt heeft ook overal verstand van.
nee niemand...quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:00 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Aflevering1: rusjes in het publiek bij Beau
Aflevering2: rusjes in publiek bij Kunst en kitsch
enz enz enz
Brian's hoogmoed bereikt grote hoogten:
Zei toch ook dat die bal gehakt overal verstand van heeftquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:06 schreef T-lex het volgende:
[..]
daarvan in ieder geval wel...![]()
Beter na het trainen met Hans doen.
Onméunig harrelig, of dat dan weer niet?quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik word er harrelig van, van die stem.
En ook hoofdzakelijk van plastic gemaakt! Makkelijke keus, deze heeft geen slabek en ruikt waarschijnlijk ook vele malen beter.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:07 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
nee niemand...
Hier heb je al een boksbal voor 12,95!
[ afbeelding ]
Wie bespringt nou wie (dmv aandacht)quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:02 schreef petraa het volgende:
Brian wil niet dat Koos met Jaap de sauna ingaat. Is niet goed voor zijn spieren want Hans komt straks! We gaan daarna wel de sauna in zegt Brian tegen Koos.
en die kan je ook gewoon klappen geven zonder daarna allemaal smoesjes te moeten bedenken waarom die klappen eigenlijk ter bescherming van de boksbal waren...quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:09 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
En ook hoofdzakelijk van plastic gemaakt! Makkelijke keus, deze heeft geen slabek en ruikt waarschijnlijk ook vele malen beter.
(Gast-speler Marie die miljonair had willen worden, maar werd aangenomen als gast-speler)quote:
helaas heeft zij geen familie die langs wil komen om haar kasten leeg te roven, itt brian...quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:13 schreef rooie3 het volgende:
Amanda heeft al drie kasten in gebruik.Want ze heeft zoveel kleding.
Als ik Brian hoor praten, vraag ik me altijd af, wat is het verschil tussen kletsen en babbelen?quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:15 schreef Johnny_Berra het volgende:
Dat haar van Herma...... Ze lijkt gewoon sprekend op Gene Simmons (KISS) maar dan zonder make-up.
Brian: streamers zien ons ook chillen. En al het andere Brian!!!!
Triest figuur die Harry.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:15 schreef petraa het volgende:
Jezus Klaas heeft echt geen streams gezien he. Hij dacht werkelijk dat het alleen maar knallen was in de kooi.
Bedoel je iets als:quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Als ik Brian hoor praten, vraag ik me altijd af, wat is het verschil tussen kletsen en babbelen?
quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:19 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Bedoel je iets als:
* kletsen - gezellig samen praten, dialoog
* babbelen - iemand vervelen met jouw hersenspinsels, monoloog
Haha ik lul maar watquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:21 schreef petraa het volgende:
[..]
weer wat geleerd, bij Brian is het dus babbelen.
Dat idee heb ik ook, daarbij: hij is als brandweerman binnengekomen na een brandje wat Huub gesticht had.quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:48 schreef avonne het volgende:
wat ik zo in de streamverslagen lees is hij toch niet zo voor B&A als ik hier lees. Gaan aardig wat snerende opmerkingen uit.
In ieder geval lijkt hij me niet zo kneedbaar als Brian zou willen
Wat moet dat voorstellen?quote:
Gelukkig!quote:
Dit lees ik op VOL: Ouote van Ladynight.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:34 schreef Leandra het volgende:
Het is nu immers geen M&M's spelletje meer... nu moet het echt gebeuren, dus ik zie er echt de logica niet van dat Huub er aan zou meewerken dat B&A versterkt worden.
quote:Huub vertelt hoe zijn plan tot stand is gekomen, het huis in de brand steken mocht niet, wel wat meubels, maar niet de hele dure. Toen heeft achter Barry erbij bedacht en zo is het gekomen.
Die Quote van ladynight heeft ze gekopiëerd van mij vannachtquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit lees ik op VOL: Ouote van Ladynight.
[..]
Touw ... vastknopen ... onbegonnen werk.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:46 schreef Prospera het volgende:
Brian; je hebt ook Bart uitgeschakeld met zijn levensstoot
Nou, dan kies ik voor het lichaam van Jerryquote:Op woensdag 5 maart 2008 09:45 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ze verschillen wel wat kwa bouw.
Harry is wat voller...Brian is echt heel "droog", zit geen vet aan.
Ja... daar zijn ze bij VOL goed in, alleen jammer dat ze de bronvermelding nogal eens vergetenquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:49 schreef Prospera het volgende:
[..]
Die Quote van ladynight heeft ze gekopiëerd van mij vannacht
Jerry, Jerry, Jerry!!!quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:54 schreef Scandalous het volgende:
Nou, dan kies ik voor het lichaam van Jerry![]()
dat bedrijf zit volgens mij niet in Laren maar in Hilversum!quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:51 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
hier is ie nog een keer:
[ afbeelding ]
En wij maar denken dat ze alleen even naar elkaar kunnen zwaaien, die lul krijgt alle informatie die die maar hebben wil , en als er dan iemand voor Huub komt gaat ie janken.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:51 schreef akveor het volgende:
Brian verteld een verhaal.
Tijdens een optreden liep Kenneth met Brian mee naar het podium. Danny stelde Kennth even voor aan het publiek: Hier is de broer van Brian: Kenneth.....
Het moet toch niet gekker worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |