quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:31 schreef Prospera het volgende:
[..]
Kom zeg Barry is geen naam voor zo'n goddelijk lichaam
Ik zeg Geoffrey
Hij klinkt groezig.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:53 schreef noekje het volgende:
Oeh, ik hoor hem nu voor het eerst. Hij klinkt..hoe zal ik het zeggen. Ik moet hier even over nadenken of er überhaupt een woord voor is.
Aha, hmmm, ja, precies, hmm, jah!
Hij kijkt vanaf het begin de reguliere, geen streamsquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:47 schreef petraa het volgende:
Larry zegt dat Claire niet met zich moet laten spelen door Huub, want Huub gaat over lijken.
Gaat ie dat ook tegen Amanda zeggen over Brian?
Voorbereiding op hun eigen Real Life Soap?quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:51 schreef Johnny_Berra het volgende:
Off-topic: gisteren zag ik die verrotte russen in het publiek zitten bij deal or no deal. Die laten ook geen kans onbenut om met hun harses op tv te komen he.
Echt! Hij is wakkerquote:
Ik word er harrelig van, van die stem.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij klinkt groezig.
Bestaat niet maar past wel.
Och, ik vind het geen slechte. Alleen die naam vergeet ik steeds...quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik word er harrelig van, van die stem.
Groezig......goed gevonden.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:54 schreef Disana het volgende:
Hij klinkt groezig.
Bestaat niet maar past wel.
Iets om trots op te zijn... zeker ook allemaal op zo'n smerige manier als Yuri KO ging.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:57 schreef petraa het volgende:
B: Met iedereen die ik heb gevochten is knock out gegaan ook Bart!
Lieke ook?quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:57 schreef petraa het volgende:
B: Met iedereen die ik heb gevochten is knock out gegaan ook Bart!
Ja Brian kan het weten.Die knalt elke avond.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:59 schreef petraa het volgende:
B: overdag is vrij he en 's avonds is het knallen!
Douche, toch?quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Groezig......goed gevonden.![]()
Ik zie dat het bed van B en A al opgemaakt is maar waar is Amanda?
Aflevering1: rusjes in het publiek bij Beauquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voorbereiding op hun eigen Real Life Soap?
Bobbejaan!quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:58 schreef Disana het volgende:
Alleen die naam vergeet ik steeds...
quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:00 schreef Johnny_Berra het volgende:
Hij stelt een internet-veiling voor waarbij voorwerpen waar Brian op gelegen heeft 16.000 moeten opbrengen.
Sorry hoor, maar dat wil toch niemand voor Amanda betalen?
Hij probeert haar marktwaarde op te krikken door haar steeds onderdaniger aan te spreken en er meer te laten doen. Denk aan het opruimen van de borden recent.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:00 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Hij stelt een internet-veiling voor waarbij voorwerpen waar Brian op gelegen heeft 16.000 moeten opbrengen.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:00 schreef Johnny_Berra het volgende:
daarvan in ieder geval wel...quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:03 schreef rooie3 het volgende:
Pietje kan beter niet in de sauna gaan zegt Brian.Is slecht voor zijn spieren.Die bal gehakt heeft ook overal verstand van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |